Heippa vaan! Myös minä haluan innokkaasti päästä jakamaan teille kauriuteni salat
Olen hirveän kiinnostunut astrologiasta, harmi vaan että en siitä kamalasti ymmärrä, heh..
Olen siis Kauris, ja nousumerkkini on Leijonassa, Kuu ja Aurinkomerkkini ovat myös kauriita. ( Näiden vaikutukista en oikein osaa sanoa mitään, mutta se kuulostaa hienolta
)
Olen luonteeltani hyvinkin monimutkainen. Toisaalta hirveän kovapäinen ja tahtoinen, kaikki asiat pitää mennä justniinku MINÄ sen haluan, muita vaihtoehtoja on hyvin vaikea hyväksyä! Olen myös erittäin kontrollifriikki, kaikessa minuun liittyvässä ja muissakin asioissa haluan pitää langat tiukasti käsissäni, että tiedän mitä tapahtuu ja missä mennään.. Auta armias jos joku vetäsee niitä lankoja käsistäni, ärsyynnyn erittäin syvästi!
Huumorintajua löytyy hyvinkin paljon, muiden kustannuksella ainakin
Heitän hyvin paljon itsekehuista läppää itsekeskeisellä meiningillä, ja monesti läheisilleni läppää missä ikään kuin "dissaan" heitä. Aina en edes ymmärrä, että vitsini loukkaavat, vaikka en sitä tarkoita. Joskus tajuan sen liiankin hyvin. Itse pystyn myös nauramaan jos kohdistan itse itseeni pilkkaavaa läppää, mutta jos joku muu sen tekee niin ei paljoa naurata enää, otan ne liian henkilökohtaisesti vaikka ei pitäisi
Työasioissa olen todella tunnollinen ja täsmällinen. Suorittaja konsanaan. Pyrin aina miellyttämään ja saan hyvin pitkäksi aikaa huonon omantunnon jos minua joudutaan läksyttämään. Tosin nyt ei ole sitä pelkoa, tein ensin kaksi vuotta yrittäjänä vuokratuolilla hommia toiselle, nyt laitoin oman putiikin pystyyn. Eli kunnianhimoa ja etenemishalua löytyy, ja olen hyvin onnellinen siitä että kenenkään pomotusta ei tarvitse enää kuunnella.. Huh.
Tunneasioissa olen hyvinkin sekava. Muille ihmisille niihin kohdistuvia tunteita on hyvin vaikea näyttää, saatan olla läheisilleni ja perheelleni hyvinkin kylmä ja ilkeä. En vaan osaa näyttää heille lämpöä ja rakkautta mitä sitten taas rakkaimmille ystävilleni osaan. Olen kokenut pienen elämäni aikana hyvinkin paljon raskaita ja kamalia asioita ja vastoinkäymisiä jotka ovat kasvattaneet tämän kauriin luonnetta todella paljon. Omalla tavallani olen hirmu vahva ja seison tukevasti maassa, mutta samalla olen todella herkkä ja haavoittuvainen, ja jos joku oikea vetää maton alta niin lakoan täysin.. Märehdin surussani ja saan tunteista pakkomielteitä. En ihastu helposti, mutta sitten kun ihastun niin siitä tosiaan tulee lähes pakkomielle. On vaikea päästää irti ja unohtaa. En meinaa pystyä siihen millään..
Tulipas oikein sepustus tästä, toivottavasti joku jaksoi lukea loppuun
Saa nähdä tuleeko kommenttia että "olet NIIIIN kauris"
-Marica