Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unessa suden henki!?  (Luettu 4884 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Mike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« : 04.09.2008 20:38:31 »

Eli eli. Uni oli tälläinen. Olin ystävieni kanssa metsästämässä karhuja. Odotimme niitä ja mitään ei näkynyt. Sitten ilmeistyi viisi sutta ja minun olisi pitänyt ampua niistä yksi. En ampunut yhtäkään mutta yksi tuntematon mies ampui suden metsässä (sain sellaisen tunteen että se oli uhrattava jostain syystä) ja kantoi sen käsivarsillaan luokseni. Unessa suden henki joka oli nuoren naisen muodossa, hänellä oli vaaleat pitkät hiukset ja ketju pään ympärillä jonka edessa oli omituinen koru otsan kohdalla (outoja kuvio leikkauksia) ja koru oli hopeinen. "Henki" oli edessani ja piti käsiään molemmin puolin kasvojani ja puhui minulle vakavaan sävyyn jotain jota en harmikseni muista. Sad Olento ei ollut uhkaava eikä mielyttävä hyvin neutraali ja hanellä oli minulle selvästi asiaa mutta mitä?? En todellakaan muistanut puheesta herätessäni kuin sekunnin ja se katosi..tulkintoja?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 04.09.2008 21:02:11 »

Upea uni. Sait ilmeisesti jotain ihan oikeata viestiä henkimaailmoista. Älä huoli vaikket muistakaan mitä tuo "henki" sinulle sanoi, se tieto on kuitenkin alitajunnassassi, sisimmässäsi.  angel
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 06.09.2008 23:44:46 »

unesi sisältää tunneviestin,
joka annetaan sinulle symbolisena,
tarkoitus on ymmärtää sydämellä,ei järjellä
tallennettu
Mike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #3 : 08.10.2010 01:43:50 »

Nyt on kaksi vuotta kulunut. Annoin ajan odottaa..en silti löydä yhteyttä tälle unelle. Skeptisesti ajatellen kyseessä olo fantasia-uni. Silti tämä uni sai niin paljon aikaan että siitä oli kyseltävä...Nikki, jos sinulla on jotain syvällisempää kerrottavaa, laittaisitko YV:n. Apujahan (tai tulkintoja) aina kaivataan myös teiltä henkiset hihhulini  Smiley
tallennettu
Hopeainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #4 : 08.10.2010 03:09:15 »

... ks. yksärit  Smiley (tämän voi poistaa)
« Viimeksi muokattu: 08.10.2010 03:11:15 kirjoittanut Hopeainen » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #5 : 13.10.2010 14:05:40 »

Minulle tuli mieleen susi voimaeläimenäsi. Että suden henki olisi tullut jotain tärkeää sinulle kertomaan. Mutta kuten Rakkauden valo tuossa jo sanoikin, ei ole väliä ettet muista hänen sanojaan, sinulle on välitetty jokin viesti ja kaikki aukeaa aikanaan. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: