Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Salaperäinen, ajankohtainen, tietäjä Chiron (Kheiron)  (Luettu 82744 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #90 : 11.02.2010 20:33:19 »

Itsellä juuri päättyi  chiron aspect_sex uranus ja nyt on meneillään  chiron aspect_sex saturnus =D Joten joo, aika ajankohtainen asia ilmeisesti =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #91 : 21.04.2010 14:20:14 »

Ystävälläni oli tr chiron aspect_opp askendentti. Tänä aikana hänen isänsä sairastui ja myös kuoli. Ystäväni myös uupui pahemman kerran. Sopinnee tuohon transiittiin...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #92 : 12.11.2010 14:13:28 »

Nostelen hyvää ketjua, astro-tv:stä innostuneena Kheironia kohtaan.
Itselläni nyt  chiron avautuva aspect_sex askendentti ja uranus . (myös nepparin sekstiili ja uranuksen neliö ascille). Olen ollut masentunut ja uupunut. Pitääkin katsoa mitä taivaalla on aiemmin ollut. Nyt kuitenkin, monia luovuuteen ja oman itseni paremmin vointiin tähtääviä asioita on pinnassa! coolsmiley

Chiron majailee kartallani 5.huoneessa Kaksosissa. Mitä tästä voisi päätellä? Tuo vitoshuone itelle vähän outo..

Löytyy myös chiron aspect_opp askendentti saturnus uranus , aspect_squ aurinko , aspect_tri venus ja aspect_ssx mars .

Aika monella täällä tuo kheironin opposito uranukseen.. Smiley

Minusta on kädestälukija sanonut, että noin neljänkympin tienoolla löydän henkisiä lahjoja/kädestälukemista tms. Mutta eihän se välttämättä auttamista ole. Toivoisin kuitenkin niin, olen aina sydämeni pohjasta halunnut kyllä elämäntehtävänäni auttaa ja jonkinsortin psykologin vikaa ainakin löytyy. Kävisi ainakin yksiin tuon opposito ascin kanssa, että kasvan elämäni näihin teemoihin. Mielelläni kuulen jos joku noista aspekteista osaa sanoa jtn.

e: 5. huone luovan itseilmaisun huone!! Kyllä käy niin yksiin, ihania oivalluksia! smitten
Käsittelen asioitani kirjoittamalla, tekstiä ja runoja. Kirjoittaminen on terapiaa mulle.. Siten pystyn käsitellä ja analysoida ja "nähdä" asiat paremmin. Ja hyvin pitkään on ollut haave maalata. Myös esim. luonnossa olemalla ja joogaamalla. Ja kaikki luovuuteni kukoistaa vain silloin, kun olen spontaani. Se on heti tuumasta toimeen. Smiley Tärkeintä on itse tekeminen, kuten jossain Sepon tulkinnassakin sanottiin. Oppia nauttimaan itse tekemisestä miettimättä lopputulosta, muuten mikään ei onnistu, sillä lopputuloksia ei todella aina tule. Mutta se hetkessä tekeminen, siitä saan voimia. smitten

« Viimeksi muokattu: 12.11.2010 14:38:10 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #93 : 12.11.2010 14:49:43 »

Heitänpä tähän omia kokemuksia Chironista.

Minulla Chiron on härässä, ison kolmion, leijan kärjessä. On hassu "sattuma", että minun fyysisen ja henkisen henkeni pelastanut ihminen on aurinko härkä. Ja tämän aurinko härän kautta olen löytänyt, että se kuka minut pelasti oli lopulta minä itse, hän vain auttoi minua löytämään sen mikä jo oli minussa.

mulla on kanssa  chiron   harka 9.huoneessa.

ja suhteessa  aurinko harka nykyään. ilman tätä suhdetta ei olis ollu mahdollista aloittaa ja käydä psykoterapiaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #94 : 12.11.2010 15:49:30 »

Minulla  chiron, on 2ast.  kauris:sta,  5 huoneessa.

Mies on   aurinko,-kauris,  ja on pitkäliitto takana.

Tuntui niin omalta tuo chiron,--nyt on vielä  pluto,-tehnyt ohituksen siihen,--

kyllä se on nostanut syvät kiperät tunteet pintaan,--sydän puhdistuu.

Luontaishoidot, ja luonto muutenkin on tullut entistä tärkeämmäksi.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #95 : 12.11.2010 17:52:46 »

Hei, ihana että olette löytäneet tämän vanhan ahkeran topiikin. Kuinka olenkaan opiskellut kanssanne! Ja melkein unohtanut kaiken!

Minulla avautuu Kheironin neliö Ascendentille, haastava aika siis!!!

Tässä osa Sepon tulkinnasta:

Tämä on erittäin kriittinen vaihe parisuhteen ja keskinäisen kumppanuuden kannalta, sillä tulet täysin tietoiseksi suhteesi hyvistä ja huonoista puolista etkä pysty jättämään epäselviä asioita hoitamatta. Sisäinen pakko ajaa sinut ottamaan vastaan juuri sinulle kuuluvia yhteiskunnallisia tai sosiaalisia tehtäviä ja haasteita, jotka edellyttävät sinulta vahvaa itsetuntoa ja kykyä päättää itse omista asioistasi. Syvältä sisältäsi tuleva sosiaalinen velvollisuuden tunto ajaa toista ihmistä kohtaan tuntemiesi velvollisuuksien ohi pillit soiden ja silloin omistamiseen perustuvalla kumppanuudella ei ole mahdollisuuksia menestyä.

Kun nousumerkkini on Skorpioni (lähellä Jouskaria), niin se todella haastaa. Kheironi on pitkään ollut sekstiilissä siihen ja aika onkin ollut leppoista, mutta monta asiaa mietityttänyt. Mieheni on näet hyvin sairas. Vaikka hän on lähellä, paljon on asioita, jotka ovat meitä myös etäännyttäneet.
Ja tämä viimeinen työvuoteni (näin olen päättänyt) on ratkaiseva meidänkin suhteessamme ja monen muunkin ihmisen suhteen.

Aika hauskaa, kun mieheni lääkäri sanoi näet viisaasti: -Sinä olet huoleta vielä töissä seuraavan vuoden ja sallit miehesi tossutella kotona ja tehdä omia askareitaan. Liika hyyssääminen vain pahentaa sairautta.

On hyvä kuulla asiantuntijoita, joilla on myös henkistä viisautta!  smitten

Mutta missähän Kheiron nyt vaeltaakaan, vieläkö Vesimiehessä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #96 : 12.11.2010 17:55:06 »

Löysin! 26 astetta Vesimiehessä vielä menee!

Ja minulla 2.huoneessa, omien voimavarojen huoneessa. Peloittaa se aika kun Kheiron on yhtymässä Kuuhuni! Mutta ei aivan pian...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #97 : 12.11.2010 18:09:22 »

chiron avautuva kolmio  merkurius
(Kykysi pohjautuu edellisten elämiesi aikana hankkimaasi laajaan näkemykseen ja syvään ymmärrykseen ihmisten ongelmista ja niiden pohjimmaisista syistä  Cheesy )

chiron sulkeutuva kolmio  saturnus
"---" (toistuva aspekti)

chiron sulkeutuva sekstiili  jupiter
(Vaihtoehtoisten hoitojen, telepatian, luonnon rytmien tai esoteeristen oppien mukaan ottaminen kaikkeen sosiaaliseen toimintaan on sinun suuri mahdollisuutesi menestyä tässä elämässä. Alitajuinen pakko ohjaa sinua ensin henkisen tiedon erilaisille lähteille ja sen jälkeen sellaisiin tilanteisiin, joissa tiedoillesi on käyttöä. Sekstiili kertoo suurista valmiuksista käyttää henkisiä voimavarojasi yhteiskunnallisesti merkittävissä tehtävissä tai merkittävässä asemassa)

Chiron sulkeutuva kolmio Nousumerkki
(Sinussa ja käyttäytymisessäsi on luontaista viisautta, joka saa apua tarvitsevat hakeutumaan luoksesi milloin milläkin tekosyyllä.  Grin )

Kiinnostais kovasti noi entiset elämät johon toi seppo noissa tulkinnoissani viittaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #98 : 13.11.2010 14:20:46 »

Kheironhan oli pitkään yhtymässä Neputunukseen ja on vieläkin, molemmat Vesimiehessä.

Mitä tästä voimme lukea? Tajunnan laajentuminen. Illuusioiden luhistuminen. Nämä kaksi ovat mahtavia keskustelukumppaneita tuossa yhtymässä maailmanlaajuisesti.

Seksuaalivähemmistö on ollut esillä niin Euroopassa kuin myös Amerikoissa. Ja tämä yhteisöllinen keskustelu tunnustelee myös jokaisen sisintä, voitelee haavoja tai aukoo vanhoja haavoja. Jokaisella on jonkinlainen suhde tähän asiaan, jos ei itsellä, niin vuorovaikutuksessa toisiin ihmisiin.

Samoin insesti ja lasten hyväksikäyttö on ollut esillä. Kirkonmiesten illuusiot 'oikeasta elämästä' ovat romahtamassa. Tai sitten on romahtamassa kirkonmiesten näkökulmasta se 'pyhä'.

Tämmöistä tulee mieleen.  Cheesy :Smiley Mitä te ajattelette tästä yhtymästä?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #99 : 13.11.2010 14:36:13 »

Luin vielä Nikulan kirjasta jotakin.

Kheiron Vesimiehen kuviossahan on etäisyydeltään kauimpana Maasta. VAikka Nikula käsittelee Kheironia syntymäkartalla, ehkä voimme ottaa vähän vinkkiä Vesimiehen ajasta tässä.

Nikula tuo kaksi äärimmäisyyksiä tässä esiin. Yksi se että vieraannutaan omasta kehosta, toinen se välineitten avulla aletaan hoitamaan kehoa. Kristallit, erilaiset kivet, ja sähköiset menetelmät. Liittyykö näihin välineisiin sitten esim. magneettihoidotkin? Elinikää on tarkoitus pidentää. Tämähän meinaa myös sitä, että arvostamme yhä enemmän tätä luonnon olotilaa itsessämme.

Vesimiehen Kheiron nostaa myös esille menneisyyden tietoa. Ja tosihan on, että tuhansia vuosia vanhat menetelmät, kuten akupunktuuri, joga, meditaatio ym. ovat nousseet uuteen kukoistukseensa.
Tässä ajassa ymmärrämme taas aivan toisella tavalla vanhat hyvät menetelmät.

Ja jos vielä ajattelen, että Vesimiehen merkki on kosminen merkki, niin Kheiron vaikuttaa meihin laajempien yhteyksien kautta.

Olenko mittään ymmärtänyt? Kun jokainen vielä katsoo mihin huoneeseen se tällä hetkellä osuu, niin voi hoksata jotakin lisää.  Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #100 : 13.11.2010 20:22:57 »

Itselläni on  chiron  aspect_con  : vesimies: ja 5:ssä huoneessa ja  kuu on yhtymässä vesimieheen syntymäkartalla ja miten se on näkynyt nuoruudessani, olen menettänyt jopa hyvinkin traagisesti oman lapsuuden perheeni siis kaikki. ja toivottavasti olen näin nuollut haavani.

Toisaalta myohemmin tämä yhtymä on kasvattanut tajunnanvirtaa ja ymmärtämystä, joku täällä mainitsi jotain runoudesta ja kirjoittamisesta, tämän kyllä uskallan allekirjoittaa...
« Viimeksi muokattu: 13.11.2010 20:29:15 kirjoittanut diamond » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #101 : 13.11.2010 21:08:44 »

Itselläni on  chiron  aspect_con  : vesimies: ja 5:ssä huoneessa ja  kuu on yhtymässä vesimieheen syntymäkartalla ja miten se on näkynyt nuoruudessani, olen menettänyt jopa hyvinkin traagisesti oman lapsuuden perheeni siis kaikki. ja toivottavasti olen näin nuollut haavani.

Toisaalta myohemmin tämä yhtymä on kasvattanut tajunnanvirtaa ja ymmärtämystä, joku täällä mainitsi jotain runoudesta ja kirjoittamisesta, tämän kyllä uskallan allekirjoittaa...

Ihmekkös Diamond, että olet Diamond ja kiinnostunut kivistä!  Cheesy (Jos luet edellä tietoja mitä olen poiminut.)
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #102 : 14.11.2010 12:24:10 »

Hahahaha
Jopas osuit oikeaan, meinaan huomenna aloitan vielä työt timanttien kanssa,,,en todella etsinyt lisätöitä, mutta en ilmeisesti pääse ikinä eroon noista kivistä(ehdotettiin vaan niin hyvää palkkaa, että en voinut sanoa ei)..lisaksi olen mieheni firmassa lisä kivissä ja opiskelen vuoden, joten luulempa, että aika ei käy pitkäksi ja jopa saan rahaa jos kerkiän kirjoittamaan(en kyllä ole varma kerkiänkö)
Uskon ja tiedän, että kivissä on energiaa paljon enemmän kun tiedämme!!!
Hyvää alkutalvea sinnepäin ja paljon hyviä energioita!!!  Cheesy

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #103 : 14.11.2010 13:20:53 »

Jaksamisia sinulle Diamond, ja kivistähän sitä saat!  Wink

Hoksasin itsekin, että jos Chiron Vesimiehen aika on kivien aikaa, niin näkyyhän se jo bisneksessä ympäri Suomea ainakin. Melkein joka kodin ikkunalaudalla on nykyään kokoelma kiviä siinä missä ennen kukkia. Kiviin ei olla allergisia. Ja joka kylässä Suomessa raahataan ne graniittikivet nyt pihalle, mitä ennen vietiin metsään. Näkisitpä mitä tapahtui viime kesällä tuolla rannoilla. Siellä vanhat ukotkin kulkevat nokka kohti maata naistensa kanssa kiviä keräämässä.

Ja entäs sitten nämä 'kansanparantajat'. Niillä on pihoillansa jos minkäkinlaista kiveä. Erään suuri lumikvartsi on hoitanut jopa potenssia!

Se kaikki on uusi ilmiö! Joten se Kheiron tai Chiron tekee jotakin!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta