27
semisekstiiliketjua seppien kautta
:lle,josta
.lle,
irtisanomisia ja -sanoutumisia,kissanpentu salamatkustajana junan alla,merihätää
itsellä
siirtyi descendentille ja tr
astui voimaan,
tr
myös.
Oon nähnyt taloista unta, yhessä unessa halusin vanhan alatorpan katon paanutettavaksi uudestaan,jotta vosin muuttaa sinne asumaan (se on oikeesti jo lahonnut).
Viime yönä Vanhanen hankki talonrakennustarpeita ja aikoi rakentaa morsmaikkonsa kanssa täsmälleen samanlaisen talon kuin entinen talonsa, mitä vähän ihmettelin. Hän oli todella huolissaan miten meidän käy,kun joudumme muuttamaan purettavasta talosta alta pois.Sitten hän esitteli pienoismalleina keittiön ja kotiteatterin. Kotiteatteri oli yhtenäinen "loosi" sohvineen ja laitteineen ja minä sanoin heti jotta ahistaa..penskat ei pääse juoksemaan sohvaa ympäri..(oisko mediamaksu tapetilla?) Talossa oli 2 avointa autotallia,joissa oli hissi keittiön tasolle.Weard, aattelin, mutta sitten aattelin miten kätsää on muuttaa huonekalut taloon hissin avulla.
Sitten olin jollain messuilla ja ostin ystävän nivelrikkoon jotain ruotsalaista? marjarahkahyytelön näköistä uutta luontaislääkettä. Sen hintaa en saanut selville, perässä f ? kr kai siinä ois pitäny olla? Maltaita se silti maksoi. Joku pottuili mulle että sulla on vielä hillat ja mansikat keräämättä (naurunrehakkaa ympärillä) ja minä sanoin jotta mansikat on niin kalliita etten osta.
astro com sanoo jotta
6 huoneessa ja a lot of work..
onkos marsin nuoli muuten 45 asteen kulmassa?