Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä voin tehdä lapseni suhteen?  (Luettu 4910 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 06.09.2008 23:22:34 »

Hei !

Olen uusi foorumin jäsen ja haluaisin näkemystä lasta kohdanneeseen tilanteeseen. Lapsellani on pakko-oireita ja ajatuksia, että hänelle tapatuu jotain vakavaa. Kuten, että hän tukehtuu, nielaisee neulan, syö vahingoissa jotain myrkkyä. Hän on  kohta 11.v. Olen elänyt avioliitossa, jossa meillä on ollut ristiriitaiset ajatukset lapsen kasvatuksesta. Mieheni on ollut jyrkkä ja ehdoton, minä taas pehmeisiin arvoihin tuketuva. En saa mieheltäni ymmärrystä ja tukea vaan hän väittää, että olen itse aiheuttanut lapsemme oireet. Olen aivan umpikujassa. Voisiko joku helpottaa tilannetta edes vähän.
Emia
tallennettu
Victoriae
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 51



Profiili
« Vastaus #1 : 07.09.2008 00:11:17 »

Hei Emia,
lapsen tuska on äidille todella vaikeaa. Suuri taakka on myös se, jos jompi kumpi vanhemmista kokee olevansa vastuussa. Äitinä sitä miettii varmasti kaikkia vaihtoehtoja tilanteen parantamiseksi.

Millainen lapsesi kartta on, löytyykö sieltä jotain selitystä hänen tilanteeseensa? Joskus lapsen kehityskaareen voi liittyä ahdistusta enemmän tai vähemmän. Molempien vanhempien tuki on tärkeää ja kaikkien tärkeintä lapsesi kannalta on teidän keskinäinen suhteenne. Ja tiedetään...siellä ei ole aina luvassa helppoja ja nopeita ratkaisuja.

Voisiko lapsesi tässä vaiheessa hyötyä ulkopuolisesta avusta? Joskus keskustelu luotettavan henkilön tai ammattiauttajan kanssa voi merkkittävästi kohentaa tilannetta. Jos kynnys esim. julkisiin palveluihin on liian korkea, miten olisi vaihtoehtoiset hoidot, esim. vyöhyketerapia?  Se voisi auttaa myös sinua, et olisi niin yksin tämän asian kanssa.

Tsemppiä ja voimia sinulle. Kaikkia päätöksiä ei tarvitse tehdä tässä ja nyt. Tarraudu ilon pilkahduksiin mistä niitä löytyykään!
tallennettu

Aurinko, Kuu, Merkurius, MC ja DC - KAURIS
Asc ja IC - RAPU
Venus&Mars&Jupiter - SKORPIONI
Emia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2 : 07.09.2008 00:23:35 »

Kiitos kannustavista sanoistasi. Äidin tuska on hyvin raskasta. Kartan pitäisi olla foorumissa. Kiitos vielä!
Emia
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #3 : 07.09.2008 11:56:20 »

Hei !

Olen uusi foorumin jäsen ja haluaisin näkemystä lasta kohdanneeseen tilanteeseen. Lapsellani on pakko-oireita ja ajatuksia, että hänelle tapatuu jotain vakavaa. Kuten, että hän tukehtuu, nielaisee neulan, syö vahingoissa jotain myrkkyä. Hän on  kohta 11.v. Olen elänyt avioliitossa, jossa meillä on ollut ristiriitaiset ajatukset lapsen kasvatuksesta. Mieheni on ollut jyrkkä ja ehdoton, minä taas pehmeisiin arvoihin tuketuva. En saa mieheltäni ymmärrystä ja tukea vaan hän väittää, että olen itse aiheuttanut lapsemme oireet. Olen aivan umpikujassa. Voisiko joku helpottaa tilannetta edes vähän.
Emia

Tyttäreni 3.10.1997 Klo:15.03 Lahti

Hei "Emia"

Laitan tyttäresi syntymäkartan ja AP-kartat tänne näkyviin.
- toivotaan, että joku minua viisaampi osaa sinua auttaa


http://www.mtv3.fi/helmi/

http://astro.mtv3.fi/cgi-bin/astro/natal
- täällä voit tehdä itse kartan ja katsoa tulkintaa kartallesi
- klikkaa kartassa olevia merkkejä - saat tulkinta-apua sieltä


http://astro.mtv3.fi/cgi-bin/astro/prev


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 07.09.2008 12:14:07 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.09.2008 12:49:26 »

nieleminen,tukehtumisen tunne,
kurkku ja astrologisesti härkää,
jossa sinulla Emia on  mars,joka on vielä yodin eli jumalansormen osana,
kärkenä  uranus vaaka elikkä tyttäresi  aurinko samassa merkissä,
tähän liittyy kyllä tuo avioliittosikin, juno vertex uranus :vaaka:yhtymä,
samoin kuin suhteesi miehiin,miesenergiaan,isään,  aurinko  kalat toinen tekijä yodin kantana,
ja kun nämä ovat 12 huoneessa niin voisi miettiä miten omat alitajuiset pelkosi heijastuvat mahdollisesti tyttäreesi,tai että  mars 12 huoneessa kuvaa liikaa huolehtimista,epäluottamusta elämää kohtaan??
tai että avioliiton tila oiskin se pointti,johon tytär ristiriitaisesti reagoi,
tuntuu että tukehtuu ( kalat, neptunus,hukkuminen kuvainnollisesti)
tyttären kartalla kuolemanpelkoa,tai haavoittuvuutta vois kuvata  kuu chiron skorpioni,tää vois liittyä kyllä vaikeaan syntymäänkin,
ja pakkomielteetkin selittynevät tällä,
mutta mikä avuksi?
äiti ilmeisesti? koskapa tuo  kuu kuvannee äitiä,kuin myös ceres,joka on tällä hetkellä  härässä,
mamma huolehtii ja antaa turvallisuuden tunteen härkään liittyen,
samoin teidän kuunne yhtyvät tyttären auringonpaluun astuttua voimaan,
ja
yks pointti mikä tulee näistä lapsista yleensä mieleen,
kummasti he reagoivat samoihin asioihin kuin mitä itselle on tapahtunut saman ikäisenä,
elikkä sinä 11 vuotiaana?
what happened then?
tässä vois tutkia myös Lilithin asemia,koska se jos mikä siirtää tiedostamatta noita naiseuteen liittyviä tunteita sukupolvelta toiselle,
lapset ovat herkkiä aistimaan pinnanalaisia liikkeitä,
ja jos on  kuu skorpioni niin sehän lukee ajatuksetkin?


tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #5 : 09.09.2008 11:30:00 »

Haralla todella on heikko kohta tuo kurkku, mutta omasta mielestani on tarkein asia luoda lapsellesi itseluottamusta-ettei mitaan tapahdu, karistaa hanelta pelon tunteen ja poistaa hanelta alitajuiset pelot.
Luo hanelle parjaamisen energiaa-ajatuksista kaikki muuttuminen alkaa.
Olet tehnyt oikein antamalla hanelle rakkautta-muuta vain rakkauden muotoa luomalla itsevarmuutta.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: