Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 527716 kertaa)
0 jäsentä ja 45 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #480 : 09.02.2009 20:54:08 »

..olishan se hienoo jos ei tulis kyyniseks kuuskymppisenä..
nuoruus ja ideologiat,hyvä kun on uskoa!
Hectorkin lauloi n.30 vuotta sitten Rauhanfestareilla Lappeenrannassa Jäähyväisiä aseille Liisa Tavin kanssa,oli uskoa ja ideologiaa,
aatteen paloa,itselläkin osallistuneena,
vaan kummasti tuo elämänkokemus karistaa turhat luulot kantapäiltä,
eikä se aina ole edes kyynisyyttä vaan realismia,
onhan hän ainakin lauluillaan herätellyt kansaa,
vaikka olkoonkin vähän sarkastinen vire sanoituksissaan..
sinussa Tiigris näen/luen paljon itseäni samanikäisenä,  askendenttijousimies?
säilytä sinä tuo vire ja ote elämään! INNOiTUS!
minussa kun on tuota mollia niinku Hectorissakin..
Hectorilla on kyllä vallankumouksellinen  uranus MC:llä,
aikansa kapinallinen kuitenkin?

ja rovatar,
lunttaan sulle noviileista Astro Logoksesta jotakin,
en minäkään niistä hirveesti tiedä,
muuta kuin että itseltä niitä löytyy,
ja olen hyväuskoinen ja naivi,
tarkin noviili on  ceres :neitsyt:N MC  vaaka,
"huollat eläimiä ja lapsia erinomaisesti,ymmärrät luonnon kiertokulun"
aika pätevää..
ja sulle:
sulla on  askendentti.n hallitsijalla plutolla noviili,
kuin myös  askendentti.lle tulee noviili,
eli tämän pitäisi hyvin näkyä sinussa kuin myös elämässäsi,
intensiivisyys,hektisyys,pakonomaisuus,äärimmäisyystaipumukset,
extremekokemukset,ääritilanteet,muutoskapasiteetti,kyky päästää irti,
ja
 jupiter noviili aurinko
se "spirituaalinen johtaja",
rajaton riemu,euforia,elämänilo,antelias ja huoleton kuin hevoseton poika,
usko ja luottamus ja ylilyönnit,
 askendentti ja MC:n välillä noviili viittaa suhteellisen helppoon itseilmaisuun ja elämän tavoitteiden luontevan synteesiin ( näitten kahden kulma muissakin tärkeä )
noviili-ihminen on luonnostaan rento ja helposti oma itsensä,
itseäni luonnehtisin luonnonlapseksi,(myös  aurinko 12 huoneessa tätä),
en osaa manipuloida,teeskennellä tai laskelmoida,
se joka osaa,haistaa noviili-ihmisen jo kaukaa..
onneksi on konjuktioita,jotka antavat vahvan persoonallisuuden,
oppositiolla oppia ihmissuhteista ja neliöllä elämä haasteena ja suorituksena,
jottei jää kynnysmatoksi,
ehkä  jupiter mukana noviileissa tuo auktoriteettia ja kunnioitusta toisten taholta,
tai just noitten akseleiden mukanaolo?
kuun ja venuksen noviileilla voipi olla hyväuskoinen hölmö?
noviilit yhdistetään myös parisuhteeseen,
ehkä just sillain että olet pidetty (kuin kukkaa kämmenellä),
palvottu maatakin jalkojesi alla,
tai sulla on elämäsi aikana paljonkin suhteita?
tämmöstä Niemi-Mattilalta ja vähän minultakin,Astro Logos maalis 2006,
ja voishan tän lainauksin laittaa omaks ketjukseen,
om någon vill sökä bättre efteråt?

tänään täysikuu  kuu leijona aspect_opp aurinko vesimies,
tekee sellasen rastin tuon  saturnus aspect_opp uranus kanssa,
oppositioilla keskitytään ihmissuhteisiin ja ulkoiseen elämään,
niinkös tuossa opittiin?



tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #481 : 09.02.2009 21:58:14 »

No viiliä, ei ollut viiliä, vaan banaania äsken paistoin iltapalaherkuksi. Voissa paistoinkin, hunajalla maustoinkin ja laitoin kikkareen vaniljajäätelöä raikastamaan annosta. Oli harvinainen tuuri, kun lähikaupassa olivat reilun kaupan banaanit jääneet viikonlopulta pehmenemään ja sain sitten ne sieltä edullisesti - varhainen lintu nappaa madon (tai tässä tapauksessa banaaneja). Kiss

Kävin nauttimassa täydenkuun kumotuksesta rannalla. Toivoin näkeväni ufon, ja kotimatkalla näinkin. Aivan kotiportilla tuli hiljaista katua pitkin auto, jonka rekkarissa luki selvästi: UFO. Joten se siitä. Kannattaa tarkentaa toiveitaan ... coolsmiley

Viime viikolla tein itselleni uutta parfyymiä, syntisen mausteista ja makeaa - päivittäin kun pulloani hellin, niin viikon kuluttua se alkaa olla jo käyttökunnossa. Ei siis ihan vielä ystävänpäiväksi.  Wink
Kaardemummaa, ruusua ja mustapippuria - ja hieman muutakin...jos pohditte, millaista se suunnilleen on...

Onnittelut Kaurisenergiaa lautakuntapaikasta! Varajäsenenäkin on oltava ajantasalla ja tiedettävä koko ajan missä mennään.
Miekin sain lautakuntapaikan ja olen aika tohkeissani. Ensimmäinen kokous on jo takana, ja mielenkiintoisia tutustumis- ja perehtymiskäyntejä on kevättalveksi tiedossa, luottamusmieskoulutuksetkin ovat nyt viikottain  - auttavat noviisia hahmottamaan missä mennään.

Kuulosti niin suloiselta Nikin ja Esmiksen, sekä teidän muidenkin tassuterapiat - onkos tämä ketju vain kissanomistajille  Wink Kissattomana täällä kaipaan vanhaa aikaa, kun roteva katinroikaleeni rojahti syliini kuin kypsä kurpitsa - vilkaisi kärsimättömänä, jos ei heti alkanut paijaus ja iski sitten nautinnollisesti käpälänsä rehevään reiteeni alkaen leipomaan sitä kuin viimeistä päivää... smitten

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #482 : 09.02.2009 23:02:52 »

Ääneenpä nauroin tuon 'tassujen leipomisen' Elektra!!!

Arvaa kuinka paljon minulla on kissan naarmuja siellä täällä, kun ne kynnet käyristyy kissalla vanhemmuuteen. Se rontti kun hyppää joskus tuosta pöydältä minun niskaani tässä tietokoneella, kun en muuten huomaa.

Kun noihin noviileihin jaksais syventyä...tarviiko vielä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #483 : 09.02.2009 23:12:46 »

Esmi, kissan kynsiä saa myös leikata, jos se rontti antaa tehdä niin.
Sisko valisti, nyt kun sillä on kalliin rotukissan pentu, jolle se höperö on hankkinut kaiken viimeisen päälle ja tilaa ruuatkin netistä.. (välillä mietin meneekö tuo rakkaus nyt välineurheilun puolelle).. Kuitenskii, kasvattaja oli ensimmäisinä asioina opettanut miten kynnet leikataan.. Eihän meiän maatiaisroikaleen kynsiä ikinä arvattukaan leikata ja vanhemmiten ne kynnet tosiaan olivat vähän hankalat; jäivät aina mattoihin ja vaatteisiin kiinni...

Kissat on kyllä suuri rakkaus ja hyvä huomata että rakkaus yhdistää meistä hyyyvin monia tässäkin asiassa.  smitten Ja kyllä kuu kuuluu minun mielestäni jotenkin kissojen symboliikkaan.. Varmaan johtuu jostain sellaisesta kuvasta minkä lapsena näin. Kaksi kissaa yöllä aidalla niin että suuri täysi kuu möllöttää taustalla ja kissojen häntien siluetit muodostavat yhdessä tuon rakkauden symbolin..

Vaikka susihan sen kuun eläin on. Onko muuten sielua hivelevämpää musiikkia, kuin susien ulvonta.
Se menee ihan selkärankaan asti, väreet siis. hyvät väreet.
 smitten

Ja nyt kun aloin eläimistä ja rakkaudesta puhumaan, niin kauniita ovat myös joutsenparit,
jotka kauloillaan muodostavat sydämen.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #484 : 09.02.2009 23:13:23 »

 Hih Esmis, toivottavasti sinun kissanronttisi on keveämpi, kuin minun kattini oli.  Grin
Heikommalla olisi nyrvähtänyt niska, jos se olisi hypännyt siihen... Sillä oli tapana lojua kuin vanha nahka nojatuolin selkänojalla. Samalla tavalla, kuin isot kissaeläimet rötköttävät savannien puiden oksilla.
Kerran naapuri tuli ja heittäytyi huolettomasti istumaan nojatuoliin. Oli saada slaagin, kun kissa murahti ja hyppäsi loukkaantuneena pois. Hänhän oli vain luullut, että meillä on tuollainen mustakarvainen niskanlämmitin tuolin selkänojalla.  Grin

Oijoi, kun joskus kissattaa niin kovin - mutta sitten kun lapset ovat lähteneet kotoa ja istun kuivuvien yrttinippujeni alla pirttini kiikkastuolissa, niin sitten - sitten minulla on samanlainen musta noitakissa sylissäni. Sitä sitten silittelen - pienien säkenien noustessa sähköisen kissan nahasta hämärän mökin valoksi... Cheesy
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #485 : 09.02.2009 23:32:54 »

Kuusi kiloa meidän rontti, mutta hyppää sillain hellästi, ja tunnen niskassani sen elkeet...se katsoa tikottaa kumman kiinteesti.

Mikä kuu, se lähenevä täysikuuko (eikö se olekin just nyt!!!, allakassa ainakin!) nyt kissojen kautta hellyyttääpi, eikös kissojen kuukausiki lähene. Joskus säälittää tuo meidän komea Eemeli, kyllä siitä tytöt tykkäis, jos se välittäis...

En minä raski alkaa sitä rääkkäämään kynsien tähden, just ja just antaa vähän harjata ja karvatupot joskus leikata. Onpahan jotakin millä puolustaa.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #486 : 10.02.2009 00:48:08 »

Kiitos nikki !! smitten
Osuipa oikeaan tulkinta! Smiley

Mie avaan noviileille oman ketjun ja kopioin sinne nämä ja jos löytyy aiheesta muutakin, niin saanen lisäillä siihen. Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #487 : 10.02.2009 18:23:10 »

syytän täyskuuta siitä, että jousimiesmiehet käy kuumana ainakin muhun näinä päivinä Cheesy oonko aivan väärässä? siis siitä kuusta, nuo jouskarit mä oon todennu eilen ja tänään..

ja tää ei varmaan johu kuusta, että oon jotenki saanu runosuoneni taas toimimaan pitkän hiljaisuuden jälkeen..?! kirjotin töissä eilen yhen muistion ja jos oisin kynällä kirjottanu ni se ois lentäny paperilla.. noh, kursori lentää näytöllä. enivei. ja yhtä blogiakin oon ideoinu, tänään keksin uskomattoman hyvän jutun yhteen blogiin!! vielä kun muistasin koittaa toimisko se käytännössä.. ja omaakin blogia oon kehitelly! Smiley haluuko joku tutkia mitä mun merkurius tekee ja kelle?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #488 : 10.02.2009 23:57:37 »

marix
villi veikkaus,jotta sulla on  jupiter:n transiitti omalle vesimieskuullesi,
reviirin laajennus ja tunteiden ilmaisua,
siitä vois johtua nuo jousipyssymiehetkin? tr  jupiter  vesimiesaspect_con kuu?
ja saturnuksen kolmio omalle merkuriuksellesi?  saturnus neitsyt aspect_tri merkurius kauris?
tai merkuriuksen paluu?  merkurius 26  kauris

 kuuneitsyt
 aspect_kvi jupiter :kuunsolmu:8  vesimies
jäätynyt pakkanen,sellanen vesihöyrystä pakkaseen keli,
täällä ainakin,
neitsytkuu ja putsasin putkistoja,
ne töhnämötikät lavuaarien alta,
kun on tuo sosiaalinen päämäärä  jupiter kuunsolmu pimennossa kvinkunssilla,
ja pinnakin vissiin pikkasen kireällä päivällä,
tai turhautunut olo,sellanen hanskat tiskiin viilinki,
mä en jaksa sellasta hösellystä,
kymmenen päätä päättämässä eikä tieto kulje

sitten provosointia Tiede-lehdestä:
"Avaruusolioihin uskominen on tunnusomaista esimerkiksi psykoosipiirteisille ihmisille.Pääasiassa kuitenkin ufoja näkevät ja niihin uskovat ihan tavalliset,
terveet ihmiset.
Ihminen näkee ufoja,jos hänellä on tarve nähdä niitä.
Ufogeeni? Tietty geenimuoto tekee ihmisestä mystikon:häntä alkavat kiehtoa asiat,joita tiede ei voi selittää.
Ufot esiintyvät samankaltaisissa paikoissa kuin muutkin pienet menninkäiset ja luonnonhenget.
Ufokokemuksilla yhteyksiä myös shamanismiin.
shamaani-ufo-mystikko-geeni  uglystupid2

tiesittekö että ykssilmänen käyttää vain toista aivopuoliskoa?
siksköhän tuo kolomas silimä kuvataan keskelle otsalohkoo,
jotta kytkentä onnistuu molempiin suuntiin?
mitenhän muuten otsarypyt muovautuvat?
oikeesti kun sanotaan että kaks viivaa nenän jatkeena ylöspäin on älykkään ihmisen merkki ja se yks viiva on huoliryppy,
mullon syvä huoliryppy..........vailla huolta
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #489 : 11.02.2009 00:46:54 »

Ihanan lihava täysikuu!! Missäs se nyt möllöttikään?

Mutta tekee mieli lisästä...Nikille.

Tuosta Ufogeenistä...muistin Jungin. Hän puhui arkkityyppinä noista luonnon hengistä, sittemmin enkeleistä, nyttemmin ufoista, että kaikki ne ovat ihmisen arkkityyppisuojelijoita, joita ihminen aina kaipaa, on kaunista uskoa niihin. Ja jos nyt vaikka ihan oikeasti suojelijoita onkin (taidan uskoakin) niin nehän vain muuttavat muotoaan ihmisten toivomusten mukaan. Mutta varmaan samaa shamaaniuskoa!

Huolenrypyt! Rakkaudesta ja rakkaudettomuudesta ne tulevat, rakkaushuolista yleensä. Siitä kun pakenee tunteita. Kaks viivaa on, mutta kyllä ihan tunneviivoja, järki kaukana. Ne tulivat minulla yhdessä vuodessa nuorena kun pakenin tunteita ja hukuttauduin työhön, tuskin nukuin. Sad Yks kaks ne vain oli siinä!

Nyt tosin eräs ilta harjoiteltiin kasvojoogaa, väännettiin ja revittiin sinne tänne ja sitten hirnuttiin räkänä toisille. Mutta sillä vois saada vaikka otsarypyt pois! Uskottako?

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #490 : 11.02.2009 07:26:28 »

joo nikki, mä luulen, että se on toi  merkurius paluu!! huomasin eilen että sehän on  kauris mut en sitten "jaksanu" avata astro.comia ja tutkia et kuinka tarkasti ne olis päällekkäin tällä hetkellä Smiley

ei se mitään, on mahtavaa olla aivan sairaan ilosella ja hyvällä tuulella!! mä luulen, että nuo uudet ihmiset mun työympäristössäkin on vähän ihmeissään, kun ei ne oo varmaan tottunu tällaseen pikku-wheeleriin.. (ja voin kertoa, että kaikki ne jotka vihaa wheeleriä pirteyden takia niin saa haistaa paskan mun puolesta Cheesy voin kirjotella tästä enemmänki jossain kohtaa..)

tänään mulla on tapaaminen semmosen naisen kans, johon mä haluaisin vähän tartuttaa tätä iloa..

äh, nikki, on se mun merkurius ohittanu jo tuon syntymäkartan! se ei oo ku 7  kauris mut se on kyl menossa kohti mun kuuta  vesimies ..voihan sekin vaikuttaa?

ja eikö tuo kuu oo nyt menossa  neitsyt ?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #491 : 15.02.2009 12:56:29 »


raikas kuulas pakkas-sää ja  :kuu:on ollut kaunis
 :kuu:9 skorpioni
 :skorpioni:nin kanssa pitkä kaipaava keskustelu ystävänpäivän iltana
tyhjyys ja typeryys
hiljaisuus ja liian rauhaisa olotila
jalkapohjat särkee?Huh
päässä risteilee oikeudenmukaisuus ongelmia
julkisuudessa ökytalojan myyntiä, politiikkaa ja siellä keskustelu avoimuutta, kirvesmurhaa
rahat loppu itse kelläkin ja tarkan markan talous
unessa olin korkealla mäellä ja katselin sieltä niemen nokasta uimalaituria. Vesi oli melko syvää mutta suuria kiviä oli paljon laiturin reunoilla. Laiturille oli hankala mennä.Tarkoitukseni ei ollut tuo laituri vaan jonkun ihmisen huomion kiinnittäminen minuun. Mietin alasmenoa, oli kait liukasta ja rinne oli melkko jyrkkä soramäki.
En mennyt alas, jäin sinne ja minulla oli epävarma tunne.
Puista leijuu lunta alas, hiljaista ulkona ja aurinko yrittää pilkottaa pilven raosta.
Hiihtoviikko edessä ja hiihtolomaan viikko.
Ylös ulos ja suksille
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #492 : 16.02.2009 23:37:54 »

täysikuu,
mikähän pointti nyt tuossa laiturissa sitten on,
kun minäkin näin tässä vähän aikaa sitten osittain veden alle jääneestä laiturista unta,velipoika oli vielä menossa sille (tätin laituri) ja varottelin että se on liukas..

 kuu 27  skorpioni
 aspect_squ aurinko 28 vesimies
 jupiter mars kuunsolmuvesimies  aspect_sex venusoinas,
kuivaa pakkassäätä jos ei muuta,
räjähdysvaara ollut Atlantilla,siihen liittynee  saturnus aspect_opp uranus kalat,
ehkä onni,Tyche  aspect_con saturnus onnettomuudessa,
perivihollinen vaiko jokaiselle ansionsa mukaan,Nemesis  aspect_con uranus,
 jupiter mars kuunsolmu kimpassa ovat myös Diana, juno ja Atlantis,
luontokatastrofi? Ihmiskunnan viholliset? ihminen itse..
oma Diana on 9  vesimies ja vaellusviettiä tyydyttääkseni kattelen matkaesitteitä ja "synnytän" englanninkielistä tekstiä opiskeluissani,joihin pitäisi keskittyä enemmänkin

vielä tuosta ykssilmäisyydestä,
että kumpiko silimä se sillä kapteeni Koukulla olikaan peitettynä,
jotta kumpi aivopuolisko se sitten koukuttaakaan ryöstelyyn,
vai seikkailunhaluako se lisää? riskinottoa?
ryöstelyhän vaatii loogista matemaattista suunnittelua,
mut matemaattinen ajattelu taas aktivoi niin monet aivojen eri osat,että sitä on vaikea edes mitata,
kumpi silmä miehiltä pitäs peittää vähäks aikaa,että niitten intuitio ja vaisto/luovuus  puoli aktivoituisi?
 vesimies.ssä on nyt 5 planeettaa ja  chiron ja  kuunsolmu,
siinä syy abstraktiin ajatteluun............hörtöntörttöä..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #493 : 17.02.2009 14:10:41 »

Minä olen lomalla! Leppoisa tunnelma: Skorppari-poika pelaa, Leijona-poika juoksee innoissaan takan ympäri ja pärisee, koira (Neitsyt horoskoopiltaan muuten) pötköttää onnellisena koska sai napattua sämpylän.

Valtava Vesimies-keskittymä muuten juuri taivaalla!  jupitermars ja  kuunsolmu kohtaavat vain muutaman asteen päässä MC:stäni. Mitähän tässä tapahtuu?

Sain juuri soiton mielenkiintoisesta yrityksestä, josta tarjottiin töitä. Lupasin tulla pistäytymään, vaikkakin sanoin että olen vakituisessa työsuhteessa enkä hevillä lähde vaihtamaan. Jotain uutta energiaa kuitenkin leijuu ilmassa...  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #494 : 17.02.2009 14:30:45 »

No siis jotain perin kummallista siellä taivaalla on pakko tapahtua!  Cool
Mulla menee ihmissuhderintamalla niin vietävästi eteen päin ja hyvin että voi pojat.. smitten
Mihin tässä pyörityksessä voi joutua, koitan nyt iloita, koska koskaan ei tiedä milloin tullaan ryminällä alas.. Wink
Olisko se tuo jupiter joka tekee triniä mun seiskahuonerykelmään..( chiron aurinko merkurius)
Ja  chiron ja  neptunus jotka tekee triniä vertexiin..
Noh en ole kyllä pitkään aikaan saanut näin paljon huomiota.
Ja mikä tekee kaksosen iloisemmaksi, kun ne kaikki miehet jotka soittelee ja juttelee mistä vaan..
Ei kai mikään.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 78
  Tulostusversio  
 
Siirry: