Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris - pyhimys vai paholainen?  (Luettu 135022 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #120 : 08.12.2009 08:30:42 »

Olen tullut toimeen yleisesti ottaen maamerkkien kanssa melko hyvin johtuen vahvasta maapainotteisuudesta kartalla...Mutta eräs Kauris-tuttava on aivan ihmeellinen: ensin hän on hyvää pataa ja keskustelee syvällisesti kun puolestaan toisena päivänä ei ole tuntevinaan Huh Välillä hän saattaa kutsua illanviettoihin, välillä taas on tylyn torjuva...Toisaalta hän on auttanut minua kipeässä erossa oikean ystävän lailla, jolloin lähes kaikki OIKEAT ystävät, vieläpä kaloja!, hylkäsivät minut...Toisaalta tämä tylyyskin aika ajoin on sitten hermoja raastavaa ja loukkaa herkkää sisimpääni...Nyt olen päättänyt ottaa asiallisen suhtautumisen tähän Kauriiseen enkä enää aio avautua tai pitää häntä sydänystävänäni vaikka hän antaa aika ajoin näin ymmärtääkin...Lisäksi tuntuu, että hän saattaa puhua asioistani eteenpäin ystävilleen, ei välttämättä huonolla sävyllä mutta ehkä enemmän kauhistellen ja ihmetellen tapaani elää intuition/tunteiden ohjaamana Grin Valitettavasti hänellä sattuu olemaan juuri näitä "järjellä" eläviä ystäviä enemmän, joten asiat tuppaavat muuttumaan matkalla ikäviksi..Keskustelumme ovat kuitenkin olleet usein hedelmällisiä, filosofisia ja aina pintaa syvemmälle luotaavia mutta hermoni eivät kestä tuota jatkuvaa ailahtelevuutta kontaktin pidossa..Välillä muuten tuntuu, että hän ei kehtaisi olla kanssani, koska arvomaailmani ei ole vallitsevan "konservatiivisen" ympäristön kanssa harmoniassa enkä pelkää näyttää sitä Grin Kahden kesken hän pitää minua arvossa mutta muiden läsnäollessa voi olla eri juttu...Jotain oman julkisuuskuvan kiillotusta kenties havaittavissa? Who knows...Samoin eräs taiteellinen herkkä ystäväni sanoi, että tuntuu, että tämä Kauris ei pitäisi häntä minään tai oikein missään arvossa...Tuollainen pistää minun karvani pystyyn! Täytyy muuten mainita että tuo Kauriin apu tuossa kipeässä erossa tuki hänen konservatiivista arvomaailmaansa, koska silloinen ukkoni ei ollut hänen mittapuullaan minkään arvoinen, itse tietenkin rakastin häntä koska mies oli oikeasti todella hyväsydäminen ihminen ja tämän takia ero olikin niin raastava..Kauris sanoikin, että minun täytyy ottaa koulutetumpi mies itselleni..Noh, tietenkin tälläkin on jotain merkitystä mutta arvomaailmani ei perustu mihinkään ulkoisiin statuksiin tai materian arvostamiseen->>>korjaus: tykkään materiasta niin kuin muutkin ja tuhlaan välittömästi saamani viimeisetkin rahat Grin mutta suhtautumisessani muihin ihmisiin status, julkisuus tai rahan vähyys/paljous ei laske/nosta hänen arvoaan silmissäni..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #121 : 08.12.2009 16:58:04 »

Täällä, tässäkin viestiketjussa, monen muun merkin edustaja on harrastanut mm. tuota surullisenkuuluisaa muiden yläpuolelle asettumista paljon enemmän kuin kukaan Kauris.

Mielestäni tyypillinen Kauris äänessä! Tongue

"Minun, Kauriin yläpuolelle asetetutaan ja yritetään olla enemmän
kuin kukaan Kauris (~minä ja muut Kauriit). Ajattele, me ollaan sentään Kauriita!
Se on niin surullista!"

Grin

Oikeasti, oletko sä nyt ihan tosisssasi? Grin 2funny

En edelleenkään koe vetäneeni hernettä nenään.

Se, että vastasin juuri Sashan viestiin, johtui siitä, että siinä mielestäni yleistettiin Kauriin piirteiksi sellaisia piirteitä, jotka eivät ole merkkiin yleistettävissä. En siis tarkoittanut arvostella sinua, Sasha, henkilönä, vaan ilmaisin, että en ymmärrä toimintaasi tietyssä tilanteessa. Tarkoitin myös herätellä ajatuksia siitä, että ehkä myös oma toimintasi on tuonut muissa esiin piirteitä, joita ehkä muuten ei niinkään esiintyisi?

En myöskään loukkaantunut alkuperäisestä tekstistäsi tai varsinkaan kokenut sinun arvostelevan juuri minua. Vastasin, koska olen eri mieltä. Sinun vastauksestasi sen sijaan sain sen kuvan, että sinä loukkaannuit minun tekstistäni? Voit korjata jos olen väärässä, mutta pyydän sinua tekemään sen asiallisesti, jotta myöskään minulle ei välity tunnetta että sinä asetut yläpuolelle. Samat säännöt varmaan puolin ja toisin?

Grin Sorry, mutta olisiko tyypillistä Kaurista taas..? :Smiley
En minä, mutta sinä.
En arvostele sinua henkilökohtaisesti, -> miksi sinä teet niin tai näin?

Grin 2funny

Ja edelleen, kuka ja mikä on asettunut kenenkään Kauriin yläpuolelle ja millä? Huh

Samaa kysymystä, mutta henkilökohtaisella tasolla kysyin moninkertaiselta Kauris-äidiltäni
loppuun asti ja siihen ei koskaan tullut vastausta, vaan hän koki minut ja jotkin muut,
että he yrittävät olla hänen yläpuolellaan.

Fakta on, että jos ihminen ei koe olevansa jotenkin alapuolella, niin se ei voi kokea
muiden olevan yläpuolella tai yrittävän sitä.

Ylipäätään, onko muita merkkejä, muuta kuin Kauris ja Jousimies, jotka edes miettii,
millä henkilökohtaisella auktoriteetti/arvotasolla suhteessa muihin joku on? Huh
Leijona..? Mutta taitaa olla eritavoin, kun se vain ottaa sen paikkansa Auringossa? Huh

Tuosta moninkertaisesta Kauris-äidistäni...

Kuvaavaa on se, että hän ei eläissään tullut toimeen pitkään kenenkään kanssa.
Hän joutui aina napit vastakkain jonkun kanssa henkilökohtaisen auktoriteetin
määritittämiskysymyksistä, jotka olivat kysymyksiä vain hänelle itselleen, eikä muille.
Ystävyyden honeymooni meni kyllä nopeasti ohi.  Tongue

Tästäkin ketjusta tutuksi tullut "Miksi sinä yrität olla minun yläpuolellani?!"
ja määritä ja kartoita nyt siinä se, minkä hemmetin Kauris kokee sinussa ja persoonassasi siksi,
että yrität olla hänen yläpuolellaan? uglystupid2

Äitini oli yksi kateellisimmista ihmisistä, mitä olen koskaan tuntenut.
Hän saattoi olla kateellinen esim. pienelle lapselle lapsen saaman huomion vuoksi
ja siksi pikkulapset, oli ne sitten vaikka muiden, piti mennä muualle
-yleensä menivät itkien. Kysymys ei ole siis siitä, että lasten ilakointi olisi häirinnyt,
vaan se, että he veivät muiden huomion Kauris-äidistäni pois.
Hän saattoi sanoa jotain pahaa lapselle, nipistellä, potkaista tai rikkoa lelun,
kun vanhempien ja muiden silmä on välttänyt.

Äiti on työelämänsä saavutukset saavuttanut reittä pitkin kiipeämällä.
Hän ei koskaan pärjännyt työpaikoissa, joissa oli paljon naisia päättävissä elimissä,
koska hänen piti tyytyä tekemään töitä tosissaan ja heheh... jonkun naisen alaisuudessa. Grin
Kuvaavaa on se, että äitiä ei koskaan erotettu paikoista,
joissa oli joku peräkammarin vanhapoika esimiehenä, vaikka muistan muutamankin
äänestyksen ja vetoomuksen olleen kuntatasolla äitini erottamisesta.
Äitini toimi eläinlääkärinä ja hänen eläinten kohtelu oli erittäin julmaa.
Loppuviimein hän menetti oikeudet toimia eläinlääkärinä.

Huono itsetunto on ilmennyt noilla, "yrität olla minun yläpuolellani"-jutuilla,
ajottaisina väkivaltaisuuksina muita ja eläimiä kohtaan, tarpeena vahingoittaa itseään,
alkoholismina, jonka hän kuitenkin piilotti hyvin ja muiden nujertamisella.

Hän ei kestänyt katsella esim. rakastunutta paria tai lastaan suukottavaa vanhempaa
tai onnellista ihmistä, vaan halveksui sitä, kuten kaikkia positiivisten tunteiden näyttämistä.

Hän oli hyvin rahan ahne ja oli vaatimassa ja valittamassa paristakin perinnönjaosta,
jossa hänellä ei ole edes sukulaisuus-suhdetta ja sanomassa asiaa hoitaville viranomaisille
ihan tosissaan että; "Minulle kuuluu ensisijaisesti osa tästä perinnöstä.
Minun kuuluu olla ensimmäinen huomioitava tässä perinnönjaossa."
ja perustelut päälle, kuinka hän on tuonut voileivän ko. perinnönjättäjälle.

Hän "hoiti" tästä syystä monia vanhuksia, mutta mitään hoitoa ne ei saaneet,
vaan vaatimuksia asettaa äiti testamenttiin.

Hän oli ihmissuhdetaidoiltaan ihminen, josta sanottiin suoraan,
että harvinaisen julma ja paha ihminen, mulkku, jolla on silmät päässä, vanha pässi jne. Grin

Kartta ja juttua ko. henkilöstä on ollut esillä täällä Astrossa aikaisemminkin,
mutta laitetaan uudestaan tuon kartan. Wink

Uskon hänen piirteidensä olevan täysin johtuvaa tuosta puhtaasta  kauris-syntymäkartasta.
 aurinko kauris:iit, joilla kartassa on enemmän hajontaa muihin merkkeihin,
ovat huomattavasti pehmeämpiä, sosiaalisempia ja tunteellisempia
- ja ylipäätään normaalempia ihmisiä.  Grin

Tosin nuo  kauris:n huonot puolet ovat samoja lähes kaikilla tuntemillani  kauris:lla,
paitsi heillä niitä pehmentää muut merkit ja ne eivät ole sitä  kauris:sta 24/7
läpi elämän ja ovat eri ihmisten kanssa erilaisia -riippuen niistä muista tekijöistä kartalla.
« Viimeksi muokattu: 08.12.2009 17:10:52 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #122 : 08.12.2009 18:16:00 »

Tuli mieleen sellainen seikka, että  kauris:lla on taipumusta olla nujertava äiti/isä.
Tuo taipumus, kuten mikä tahansa muukin taipumus, korostuu tai pehmenee
riippuen muista aspekteista.

Tiedän omasta tuttavapiiristäni, että sinänsä kauniiden kulissien takana
vallitsee todellinen perhehelvetti siksi, että vähintään toinen vanhempi on karumpi  aurinko kauris.

Ex-Vaakani ex-vaimo on erityisen kylmä lapsilleen ja on ihan tunnettu siitä.
Lyönti ja tönäisy tulee hyvin helposti ja ne lapset ovat joka kuukausi mustelmilla,
joista nuorin poika on ollut käsipaketissa ja samasta syystä leikkauksessa,
kun murtuma on ollut niin paha.
Nuo mustat silmät, mustelmat, haavat ja muut haaverit selitetään aina koulukavereilla,
mutta kumma kyllä kun muiden lapset ei joudu niin paljon tappeluihin kuin nuo kaksi poikaa. idiot2

Tuttavapiirissäni on toinenkin  aurinko kauris äiti, jolla on pieni 5 vuotias
tytär ja hän muksii, tönii, nipistelee, läpsäyttelee ja karjuu ja halveksii lasta sanoin
ihan julkisestikin ilman syytä tai syystä, että lapsi on esim. kaatunut,
niin se läpsäyttää tai tönäisee sitä ja huutaa kurkku suorana,
kuinka tyhmä tenava se on, kun ei katso eteensä. 

Hän perustelee sen sillä, ja on ihan tosissaan, että kun tyttö tulee murrosikään
ja aikuiseksi, niin se ei kuvittele olevansa hänen,  kauris-äidin yläpuolella
tai jotain parempaa ja sitä on helpompi käsitellä.

Se on erittäin surullista katsottavaa ja siihen on vaikea sanoa mitään,
koska kaikki nämä  aurinko kauris :t ovat omasta mielestään oikeassa
ja siitä ei keskustella, eikä sille tehdä mitään.
Ne ei näe, eikä koe siinä mitään pahaa tai erikoista.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #123 : 08.12.2009 20:18:11 »

Uskon hänen piirteidensä olevan täysin johtuvaa tuosta puhtaasta  kauris-syntymäkartasta.

