*Kide*
|
|
« Vastaus #30 : 14.12.2008 19:20:39 » |
|
Enpä minäkään luottaisi tuon unen jälkeen Tuli mieleen, jotta oletko huolissasi miten tuom ies voi vaikuttaa sinun taloudelliseen tilaan? Esim.vaikuttamalla juristin ja heidän yhteiseen maailmaan kautta... Ymmärsinkö oikein... Onhan sinulla "rotanloukut" viritetty :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #32 : 14.12.2008 19:45:07 » |
|
Niin, mutta se joka ensinnä mottaa on pahempi pahis... sanon lapsillenikin Ja jatkuu... turpaansa ei tarvi ottaa, lyö takas ja niin, ettei toinen uskalla sen jälkeen enää. Mutta Fiksu on se joka lopettaa, siksi pitää napata kunnolla kerralla ja lopettaa siihe! Anteeks, mutta en voinut vastustaa kiusausta Hyvä, oma peffa nahka on aina ensin varjeltava Ymmärrän kyllä, mielihalusi. Olisiko kuitenkin hyvä katsoa ja antaa hiiren mennä itse loukkuun... kyllä se varmaana tapahtuu, jos jyrsijä on : Kaikki tapahtuu, juuri niin kuin on tarkoitus...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 14.12.2008 20:02:06 » |
|
Niin... yksi hiekkalaatikko-leikki tämäkin..
No ei vain, kysymys ei ole ensimmäisenä lyömisestä tarkoituksella, vaan ihan järkevästä ja pakollisesta tilanteen pelastamisesta, mutta se tapahtuu tavalla, joka varmasti loukkaa juristin tunteita, mutta aina ei voi tehdä kaikkia päätöksiä muiden tunteiden perusteella, vaan tilanteen pakolla.
Kuten sanoit, oma persusta pitää pelastaa ensin, ennen kuin voi pelastaa muiden perseitä.
Katsotaan nyt, mitä tässä on tulossa... seuraavina päivinä.
Ja yksi mies sinne tänne.. Ei tämä minun sotani yhtä miestä kaipaa, ei edes kahta. : Aina noita uusia tulee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #34 : 14.12.2008 20:26:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #36 : 16.12.2008 08:45:23 » |
|
Onnea! Unesi kuvastaa mielestäni, kuinka olet loukkaantunut (?) tapahtumista ja pistänyt ovelle esteenkin. Onneksi kuitenkin avasit mahdollisuudelle oven... joskus joku on sanonut, että taulut ovat asioita jotka ovat sinulle tärkeitä elämässäsi -ihmiset, muistot, meriitit, paikat, arvot
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jam0
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #38 : 12.01.2009 01:12:53 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jam0
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #40 : 12.01.2009 23:56:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 13.01.2009 19:30:25 » |
|
Ja heti kun toivotin vain kauniita unia itselleni, niin näinpä tänään päiväunilla painajaisen. Syynä voi olla toki kuumeinen flunssa ja stressi.
Näin unta, että olin illastamassa joidenkin ihmisten luona, jotka tuntuivat tutuille. Yhtäkkiä näin sinivalot vilkkuvan ikkunoissa ja poliisi huusi kaiuttimen kautta, että minun pitää tulla ulos. Näin myös, että koko piha oli täynnä agressiivisesti käyttäytyviä ihmisiä osoittamassa mieltään minua vastaan ja niissä heidän kylteissään oli ruotsi-suomi liput ja teksiä swedish finnish.
Olin aivan peloissani ja mahani meni unessa sekaisin ja ripuloin vessassa. Illallisystävät rauhoittelivat, että ei ne sinua saa, eivätkä ne sinuun koske, ole ihan rauhassa.
Sitten ex-vaaka-mieheni saapui sinne ja sanoi, että tule hetken päästä perästä, menen ensi ulos ja autolle. No lähdin sitten hänen jäljessään ja ihmiset oli todella päälle käyviä. Katselin, että missä Vaa'an auto on ja näin hänen käynnistävän auton ja hän ajoi kohdalleni väkijoukkoon ja hyppäsin kyytiin.
Ajoimme pientä olkista tietä pitkin ja auton valokiilassa näin paskakasoja joka paikassa. En tiedä miksi niihin kiinnitin huomiota.
Auton kattoluukku oli hiukan auki ja sieltä satoi sisään vettä.
Vaaka sanoi siinä unessa, että kaiken tämän jälkeen, hän/me ymmärrämme että, mikä on tärkeintä ja minne kuulumme ja kuinka meillä oli hyvä yhdessä.
Heräsin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|