Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Salaperäinen, ajankohtainen, tietäjä Chiron (Kheiron)  (Luettu 79978 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #60 : 26.09.2008 05:52:42 »

Auringon kvinkunssi Kheironille. Epämääräinen "jokin mättää"-fiilinki tuosta ainakin taitaa tulla.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #61 : 26.09.2008 13:30:05 »

Auringon kvinkunssi Kheironille. Epämääräinen "jokin mättää"-fiilinki tuosta ainakin taitaa tulla.
Nyt transiittina ko/kö?
Voih, olen unohtanut montako astetta on kvinkunssi  Undecided
Onko se tämä:  aspect_kvi  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 26.09.2008 14:07:13 »

Kyllä, Ippuska.

Minä opin tuosta kvinkunssista, että sillä olisi jotakin tekemistä vanhan karman kanssa, jotakin edellisestä elämästä, jopa suvun rasitetta, joka heijastaa tähän elämään.

Mutta...näitä voi tulkita moneksi.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #63 : 14.12.2008 14:27:42 »

Mulla: chiron harka huoneessa 8.

Kuvaus: Härässä 

Materialististen arvojen etsiminen tulee korostetusti esille tässä merkissä. Tämä asema tuo materialististen arvojen kriisit kriittiselle tasolle, mikä on oikein tai väärin, pysyvyyden ja menetyksen. Henkilöt, joilla on tämä Chironin asema, tuovat harvoin esille mitään uutta, mutta he saavat toiset uskomaan ajatuksiinsa ja vakiinnuttavat näin vanhojen arvojen asemaa.
He nostavat myös omien kriisiensä kautta perheen ja moraalin arvoja yhteiskunnassa esille
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #64 : 14.12.2008 16:51:22 »

Jostain kirjasta luin mielenkiintoisen kuvauksen kentaurista, siinä puhuttiin siitä jousimiehen symbolina. Jousimiehen merkki on alkutalven merkki, jolloin tulevaa pimeyttä ei ole vielä hyväksytty, vaan yritetään yhä kurkottaa kesän valoa kohti. Tätä kuvaa ihmisen yläruumis. Alaruumis on kuitenkin hevosen, sillä talvi ja pimeys on väistämättä tulossa. Kentauri ilmentää pysähtyneen ajan lailla ikuisesti tämän valon ja pimeyden kiertokulun yhtä vaihetta, vaihetta jossa ollaan lukittuna maahan, mutta kaivataan kokoajan takaisin valoon. Jännä ajatus, sillä tämän mukaan kentauri olisi taaksepäin katsova, ei suinkaan ylös tai eteenpäin tähtäävä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #65 : 14.12.2008 18:06:00 »

Kaunis kuvaus, Ave!

Tuosta taaksepäin katsomisesta. Moni parantaja on tullut parantajaksi juuri sen taaksepäin katsomisen vuoksi.

Eli hän on menneessa käynyt läpi niin kipeitä asioita, että selvittyään niistä ja ymmärrettyään niiden kasvun merkityksen hän haluaa viedä sanomaa muillekin ymmärrettäväksi ja auttaakseen muita. Siitä ymmärrän 'haavoittunut parantaja'. Parantamisen taito ei niinkään ole lahja, eikä oppimisen halu siihen, vaan se kimpoaa paljon syvempää.

Kun on kerran pystynyt niin paljoon kuin parantamaan ja ymmärtämään itseään, on se suurin tieto ja viisaus tässä viedä sitä eteenpäin.

Sanokaa ihmeessä jos olette toista mieltä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #66 : 14.12.2008 18:11:09 »

^ musta tuntuu että mä teen aina noin. yleensä analysoin parisuhteita ja ihmissuhteita sen perusteella mitä oon ite kokenu. osaan jollain tapaa auttaa kavereita, vaikka ite en osaa välttämättä toimia omien ohjeitteni mukaan. mulla on jonkunlaista tunneälyä ja kiinnostusta psykologiaa kohtaan jota sit hyötykäytän..

niin no, mulla se chiron onkin kasihuoneessa (härässä).
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 14.12.2008 18:23:27 »

Olen nyt tulkinnut syvemmin karttaani. Siinä ole kuvailtu kuinka olen paljon elänyt entisiä elämiä ja paljon niille antaneena kuulema voi ihan suosiolla ottaa vastaan palkinnon mutisematta. smitten Voin todellakin tietää mitä on olla hyvin haavoittunut.  Siksi kysyinkin kerran täällä astrolla; Voiko ihminen joka on kamppaillut esim jonkin vakavan sairauden kanssa, saada parantajankykyjä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #68 : 05.01.2009 12:14:33 »

ääh, voiko chironia syyttää tästä, että nyt taas toinen viisuri vissiin vihottelee, kun ei pysty nielemään kunnolla..?  chiron  aspect_sex  kuu on olemassa.. otin vartti sitten buranaa, toivottavasti auttaa ees hieman..
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #69 : 05.01.2009 14:58:51 »

Eikös angiinassakin ole tuollainen oire? Käyhän lekurille näyttämässä jos ei ala rauhoittua  smiley6600

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #70 : 05.01.2009 21:28:23 »

en tiiä angiinasta.. päättelin et liittyy viisuriin kun on ainoastaan toinen puoli kurkusta/kaulasta kipeä. on se turvoksissakin. 2 buranaa vasta tänään ottanu.. luulis ny vähän hillihtevän tulehusta. että kun tekis mieli syyä ja juua, niinku leipää ja teetä, mut sit ei kuitenkaan tee mieli pistää suuhunsa mitään.. Tongue
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #71 : 06.01.2009 01:31:38 »

No sitten eikun hammaslekurille  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:

Sideerisesti:

mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #72 : 06.01.2009 15:52:08 »

Mulla synt. kartalla  chiron harka 3. huoneessa ja sille aspektit:

chiron aspect_tri mars
 chiron aspect_opp jupiter
 chiron aspect_kvi neptunus

Ilmeisesti nuo viittaavat johonkin parantavaan toimintaan, mutta joku kuitenkin mättää siellä (  neptunus )..? Mun kartalla  chiron jupiter mars muodostavat "Mahdollisuuksien kolmion", kolmannen sivun muodostaa siis  jupiter aspect_sex mars . Öö, osaako joku tulkita tuota.. Huh

Tällä hetkellä meneillään transiitti  chiron aspect_sex venus - rakkaus parantaa vanhoja haavoja..??  Huh

Emmää osaa näitä tulkita järjellisesti :Smiley uglystupid2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 04.02.2009 07:39:52 »

Nikulan tulkinnan mukaan:

- Hyvä Kheiron kartalla merkitsee halua saavuttaa korkea itsehallinnan taso. Jalostamisen tarve on voimakas ja antaa tilaa kanavoida eläimellistä voimaa ja viettivarausta palvelevaan ja auttavaan toimintaan ja muiden opastamiseen. Huono Kheiron saattaa merkitä oman elämäntunteen laskua kun toimivuus ei ole hyvä ja kohtalo tuntuu nurjamieliseltä. Toistuva joutuminen omien heikkouksien eteen voi kertoa siitä, että haastetta minän kehitykselle ei ole otettu vielä vakavasti.

Mistä sen nyt tietää, Onko Kheiron (chiron) kartalla hyvä tai huono?

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #74 : 04.02.2009 15:50:16 »

Chiron minun ja ravun seiskassa on siis mitä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: