Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Salaperäinen, ajankohtainen, tietäjä Chiron (Kheiron)  (Luettu 79757 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #120 : 11.11.2012 17:07:24 »

Voin vaan sanoa tuttuun ja julmaan tyyliini, että noi itkut ei auta pidemmälle turha sitä on harmistua jostain joka ois ja vois ja ois voinut tapahtua. Voin VARMASTI Kertoa ettet oo ainoo jota vituttaa/harmittaa/ärsyttää/sapettaa jne jne. Siitä voi haukkua ketä lystää jos se mieltä keventää. Nyt vaan onnen etsinnässä ne jalat maassa ja jos ei omat neuvot toimi niin kysy apuja äidiltäs. Koska se on se ainoo jolla on ees jotain järkeä päässä. Kyllä muaki vituttaa noi jotka suhaa tuolla noiden skoottereidensa kanssa mut ei oo mun asia mennä mikskää liikennepirkoks tonne huitomaan. Oon todella pahoillani teidän takia ja kärsin myös omasta toimettomuudestani, joten paras ois tähä vaiheeseen keksiä jotain uusia lähestymistapoja ja keskittyä ihan olennaiseen ettei tarvi  tickedoff

ps. sori avautumistopic
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #121 : 11.11.2012 19:18:53 »

Chiron on tällä hetkellä Kaloissa ja varmasti herkistää yleisesti kaikkien tunteita, purkaa ja samalla hoivaa.  angel  En nyt muuta osaa sanoa...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #122 : 11.11.2012 21:28:23 »

chiron rx 4  kalat aspect_tri ceres rx 3  rapu aspect_tri saturnusskorpioni

..alla kuun uuden sen...
http://www.youtube.com/watch?v=KXzPD8xV3Lo
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #123 : 17.11.2012 13:02:13 »

Chiron on tällä hetkellä Kaloissa ja varmasti herkistää yleisesti kaikkien tunteita, purkaa ja samalla hoivaa.  angel  En nyt muuta osaa sanoa...

Pitää paikkansa. Töissä varsinkin sen huomaa, että herkemmin tulee hoivattua. Ja intuitiivisesti tiedostaa hoivantarvitsijat ympärillä.

angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
arppi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #124 : 11.02.2013 15:09:28 »

En olekaan hetkeen katsellut astrologia-asioita, ja aloittelijahan olen edelleen. Nyt kuitenkin tuli taas joku tarve paneutua tähänkin aiheeseen tauon jälkeen ja ensimmäisenä ajauduin tähän ketjuun. Chiron on minulle aivan outo asia, mutta bongasin tulkinnoistani seuraavaa..

Venuksen ja chironin aspekti

Venuksen ja Chironin aspektiin liittyy oman arvomaailman toteuttaminen henkisellä tasolla. Yhdessäolon jakamisen merkitys ihmissuhteissa korostuu. Rakkauskokemukset ovat intensiivisiä ja vaativat suurta itsenäisyyttä molemmilta osapuolilta. Vastaanottavaisuus on keskeinen teema. Yhdessä ollaan ja yhdessä tehdään omasta halusta, ei toisen vuoksi. Velvollisuuteen perustuva yhdessäolo tappaa rakkauden nopeasti tämän planeettaparin aspekteissa. Vaihtoehtoisen lääketieteen teema tulee olemaan vahvasti esillä etenkin myöhemmällä iällä.

Chiron avautuva kolmio jupiter

Viisaus tiivistyy Jupiterin ja Chironin välisessä aspektissa sellaiseen muotoon, että sitä olisi jo pakko toteuttaa sosiaalisella tasolla. Vaihtoehtoisten hoitojen, telepatian, luonnon rytmien tai esoteeristen oppien mukaan ottaminen kaikkeen sosiaaliseen toimintaan on sinun suuri mahdollisuutesi menestyä tässä elämässä. Alitajuinen pakko ohjaa sinua ensin henkisen tiedon erilaisille lähteille ja sen jälkeen sellaisiin tilanteisiin, joissa tiedoillesi on käyttöä. Kolmio kertoo suurista valmiuksista käyttää henkisiä voimavarojasi yhteiskunnallisesti merkittävissä tehtävissä tai merkittävässä asemassa. Sinulla on sisäistä viisautta, jonka avulla pystyt tekemään muitakin koskevia päätöksiä rohkeasti ja joustavasti. Tämä aspekti antaa hyvät valmiudet toimia vetäjänä tai ohjaajana henkiseen kehitykseen liittyvissä tapahtumissa ja projekteissa.

CHIRON KAKSOSISSA
Kaksosten merkissä sijaitessaan Chiron valjastaa sinut käyttämään kaikkia mahdollisia kommunikoinnin välineitä auttaaksesi muita ihmisiä selviämään elämän karikoista. Sanoissasi ja puheessasi on rauhoittavaa ja parantavaa energiaa, vaikka et olisi sitä millään tavalla tähän mennessä huomioinut. Katsopa, kuinka vaikeuksissa olevat ihmiset odottavat sinun sanovan heille jotakin. He vaistoavat sinun kykysi selittää, miksi heille tapahtui niin kuin tapahtui sen sijaan, että sortuisit valittelemaan heidän kurjaa kohtaloaan, kuten useimmat tekisivät. Älä epäröi käyttää sanojasi silloinkaan, kun sanottavasi ei ole mieluista kuultavaa, sillä juuri omien haksahduksiensa vuoksi ihmiset joutuvat mitä kurjimpiin tilanteisiin. Sinulla on kyky pukea sanoiksi aikaisemmat tapahtumat ja sitä kautta saada ihminen ymmärtämään, mitä hän tänään voi tehdä toisella tavalla vain siksi, että sai kohdata tämänkertaisen ongelmansa. Tulet huomaamaan, kuinka ihmiset kunnioittavat mielipiteitäsi etenkin silloin, kun uskallat kertoa oman näkemyksesi mahdollisimman rehellisesti ja rohkeasti. Sinulta ei haeta niinkään lohdutusta kuin tietoa.

Todella mielenkiintoista! Nimittäin jonkin aikaa olen opiskellut luontaishoitoja, erilaisia hoitomuotoja muutenkin, ja kaikki luontainen, parantava yms on astunut niin voimakkaasti elämääni, että koen ettei minulla ole muuta vaihtoehtoa kuin toimia niiden kanssa jatkossa, ja vain niiden. Ne on ammattini ja pitkälti koko elämäni nykyään. Olen löytänyt sellaista parantajan vikaa itsestäni muutamassa vuodessa hyvin paljon.

Sitten tuo chiron kaksosissa. Olisiko siitä puoli vuotta, kun ystäväni sanoi "kerroin juuri kavereilleni, että en ole koskaan tavannut niin viisasta ihmistä kuin sinä. Osaat aina sanoa oikeat sanat, et lohduttele turhia vaan kerrot rehellisesti näkemyksesi ja enkä ymmärrä miten osaat nähdä
Tilanteiden taakse noin hyvin. Siks minä aina käännynkin šun puoleesi, kun haluan oikeasti selvitä ongelmistani ja saada päätäni selvitettyä"

Hämmentävää!! Piileekö osa juuri nyt tässä chironissa.. Olen ennenkin ihmetellyt tietynlaista psykologista silmääni ja kykyäni jotenkin neuvoa. En ole aina ehkä muuten itse einstein, mutta tällaisissa asioissa voin itsekin kehua olevani pätevä. Sitten vielä kartta kertoo nämä luontaispuolen asiatkin.. Tätä on selvitettävä lisää!

Lis: löytyyhän tuolta myös pluto kolmio kuu, että varmasti ainakin opiskelemani perusteella sekin vaikuttaa.
« Viimeksi muokattu: 11.02.2013 16:52:45 kirjoittanut arppa05 » tallennettu

Aurinko ja nousu skorppari huone 1
kuu rapu huone 9
merkurius jousimies 2
venus vaaka huone 12
mars vaaka huone 11
sari
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #125 : 17.02.2013 20:29:19 »

Kheiron oppositio venus? Kheiron 3.huone ja kaloissa.Venus neitsyessä...Mitäs tämä ois?
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #126 : 30.05.2013 17:58:49 »

Sitten tuo chiron kaksosissa. Olisiko siitä puoli vuotta, kun ystäväni sanoi "kerroin juuri kavereilleni, että en ole koskaan tavannut niin viisasta ihmistä kuin sinä. Osaat aina sanoa oikeat sanat, et lohduttele turhia vaan kerrot rehellisesti näkemyksesi ja enkä ymmärrä miten osaat nähdä
Tilanteiden taakse noin hyvin. Siks minä aina käännynkin šun puoleesi, kun haluan oikeasti selvitä ongelmistani ja saada päätäni selvitettyä"

Hämmentävää!! Piileekö osa juuri nyt tässä chironissa.. Olen ennenkin ihmetellyt tietynlaista psykologista silmääni ja kykyäni jotenkin neuvoa. En ole aina ehkä muuten itse einstein, mutta tällaisissa asioissa voin itsekin kehua olevani pätevä. Sitten vielä kartta kertoo nämä luontaispuolen asiatkin.. Tätä on selvitettävä lisää!

Kieltämättä tuolla Chironilla Kaksosissa voi tehdä vaikka minkälaisia temppuja. Sanat ja puhe (tai hiljaisuus, joka sekin kommunikaatiota) sekä lääkkeenä että myrkkynä...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  

Siirry: