Ippuska
|
|
« Vastaus #285 : 08.12.2008 18:24:19 » |
|
Aamulla täälläkin oli maa uudestaan valkeana, sellaisen oikein sateisen ja harmaan vaiheen jälkeen. Juuri ja juuri lumen peitossa, mutta onneksi on lähipäivinä tulossa lunta lisää En aio osallistua Joulun kaupallisuuteen, mitä nyt ruokaa kaupasta ostan. Lapsikin löysi etukäteen lahjansa, niin sekin on jo annettu Sydämeeni taas Joulun teen....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #286 : 08.12.2008 22:46:54 » |
|
joo diamond, Elektralla on saturnus vinkuroimassa ja kyllä se neptunuskin siinä hollilla, taitas oikeesti olla levon tarve? täällä ollaan jouluisissa tunnelmissa, niin minäkin, joulukorttikartongit ostettu, ja verhoihin pitäs keksiä jouluista jatketta,ikkunat ovat kasvaneet, tykkään siitä laulusta "...joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta, joulumaa on ihmismielen onnen valtakunta, eikä matka sinne silloin kovin kauan kestä, joulumaa kun jokaiselta löytyy sydämestä.." 23 ja ja hehkulamput poistuvat myynnistä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mondo
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #287 : 09.12.2008 17:52:35 » |
|
Kuu seilaa mun kodon huoneessa, mutta siellä on tilaa. Astro.comilla löysin kaikki aspektiviivat tai olen mä ne ennenki kattonu, mutta niiden yhteyden asteroidien välisiin aspektimerkintöihin pdf-taulussa. Mulla on järkyttävä kiukku päällä jo kolmatta päivää sisäisesti . Vestaa vaan, kun tuolla on tutkittu, niin sillä on nyt transiittina mm. yhtymä kuulle. Olen suojeluasemissa ja vakavana. Katsoin niistä kaikista aspektilinjoista isoja kolmioita Hepha Lilith ehkä yhtenä oikeen kuvaavana. Vesta myös Lilith vapaan & hyödyllisen paradoksi (autan toisia omilla ehdoillani). Kaikki Vestan transiitit kuvaa mun oloa tänään. Olen yrittänyt. Lukenut Havahtumista ja koittanut katsoa ylempää, mutta ahjo on kuumana ja takovasara valmiina iskuun. Ottakaa lukuun, että nataali Hepha on . Teatraalisuutta ja 'poikasten' suojelua ei puutu. Onko tässä kenties vähän apuna En tiä - meen jäähdytteleen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #288 : 09.12.2008 18:44:43 » |
|
Olipa karmea herääminen viime yönä! Näin jotain unta (josta ei ole muistikuvaa), havahduin hereille ja yöpöydän vieressä oli iso valkoinen ruumisarkku. Siellä oli myös ruumis, mutta sillä oli harlekiininaamari päällä, joten henkilöllisyys jäi avoimeksi. Olin täysin hereillä kun katselin arkkua, ja katuvalot vielä loistivat sinne... Huh. Kukas nyt potkaisee tyhjää?
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #289 : 09.12.2008 19:02:08 » |
|
6 o7'12" kauhea närästys joulutorttujen yliannostuksesta , Härkä-kuuko se laittoi syömään silmillään? Jotenkin ei vaan nyt jaksa, mitään, tekee viimeistä, kolmatta ohitustaan ja on pian ohi (tarkimmillaan oli 24.11.). Kuu kulkee taivaalla, huomioin edelleen sen liikkeet ja olen itsekin synkronissa sen kanssa. On ollut välillä ikävä teitä, kiertolaiset! Ja nyt joulukorttiaskartelun pariin. -tytär piirsi kuvan, minä asettelen ja printtaan korteiksi. Laitan valmiista kuvan tännekin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #290 : 09.12.2008 22:02:21 » |
|
kuin myös Pallaskissa, ikävä sinua ollut,mutta oon aatellut että läsnäolosi ja keskittymisesi kuin tuo vesta ikkään pyörii siellä jousimiehen jaloissa ja se on tässä hetkessä sata kertaa tärkeempää kuin nämä kuiset kuviot, konkreettisempaa myös, ootamma joulupostia sitten..... kuu härässä toi tuliaisia tupaan ja konvehtirasia on jo puolillaan ja ähkyttää täälläkin, tuo on marssittanut miehiä talossa, exää myöten,kävi kokeilemassa kepillä jäätä, mut jää on monen menneen talven lumia, ollutta ja mennyttä, ja jokin nyt tuo menneisyyden ystävät esille,yllättäen tai telepaattisesti, ehkä tr ? kirjeen muodossa venuskin on "polttanut tissiliivinsä"ja siirtynyt vesimieheen, katselemaan vaikka kahvituvan joulukalenteria, onko se tirkistelyä? eiku silmänruokaa :lle ja kaurisenergiaa, noita aiempia koettelumuksiasi voisi kuvata tr :n ohitus mc:lläsi? ja painajaisia tuoda tr ,menettämisen pelko, pakottaa kyllä keskittymään myös omaan hyvinvointiin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #291 : 09.12.2008 22:34:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #292 : 09.12.2008 23:16:54 » |
|
Olipa tuiska tänään- aamulla tuuli rankasti järveltä päin teräviä lumikiteitä. Onneksi senverran sulavasti, ettei niitä tarvinnut nyppiä silmistä pois. Onhan niissä monta ja terävää sakaraa. Kiitos Nikki ja Diamond pohdinnoistanne: vai Saturnus ja Neptunus ne sotkevat mielentilaa. Ettäs kehtoovat. Tekemättömät työt ulvovat kuin nälkäiset sudet nurkissa. Saunan jälkeen oli tarkoitus aloittaa joulukorttien kanssa puuhastelu, mutta kaiketi turvotti takamuksen, ettei sitä enää saanut nojatuolista ylös, kun siihen tuli lysähdettyä. Ja väsyttää niin vietävästi, muttei vaan osaa lähteä nukkumaan kun tietää, ettei uni tule silmään kuitenkaan. Päässä pitää pyörittää katkeamatonta ajatuksenvirtaa, kun tekemättömät työt ulvovat kuin nälkäiset sudet nurkissa. Muutama yö sitten kävin tervehtimässä keskimmäisen kanssa naapuria. Olimme muuttaneet vanhaan kyläkouluun, ja kerroin sitten uusille naapureille iloista asiaa. Meillä oli monta pienenpientä vauvaa ja kissan- sekä koiranpentuja. Joten kaipa tästä sitten jotain uutta urkenee. Kunhan tässä saisi vaan aikaiseksi. Huoh.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #293 : 09.12.2008 23:21:27 » |
|
Lizzy ainakin se vois kuvata tärkeää kohtaamista, vaikka oman päämäärän kohtaamista,tai ainakin sen nostamista "päivänvaloon" kaurisenergialla tuo tr on jo ollut kun on ohi mc:n, ja kannattaa katsoa sekin onko direkt silloin kun tuo osuma on, minä koen sen vielä merkityksellisemmäksi, aivan kuin asiat kulkisivat kohti sitä :a, tapahtumilla on enemmän painoarvoa Elektra,kyllä ne tekemättömät työt täälläkin ainakin vinkuu, ja piti minunkin askarrella vaan sauna täälläkin veti lokosasti lauteille, ja kissanpentuja oli yhessä unessa kymmenittäin, osa rääpäleitä,vanhassa navetassa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #294 : 09.12.2008 23:25:51 » |
|
Voi Nikki, on tämä kissakuume rankkaa Mutta mukavaa, kun meille noita kissanpentuja edes unissa pukkaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #295 : 09.12.2008 23:52:00 » |
|
Elektra!
Oletko sinäkin synnyttänyt kissanpentuja? Kuten minä toissayönä unessa.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #296 : 10.12.2008 11:45:11 » |
|
Kuulostaa ihanalta Esmis! Ei, se uni meni niin, että meillä oli vuode keittiössä ja joku toi meille vauvansa hoidettavaksi. Aloin vaihtamaan sille vaippaa, mutta se ennätti pissata keittiön lattialle. Kiepaisin sille pian vaipan ja laitoin parivuoteellemme vauvan köllöttelemään - olin hyvilläni että keittiössä ei ole parketti, kuten oikeassa nukkuhuoneessamme, joten ei tarvinnut panikoida lirin kuivaamisen kanssa. Yhtäkkiä vauvoja oli monta, kaipa viisikin, ja usea niistä ehti pissata siihen lattialle. Kun vauvat oli kuivitettu, minulle tuli kiire mennä käymään naapurissa nuoremman tyttäreni kanssa. Olimme nimittäin juuri muuttaneet vanhaan kansakouluun - ja meidän kahden oli määrä mennä naapuriin visiitille esittäytymään tms. Naapuri sijaitsi mäen päällä, ja siitä oli näkymä joelle (aivan kuten synnynkotinikin sijaitsee) ja olimme aikoneet ensin muuttaa sinne, mutta nämä olivat ehtineet tehdä kaupat siitä ensin. Olimme siis tyytyväisiä, kun olimmekin saaneet milteipä paremman vaihtoehdon kodiksemme... Menimme vierailulle, ja pian kerroin että meidän on palattava kotiin, koska siellä oli vauvoja ja lisäksi olimme saaneet kissanpentuja sekä koiranpentuja. Mutta siinä kertoessani muistinkin, että vauvat olivat vain vaaksan mittaisia ja lepäsivät paksujen sinisten nyörien päällä - kysyinkin, mitä nämä nyörit ovat? Napanuoriako? Mutta naapurin rouva kertoi rauhoitellen, että ne ovat puuvillaisia lankoja, joiden tehtävä on pitää vauvat lämpöisinä ja hyvinvoivina.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #297 : 10.12.2008 14:00:06 » |
|
Hei Ystäväin
Mikä valvottaa, kun ei meinaa millään nukahtaa ennen kolmea. - taisi olla jo kolmas yö, kun odottelen tuntikausia unta.
Minäkin näin viime yönä ihmeellistä unta.
Olin Norjassa äitini, äidin äitini* ja joidenkin muiden tuttujeni ja sukulaisten kanssa.
Talossa jossa olimme oli tarkoitus viettää jotakin juhlaa.
Meille tuli jokin erimielisyys ja minä lähdin. Olin rahaton ja avuton. Minulla oli vain auton avaimet. Auto oli jossain toisaalla.
Äitini oli jossain toisaalla asumassa (äitini on juuri sairaalassa). ja minä lähdin etsimään äitiäni. Olin aivan eksyksissä vieraassa kaupungissa. Löysin talon, jossa äitini oli määrä olla. Talo oli hyvin sokkeloinen, paljon portaita ja ovia moneen eri suuntaan. (sairaala). Jokin huijaus oli tapahtunut, äidin äitini* oli jotenkin mukana juonessa, joka oli minua vastaan. Äitini ei ollutkaan paikassa, jossa piti olla. Minuunkin käytiin käsiksi. Puolustauduin nyrkeillä.
Lopulta löysin äitini, olin hänelle hyvin vihainen jostakin. Saimme apua, meitä kuljetettiin autolla jonnekkin, kunnes tajusin, että meitä viedään väärään paikkaan. Pääsimme jotenkin pois autosta. Ulkona oli tiet jäätyneet hyvin rosoisiksi vaikeakulkuisiksi. (äitini lonkka kipeä/murtunut = vaikea liikkua)
Heräsin vaiheessa, jossa huusin HYVÄ VOITTAA PAHAN, HYVÄ VOITTAA PAHAN - huonekalut alkoivat liikkua ilmassa ja nämä pahikset säikähtivät asiaa. Olin tyytyväinen, kun huomasin, että Hyvä voittaa Pahan .... .
Loppu jäi epäselväksi, koska heräsin puhelimen soittoon. Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.12.2008 14:03:17 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #298 : 10.12.2008 18:17:18 » |
|
Elektra! Nyt tarvittaisiin Diamondia!
Pissit ainakin minun ymmärryksen mukaan ovat erinäisiä vapautuksia, eivät ihan raivokohtauksia, vaan jotain pienempää ja helpottavampaa purkautumista. Vauvat ovat ne sinun tekemättömät työt, sisimmässä viruvat luovat ideat, jotka eivät ehkä vielä ole syntyneet arkipäivään, odottavat hoivaamistaan. Kun muualle pitää rynnätä, vauhti päällä!
Mutta en ole unien tulkitsija ensinkään.
Minä synnytin vatsastani neljä kissanpentua, joista yksi oli valkea, iso ja lihava, kun ne muut olivat heikompia. Diamond tulkitsi näistä neljä vuodenaikaa, joista talvi on se työläin, tai se milloin minun energiani on ehkä tuottavimmillaan. Tosin minulla jäi se vatsan reikä auki, kun en ehtinyt sitä sairaalaan ompeluttamaan kiinni....joten sama hökä täällä.
Elämänilo, onhan täyden kuun aika, ja raskaat energiat! Ja sinulla huoli äidistä, ei sitä voi alitajuntaan piilottaa kaikkea, sillä sieltä se häiritsee entistäkin enemmän.
Hengitetään pienen lapsen kevyeen tapaan...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #299 : 10.12.2008 23:13:51 » |
|
Elektra sinä tarvitsisit ihan selvästi välimatkaa (mäen päältä näkis taas kauemmas) tuohon arjen "pissirumbaan",liukuhihnahommiin (keittiö edustaa arkea ja työtä) sänkykin jo keittiössä ettet varmasti nukkumaan ehdi, mutta ilmeisesti "sininen uni" vielä jaksaa uskoa huomiseen? ja Elämänilo, käytkö pääsi sisällä ristiriitaista taistoa omasta tahdosta? äiti plus suku edustaisi yliminääkin, kontrollin tarvetta,epäluottamusta elämään? pelkoa kaaoksesta? ja en tiedä mistä tuo väkivalta nyt sitten tuli uniin,kun minutkin hakattiin tajuttomaksi bussin käytävällä, en tehnyt elettäkään vastustaakseni (outoo) ja sitten kun heräsin unessa niin tuo hakkaajakin jotenkin ihmetteli minua, minä vain mietin että miten voin mennä mustelmanaamallani töihin, tai viedä sairaslapun näyttämättä naamaani, no koordinaatisto ei oikein pelittänyt sitten tänään, on ollut taas sellanen itsensä ulkopuolella olo, tr yhtyy alasolmuuni (menneen elämän kostoja) tr :venus:rx (entiset viholliset huoneessa 11) ja onhan tuo myös 17 astetta,puolisekstiili omalle venukselleni, eli yleisesti taivahalla ja 23 ja toistuvat luvut ovat maagisia minulle, 21 21`,ihan just kyllä minuutit vaihtuu, ornamenttina ennettä perjantain täydellekuulle??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|