Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Salaperäinen, ajankohtainen, tietäjä Chiron (Kheiron)  (Luettu 79780 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 11.09.2008 19:45:09 »

Hei!

Pengoin noita topikkeja ja tietoja Chironista. Niitä oli monia, mutta jo niin vanhoja, lyhykäisiä ja tieto niin hajanaisina keskusteluina siellä täällä, että ajattelin tehdä siitä uuden topikin. Jos sallitte ja innostutte.

Tässä Sepon tietopaketista osa:

Chiron, haavoittunut parantaja

Chiron, Kentauri, edustaa kokonaisvaltaisen tiedon ja viisauden periaatetta. Chiron, arvoituksellinen sanansaattaja aurinkokunnassamme, löydettiin 1977 Saturnuksen ja Uranuksen ratojen välistä. Astronomien teorian mukaan Chiron ei ole aina kuulunut meidän aurinkokuntaamme ja joskus tulevaisuudessa se vielä palaa alkuperäiseen galaksiinsa.

Sanotaan myös, että Chiron löydettiin samoihin aikoihin, kun luonnonmukaiset parantamistavat tulivat vahvasti esille, shamanismi nosti uskaliaasti päätään ja itseparantamisen mahdollisuuksista keskusteltiin. Yksilö tulee korostuneesti esille ja oman sisäisen viisauden löytäminen.

Se on korostuneesti esillä myös transiittikartalla, koska se on niitä hitaasti kiertäviä planetoideja (ei siis asteroidi) ja pitkä kiertorata (n.50 vuotta), niin siitä voisi keskustella enemmän.

Olisi myös kiva tietää, miten Chiron sijoittuu parantajilla. Pitääkö se paikkaansa, että suoraan vahva käsilläparantajan merkki on Chiron yhtymä Aurinko?  Tai Chiron yhtymä Kuu voisi kertoa syvästi haavoittuneesta ihmisestä. Tai Chiron yhtymä Venus kertoisi naisen seksuaalisisita ongelmista?

Itselläni on  chiron aspect_sex mars ja löysin tulkinnaksi psykologisia taipumuksia, rohkea ja vahva ihminen, joka kestää arvosteluja.  Wink  Voipi ollakin....
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.09.2008 21:00:21 »

Kiitos tästä aiheesta.  Cool

Minulta löytyy  aurinko ja  merkurius aspect_con chiron ja olen pikkulapsesta asti tehnyt reikihoitoja, tietämättä edes mitä se on.. Yksi äidin ystävätär jaksaa aina muistuttaa, kun hän oli käymässä kerran meillä kun olin 4-vuotias.. Hän valitti selkäkipua ja minä siihen että mene makaamaan ja laitoin kämmenet hänen selkäänsä. Pidin niitä siinä viitisen minuuttia ja menin jatkamaan leikkejäni. Kipu oli kuulemma kadonnut tyystin.

Nykyään teen vaan itsehoitoja ja tämän koulun jälkeen aion käydä reiki-kurssit.
Muita  chiron :n aspekteja  chiron aspect_opp askendenttichiron aspect_tri jupiterchiron aspect_opp uranus ... Olen aina haaveillut opettamisesta ja parantamisesta ja vaihtoehtoisista hoitomuodoista..

Chironin sijoittumisen 7. huoneeseeni olen tuntenut voimakkaasti tarpeena terapoida ja parantaa niitä tyyppejä, ketkä ikinä ovatkaan eksyneet kanssani suhteeseen. Olen oppinut tähän mennessä että jos suhde on terapeuttinen, sen pitää olla sitä molemminpuolisesti, jotta se voisi toimia.
Olen myös huomannut että kaverit ja ystävät eivät ikinä tule kerjäämään minulta empatiaa, mutta jos he ovat romuna ja hukassa ja tarvitsevat kuulla karun mutta lempeän totuuden siitä, miten asiat kannattaisi hoitaa, he kysyvät minulta.
Osaan kuulemma luoda toivoa realistisella tavalla ja nähdä asiat pitkälle. Jos se jotenkin liittyisi Chironiin.  Wink

Äitini on käynyt reiki-kursseja ja tekee vapaa-ajallaan hoitoja niin tutuille ja tuntemattomille ilmaiseksi. Hänen kartaltaan löytyy  chiron aspect_tri askendenttichiron aspect_sex aurinkochiron aspect_squ marschiron aspect_tri jupiterchiron aspect_squ saturnuschiron aspect_opp uranus .. Hänellä onkin  chiron kauriissa ammatin ja uran huoneessa, eli 10. huoneessa.
Hän on myöskin aina ollut kiinnostunut vaihtoehtoisista hoitomuodoista ja henkisistä asioista. Nyt muutaman vuoden aikana hänelle on auennut selvänäkökyky.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.09.2008 21:34:57 »

Onpas Tigrisillä Chiron vahvasti, heti monisärmäisesti. Jospa joku tietävämpi niistä puhuisi enemmän. Vaikka minunkin tekisi mieleni. Olen siitä kovasti kiinnostunut.

Vietin eilen illalla (vaikka väsytti niin vietävästi) tunnin ystäväni karttojen parissa ja löysin seuraavaa:

Juuri monen parantamisesta kiinnostuneen syntymäkartan ja tämän hetken Chironin kulkeminen siihen nähden tekevät yhtymää. Eli Chiron on kohtaamassa tai ohittamassa heidän syntymäkartan Chironia. Ihmettelin tätä. Mitähän se mahtanee tarkoittaa?

Kun Chiron on tällä hetkellä 17 astetta Vesimiehessä, minulla kohtaamassa mustaa Lilithiä ja kuutani, jotka ovat stelliumissa.

Kun kerrotaan vielä sekin, että Chiron on niin outo tyyppi aurinkokunnassamme, että se ei ehkä viipyne siinä edes, vaan voi livahtaa taas omille teilleen.

En sittenkään voi olla 'intuitiivisesti' katsomatta Tigrisin aspekteja, sillä kyllähän tuo Jupiter on antanut jotakin lahjoja parantamiseen viittaavaa, mutta sitten tuo oppositio Neptunukseen viittaisi näin äkkiseltään, ettet vielä luota oman sisimpäsi ääneen, vaan on hiljennyttävä enemmän, jotta se saisi myös tilaa sinun aikamosen vilkkaassa elämässäsi. Ja tuo oppositio myös askendentin kanssa viittaa että kaikki vahvistuu sinun oman kasvusi kautta. Mihinkähän vielä ehditkään tuon Chironin kanssa!?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.2008 21:49:37 »

Kiitoksia tulkitsemisestasi, mutta pitääpä heti vaivihkaa huomauttaa, että se ei suinkaan tehnyt oppositiota neptunukseen vaan uranukseen... Wink

Itse koen tämän niin että minun pitää oudoksi leimaantumisenkin uhalla viedä tätä kutsumustani eteenpäin, eli ensin on voitettava pelko siitä että "mitä muut ajattelee"... Ja tämä onkin hauska homma, kun myös aurinko ja merkuriuskin opponoivat tuota ihkupallero uranusta..

Elämä opettaa.... Joskus hellästi ja joskus  knuppel2 knuppel2 mutta eiköhän kaikesta selvitä!

Tuota vain ihmettelen, että miten Chiron voisi kadota?
Hyppää pois raiteiltaan?  idiot2 idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.09.2008 22:28:39 »

No voi pihkura, mulla vissiin huonot lasit silmillä tai räämää!  Cheesy

Mutta toden sanot, Uranus pakottaa! Ja kun Chiron ei kuuntele auktoriteetteja, ehkä keksit ihan oman parantimiskeinon.

Mihin se Chiron nyt sijoittukaan? Se ei ole niitä asteroideja, vaan kiertelee tuossa Saturnuksen ja Uranuksen välimaastossa.Ollut aikansa vesimiehessä ja on nyt siirtymässä kaloihin.
Sillä on kuulemma sellainen soikio venkura rata, joka ei toteuta niin säännöllistä kulkureittiä kuin muut planeetat.

Ehkä se tekee oman tehtävänsä antaen omia energioitaan sinne missä niitä nyt tarvitaan ja lähtee kun tehtävä on täytetty? Jännä mielikuva.  Cheesy JOs se on löydetty vasta 1977 noin kuin yllätyksenä, ovat tiedemiehet aprikoineet, ettei se ole voinut olla siinä noin vain aikaisemmin huomaamatta. Joten he kai keksivät, että se vain on pompannut jostakin siihen. Hyvä ettei ole törmäillyt, vaan on kiltisti lähtenyt kiertämään rataa.

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Saray
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2008 09:20:25 »

Olen täysin keltanokka astrologian kanssa, enkä itse osaa tehdä kartastani minkäänlaisia tulkintoja, riittää kun luen sujuvasti sitä mitä muut kertovat, mutta tää chiron kiinnostaa.  Smiley

Pari vuotta kärsin työssä melkoista motivaatiopulaa ja etsin parempaa tekemistä ja se löytyihän se lopulta, aloin juuri opiskella luontaisterapia-alaa ja nyt on innostus valtava. Ihan sattumalta sit päädyin astron sivuille ja hetken mielijohteesta tilasin Sepolta sisäinen soturi –tulkinnan nähdäkseni saisinko vahvistusta valinnalleni.

Ja tulihan sitä, roppakaupalla:  Smiley Smiley

chiron oinaassa 5 huoneessa
chiron yhtymä merkurius
chiron yhtymä venus
uranus oppositio chiron
pluto oppositio chiron
neptunus sulkeutuva kolmio chiron

Nyt kun katson taaksepäin, niin tajuan, että siihen parantajan työhön oon tiedostamatta itseäni valmentanut muutaman vuoden. Oon käynyt läpi voimakasta henkistä muutosta, eli just sitä sisäistä viisautta on tässä etsitty ja toisaalta omien sairastelujen myötä on luontaislääketiede tullut tutuksi.

Mitä sanot seksuaalisuudesta, voi jollain tapaa pitää paikkansa. Mulla näkynyt esim. sillä että sain kasvaimen munasarjaan. Tai sillä, että kun parisuhteessa henkinen puoli on tärkeämpi, niin jos rakkausosastolla on epävarmuutta niin toisen halu voi tuntua jopa suurelta loukkaukselta. ja sen jälkeen ei oo enää kummallakaan kivaa..   Embarrassed

tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #6 : 12.09.2008 12:11:19 »

Moikka Esmiralda ja muutkin  Smiley

Mua on myös kiinnostanut tuo  chiron , kun se sattuupi olemaan syntymäkartallani tasan  askendentti lla ja nyt taasen siinä keikkuu paluunsa merkeissä, siis  vesimies ssä. Se tekee  aspect_opp   uranus lle  leijona ssa ja  aspect_sex  aurinko  keskitaivas  saturnus ille 9-10-huoneisiin.
 :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 12.09.2008 21:46:56 »

Hei!

Olen edelleen miettinyt Chironia, outoa tulijaa aurinkokuntaamme.

Voiko ihmisen mieli luoda tai kutsua tuollaisen planetoidin puoleensa?

Sillä...

KUKA TAI KETKÄ LOIVAT CHIRONILLE TUOLLAISET ASTROLOGISET MERKITYKSET?!!!
Ei kai kukaan muu kuin ihminen itse! Ihminen itse kasvattaa mielessään uusia pyrkimyksiä, arvoja, päämääriä. Lieko ne sitten kehityksen tarkoituskin. Chiron on luotu jollekin tyhjälle tilalle, uudelle asialle.

Ihminen on luomassa koko ajan uutta maailmaa. Chiron on vain yksi sen symboli.

Laskeskelin, että Chiron havaittiin n. 30 vuotta sitten. Jos se kiertää rataansa n. 52  vuotta, se viipyy yhdessä merkissä n. neljä vuotta. Joten se olisi käynyt läpi 7-8 merkkiä. Se on havaittu ravun tai leijonan merkissä.  Leijonan merkistä tulee mieleen eräs ranskalainen yrttiasiantuntija, joka hauteilla paransi sairaita ja joutui oikeudenkäyntiin virallista lääketiedettä vastaan. Mutta koska hänellä oli jopa kuninkaallisia suosijoita (joita hän oli parantanut), hän ei saanut tuomiota. Hänen rinnalleen nousi kylläkin monta 'noitatohtoria' rahan keinottelussa. Ja hän oikeastaan taisteli niitäkin vastaan. Siis kahden tulen välissä. Hän oli ...äh, en löytänytkään hänen kirjaansa hyllyltäni, liekö lainannut. Mutta vielä sen löydän.

Siis Chironinko tiliin laitetaan tämä kaikki uudenlainen parantamisen vallankumous, mikä valtaa alaa kautta maailman yhä enemmän ja enemmän?

Toivon, että nämä kokeneemmät ottaisivat tähän jotakin kantaa.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 12.09.2008 21:50:56 »

Olen täysin keltanokka astrologian kanssa, enkä itse osaa tehdä kartastani minkäänlaisia tulkintoja, riittää kun luen sujuvasti sitä mitä muut kertovat, mutta tää chiron kiinnostaa.  Smiley

Pari vuotta kärsin työssä melkoista motivaatiopulaa ja etsin parempaa tekemistä ja se löytyihän se lopulta, aloin juuri opiskella luontaisterapia-alaa ja nyt on innostus valtava. Ihan sattumalta sit päädyin astron sivuille ja hetken mielijohteesta tilasin Sepolta sisäinen soturi –tulkinnan nähdäkseni saisinko vahvistusta valinnalleni.

Ja tulihan sitä, roppakaupalla:  Smiley Smiley

chiron oinaassa 5 huoneessa
chiron yhtymä merkurius
chiron yhtymä venus
uranus oppositio chiron
pluto oppositio chiron
neptunus sulkeutuva kolmio chiron

Nyt kun katson taaksepäin, niin tajuan, että siihen parantajan työhön oon tiedostamatta itseäni valmentanut muutaman vuoden. Oon käynyt läpi voimakasta henkistä muutosta, eli just sitä sisäistä viisautta on tässä etsitty ja toisaalta omien sairastelujen myötä on luontaislääketiede tullut tutuksi.

Mitä sanot seksuaalisuudesta, voi jollain tapaa pitää paikkansa. Mulla näkynyt esim. sillä että sain kasvaimen munasarjaan. Tai sillä, että kun parisuhteessa henkinen puoli on tärkeämpi, niin jos rakkausosastolla on epävarmuutta niin toisen halu voi tuntua jopa suurelta loukkaukselta. ja sen jälkeen ei oo enää kummallakaan kivaa..   Embarrassed

Sinäpä sen sanoit, Saray. Seksuaaliset ongelmat varmaankin luovat teittyjä vaivoja. Minullakin nuorena sekä kysta että myoma. Tosin kystan aikana Chironia ei oltu vielä löydetty. Tai huomaamattomissa  Wink
Pitäiskö kartalta tutkia tuokin seikka, tuli mieleeni.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 12.09.2008 21:57:21 »

Mua on myös kiinnostanut tuo  chiron , kun se sattuupi olemaan syntymäkartallani tasan  askendentti lla ja nyt taasen siinä keikkuu paluunsa merkeissä, siis  vesimies ssä. Se tekee  aspect_opp   uranus lle  leijona ssa ja  aspect_sex  aurinko  keskitaivas  saturnus ille 9-10-huoneisiin.

Mitähän Chiron tarkoittaa sinussa kasvattaa AC:lläsi? Etkö useinkin tunne olevasi jotenkin eksyksissä, hapuilet sitä suun tätä etkä löydä perille? Haavoittunut eläin laukkaa sokkona sinne tänne ja etsii parantajaansa, tulee mieleen. Mutta tämä tuli vain tuosta jostakin mieleeni.  :Smiley

Jos Chiron on linkki kommunikointiin tietoisen todellisuuden ja planeettajärjestelmämme ulkopuolella olevan älykkyyden kanssa, meidän pitäisi saavuttaa sitä jotenkin. Parantaaksemme haavamme. Mutta miten?

Joten mitä intuitionne tästä sanoo?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 12.09.2008 22:01:28 »

Itsellani on  chiron    vesimies ja Seppo kirjoittaa nain:
"Chiron on meille linkki kommunikaatioon tietoisen todellisuuden ja planeettajarjestelmamme ulkopuolella olevan alykkyyden kanssa.
Chiron syventaa henkista ymmartamystamme luonnon laeista".
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #11 : 12.09.2008 23:33:43 »

Hei "Esmiralda"

Löysin tällaista tietoa Chironista

Omalla AP-kartallani  chiron vaikuttaa myös

Klikkaa
chiron Chiron

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #12 : 13.09.2008 12:25:15 »

Mitähän Chiron tarkoittaa sinussa kasvattaa AC:lläsi? Etkö useinkin tunne olevasi jotenkin eksyksissä, hapuilet sitä suun tätä etkä löydä perille? Haavoittunut eläin laukkaa sokkona sinne tänne ja etsii parantajaansa, tulee mieleen. Mutta tämä tuli vain tuosta jostakin mieleeni.  :Smiley

Jos Chiron on linkki kommunikointiin tietoisen todellisuuden ja planeettajärjestelmämme ulkopuolella olevan älykkyyden kanssa, meidän pitäisi saavuttaa sitä jotenkin. Parantaaksemme haavamme. Mutta miten?

Joten mitä intuitionne tästä sanoo?
Heippa Esmi  Smiley

Muistanko oikein vai väärin vai oikeinväärin, että sulla on myös  chiron  askendentti lla?  Huh

Haavoittunut eläin kuvaa ihan hyvin ja niin syviä haavoja ei voi parantaakaan kuin YKSI  angel smitten

Mitenkö; vain hyväksymällä sen, etten voikaan niitä itse parantaa vaan Luojani voi  smiley6600
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 13.09.2008 18:27:31 »

Nyt löysin tuon yrttejä puolustavan asiantuntijan. Vaikka kirjaa en löytänytkään. Hän oli Maurice Messague.

Ja Ippuska, toden totta! Jäinkin yöllä miettimään vähän, että mitä minä oikein laukaisinkaan sinulle.
Sitten minulla onkin ollut kiireisen ihana päivä energiahoitoineen ja kaikkineen. Ja suuni loksahti, kun luin viestisi. Tuijotin liikaa siihen, missä merkissä Chironini oli. Ja mehän siitä juuri joskus (vuosiko sitten) yritimme kaivaa enemmän tietoa. Kyllä, itselläni se on aivan ASC:n vieressä perääntymässä yläsolmuuni. Ja jos se kuuden vuoden aikoihin ylittänyt ASC:ni, ymmärrän yhtäkkiä paljonkin!!! Haavoittunut parantaja!

Siis itselleni se tieto paukahti jostain alitajunnastani. Hyvänen aika!!

Kyllä! Itse se yksi, johon meillä on yhteys sisimpämme kautta. On vain niin monta keinoa löytää se yhteys. Joskus siihen tarvitaan ulkopuolinen tönäys.

Mutta toden totta. Itse olen ihan samalla lailla kulkenut, hortoillut paikasta toiseen, työn laadusta toiseen.
Kun täytin kypsän iän, eli sen 50, silloin vasta löysin paikkani! Jos aikaisemmin pysähdyinkin 'paikkaan', niin silloin pysähdyin kuunteleemaan henkisen kehityksen tiellä itseäni!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Saray
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 13.09.2008 19:59:47 »

KUKA TAI KETKÄ LOIVAT CHIRONILLE TUOLLAISET ASTROLOGISET MERKITYKSET?!!!
Ei kai kukaan muu kuin ihminen itse! Ihminen itse kasvattaa mielessään uusia pyrkimyksiä, arvoja, päämääriä. Lieko ne sitten kehityksen tarkoituskin. Chiron on luotu jollekin tyhjälle tilalle, uudelle asialle.

Nii-in.. kukahan ne merkitykset on luonut..  Shocked

” A native American prophecy states that when the planet of Healing is discovered in the sky, the ancient sacred warrior teachings will return to the Earth. In 1977, Chiron, the Planet of Healing, was discovered “

lainaus tältä upealta sivustolta: Smiley

http://www.martinlass.com/chiron.htm

..ja häkellyttävän hyvin tunnistin sivun teksteistä itsenikin.. Smiley Smiley

Tässä pari sieltä löytynyttä ajatusta vapaasti käännettynä:

Jokainen haava sisältää lahjan.
Paraneminen on matka, jonka teet etsiessäsi tuota lahjaa.
Haava on parantunut, kun voit silittää arpea.

Paranemisen salaisuus,
fyysisen, emotionaalisen, mielen tai hengen –
on tuoda psyyken pimeys valoon.

Kun teemme sen, heräämme elämässämme täydellisyyteen, 
suurempaan suunnitelmaan ja olemassaolon tarkoitukseen.

Smiley Smiley Smiley

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: