Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten jatkaa - oma intuitio hukassa  (Luettu 3305 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
tintin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 15.09.2008 13:57:46 »

Hei, olen pihalla avioliittoni kanssa. Yleensä aavistan asiat itse, ja tiedän miten toimia. Nyt minulla ei ole enää aavistustakaan mikä on oikea ratkaisu, erotako vai jatkaa. Vaikka eihän se tietysti yksin minusta ole kiinni, pitäisi minunkin tietää mitä haluan - lähteä vai jäädä.

Minusta kyllä tuntuu, että universumi pakottaa minut lähtemään, oikein väkisin yrittää minut saada avaamaan silmäni. Mutta silti jossittelen, jospa voin löytääkin vielä jotain tästä. Kahtatoista vuotta ei haudata hetkessä, vaikka merkit olisivatkin olleet ilmassa jo pidempään.

Jos joku teistä saa minusta jonkun otteen tämän viestin perusteella, olisin hyvin kiitollinen kaikesta avusta.

tintin
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #1 : 15.09.2008 17:12:52 »

Hei  Smiley
Olet varmaan miettinytkin asiaa näin, mutta laitan kuitenkin ehdotuksia...
- mitä hyviä puolia näet siinä, että liittonne jatkuu
- mitä negatiivisia/huonoja puolia näet vastaavasti
- kumpia on enemmän
- mikä asia painaa vaakakupissasi niin paljon, että haluat antaa sille suurimman painoarvon

- mieti itseäsi samassa tilanteessa vaikkapa 5 vuoden päästä, haluatko, että asia on niin?
- minkälaista haluat, että elämäsi on vaikkapa 2, 5 tai 10 vuoden päästä? Nyt tekemäsi valinnathan vaikuttavat..
- mieti kunkin ratkaisun kohdalla, minkälainen elämäsi on sen ratkaisun pohjalta vaikkapa 2-5 vuoden kuluttua ja miltä se sinusta tuntuu
- jos sinulla ei olisi mitään esteitä, ei mikään mahdotonta (siis ei mitään/mikään!) mitä sinä silloin todella haluaisit tehdä/olla?

- kun todella hiljennät mielesi ja kuuntelet sydäntäsi, vastaus on sisälläsi varmasti

- katso itseäsi/teitä nyt tässä tilanteessa vieraan ihmisen silmin. Mitä näet? Mitä sanoisit hänelle?

Tässä vähän jotakin näin äkkipäätä  smitten toivon Sinulle onnea elämääsi !

Adele

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
tintin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 16.09.2008 14:38:24 »

Kiitos teille molemmille!

Ardith - Miekkoja minäkin olen nostellut... Samoin kaatanut maljoja. Intuitioni on sumennut tämän kaiken keskellä - tai sitten en vaan halua kuunnella sitä, koska sen ääni on selvä.

Tänään alkavat keskustelut. Kiitos Adele, aion pohtia ehdottamiasi asioita.

halauksin!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: