:)Ihan tässä aloin kirjoittelemaan aikani kukuksi ja katselemaan, mitä täällä löytyy. Kun joka päivä käy lukemassa viikkovillitykset, riimut, tarot ja mitä nyt löytää. Minä tilasin vuoden alussa vuosihoroskoopin Sepolta ja alussa, kun luin siitä tulevaa vuotta, en pitänyt siitä ollenkaan. Mutta kuitenkin, kun seuraan sitä aina joskus, niin ihmeen hyvin täsmää tapahtumat, mitä minulle on tullut vuoden aikana. Eivätkä ne ole mitään sellaisia, mitä voisi yleistää. Olen jo hieman ihmeissäni, että jos loppuvuosi menee siten, niin sitten minulla kyllä ihmettelemistä riittääkin. Enkä ollut varautunut niin suuriin muutoksiin elämässäni. Aloin myös tekemään tehtävää, joka tulee kuukausittain sähköpostiini. Alku oli tosi mielenkiintoinen.
Olen aina jollakin tapaa uskonut astrologiaan, joka on maailman vanhimpia tieteitä. Kyllä niillä on vaikutuksensa maailmantapahtumiin ja ihmisten elämään.
En voi enää muuta sanoa, niin ihmeellisiä asioita minulle on sattunut ja olen muuttunut aivan erilaiseksi tämän vuoden aikan, mitä olen ollut. Löytänyt uusia ystäviä, koko elämäni on käynyt läpi suuren muutoksen ja käy jatkuvasti.
En usko kuitenkaan toteuttaneeni ennustuksia itse, jos joku sitä väittäisi. En ole voinut vaikuttaa asioihin, vaan ne ovat muotoutuneet sellaisiksi monien pienien sattumien kautta. Elämä on ihmeellistä. Kiitokset vain Seppo Tanhualle, jonka tunnen sielunystäväksi, vaikka en ole koskaan ollut häneen mitenkään yhteydessä. Nytkin tänne kirjoittamiseni oli kuin joku olisi laittanut minut tekemään tämän, enkä voinut sille mitään.
Olen tehnyt outoja asioita tänä vuonna. Ihan vain tuntemuksella, että minun pitää toimia tietyllä tavalla. olen kyllä aina seurannut sisäistä ääntäni, mutta tänä vuonna eniten. No, nyt tuli tunne, että sain asiani sanotuksi, joten lopetan. Mitähän tästäkin seuraa, mielenkiintoista nähdä.