Ajattelin aloittaa aiheen ennustusten negatiivisista puolista
Olen itse käynyt useamman kerran selvänäköisissä tulkinnoissa ihan läpi elämäni. Monet tässä hetkessä pysyneet tulkinnat (tarot) ovat olleet tosi jees, aivan kuin olisin keskustellut alitajuntani kanssa. Tai sieluni, ihan miten vaan.
Ovat toimineet.
Sitten on niitä pitkiä tulkintoja, joissa katsotaan pitkälle tulevaisuuteen. Ja näissä pilee omalla kohdallani paha koukku.
Minulla on ennustettu vanhuuteen asti. Näyttää kuitenkin siltä, että mikään oleellinen ei ole (vielä) tullut toteen. No, asia voidaan selittää, että aikaa ei ole ja sitä on vaikea ennustaa, mutta miksi näkijät sitten sanovat tietyn iän tai tietyt vuodet?
Negatiivinen
juttu ennustuksissa on se, että minun kaltaiset koukuttajaihmiset jäävät todellakin koukkuun näihin sanoihin. Missä on se tatuoitu, extreme-tyylinen mies, joka tekee samankaltaista työtä kuin minä ja lenkkeilee pysyäkseen kunnossa, tekee yötä myöten töitä, tykkää lapsista... jne... jne...!!
Muutanko tosiaan ulkomaille, vaikken edes halua sitä enää?!
(Halusin sitä silloin kun ennustus tehtiin!) Ainiin ja se mies liittyy tähänkin asiaan.
Kun tapaan uuden ihmisen, alan väistämättä sijoittaa häntä näihin ennustuksen raameihin! Ja mitä siitä sitten tulee?! EI MITÄÄN!!
Jos joku näyttäisi olevan ennustuksen kaltainen, ei meillä synkkaa yhtään! Ja sitten jos joku voisi olla mukava, ajattelen ettei tämä ole "SE" koska ennustus kertoi jotain aivan muuta!
RAIVOSTUTTAVAA!!
Olen henkeen ja vereen selvänäkijöiden "puolella" ja toinen jalka henkimaailmassa, mutta miten rajoittava tekijä ennustaminen kohdallani on!
apua. Eihän elmästä tule yhtään mitään!
Miksi minun on pitänyt mennä salvänäkijälle
HUONO JUTTU. Vaikka se sillä hetkellä oli voimauttavaa ja kivaa, niin vuosien jälkeen kun mikään tärkeä ei ole toteutunut, alkaa v*tuttaa.