Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jaksaisiko joku auttaa...  (Luettu 8123 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.09.2008 11:04:16 »

elämäni on ollut aikamoista taistelua, paljon vastoinkäymisiä, mutta olen osannut olla onnellinen pienistä asioista elämässäni ja iloita niistä täysin siemauksin. Syntymäkarttaani en osaa itse tulkita, olen sen verran vihreä, mutta jos joku jaksaisi nähdä vaivaa ja kertoa minulle mitä sieltä näkyy olisin kovasti iloinen ja kiitollinen

Olen syntynyt Ylivieskassa 6.5.1963 klo 6.12

Kiitos jo etukäteen Sinulle =)
tallennettu
kattikissa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 18.09.2008 21:15:12 »

http://www.astro.fi/self_knowledge/radixChart
tallennettu

tulta ja vettä
kattikissa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.09.2008 21:58:25 »

iltaa!
 katsoin sun kartan noin pikapuolin ja silmääni pisti tuo huoneen 12 iso koko. huoneessa 12 sinulla on aurinko ja merkurius. sinun progressiivinen kuu on juuri nyt matkalla huoneessa 12, on ollut jo pitkään ja tulee olemaan aina 2010 kevääseen asti. Huoneella 12 on paljon myös positiivisia merkityksiä jotka ovat vain hieman vaikeampia löytää omassa elämässä. Joten ethän masennu siitä mitä negatiivista huoneella 12 on annettavanaan. Katsoin karttaasi vain tältä osin joten kokonaiskuva voi olla paljonkin positiivisempi.
Hyvää sysyä sinulle!

lainattua:

Elää läpi 12.huoneen merkitystä, tietää sitä, että on luovuttava maallisista kiinnikkeistä tai käytettävä niitä lähinnä symbolisina ankkureina olemassaolon rauhattomassa meressä.

Yleistäen voi sanoa, että 12.huoneen kokemus "riisuu" ihmisen paljaaksi ja heittää pois elämän hyörinästä sivukadulle, sivuraiteille tai anonyymisyyden varjoihin. Ihmisen on opittava millaista on olla ilman egon turvapanssareita ja mukavuuksia.

Huoneen opetukset tulevat viitteinä siitä, että emme voi omistaa elämäämme, ruumistamme, tavaroitamme viime kädessä, emme voi kiinnittyä niihin, emme edes rakkaisiin asioihin, paikkoihin tai ihmisiin ilman että joudumme maksamaan kiintymyksestämme korkeat lunnaat. Voimme menettää tässä nousussa kohti tietoisuuden avarampia kerroksia jotain tärkeää: terveytemme, mielenterveytemme, omaisuutemme tai vakinaisen elämänmuodon tuoman turvallisuuden. Voimme joutua tyytymään vähempään kuin naapuri tai olemaan pitkään varjossa tai sosiaalisessa tai ammatillisessa marginaliassa. Irrallinen elämä voi ilmetä jossain muodossa.
tallennettu

tulta ja vettä
Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 19.09.2008 07:57:02 »

Iso kiitos Sinulle vaivan näöstäsi, jo pelkästään tuo 12. huoneen tulkinta kohdallani sai minut ymmärtämään paremmin tämän pitkäkestoisen hankalan jakson merkityksen. Huoh, näin juuri minua on riisuttu, materia ei ole minulle merkityksellistä, mutta täytyy myöntää että hankaluudet hankaluuksien perään on saanut minut välillä suorastaan epätoivon partaalle. Jos tämä kestää vielä pari vuotta, kestän sen kyllä ja lupaan pitää mieleni koossa masentumatta, olenhan kestänyt tähänkin asti, vaikka välillä hilkuilla on ollutkin.
Ihmissuhteista olen myös saanut maksaa, ja paljon, mutta kestän senkin. Onneksi olen saanut ymmärrystä ja älyä käsittää ja käsitellä sekä oivaltaa asioita ja niiden merkitystä, kellekkä antaisin nämä vaikeat vaiheet, en kenellekkään, tämähän on minun elämäni. Kellekkään en haluaisi kestettäväksi tätä kaikkea mitä osakseni olen saanut. En tiedä maksanko nyt jonkun aikaisemman elämäni juttuja, koska tässä elämässä en ole tehnyt mitään niin pahaa että tämän kaiken ansaitsisin.

Jos sinulla tai jollain muulla on aikaa, voimia ja tahtoa tulkita karttaani lisää, olisin hyvin kiitollinen.

Nöyrin mielin jatkan maallista vaellustani....
tallennettu
Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 19.09.2008 14:31:30 »

Kiitos myös sinulle Dawnchild, annoit uutta näkökulmaa tähän 12. huoneen suuruuteen ja pitkään ajalliseen kestoon johon olen jo jollain tapaa tottunutkin. Lohdullista on se että sen kestoon on olemassa joku ajallinen määre, nimittäin pahimmillaan tämä opetussessio on ollut niin rankkaa, että on tuntunut siltä että kaikki viedään käsistä tai hajoaa käsiin. Asiat jotka muilta sujuu rutiininomaisesti itsellä tuntuu että mikään ei enää onnistu. Hallitsematonta touhua, itse katsoen elämäänsä ja tapahtumia tavallaan vierestä kun kaikki murenee vaikka kuinka yrittäisi eikä ulospääsytietä löydy saatika apuja ja konsteja selviämiseen.

Kummallinen ajanjakso, todella.

Mitäkö olen oppinut tästä ajasta? Olen arvokas uniikki ihminen ja en ole torso vaikka elän yksin, voin tuntea onnellisuutta yksin olosta ja elosta, en tarvitse uusia tavaroita, vain sen mikä todella on tarpeellista elääkseni, mielenrauha ja tietoisuus siitä että elämä kantaa sittenkin. Olen oma itseni välittämättä mitä muut ovat minusta mieltä, se että tunnen itseni melko hyvin riittää minulle, tosin joka päivä opin jotain uutta, kehityn ja kasvan, en suuremmaksi, vaan ihan jotain muuta....

Se että toivoin jonkun katsovan tuota karttaani ja selittävän sitä minulle johtuu tietenkin siitä että haluan ymmärtää tätä kaikkea paremmin kestääkseni sen ajan mitä minulle on tässä ajassa ja paikassa annettu ja sitä kautta voisin paremmin auttaa myös muita, tiedän sen olevan osa täällä oloni syytä. Olen myös ymmärtänyt sen että vaikka autat muita, et välttämättä saa takaisin hyvää missään muodossa, se oli aika karmaiseva löytö, jouduin nimittäin itse maksumieheksi, ja se on yksi syy miksi en tilaa maksullista tulkintaa kartastani, minulla ei kerta kaikkiaan ole varaa siihen.

Toivotan kaikkea hyvää tällä opintiellä ja voimia jatkaa tätä mielenkiintoista taivallusta, löytöjä kaikille, ihan kaikille =)
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 20.09.2008 07:43:52 »

minullekin pari ihmistä on vieläkin velkaa.. kumpikin saanut työpaikan (lainasivat 200+200 työttöminä) mutta rahaa ei kuulu, toisella paljon velkojia ja maailmankuva sellainen, että käytetäänpä hyväksi.. kiintoisaa kyllä, oli minulle läheinen. mutta noiden jälkeen päätin, että ei mitään lainaamisia, saati takaamisia. en koskaan takaisi mitään kellekään. eli olehan varovainen ihmisten kanssa.

itse olen tuntenut nuo tyypit kauan ja aivan luotettavina en pitänyt raha-asioissa, mutta annoinpa runsaudestani..

jos sinulla on rohkeutta, kokeilepa visualisointia ja magiaa, näistä keskustelua palstalla.

on tultava piste jossa mikään ulkoinen hankaluus ei heittele sinua, vaan SINÄ olet kontrollissa. halusitko jollain korkeammalla tasolla asiat näin, että löydät voimasi sitten??

Ensi kevääseen sinulla.

Between a rock and a hard place    ***
Valid during many months: During this difficult and tense time your values and ideals will be severely tested. No matter what your situation, under this influence you will be confronted with a difficult dichotomy. On the one hand you will feel drawn to the new, unknown or even outrageous if it appears to offer more freedom. Old desires may reawaken with a new intensity, and you may now feel able to fulfill them. On the other hand, you may feel that existing obligations and ties, together with old fears and insecurities, are preventing you from breaking free from the grind of everyday life. Your sense of right and wrong could also prevent you from throwing off some of your shackles.

Under this influence a variety of difficulties and conflicts in the outer world reflect your state of inner strife. You will have to deal with serious disputes and might experience some kind of separation - particularly with figures of authority or those who have had an important influence on your life. You may come to see that you have been living according to others' expectations, so that things that gave your life security and structure might suddenly seem oppressive and burdensome. Apart from the likely disputes within your relationship you will have problems in practically all those areas which call for order, discipline, responsibility and perseverance. You will rebel and go against the grain, being far less willing than usual to conform or buckle under. This is especially likely as long as you remain unable to decide on a concrete course of action.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Saturn Opposition Chiron, ,
activity period from 13 September 2008 until end of May 2009

Auringonpaluukartallasi taas näkyy;

minän huoneessa mullistusta (Uranus helpohkot, Venus Kuu Aurinko
Merkkari)
työn huoneessa mahdollisuuksiakin (Saturnuksen kolmiot)
uran huoneessa Pluto ihan hyviäkin aspekteja Kuu, Venus, Saturn
henkisyyden ja salojen huoneessa (Jupiter Chiron Nept noususolmu) niin paljon tulkittavaa, että kysy vaikka Emelialta
 Wink
« Viimeksi muokattu: 20.09.2008 08:51:22 kirjoittanut **Xbalanque** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 20.09.2008 13:14:57 »

Olen saanut nyt niin paljon uusia näkökulmia ja pohdittavaa, myös lohtua, että joudun istahtamaan jo näiden perusteella massuttelemaan ja pyörittelemään tätä kaikkea pienessä mielessäni...Vastailen tuntemuksiani viikonlopun jälkeen.

Lämmin kiitos teille molemmille, lämpimästä halauksesta puhumattakaan.

Jos teille avautuu uutta, mielelläni otan vastaan. Aina tieto ei lisää tuskaa vaan päinvastoin

Rhonda smitten

Älä särkymistäsi pelkää, ehkä sirpaleista löytyy paras minäsi....
tallennettu
Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 23.09.2008 08:23:32 »

**Xbalanque** hyvä

Sain sitten käännettyä tuon englanninkielisen jutun, eipä siellä paljon hyvää näkynyt, raskasta on maallinen vaellus, mutta totta on että kapinahenki kasvaa moista lukiessa, ja taisteluhenkeähän minussa on, se on varma.

Mitä tuumaat tuosta vanhan suhteen lämmittämisestä, hyppäänkö pää edellä vai en? Kerroppas sinä miltä tuntuu?

Yks esimerkki tuosta 12. huoneen vaikutuksesta tänä ajanjaksona. Viime syksynä multa hajos pesukone, pesin nöyränä pyykkejäni 7 kuukautta käsin, jotenkin tuntui että sekin oli mulle tarkoitettu, materiasta pois jne.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 23.09.2008 09:05:01 »

eihän suhteista ole koskaan mitään takeita. astrologia voi näyttää mahdollisen ajan, jolloin jotain tapahtuu, mutta jos esim Pluto kiusaa, voi käydä niinkuin minulla, että sielukumppani tulee ja lähtee. kannattaa irrottaa silloin äkkiä. itselläni ei olisi mitään astro-esteitä asialle (esim Saturnus 5 tai 7) mutta sisäinen fiilis ei oikein innostunut aiheesta.. (päinvastoin minulla pitäisi olla todella otollista aikaa suhteelle??)

eli hyppää jos siltä tuntuu, mutta mieti miksi sen teet ja mitä odotat.

vaellus voi olla välillä raskasta, itselläkin hieman takapakkia (minulla ehkä johtuu Saturn 2:sta ja sitten onkin Saturn 11, mutta toisaalta Uranus 5, eli ei-minnekään etenevä suhde poistui, partyt ei niin innosta, lapsen jutut helpottaa). jos haluat voit koettaa etsiä auringonpaluukartaltasi jotain selvyyttä siihen, miksi vuodet menee tietyllä tavalla ja mitä odottaa. eli sitten toisaalta minulla on vielä Mars 11 toisella ap kartalla ja vuoden kuluttua Jupiter 2;ssa. 11 huone on siis suunnitelmat, muiden tuki ja sosiaaliset kuviot, kakkonen varat jne.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 23.09.2008 09:50:57 »

Vastapeluri on Rapu, tosin 21.6.

Nousumerkki NEITSYESSÄ
Aurinko KAKSOSISSA
Kuu VESIMIEHESSÄ
Merkurius RAVUSSA
Venus LEIJONASSA
Mars KAURIISSA

Tyyppi on aikalailla ravulle tyypillinen persoona, se miksi hommamme on ollut katkolla pariinkin otteeseen johtuu siitä että mies pelkää, pelkää myös vahvuuttani, jotenkin vain tuntuu siltä että emme pääse koskaan tykkänään erilleen toisistamme. Tiedän että hän rakastaa minua ja minä häntä... Huoh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 23.09.2008 09:53:51 »

aurinko kaksonen ei voi olla yhtaikaa rapu.

ja olen oiva esimerkki siitä, miten aina pääsee erilleen kaikista, heh.
tallennettu

Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 23.09.2008 09:59:30 »

Kyllä mäkin oon aina päässy erilleen niin halutessani, ja kun niin haluan, myös pääsen. Tässä systeemissä on harvinaista se, että vaikka olen järjellä päättänyt riipiä itseni tyypistä irti, niin jollain kumman ilveellä mies saa uugattua itsensä takaisin elämääni..
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 23.09.2008 10:05:56 »

no ei se sitä tee ellet halua.

oletko lukenut ND Walschin kirjoja tai A Course in Miracles. voisi tulla ajateltavaa..
tallennettu

Rhonda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 23.09.2008 10:21:08 »

En oo lukenu, mulla ei oo niin vahva englanti että voisin sukkelan sujuvasti lukea varsinaisia opuksia varsinkaan kun tekstit sisältää erityissanastoa
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 23.09.2008 10:23:28 »

kannattaa aina ajatella yksi ajatus pidemmälle ennen kuin vastaa, onhan nämä toki suomennettu ainakin Walschit.

kärsineet ihmiset on jollain tavalla kiinnostavia, koska he saattavat alkaa kehittää suuria voimia ja kykyjä itsessään enemmän kuin silkkihanskoin kohdellut.

"vaarana" on se mikä yleensä, pysyykö kovia kokenut "hyvänä" varsinkin kun alkaa ajatella, kukas tätä showta pyörittää, joku jumala vai karma vai minä itse..

eli ymmärtää mihin pystyy.
  Wink
« Viimeksi muokattu: 23.09.2008 10:28:05 kirjoittanut **Xbalanque** » tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: