Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #60 : 26.09.2008 05:52:42 » |
|
Auringon kvinkunssi Kheironille. Epämääräinen "jokin mättää"-fiilinki tuosta ainakin taitaa tulla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #61 : 26.09.2008 13:30:05 » |
|
Auringon kvinkunssi Kheironille. Epämääräinen "jokin mättää"-fiilinki tuosta ainakin taitaa tulla.
Nyt transiittina ko/kö? Voih, olen unohtanut montako astetta on kvinkunssi Onko se tämä: :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #62 : 26.09.2008 14:07:13 » |
|
Kyllä, Ippuska. Minä opin tuosta kvinkunssista, että sillä olisi jotakin tekemistä vanhan karman kanssa, jotakin edellisestä elämästä, jopa suvun rasitetta, joka heijastaa tähän elämään. Mutta...näitä voi tulkita moneksi. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #63 : 14.12.2008 14:27:42 » |
|
Mulla: huoneessa 8. Kuvaus: Härässä Materialististen arvojen etsiminen tulee korostetusti esille tässä merkissä. Tämä asema tuo materialististen arvojen kriisit kriittiselle tasolle, mikä on oikein tai väärin, pysyvyyden ja menetyksen. Henkilöt, joilla on tämä Chironin asema, tuovat harvoin esille mitään uutta, mutta he saavat toiset uskomaan ajatuksiinsa ja vakiinnuttavat näin vanhojen arvojen asemaa. He nostavat myös omien kriisiensä kautta perheen ja moraalin arvoja yhteiskunnassa esille
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #64 : 14.12.2008 16:51:22 » |
|
Jostain kirjasta luin mielenkiintoisen kuvauksen kentaurista, siinä puhuttiin siitä jousimiehen symbolina. Jousimiehen merkki on alkutalven merkki, jolloin tulevaa pimeyttä ei ole vielä hyväksytty, vaan yritetään yhä kurkottaa kesän valoa kohti. Tätä kuvaa ihmisen yläruumis. Alaruumis on kuitenkin hevosen, sillä talvi ja pimeys on väistämättä tulossa. Kentauri ilmentää pysähtyneen ajan lailla ikuisesti tämän valon ja pimeyden kiertokulun yhtä vaihetta, vaihetta jossa ollaan lukittuna maahan, mutta kaivataan kokoajan takaisin valoon. Jännä ajatus, sillä tämän mukaan kentauri olisi taaksepäin katsova, ei suinkaan ylös tai eteenpäin tähtäävä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #65 : 14.12.2008 18:06:00 » |
|
Kaunis kuvaus, Ave!
Tuosta taaksepäin katsomisesta. Moni parantaja on tullut parantajaksi juuri sen taaksepäin katsomisen vuoksi.
Eli hän on menneessa käynyt läpi niin kipeitä asioita, että selvittyään niistä ja ymmärrettyään niiden kasvun merkityksen hän haluaa viedä sanomaa muillekin ymmärrettäväksi ja auttaakseen muita. Siitä ymmärrän 'haavoittunut parantaja'. Parantamisen taito ei niinkään ole lahja, eikä oppimisen halu siihen, vaan se kimpoaa paljon syvempää.
Kun on kerran pystynyt niin paljoon kuin parantamaan ja ymmärtämään itseään, on se suurin tieto ja viisaus tässä viedä sitä eteenpäin.
Sanokaa ihmeessä jos olette toista mieltä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #66 : 14.12.2008 18:11:09 » |
|
^ musta tuntuu että mä teen aina noin. yleensä analysoin parisuhteita ja ihmissuhteita sen perusteella mitä oon ite kokenu. osaan jollain tapaa auttaa kavereita, vaikka ite en osaa välttämättä toimia omien ohjeitteni mukaan. mulla on jonkunlaista tunneälyä ja kiinnostusta psykologiaa kohtaan jota sit hyötykäytän..
niin no, mulla se chiron onkin kasihuoneessa (härässä).
|
|
|
tallennettu
|
, , ja jousimiehessä kauriissa vesimiehessä ja vaa'assa , ja skorpionissa
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #67 : 14.12.2008 18:23:27 » |
|
Olen nyt tulkinnut syvemmin karttaani. Siinä ole kuvailtu kuinka olen paljon elänyt entisiä elämiä ja paljon niille antaneena kuulema voi ihan suosiolla ottaa vastaan palkinnon mutisematta. Voin todellakin tietää mitä on olla hyvin haavoittunut. Siksi kysyinkin kerran täällä astrolla; Voiko ihminen joka on kamppaillut esim jonkin vakavan sairauden kanssa, saada parantajankykyjä.
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #68 : 05.01.2009 12:14:33 » |
|
ääh, voiko chironia syyttää tästä, että nyt taas toinen viisuri vissiin vihottelee, kun ei pysty nielemään kunnolla..? on olemassa.. otin vartti sitten buranaa, toivottavasti auttaa ees hieman..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #69 : 05.01.2009 14:58:51 » |
|
Eikös angiinassakin ole tuollainen oire? Käyhän lekurille näyttämässä jos ei ala rauhoittua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
marix
|
|
« Vastaus #70 : 05.01.2009 21:28:23 » |
|
en tiiä angiinasta.. päättelin et liittyy viisuriin kun on ainoastaan toinen puoli kurkusta/kaulasta kipeä. on se turvoksissakin. 2 buranaa vasta tänään ottanu.. luulis ny vähän hillihtevän tulehusta. että kun tekis mieli syyä ja juua, niinku leipää ja teetä, mut sit ei kuitenkaan tee mieli pistää suuhunsa mitään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #71 : 06.01.2009 01:31:38 » |
|
No sitten eikun hammaslekurille :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #72 : 06.01.2009 15:52:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #73 : 04.02.2009 07:39:52 » |
|
Nikulan tulkinnan mukaan:
- Hyvä Kheiron kartalla merkitsee halua saavuttaa korkea itsehallinnan taso. Jalostamisen tarve on voimakas ja antaa tilaa kanavoida eläimellistä voimaa ja viettivarausta palvelevaan ja auttavaan toimintaan ja muiden opastamiseen. Huono Kheiron saattaa merkitä oman elämäntunteen laskua kun toimivuus ei ole hyvä ja kohtalo tuntuu nurjamieliseltä. Toistuva joutuminen omien heikkouksien eteen voi kertoa siitä, että haastetta minän kehitykselle ei ole otettu vielä vakavasti.
Mistä sen nyt tietää, Onko Kheiron (chiron) kartalla hyvä tai huono?
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #74 : 04.02.2009 15:50:16 » |
|
Chiron minun ja ravun seiskassa on siis mitä..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|