Eikö tuossa Sashan äidin kartassa ole iso osa ns. tärkeistä planeettasijainneista jossain muualla kuin kauriissa.  Huh

Yllättävän vähän löysin itseeni täsmääviä huonoja "kaurismaisia" piirteitä, vaikka oma karttani kärsii kaurispainotteisuudesta. Uskon tietäväni mistä puhun, koska olen itse kokenut mitä pahuutta traumaattiset kokemukset ovat minuun synnyttäneet.

Kurinalaisuus ja suuri velvollisuudentunto ovat piirteitä, joiden näkisin kuuluvan kauriin syvimpään olemukseen. Vaikka kuinka olisi tunnepuoli kylmettynyt, omasta näkökulmastani suurin motiivi eteenpäin pyrkivälle toiminnalle on kauriin itse itselleen asettamien, henkilökohtaisten tavotteiden täyttäminen. Seksuaalisten avujen hyödyntäminen työelämässä, kuin myös kaikenlainen vastuunpakoilu liittyy mielestäni haluun kohottaa auktoriteettiaan muiden silmissä, ei omissa silmissä. Mikä siis ei ole kaurismaista.  angel

« Viimeksi muokattu: 08.12.2009 20:23:42 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Asterix
Vieras
« Vastaus #124 : 08.12.2009 21:22:58 »

Eikö tuossa Sashan äidin kartassa ole iso osa ns. tärkeistä planeettasijainneista jossain muualla kuin kauriissa.  Huh

No jaa, onhan siellä nuo kaikki sosiaalisiin taitoihin ja kanssakäymiseen vaikuttavat
vaikuttavat planeetat  kauris:ssa.  Wink
Sisäinen ajattelu -ja oivalluskyky on sitten muualla.

Yllättävän vähän löysin itseeni täsmääviä huonoja "kaurismaisia" piirteitä, vaikka oma karttani kärsii kaurispainotteisuudesta. Uskon tietäväni mistä puhun, koska olen itse kokenut mitä pahuutta traumaattiset kokemukset ovat minuun synnyttäneet.

Kurinalaisuus ja suuri velvollisuudentunto ovat piirteitä, joiden näkisin kuuluvan kauriin syvimpään olemukseen. Vaikka kuinka olisi tunnepuoli kylmettynyt, omasta näkökulmastani suurin motiivi eteenpäin pyrkivälle toiminnalle on kauriin itse itselleen asettamien, henkilökohtaisten tavotteiden täyttäminen. Seksuaalisten avujen hyödyntäminen työelämässä, kuin myös kaikenlainen vastuunpakoilu liittyy mielestäni haluun kohottaa auktoriteettiaan muiden silmissä, ei omissa silmissä. Mikä siis ei ole kaurismaista.  angel

Milloin ainutkaan  kauris on löytänyt itsestään mitään vikaa..? :Smiley Grin
Kaikkihan ne ovat omasta mielestään niin mahdottoman mukavaa ja lupsakkaa sakkia.  :Smiley

Kauris on työpaikan selkäänpuukottaja ja se, joka ottaa poskeen tarvittaessa,
kun kysymys on uralla etenemisestä tai palkankorotuksesta.

Yllättävän moni prostitoitu ja parittaja on juuri  aurinko kauris
minkä huomasin kirjani tutkimustyössä.

Kysymys on siitä, että ne tykkää rahasta enemmän kuin parisuhteesta.

Suurimmaksi osaksi  kauris-ystävistäni on naimisissa varakkaamman henkilön
tai muutoin taloudellista turvaa tuovien henkilöiden kanssa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #125 : 08.12.2009 21:58:19 »

Lainaus
Kysymys on siitä, että ne tykkää rahasta enemmän kuin parisuhteesta.

No  askendentti kauris ei kyllä allekirjoita tuota tipan vertaa, mutta huomattakoot, että olenkin outo friikki, jonka mies- ja rakkauselämäkäsitys ja -maku on ihan vinksallaan siitä perinteisestä.... 2funny
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #126 : 08.12.2009 22:01:26 »

No jaa, onhan siellä nuo kaikki sosiaalisiin taitoihin ja kanssakäymiseen vaikuttavat
vaikuttavat planeetat  kauris:ssa.  Wink

Eikö sisäinen ajattelu- ja oivalluskyky ole siellä pohjimmaisena ohjaamassa toimintaa. Sosiaaliset taidot ovat vain väline. Jos äidilläsi kauris vaikuttaa vain kommunikaation liittyvissä tekijöissä, miten se tekee hänestä myös pohjimmiltaan pahan ihmisen (miltä tosiaan kuulostaa kertomasi jälkeen)?

Milloin ainutkaan  kauris on löytänyt itsestään mitään vikaa..? :Smiley Grin
Kaikkihan ne ovat omasta mielestään niin mahdottoman mukavaa ja lupsakkaa sakkia.  :Smiley

Tämä kauris ainakin edellisessä viestissä kertoi tunnistavansa pahuuden itsessään.  :Smiley Nämä meidän sosiaaliset energiat menee niin ristiin, että tahtoisin nähdä sinunkin tähtikarttasi. Aurinko kaksosissa?  Tongue
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #127 : 08.12.2009 22:38:11 »

No se nyt on ihan höpöhöpöä, että joku tietty merkki olisi prostituoidun perikuva. Ihan naurettavaa. Koko keskustelu on nyt suistumassa sellaisille raiteille, että....

Se, että Sashan elämään on sattunut ikäviä kauriita, on todella karmeaa tietenkin, mutta onneksi näin ei ole jokaisen kohdalla ja yhden ihmisen elämän sattumat eivät onneksi toteuta mitään lineaarista korrelaatiota kaikkien muiden ihmisten elämässä ja maailman kaikkien ihmisten suhteen. Siitä olkaamme onnellisia. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Asterix
Vieras
« Vastaus #128 : 08.12.2009 23:32:33 »

vaikuttavat planeetat  kauris:ssa.  Wink

Eikö sisäinen ajattelu- ja oivalluskyky ole siellä pohjimmaisena ohjaamassa toimintaa. Sosiaaliset taidot ovat vain väline. Jos äidilläsi kauris vaikuttaa vain kommunikaation liittyvissä tekijöissä, miten se tekee hänestä myös pohjimmiltaan pahan ihmisen (miltä tosiaan kuulostaa kertomasi jälkeen)?

Niinkö luulet..?  Grin Olen huostaanotettu ja adoptoitu veljeni kanssa tuolta  kauris-äidiltä pois.
Adoptio-äitini on  aurinko vesimies ja täysin päinvastainen bio-äidin kanssa.
Eroa luonteena ja ihmistyyppinä on kuin yöllä ja päivällä.

Olen syntynyt yhtäaikaa, kun isäni kuoli sairauskohtaukseen.
Äiti vältti syytteet tahallisesta kuolemantuottamuksesta ja heitteillejätöstä,
koska todisteet siitä, että hän ei soittanut ja hankkinut apua ajoissa isälleni, ei riittäneet.

Isäni oli varakkaasta suvusta ja hän testamentilla oli ohittanut äitimme perimisjärjestyksessä.

Itse hän on juovuspäissään tunnustanut asian.
Vanhempi veljeni, joka jäi äidilleni huostaanotossa, kuoli 16-vuotiaana
ja omasi syytteen ampumarkoksesta ja tapon yrityksestä.
Ampui allekirjoittanutta äitimme käskystä. Asia jäi siihen syytetyn kuoltua itse.

Bio-äidille lankesi eläintenpitokielto julmuuksista eläimiä kohtaan.
Kyllä ne ruokaa ja liikuntaa sai, mutta jos eläin ei pysty murtuneista raajoistaan
ja hakkaamisesta tulleista halvaantumisista kävelemään ja liikkumaan normaalisti,
niin kyllä siihen eläinsuojelu puuttuu.  Wink

Tiettävästi joillekin Kauriille tämä on normaalia elämää ja lasten ja eläinten kaltoinkohtelu
normaaleja kurinpitoa, jossa ei ole mitään ihmeellistä heille itselleen
ja he kokevat siihen puuttumisen suurena vääryytenä itseään kohtaan,
koska ovat mielestään tehneet oikein, niin tuo  kauris-äitinikin.  
Voi olla, että  kauris.ssa on samantyyppistä sokeutta
omille teoilleen ja itselleen kuin  jousimies:llä.

Hänen kasvatusmetodeihin kuului hyvin Kaurismainen ajatus, että lapsia ei saa suukottaa
ja pitää sylissä liikaa, koska silloin ne ei kasva itsenäisiksi ja ovat aina vailla jotain.

Hänellä on  aurinko kuu  venus  kauris ja hän oli hyvin tunnekylmä,
paitsi jos suuttumista ja vihaisuutta ja suoranaista raivoa ei oteta huomioon.
Hänellä oli vielä ikävästi  askendentti skorpioni  aspect_con  saturnus mars
 kuu kauris askendentti skorpioni saturnus joten se leimahti nopeasti
ja hyvin väkivaltaisesti.

Lainaus hänen henkilökohtaisesta tulkinnastaan;

kuu kauris:lle rakkaudella ei ole niin suurta merkitystä ja ovat hyvin sydämettömiä
ja vihaavat helposti ihmistä, joista ne eivät vain pidä.

aurinko kauris on katkera, vihamielinen, äreä ja epäilevä.

merkurius  kauris liiallinen dramatisointi ja ahdasmielisyys

venus kauris varautunut, pelkää pettymyksiä ihmissuhteissa eikä osaa ratkaista
omia ongelmiaan

mars skorpioni aggressiivisuus voi johtaa jopa väkivaltaisuuksiin yhteiskuntaa, perhettä ja yleensäkin epäoikeudenmukaisuutta koskevissa riidoissa.
Hän johtaa mielellään organisaatioita, mutta jos jokin menee pieleen, hän rankaisee itseään lujasti.
Heikkoudet: Hän raivoaa ja riitelee.

saturnus skorpioni ei anna koskaan anteeksi, on fanaattinen, eikä tykkää kompromisseista

jupiter kaksoset Hän tuo itsensä esille hienoilla sanoilla ja puheilla, mutta ei kuuntele muita

uranus rapu ärsyyntyy helposti ja on altis vaikutuksille

pluto leijona voimistaa muuta karttaa

Näin pääpiirteittäin.  Wink

Tämä kauris ainakin edellisessä viestissä kertoi tunnistavansa pahuuden itsessään.  :Smiley Nämä meidän sosiaaliset energiat menee niin ristiin, että tahtoisin nähdä sinunkin tähtikarttasi. Aurinko kaksosissa?  Tongue

En tiedä, miten tämä Kauris-keskustelu(-kin) kääntyy minun persoonani mietintään,
tottahan minä niin valovoimainen olen,  :Smiley  Tongue
onhan se nähty vuosien aikana jo monessa topicissa.  Grin

Olen oman eduntavoittelija, luxusksesta pitävä ja hyvin valikoiva seurani suhteen
ja verbaalisesti lahjakas, erittäin sarkastinen ja itse-ironinen.
Minulla ei ole minkään valtakunnan hienotunteisuutta, vaan sanon sen,
mitä ajattelen ja huomaan, vaikka muutoin olisin käytökseltäni ja eleiltäni hienostunut,
-siis suomalaisittain hienostelija.  Wink
En tykkää sitoutua, enkä rakastu kovin usein, mutta ihastun sitäkin useimmin
ja minun ystäväpiirini on laaja. Tongue

Minulla on monia  kauris-ystäviä, mutta poikkeuksetta niillä on  askendentti jokin tunteellisempi
merkki tai älykäs ilman merkki ja  kuu on poikkeuksetta ilmaa, eli  kaksoset vesimies vaaka

Alla tulkinta ja kartta avuksesi.  Smiley
Laitahan parastasi peliin karttani tulkinnassa. Wink
« Viimeksi muokattu: 08.12.2009 23:34:56 kirjoittanut Sasha » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #129 : 08.12.2009 23:33:31 »

Sashan kartan tulkinta;

Aurinko Kaksosissa
Kaksonen on opportunisti. Hän ilmaisee itseään luontevasti ja on nopea oppimaan uusia asioita.
Hän tulee hyvin toimeen ihmisten kanssa ja on hyvätahtoinen. Kaksonen pitää matkustamisesta ja henkisestä työstä.
Heikkoudet: Kaksosella on ailahteleva ja hajanainen luonne. Hän haaskaa energiaa tekemällä liikaa asioita kerralla.

Kuu Vesimiehessä
Vesimies on sosiaalinen, älykäs ja selväjärkinen ja hänellä on todella paljon ystäviä. Hän on moderni, omaperäinen, nokkela ja piristää ympäristöään olemuksellaan.
Heikkoudet: epäsovinnaisuus, vilkkaasti vaihteleva mieliala. Rakkauselämä on monimutkaista.

Merkurius Kaksosissa
Kaksonen on eloisa luonne. Hänelle sopii aikaa vievä tutkimustyö. Hän pitää matkustamisesta ja hakee jatkuvasti uutta. Kirjoittaminen on lähellä sydäntä ja hän keskustelee mielellään.
Heikkoudet: Hän kiihottuu äärimmäisen helposti ja hänen mielensä saattaa vaihdella rajusti.

Venus Ravussa
Rapu on hellä ja rakastaa kotia ja perhe-elämää. Hän on kekseliäs, rakastaa lapsia ja luontoa. Hän on hyvin romanttinen ja arvostaa partneriaan/suhdettaan. Rapu unelmoi siitä Suuresta Rakkaudesta.
Heikkoudet: Rapu pitää rauhallisesta perhe-elämästä, eikä osaa olla määräävä. Mieliala on vaihteleva.

Mars Oinaassa
Oinas on aggressiivinen, provosoiva ja impulsiivinen. Hän on rohkea ja seikkailumielinen.
Heikkoudet: Aggressiivinen rohkeus voi johtaa väkivaltaan tai jopa onnettomuuteen. Ainakin se johtaa ongelmiin.

Jupiter Oinaassa
Oinas on avoin, rehellinen ja oikeudenmukainen. Hän tarvitsee huvituksia ja nauttii niistä.
Heikkoudet: Oinas on usein huonolla tuulella. Lisäksi hän hermostuu ja raivostuu helposti.

Saturnus Ravussa
Rapu välittää enemmän omista asioistaan kuin muiden. Hän säästää hankkiakseen omaisuutta.
Heikkoudet: Rapu pysyy omissa oloissaan eikä osaa olla sosiaalinen.

Uranus Vaa'assa
Vaaka menestyy hyvin taiteellisilla aloilla. Liika itsenäisyys voi horjuttaa hänen tasapainoaan.

Neptunus Jousimiehessä
Pitkät matkat ja kaukaiset kohteet ovat jousimiehen mieleen. Vesi on hänelle merkityksellinen elementti.

Pluto Vaa'assa
Vaa'alle Pluto aiheuttaa muutoksia.

Planeetat huoneissa

Planeettojen sijainti huoneissa ilmentää niitä kohtalonomaisia energioita, jotka meidän on eri elämänalueilla kohdattava, saadaksemme oppia kyseiset vaikutukset.

Aurinko huoneessa VII, joka kuvaa persoonallisuuttasi, taipumuksia ja fyysistä elämääsi
Avioliiton merkitys on sinulle suuri.

Kuu huoneessa II
Olet erittäin kekseliäs ja tuottelias silloin, kun on mahdollisuus ansaita rahaa. Sinulla on tiedossa paljon muutoksia ja matkoja elämäsi aikana.

Merkurius huoneessa VIII
Menetyksen ja kuoleman pelko voi saada sinut tarttumaan epätoivoisella vimmalla kaikkeen ympärilläsi, ikäänkuin hukkuva oljenkorteen. Luopumisen opettelu on tämän Merkuriuksen huonesijainnin tärkein opetus kaikissa muodoissa.
Voit valita ammattisi niin, että työskentelet jossakin kuolemaan liittyvässä ammatissa.
Yhteys toisiin tasoihin, myös VIII huoneen hallitsijan Pluton alhaisiin energioihin voi olla häiritsevä ja tuoda kammottavia painajaisunia tai muuten kiinnostusta mystiikkaan. Opiskelun ja tiedon jano onkin tässä huoneasemassa suuri.

Venus huoneessa VIII
Et pelkää tuntematonta, kuolemaa etkä mystisiä kokemuksia. Elämäsi loppupuoli voi olla onnellista ja elät vanhaksi, luonnollinen kuolema.
Puolisosi voi olla taiteellinen tai muuten tavallisuudesta poikkeava.

Mars huoneessa IV
Aktiivisuutesi kohdistuu lähipiiriin, saatat olla jopa liian rajoittunut ja sulkea itsesi toimimaan vain läheisten kanssa. Panostat perhe-elämään, jossa toimintatarmosi pääsee esille. Tästä syystä perhe-elämäsi voi olla myrskyisääkin.

Jupiter huoneessa IV
Oikeudenmukaisuus on sinulle tärkeää, olet optimistinen ja eteenpäin pyrkivä. Perheesi kannustaa ja auttaa sinua urallasi. Perhe-elämä muutenkin on keskeinen osa elämääsi ja osaat rakentaa kodikkaan ympäristön, jonne myös ystäväsi ovat aina tervetulleita.

Saturnus huoneessa VIII
Taloudellisesti tämä Saturnuksen asema ei ole mikään erityisen hyvä, mutta palkka kuitenkin on yleensä keskiverto tai hieman sen yläpuolella. Aviopuolison perinnöstä saattaa tulla taloudellista apua.
Jos muut aspektit eivät kerro muuta, on kuolema luonnollinen pitkän ja täyden elämän jälkeen.

Uranus huoneessa XI
Vapaus on sinulle tärkeää, jopa ystävien suhteen. Saatat liioitella omaperäisyyttäsi ja yksilön vapauttasi. Sinun ei ole helppo löytää samankaltaisia ympäristöstäsi.

Neptunus huoneessa I
Olet intuitiivinen ja herkkä

Huoneet eri merkeissä

AC Skorpionissa
Seksi on hyvin tärkeä skorpionille, jotta hän pysyy tasapainossa. Hänen tunne-elämänsä on vaihteleva ja hän vaihtaa vilkkaasti partnereitaan.

Huone II Jousimiehessä
Toinen huone kuvaa arvomaailmaa henkilökohtaisella tasolla ja se heijastuu tuottavan toiminnan kautta hankittavana perusturvallisuutena. Taloudelliseen turvallisuuteesi ja toimeentuloosi vaikuttava ammatti saattaa olla tekemisissä tuonnin ja viennin kanssa, tai työsi voi liittyä muuten ulkomaihin.

Huone III Vesimiehessä
Olet aina ensimmäisten joukossa, kun työskennellään asioiden edistämiseksi. Pidät kaikesta uudesta, yksilöllisestä ja nerokkaasta. Uudet kehitystä ja kaikkien elinoloja tai muuta yleistä hyvinvointia edistävät ideat saavat sinut syttymään. Olet hetkessä valmis lähtemään matkalle, jos se tietää muutoksia ja uusia tapaamisia.

Huone IV Oinaassa
Sinulla on etenkin perheeseen liittyvää arvovaltaa. Kykenet ottamaan suvun ja perheen ohjat käsiisi. Energisyytesi ja voimasi ansiosta olet hyvä tarttumaan elämän ongelmatilanteisiin ja hoitamaan ne kuntoon.

Huone V Oinaassa
Tartut itseluottamusta ja energiaa pursuten asioihin, jotka sinua kiinnostavat. Samaa toiveikkuutta ja voimaa on myös rakkaussuhteissasi.
Jo lapsena osoitit rohkeutta ja vahvaa terveyttä sekä omatoimisuutta aina vanhempiesi harmiksi asti.

Huone VI Härässä
Olet luotettava työntekijä. Osaat säilyttää sinulle uskotut salaisuudet ja olet nuhteettoman tunnollinen. Heikko kohta kehossasi voi olla kurkku.

Huone VII Härässä
Sinua odottaa rakkausavioliitto, jossa kuitenkin taloudellisen hyvinvoinnin edellytys on oltava olemassa. Rauhanomainen ajatustenvaihto ei oikein aina onnistu.

Huone VIII Kaksosissa
Olet kirjailija, maalari tai jonkin muun taiteen tekijä. Jos kuuluisuus ja tunnustus ei tule elinaikanasi, tulee se myöhemmin. Pieni perintö joltakin läheiseltä. Pidä huolta keuhkoistasi - jos poltat, kannattaisi harkita lopettamista.

Huone IX Leijonassa
Olet avaramielinen kaikelle erilaisuudelle, kunnioitat erilaisia ihmisiä. Olet uskollinen ja lojaali.

Huone X Vaa'assa
Kaikenlaiset sosiaaliset kontaktit voivat johtaa ammatilliseen menestykseen, esim. avioliitto tai koulukaverit. Pidät sosiaalisesta kanssakäymisestä, ystävyyksistä joista on apua myös ammatissa etenemisessä. Joskus työ liittyy oikeuslaitokseen, mutta aina siihen kuuluu vaikutusvaltaisia ja tärkeitä ihmisiä.

Huone XI Vaa'assa
Haet ystäväpiirisi hyvin menestyneistä ihmisistä, taiteilijoista, vaikutusvaltaisista sosiaalisista ryhmistä, politiikasta jne. Pidät kiinni luokkatietoisuudesta.

Huone XII Skorpionissa
Työskentely poliisina tai jossakin muussa toisten elämää järjestelevässä ammatissa.

Planeettojen väliset aspektit

Planeettojen välisillä aspekteilla on voimakas vaikutus yksilön henkilökuvaan ja taipumuksiin ja sen tähden myös hänen kohtaloonsa.
Yhtymä tuo voimakkaasti esille kahden planeetan merkitysten yhteisvaikutuksen.
Sekstiili on ominaisuus, joka toimii automaattisesti.
Neliö on laiskanläksy, haaste joka tulee kohdata, että oppi tulisi saavutetuksi. Kun sitä ei ole vapaaehtoisesti valmis opiskelemaan, kohtalo tuo tilanteen eteen ja sen oppii tavalla tai toisella.
Oppositio on samalla lailla haaste, mutta siinä ikään kuin ei ole enää itse mukana persoonallisella tavalla vaan se on yksilöä suurempi kysymys.

321 Sekstiili Aurinko - Mars yhtymä
Auringon ja Marssin välisissä aspekteissa ilmenee se, miten sinun perusvoimasi toimii. Olet voimakas persoona, mutta hillitset jo Marsin alhaisimmat värähtelyt, et pistä sotaa pystyyn ihan pikku asiasta. Osaat kanavoida energiaimpulssit tuottavasti urheilun tai jonkun muun fyysisen toiminnan kautta.

-199 Oppositio Mars - Pluto oppositio
Sinua ei oikein voi parhaalla tahdollakaan sanoa hienotunteiseksi tai kärsivälliseksi. Voit loukata toista sanoin tai teoin sen kummemmin miettimättä seurauksia.

-193 Oppositio Aurinko - Neptunus oppositio
Olet taipuvainen unelmointiin, ystäväsi saavat herätellä sinua muista maailmoista halutessaan huomiotasi. Mielesi vaeltelee nopeasti unelmien niityillä, mutta valitettavasti sinun on vaikea tuoda suuria ajatuksiasi konkreettiseen muotoon.

154 Sekstiili Kuu - Jupiter B yhtymä
Kuun ja Jupiterin aspekteissa on kysymys siitä, mitä sielusi vaistomaisesti edustaa jokapäiväisissä toimissa toisten ihmisten kanssa. Nämä ominaisuudet on hankittu eri elämien välisissä opiskelujaksoissa ja niiden vaikutus heijastuu ennen kaikkea henkiselle puolelle.
Olet hankkinut avoimuuden, sydämellisyyden, optimismin ja kyvyn jakaa. Pidät nautinnoista, hyvästä ruuasta ja hyvästä seurasta. Työssäsikin tiedät, ketä kannattaa pitää lähipiirissä. Sosiaalinen elämäsi on tasapainoista.

118 Yhtymä Venus - Saturnus yhtymä
Sinulla on hyvä todellisuudentaju ja vastuuntuntosi on suuri. Kunnioitat totuutta ja oikeudenmukaisuutta. Rakkaudessa tunteesi ovat syvät, et pelaa kepulikonstein toisten tunteilla. Voit rakastua itseäsi paljon vanhempaan henkilöön ja suhteella on hyvät mahdollisuudet onnistua.

81 Trini Aurinko - Pluto yhtymä
Auringon ja Pluton aspektit tuovat esille tähän elämään liittyvän sielusi kehitysvaiheen, jossa olet siirtymässä tasolta toiselle.
Plutonisten voimien hallitessa elämänvoimaasi on olemuksessasi jotakin salaperäistä, ikään kuin jokainen tietäisi että jotakin on piilossa. Tämän saman tunteen koet myös itse, siitä johtuen mielenkiintosi voi ohjautua okkulttisiin kohteisiin, mystiikkaan ja yleensäkin kaikkeen siihen, mikä on kätkettyä ja salaista - kuolemaan ja kuoleman jälkeiseen elämään.
Voit myös valita ammatin, joka liittyy kuolemaan, tavalla tai toisella.

70 Trini Venus - Askendentti yhtymä
Pidät kaikesta kauniista, taiteesta, tasapainoisuudesta ja harmoniasta. sinun luonteesi on jakava ja sosiaalinen, olet luonteva ja rakastettava.

69 Trini Mars - Neptunus yhtymä
Tässä aspektissa sinulla toimii yhdessä Mars planeetan sotaisa energia Neptunuksen utuisten kosteiden energioiden kanssa. Vesi ja tuli yhdistyvät: Aina kun tietoisuutesi energia lähtee liikkeelle, se törmää utuiseen intuitioon, jota voisi symboloida joku alkumeren käsite tarustosta. Syvyys, jolla toimit, on niin vaikeasti hahmotettava fyysiseen muotoon, että toisten on vaikea ymmärtää mietteliäisyyttäsi. Jo lapsena pohdit maailmankaikkeuden olemusta, kannat koko evoluutioprosessia mukanasi, vaikka et sitä aktiivisesti tiedostaisikaan.
Jonkinlaiset yliaistilliset kyvyt seuraavat sinua jo lapsuudesta, et missään mielessä ole keskiverto. Se, miten nämä kykysi saat käytännössä toimimaan, hyödyntämään itseäsi ja yhteisöä johon synnyit, on etsittävä koko kartan kokonaisuudesta.
Luultavasti olet selvätietoinen, usein tiedät automaattisesti miten tulisi toimia, muttet ehkä pysty perustelemaan, miksi. Tämä voi aiheuttaa suurta hämmennystä, ja voit saada kovastikin vaikeaa kritiikkiä ihmisiltä, jotka eivät ole kanssasi samalla tasolla. Tämä haavoittaa emotionaalisesti herkkää minuuttasi ja voitkin käydä läpi syviä masennusprosesseja elämäsi aikana.
Sinun olisi helpompi olla, jos asuisit vesistöjen läheisyydessä ja löytäisit luovan harrastuksen itsellesi.
Viihdyt vanhusten seurassa jo nuorena, ikään kuin vaistoten heissä piilevän viisauden.

-60 Neliö Jupiter - Saturnus oppositio
Et ole kovinkaan kiinnostunut ympäristöstäsi, mutta ilmaiset helposti tyytymättömyytesi.

58 Trini Aurinko - Kuu yhtymä
Sinussa on paljon elinvoimaa ja haluat olla esillä. Sinun seuraasi halutaankin elinvoimaisuutesi takia. Olet tasapainossa itsesi kanssa.

54 Sekstiili Kuu - Neptunus yhtymä
Kuun ja Neptunuksen aspekteissa jätetään hyvästit itsekkäille emotionaalisille tarpeille ja jalostetaan vaistomaiset reaktiot toimimaan ja palvelemaan pyyteetöntä rakkautta. Tämä prosessi voi olla käytännön tasolla tuskallinen ja viedä mielen voimakkaisiin hajaannuksen tiloihin, ennen kuin todellinen sielun pohja löytyy ja siihen voi istuttaa uuden tietoisuuden kipinän, palvelemisesta ilman pyyteitä.
Herkkyytesi on suuri ja makusi hienostunut. Haluat olla sivistyneiden ja hyvin koulutettujen ihmisten ympäröimänä.
Jossakin elämäsi vaiheessa luultavimmin kohtaat tilanteen, jolloin kaikki ulkoinen alkaa vaikuttaa turhalta ja sinun on vaikea saada otetta todelliseen itseesi. Silloin auttaa vesi, meren rannan suolaiset tuulet ikään kuin huuhtovat kaiken turhan hienostelun ja opettavat sinut näkemään elämän yksinkertaisen kauneuden. Muutenkin meren rannalla tai ainakin suurten vesistöjen äärellä asuminen on sinulle hyväksi.

54 Trini Merkurius - Uranus yhtymä
ƒlykkyytesi on terävä kuin partaveitsi, koko hermojärjestelmäsi toimii ikään kuin fyysisen kehon rajoitusten ulkopuolella ja tästä osoituksena on omaperäinen neroutesi. Kirjallisuus ja erilaiset fiktiot kiehtovat sinua. Olet loistavan havaintokykysi ansiosta mestari selviämään erilaisista tilanteista.
Valtaosa ihmisistä ei ole vielä saavuttanut hermostossaan tätä kehitystasoa, siksi he voivatkin kokea sinut kylmänä ja etäisenä viisastelijana. ƒlä anna tämän häiritä, mutta yritä ymmärtää heitä.

36 Yhtymä Mars - Jupiter yhtymä
Kykysi osallistua sosiaaliseen toimintaan organisaattorina on hyvä, olet leppoisa, avomielinen ja vilpitön omissa pyrkimyksissäsi ja siksi seurassasi viihdytään ja sinua seurataan mielellään.
Olet selviytyjä, joka rakastaa elämää sen kaikissa muodoissa tarttuen dynaamisesti hetkeen, ja joskus voit olla hieman ylienerginen väsyttäen itsesi ratkoessasi pulmia, joita otat hoitaaksesi. Tarmosi ansiosta selviät ammatillisesti hyvin tehtävistäsi. Myös tunne-elämäsi on täyteläistä ja perhe-elämää arvostavaa. Voit hankkia paljon lapsia, suurperheen tavalla tai toisella.

17 Trini Jupiter - Neptunus yhtymä
Mielesi on erittäin herkkä ymmärtämään toisten ihmisten sairauksia ja vaikeuksia. Olet hyvä kuuntelija tai ainakin osaat antaa sellaisen vaikutelman toisille, että heidän on helppo uskoutua sinulle. Olet mielikuvitusrikas nautiskelija ja ainakin jossain muodossa taiteen ystävä.

13 Sekstiili Neptunus - Pluto yhtymä
Olet valinnut syntyä aikaan, joka ei maapallon ja koko linnunratamme kannalta ole mikään keskiverto, nyt opetellaan suuria läksyjä koko ihmiskunnan evoluutioon liittyen.

6 Trini Saturnus - Askendentti yhtymä
Annat ulospäin totisen ja vakavan kuvan itsestäsi. Olet mietteliäs ja paneudut tarkasti yksityiskohtiin. Jo lapsena olit kuin aikuiset ja nuoruudessasi pidit vanhemmista ihmisistä.

4 Trini Kuu - Pluto yhtymä
Olet valinnut tähän elämän emotionaalisen muutoksen läpikäynnin vaiheen. Elämäsi ei ole keskivertoa, vaan sielusi kehityksessä käyt evoluution pohjamutia myöten. Tunneperäiset menetykset saavat sinut etsimään eri tasojen välisiä yhteyksiä, suuresta rakkauden ja innostuksen huumasta totaaliseen menetyksen ja toivottomuuden tunteeseen.
Tämä elämä on sinulle kuin tilinpäätöksen teko, jossa etsitään puuttuvat kuitit, jotta tilit saataisiin täsmäämään. Kuitteina toimivat vain suurta emotionaalista tuskaa ja nautintoa tuottavat kokemukset, jotka on saatettava tasapainoon, jotta voisit jatkaa henkistä kehitystäsi.
Suuri apu sinulle on siitä, ettet torju tuskan tunteita, vaan annat niiden tulla, itket itkut ja naurat ilot, koet intohimon ja huomaat, ettei se loppujen lopuksi ollutkaan yhtään mitään. Kun sielusi viimein huomaa, että suurista maata ravistelevista tunnekuohuista ei jää mitään todellista käteen, sen himo niitä kohtaan laantuu, ja oletkin jo ottanut askelman kohti uusia sfäärejä ja haasteita.
Nälkä ei lähde kuin syömällä, ja himo ei lähde kuin himoitsemalla, kunnes alkaa etoa.

-1 Neliö Venus - Uranus oppositio
Rakkauselämääsi siivittävät sensaatiot tai epätyydyttävät suhteet. Taloudelliset epäonnistumiset saattavat saada sinut hakemaan turvaa avioliitosta, mutta seikkailunhalu ajaa pian uusiin maisemiin. Avioliittoon sitoutuminen ei vain näytä oikein olevan sinun juttusi, saat sen huomata kerta toisensa jälkeen, kun mielesi halaa suuriin seikkailuihin. Tiedät itsekin, että näin tulee jatkumaankin.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #130 : 08.12.2009 23:39:10 »

No se nyt on ihan höpöhöpöä, että joku tietty merkki olisi prostituoidun perikuva. Ihan naurettavaa. Koko keskustelu on nyt suistumassa sellaisille raiteille, että....

Se, että Sashan elämään on sattunut ikäviä kauriita, on todella karmeaa tietenkin, mutta onneksi näin ei ole jokaisen kohdalla ja yhden ihmisen elämän sattumat eivät onneksi toteuta mitään lineaarista korrelaatiota kaikkien muiden ihmisten elämässä ja maailman kaikkien ihmisten suhteen. Siitä olkaamme onnellisia. Smiley

Ei kukaan ole puhunutkaan perikuvasta, vaan sanoin, että iso osa tapaamistani pro-tytöistä
ja parittajista oli  aurinko kauris:ta.

Yllätys se minullekin oli, kun kuvittelin, että  skorpioni-painotuksella ollaan prostituutiossa.
Prostituutiota tehdään kuitenkin rahan vuoksi, eikä seksin vuoksi.
Ainoastaan asiakkaat ovat seksuaalisia ja haluavat sitä seksiä.
Pro on siellä rahan vuoksi. Wink

Ystäväni Erika on ex escort-tyttö ja aurinko kauris myöskin.  coolsmiley
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #131 : 09.12.2009 12:34:38 »

Sasha, yritin kartastasi katsoa, mikä houkuttaisi näin perkeleellisiä kauriita ympäristöösi, mutta enpä perustetta sieltä oikein löytänyt. Saturnuksen neliö jupiterille ei ehkä lupaa kaikkein parasta isä ajan puolelta.

Katselin fb:n syntymäpäiväkalenterin kautta, millaiset ystäväni ovat kauriin merkkiin syntyneet ja siellä on tosi monta kirjoittajaa, muutama valokuvaaja ja ihmisiä, joilla on tosi ronttihuumori Cheesy

Valitettavasti pro-ala on mulle sen verran tuntematon, etten voi ottaa siihen kantaa, mitä nyt minua luultiin joskus maksulliseksi naiseksi  Tongue Ne ympyrät ovat tosin erittäin kiinnostavia näin valtaväestön näkökulmasta pohdiskella.

Aikaisempaa itkukeskusteluun palatakseni: lapsena ja nuorena olen ollut sellainen, ettei minusta tirskahda kuin kolme "silmään meni roska" - tippaa, ja koko aikuisikäni olen sitten vuotanut kuin the fall of niagara. Tähän kyllä vaikuttanee neppis ja kalat meitsin kartalla. Eikä mua edes itse asiassa häiritse, että joku näkee mut itkemässä, mä naurankin paljon: kai sitä sitten joskus itkee vastapainoksi. Lapsuudesta muutenkin: olen vielä sattunut syntymään esikoiseksi ja pitänyt broidistani ainakin jonkin verran huolta, mutta lapsena olin niin tyypillinen, näsäviisas, omissa oloissaan viihtyvä pikkuvanha pikkukauris. Vanhemmiltani koko salainen mielikuvituselämä oli aivan suljettu, enkä osannut/kehdannut avautua heille, kun pelkäsin noitia tms. Minusta on lapsena tuntunut, että kannan koko perheestä huolta, koska äiti on sellainen... ja isä on sellainen.... ja veli nyt pikkuveli. Siis valta- ja huolehtimisilluusio.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #132 : 09.12.2009 14:00:52 »

Tuija sanoi Astro-TV:ssä, että jokaisella lapsella olisi hyvä olla kaurisihminen lähipiirissä (En muista sanatarkasti, joten suora lainaus tuo ei ole). Ensin suhtauduin ajatukseen vähän epäilevästi ja ajattelin, että kyllä esim.  skorpioni voi opettaa rajoja jne. Mutta ei se taida ihan niin mennä. Kyllä rajat osaa lapselle asettaa, ottaa tunnepuoli huomioon jne. Mutta ehkä  kauris:lla on kuitenkin sellaista annettavaa, jota muilla merkeillä/laaduilla ei niin hyvin ole. Se käytännöllisyys, asiallisuus ja kurinalaisuus! Kauriit ovat kokemukseni mukaan aikaansaavia ja ahkeria, saavat paljon aikaan kun tunnemyrskyt eivät hidasta tahtia.

Ja nyt muuten sainkin yllättyä kauriista positiivisesti. Yksi  aurinko kauris tuli lähipiiriin ja hän vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä. Väittelemään hänestä ei ole, mutta pitääkö kaikista olla? Hän vaikuttaa hyvältä ihmiseltä ja se on kaikkein tärkeintä mulle.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #133 : 09.12.2009 14:40:33 »

Jep, muistan minäkin tuon Tuijan kommentin.

Ymmärsin Tuijan tarkoittavan juuri sitä, että  kauris ihminen on korvaamaton rajojen opettaja lapsen elämässä.
Siinä kun  jousimies laajenee ja haluaa heti kaikki mulle nyt ilman sitoumuksia, eletään velaksi, matkustellaan ensin ja sitten vasta maksetaan laskut jos jäi rahaa, mässäillään ja unohdetaan realiteetit tai kohtuus, (Ei saa teilata, karrikoin nyt vain) niin  kauris vaatii läksyt tehtävän säännöllisesti ja tarkasti, opettaa säästäväisyyttä ja odottamista sekä kohtuutta.

Ei ole yhdentekevää, millaisten asioiden ympäröimänä lapsi kasvaa. Vastuuntuntoa on hyvä kehittää jo pienenä. Tietenkin pienistä, omaa elämää koskevista asioista käsin.

Omat lapseni ovat saaneet hyvin  jousimies painotteisen äidin (9 huone täynnä) ja vaikka en isäni ja tätini tarkkaa syntymäaikaa tiedäkään, veikkaan heillä molemmilla olevan jonkinverran  kauris kartallaan. Ovat he sentään senverran viisaita suhteessa lapsiini.
Korvaamattomia taitoja siirtävät lapsiini, ihan esimerkkinä olemisellaan. smitten
« Viimeksi muokattu: 09.12.2009 14:45:35 kirjoittanut sangviinikko » tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #134 : 09.12.2009 14:54:43 »

Kauriit ovat saapuneet minunkin elämään, mielenkiintoista lukea teidän kommentteja aivan uudesta näkökulmasta. Kauriit ilmeisesti ovat varsin mielenkiintoisia persoonia, I like it. Hieman haastetta tälläiselle kaksosrassukalle.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
  Tulostusversio  

Siirry: