Esmiralda
|
|
« Vastaus #150 : 19.12.2009 15:42:16 » |
|
kauris ymmärtää rahan päälle? miten jaksatte analysoida ihmisiä niin paljon?
toisen ihanuus on aina katsojan silmässä - minäkin luulin eräästä nousukauriista että olisi vierellä aina.. vaan ei.. kauriilla on usein kaikkea vaikeaa, vesimerkit tuntuu helpommilta.
kaikki ovat itsestään selvästi rakastamisen arvoisia, kyse on kemioista jne.
No tuon löydän kyllä rakkaasta kauris-ukostanikin! Hän on onnellinen kun on löytänyt jotain kaunista: -Katso kuinka kaunis hyasintti, eikä maksanut kuin 2 euroa! Tämä oli tänään. Kerran kävi näin: -Katso mitä sain. Aivan halvalla! Kaikille talon miehille; 30 euroa kappale, ja aitoa nahkaa! Romaanimies oli kertonut surullisen tarinansa ja myi loput takit onnelliselle miehelleni. Kaikki kamalaa tekonahkaa! Onni loppui siihen kun tein huomioni eivätkä pojat mokomia päälleen pistäneet. Siis kaurismiehessäni täytyy olla kartalla kauheasti jotain herkkää vesielemanttiä! Uupuu se syntymäaika vain.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #151 : 19.12.2009 15:56:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #152 : 19.12.2009 16:44:05 » |
|
[quote author=Saturnalia the Princess of Periwald link=topic=26314.msg258235#msg258235 date=1261231589 Minä olen eri mieltä... Itselleni skorpparit ovat mielenkiintoisempia ja kalat mysteerejä kauriit ihan perus taviksia. [/quot Kalat on kylläm oma lukunsa, mutta ne vasta ulkoavaruudesta onkin. Ei jummarra. OT.
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #153 : 19.12.2009 17:36:18 » |
|
minä ihmettelen, miten tämä topikki aiheuttaa jatkuvasti keskustelua... Kauriit on vaan niin mysteeri, eikä kukaan ota niistä selvää =D Minä olen eri mieltä... Itselleni skorpparit ovat mielenkiintoisempia ja kalat mysteerejä kauriit ihan perus taviksia. No tässä ketjussa kyllä puhutaan paljon muistakin asioista kuin Kauriista tai siihen liitetyistä piirteistä ja varsin harva tässä ketjussa puhutuista piirteistä liitetään yleisesti kauriisen. Suurin syy myös on se varmaan, että lähes kaikilla ihmisillä jotka elävät tässä ajassa, on jotain kartallaan Kauriin merkissä ja ilmaisevat sitä jotenkin. Kaikilla on siis jotain kokemusta kauriin merkistä ja se lisää tietenkin kummastelua.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #155 : 19.12.2009 17:51:22 » |
|
Niin, ja jotenkin sitä itse olettaa automaattisesti että ihmiset ymmärtävät, että puhe on arkkityypeistä, ei naapurin Sannasta tai lähikaupan Jussista jolla nyt sattuu olemaan .... Latistavaa. Kai tuo kauriin mielikuva, karrikatyyri, tai miksi sitä nyt haluaa kutsua on tässä puheenaiheena ja toki sillä voi vähän revitelläkin. Lupaan etten tule Jeesustelemaan siihen ketjuun jossa ruoditaan kaksosen tematiikkaa. Huokaus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #157 : 19.12.2009 18:40:45 » |
|
Niin, ja jotenkin sitä itse olettaa automaattisesti että ihmiset ymmärtävät, että puhe on arkkityypeistä, ei naapurin Sannasta tai lähikaupan Jussista jolla nyt sattuu olemaan .... Latistavaa. Kai tuo kauriin mielikuva, karrikatyyri, tai miksi sitä nyt haluaa kutsua on tässä puheenaiheena ja toki sillä voi vähän revitelläkin. Lupaan etten tule Jeesustelemaan siihen ketjuun jossa ruoditaan kaksosen tematiikkaa. Huokaus. Mun puolesta Kaksosia saa ruotia niin paljon kukin ehtii. Tiedän itsekin niin paljon ärsyttäviä ja sietämättömiä Kaksosia, että osallistuisin siihen varmaan enemmän kuin tähän Kauriiden ruodintaan. Mun ilma-painotus ja tuo varmaan mahdollistaa sen, että oman merkin ruotiminen ei kosketa henkilökohtaisesti mitenkään. Kun ei ole kun ilmaa ja vettä kartalla, niin sinne voi turvallisesti ampua sähikäisiä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #158 : 19.12.2009 19:18:33 » |
|
Mulla ei ole kaurista kartalla, mutta 10. huoneessa kaks planeettaa. Onkohan tästä tullu sen takia niin paljon keskustelua kun aurinkokauriita tuntuu olevan joka puolella! Yleisin aurinkomerkki Suomessa vai tuppaako niitä vaan mun lähettyville? Sitten teille, jotka mainitsitte jotain siitä, että täällä luetellaan ominaisuuksia, mitä ei teidän mielestä yleensä kauriiseen liitetä niin mä ainakin kirjottelin suurimmaks osaks omista kokemuksistani ja sen mä ainakin luulin tän koko ketjun pointin olevankin. Ei kovin mielenkiintosta mun mielestä, jos kopioidaan vaan luonnehdintoja netistä tai kirjoista! Ei tajuu... Jos ruotii omia kokemuksiaan kauriista niin sehän sitten tietysti johtuu kirjottajan kartan omista ongelmista! Ja sitten ei alennuta edes kommentoimaan kun luonnehdinta/kokemus ei kaurista miellytä. Suurella lämmöllä totean teille, että aikamoista sakkia olette
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #159 : 19.12.2009 20:25:26 » |
|
Mulla ei ole kaurista kartalla, mutta 10. huoneessa kaks planeettaa. Onkohan tästä tullu sen takia niin paljon keskustelua kun aurinkokauriita tuntuu olevan joka puolella! Yleisin aurinkomerkki Suomessa vai tuppaako niitä vaan mun lähettyville? Sitten teille, jotka mainitsitte jotain siitä, että täällä luetellaan ominaisuuksia, mitä ei teidän mielestä yleensä kauriiseen liitetä niin mä ainakin kirjottelin suurimmaks osaks omista kokemuksistani ja sen mä ainakin luulin tän koko ketjun pointin olevankin. Ei kovin mielenkiintosta mun mielestä, jos kopioidaan vaan luonnehdintoja netistä tai kirjoista! Ei tajuu... Jos ruotii omia kokemuksiaan kauriista niin sehän sitten tietysti johtuu kirjottajan kartan omista ongelmista! Ja sitten ei alennuta edes kommentoimaan kun luonnehdinta/kokemus ei kaurista miellytä. Suurella lämmöllä totean teille, että aikamoista sakkia olette Samaa mieltä. Jos joku Kauris ottaa henkilökohtaisesti mun kokemukset muista Kauris-ihmisistä niin siinähän ottaa ihan rauhassa, lol.. Mulla 2. huoneessa, jonka kärki on :ssä ja toinen kärki :ssä. Tyhjyyttä täynnä tuo , eikä tee mitään aspektia. Mulla kanssa paljon Kauriita ystävä -ja tuttavapiirissä. Osa niistä on selkeästi mukana siksi, että kauttani pääsee "parempiin" piireihin, sen vain vaistoaa ja näkee! Myös joillain ja on saman tyyppistä taipumusta, mutta jos joku puukottaa selkään ja puhuu pahaa sille "paremman" piirin edustajalle muulistaan, joka sinne toi, niin se on aina ja poikkeuksetta se ja niiden kanssa saa olla hiukan varovainen sen suhteen. Btw, miten nuo huoneiden kärjet lasketaan kartalla, myötäpäivään vai vastapäivään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #160 : 19.12.2009 20:31:36 » |
|
Btw, miten nuo huoneiden kärjet lasketaan kartalla, myötäpäivään vai vastapäivään? Alkaen nousumerkistä, alakautta laskumerkkiin ja sieltä yläkautta takaisin nousumerkkiin, eli siis toisin sanoen vastapäivään.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #161 : 19.12.2009 20:31:52 » |
|
...Mikäli käsitin oikein kysymyksen, niin vastapäivään.. on 1. huoneen kärki, siitä vastapäivään seuraava on 2. huoneen kärki jne. Jahas, ebenia kerkesikin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.12.2009 20:33:48 kirjoittanut sangviinikko »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #162 : 19.12.2009 20:37:07 » |
|
Ah..! Menee uudestaan jotkin tulkinnat.. : Thx..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #163 : 19.12.2009 20:38:59 » |
|
[ Mulla 2. huoneessa, jonka kärki on :ssä ja toinen kärki :ssä. Tyhjyyttä täynnä tuo , eikä tee mitään aspektia. Btw, miten nuo huoneiden kärjet lasketaan kartalla, myötäpäivään vai vastapäivään? Huoneen kärki on se, joka merkki aloittaa sen huoneen......siis toisin päin kuin kello kulkee... Asc on 1. huone...siitä seuraava alaspäin kartalla 2. huone jne... Kauriin huone on 10... ja omalla kartalla voi katsoa mihin sijoittuu Kauriin merkki...
tai Saturnus ,Kauriin hallitsija... koska kaikilla meillä on " selkäranka", vastuut ja velvollisuudet rajoineen, myös kartalla... toisilla hyvin rajoittavina, toisilla tyyliin " kyllä se yhteiskunta huolehtii"...oh..tais mennä Neppariksi...
No ehkä vain Satkun alaiset ihmiset ymmärtävät toisiaan...
Mutta mikä kaaos syntyisi ilman Saturnusta ja Kaurista...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #164 : 19.12.2009 20:44:07 » |
|
Syntymäkartalla ei ole kuin mestarikutoja (ammattiin kouluttautunut)Arachne Richard ja Nemesis, oikeus ja kosto. Proge ja proge , vanhetessa viisastuu ja nuortuu vaikka tukka harmaantuukin ihan silimissä, mutta siihen on kyllä tr ulkonäöllisesti syypää. on nyt muuten yhtymässä Heraan ja pikkasen on niinku nähtävissä tämmöstä "matri-akkojen eiku -arkkojen" esiin /estradille nousua? Eller hur? Ja samaa mieltä Kastehelmen kanssa, jotta sitä kokemuksellista astrologiaa kehiin. Nuo yleistykset ovat menneen talven lumia. Ei jaksa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|