Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisen kalapäivän kala ;o)  (Luettu 5005 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 18.01.2006 17:02:25 »

Ilmoitus kuin kalamarkkinoilla konsanaan 2funny
Ja omalle mukamaste nokkeluudelle on kiva nauraa! Grin

Juu,siis täältä tupsahti remmiin tällänen fisunainen. Horoskoopit on luettu aina kaikista mahollisista lehistä mitä käsiin on saatu ja uskon puute ei vaivaa kun horrareita lukee.

Mieltäni kiehtoo tällä hetkellä kysymys: Kun olen syntynyt 20.3 niin kuinka varteenotettavaa olisi lukea aina myöskin oinaan horoskooppia?
Kalan piireteistä kyllä löydän kaiken saman kuin olen... smitten

Asiasta kolmanteen vielä.täälä on aivan ihanan ihania hymiksiä. Pitää varoo,etten lykkää joka lauseen loppuun jotaki naamaa...
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Punainen Planetaarinen Lohikäärme
Puu-Tiikeri
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #1 : 19.01.2006 09:06:01 »

Tervetuloa hymis! Cheesy

Mieltäni kiehtoo tällä hetkellä kysymys: Kun olen syntynyt 20.3 niin kuinka varteenotettavaa olisi lukea aina myöskin oinaan horoskooppia?

Kannattaa käydä tekemässä astrologinen karttansa tuolla Oma astro -osiossa, jos vain tiedät syntymäkellonaikasi. Jos on rajapäivänä syntynyt, pystyy siitä viimeistään tarkistamaan, onko aurinko ollut syntymäpäivänä Kalojen vai Oinaan puolella. Kartasta näkee myös, missä merkissä kuu, askendentti (nousumerkki) ja planeetat sijaitsevat, koska niiden avulla saat selville itsestäsi lisää. Pelkkä aurinkomerkki (se, josta yleensä puhutaan horoskooppimerkkinä) kun ei vielä kerro kaikkea ihmisestä.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 19.01.2006 16:22:42 »

Kiitokset tervetulotoivotuksista! Smiley

Rapsuttelen päätä ja olen hiukan nolona sekä ymmälläni. Embarrassed Karttaani olen toki tutustunut,mutta minä en ymmärrä mitään noista huoneista yms...ihan pihalla ko lumiukko.
Sellanen maininta oli että nousumerkkini olisi jousimies.
Lisäksi kävin siellä yhteishyvä lehden sivulla josta pääsi jatkamaan jonnekkin muualle missä pystyi tarkistamaan onko merkki muuttunut ajan saatossa.
Laitoin vuoden 5, syntymävuoteni sekä tämän vuoden ja jos osasin oikein nyt tulkita :Smiley niin kala olen ihan joka kulmalta katsottuna.

Tämä on minulle niin uutta.Olen toki kuullut useastikkin, sen että pelkkä horoskooppimerkki ei kerro kaikkea...
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Puu-Tiikeri
marzukka
Kohtuuastroilija
**

Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!

Profiili
« Vastaus #3 : 19.01.2006 18:44:19 »

eikös se sun merkki ole se mikä on aurinko merkki...niinku mulle skorppari...niin olen ymmärtäny  Wink

Tervetuloa syvien vesien sukeltaja....
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
hymis
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 20.01.2006 12:40:15 »

Hei vaan skorppari! Grin

Erään ystäväni kanssa aikoinaan naurettiin, kun oltiin villejä ja vapaita, että olemma piraijoita ainaski. Siitä tuli ihan sitten lentävä lausekkin,kun joku erehtyi kysymään horoskooppimerkkiä.Ilmeet oli näkemisen arvoiset sanoessamme olevamme piraijoita...moni mies siinä vaiheessa läksi meneen,kun ei tajunnut vitsin juurta 2funny

Tuttu on merkkisi luonteenpiirteet jollakin tapaa skorppari,nimittäin mieheni on skorppari.
Tähän kun vielä otetaan poikani, leijona merkiltään, niin jokainen varmaan ymmärtää, että meillä ei ainakaan ole tylsää.... Wink

Pitäisi varmaan heittää seuraava kysymys ihan johonkin muuhun laatikkoon,mutta ohjailkaa te oi viisammat.

Onko hyvin tavanomaista että leijona-lapsi ei tahdo tulla toimeen skorppionimiehen kanssa? Undecided
tallennettu

Nousumerkki Jousimies
Aurinko Kaloissa
Kuu Vesimiehessä
Merkurius Kaloissa
Venus Vesimiehessä
Mars Kaksosissa

Puu-Tiikeri
Miisu67
Kohtuuastroilija
**

Voimariimu: Fehu

Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2006 13:45:27 »

Moi hymis,

Leijonapoika ja Skorpparimies - toinen on tulimerkki (lapsi) ja toinen vesimerkki (mies) - onhan siinä vähän erilaiset elementit kummallakin. Mutta olethan sinäkin vesimerkki, joten missään tapauksessa en halua yleistää, tuo oli vain pelkkä huomio noiden kahden merkin erilaisuudesta noin ylipäätään. Ja samanlainen huomio on, että kyllä Kalat ja Skorppari hyvin kimpassa voivat viihtyä, kun molemmat ovat taas vesimerkkejä.

Paljon, paljon muutakin kuin pelkät aurinkomerkit sisältyy tähän astrologian ihmeelliseen maailmaan, tervetuloa tutkailemaan!
tallennettu

Aurinko kalat ,  AC vesimies , Kuu ja MC jousimies , Venus oinas , Mars skorpioni
Punainen Kristalli Kuu
Tuli-Vuohi
marzukka
Kohtuuastroilija
**

Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!

Profiili
« Vastaus #6 : 20.01.2006 14:45:34 »

No mulla on isä härkä ja äitipuoli leijona...ja kyllä tässä vähän aikaa meni et toimeen tultiin...mutta uskokaa vaan ni paremmin tulen toimeen äitipuoleni kanssa kuin isäni...toisaalta mulla niin nuoret vanhemmat että äitipuoli voisi olla isosiskoni...vähän kun mä olen heidän nuorimmalleen...
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: