Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 542729 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #870 : 09.07.2009 12:04:13 »

mars 12  vaaka 33
 askendentti 26  vaaka 03 ilmeisesti
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #871 : 09.07.2009 12:04:56 »

Mäkin olen ollut sairaana jostain 18.6. lähtien.
Ensin tuli se tappopaha sp-herpes joka meinas kyllä viedä hengen, sitten olin noin viikon melkein terveenä, kunnes iski tää Latviasta kotoisin oleva ihan hirvee räkätauti/yskä, joka on nyt kestänyt viikon..

Eilen aamulla kun luulin kykeneväni menemään jo töihin, nousin ja menin suihkuun, niin olin ihan saakutin uupunut ja hengästynyt sen suihkun jälkeen ja keuhkoihin sattu hengittäminen, niin jäi sitten menemättä..
Olinkin yöllä puolitoista tuntia valveilla kun yskin.

On ollut tosi heikko ja masentunutkin olo, koska ei voi lenkkeillä eikä oikein ole voimia mihinkään.
Onneks on  skorpioni joka tykkää musta vaikka oon välillä vähän känkkäränkkä...
Eilen mun tarvi vaan pysähtyy kaupassa mansikkaleivosten eteen ja katsoo sitä silmiin niin se laitto ne koriin  2funny kyllä se varmaan hemmottelee mut pilalle..

Just juorusin puhelimessa parhaan  leijona ystävättären kanssa ja olipa pitkä puhelu kun piti kertoo kaikki herpekset, miehet ja työkuviot  Grin sillä taas kuukausi takana elämää uuden vauvan kanssa joten paljon on tapahtunut, kun ei olla kuukauteen puhuttu..
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #872 : 09.07.2009 12:08:37 »

Tää mun tauti on just tollanen pitkä räkätauti ja yskä! Yskän lopetin puolen viikon cocillana-kuurilla ja eilen yritin käyä vähän harrastamassa jalkapalloa, mut lopetin alkulämmittelyjen jälkeen. Tuli niin raskas olo.. en tiiä sit meenkö huomenna ollenkaan jos tää ei tästä parane.. ei ny enää nuhaa silleen oo, mutta limaa kai kurkku täynnä.. öisin ollu kurkku kipeä edelleen, en tiiä onko mulla liian vähän peittoja vai mikä on homman nimi.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #873 : 09.07.2009 12:15:42 »

Osuuko sulla Tiigris tuo kolmikko  jupiter chiron neptunus 26 asteluvuillaan mihinkään?
Minäkin oon jotenkin epäkuntonen joka puolelta. Tarottien miekkojen 10 sanotaan tietävän myös selkäsärkyä, johon minä heti "mulla koskaan selkä oo kipiä" ja onpas vaan.Pesin ne matot konttausasennossa suihkun alla.
Aurinkoni on 24  skorpioni eli sepiltä neliön muotoista moukarointia.
Marix,
sullahan on sitten suuret oman minä kuvan muutokset tässä hollilla.
 tr:uranus:  aspect_kvi askendentti myös,joten et ehkä näe muutosta,koet sen sisäisesti.
Outoa eroottista vetovoimaa?
limaa kurkussa just joo
tr  merkurius  rapu aspect_squ mars vaaka tulossa
« Viimeksi muokattu: 09.07.2009 12:17:22 kirjoittanut nikki » tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #874 : 09.07.2009 12:16:45 »

kuu 4  vesimies.

Kiitos nikki vinkistä. Seurailin ap-kartan voimaantuloaikoihin tiiviimmin transiitteja, mutta sitten kiinnostus lopahti. Tai tulin tulokseen että jos kaivamalla kaivan ja tällä tietämyksellä, voi edessä hyvinkin olla uusi "onnettomuus". Mutta  venus konkretisoi transiitillaan toiveet kouluunpääsystä turhaksi sekä erään toisen näkyvän asian. Pettymys tuli tietenkin, mutta nyt on lähdettävä siitä että se on jokin muu asia minkä saan alusta aloittaa ja mikä vie eteenpäin. Mahtava toi kommentti tuosta  merkurius joka syö häntäänsä. Palautti mieleen erään kirjan jota joku aika sitten luin. Muuten tuon transiitin aikaan oli aika mukavaa vaikka olen ollut jo hetken melkoisen vetämättömissä. Vietimme läheisteni kanssa laadukasta astro-aikaa (vihdoinkin ympärilläni on ihmisiä ketkä jakavat aiheen kanssani naamatusten) sekä tapasin muita rakkaita ketkä ovat jääneet vähemmälle huomiolle. Johtunee siitä että asun lähes metsän keskellä.

Väsymyksen lisäksi ajoittain jomottaa selkää ja puren jo toista viikkoa öisin hampaita yhteen niin että niskat ja pää jomottaa koko ajan. Polvikin reistaa.. Eikä muista uniaan.  neitsyt saturnus oliko se myös liikaa lääkkeitä? Täällä kuitenkin on kohta päänsärkylääkepurkki tyhjä samoin kuin närästykseen tarkoitetut.

Äitini sanoi että elin lapsena omassa mielikuvitusmaailmassani eikä minuun aina saanut yhteyttä. Nopea olin oppimaan, mihin lie valunut tuo kyky nyt miettii hän.. Olin myös hyvin tyytymätön lähes kaikkeen. Muistan että tuohon aikaan halusin vain kuolla, siis ennen kouluun menoa. Sinänsä omituista kun lapsuusaikani oli kuitenkin ihan hyvä.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #875 : 09.07.2009 12:24:43 »

Mistä sä Enceladus otat nuo kuun asteluvut kun astro comin mukaan se on  kuuvesimies.
Ne lääkkeet vois mennä myös tuon kolmikon piikkiin.
 chiron kivun lievitys,  jupiter kuluu reilusti, neptunus lääkkeet ylipäätään? mutta millä perusteella? Muuttaa hermojärjestelmää? Njet. Lumetta psyykelle, joka sairastaakin neitsyessä.
 saturnus neitsyt
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #876 : 09.07.2009 12:36:27 »

No mulla on  vesta 26 astetta  vaaka 10. huoneessa
sekä
 mars 27 astetta  kaksoset 7. huoneessa
Mutta mutta... Ei muuta ainakaan tuossa 26 asteessa syntymäkartalla...

Lääkkeitä on tullut kyllä vedettyä enemmän kuin sielu sietää....
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #877 : 09.07.2009 12:44:37 »

vestan papittaret eivät sitten muistaneet pyhittää toimitustaan esiaviollisessa suhteessa.. crazy2
sorgen,oli vaan niin herkullinen mahollisuus vetästä
Marshan on vitaliteettia,energiaa, ja  kaksoset:ssa se ois hyvinkin elohopeamaista eli kolmiolla yli yli ylikierroksia,yliampumisia,häseltämistä,huitomista,hakuammuntaa,
keuhkoja ahistaa ja puristaa,eivät mahu rintakehään,ilima loppuu
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #878 : 09.07.2009 12:45:58 »

Mulla pätkii yhteys, hemmetti kun kirjoitin vaik millä mitalla ja johkin katosi. Alkoi satamaan kaatamalla ja sinne hävis kuuluvuus.

Astro.comia käytän aina, natal+transit. Ja ap-transiitithan on samat. Olen kyllä itsekin ihmetellyt että miten teillä muilla on aina eri asteet.

Lääkkeiden syömisestä en pidä ja hermojärjestelmä on ollut sekasin keväästä asti. Ei siitä enää uudestaan. Sanoisinko jotta melkoisen herkistynyttä täälläkin.

Tein itselleni uuden profiilin astro.comissa ja nyt on  kuuvesimies  idiot2 Olen elänyt samassa päivässä kuin muutkin...mutta jonkun aikaa siis eri asteilla  Sad eipä ihme jos ei asiat aina aukee.
« Viimeksi muokattu: 09.07.2009 13:03:44 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #879 : 09.07.2009 12:53:06 »

Grin nikki joo..

Mutta vaikuttaako vielä että mulla on  ceres (28 astetta) yhtymässä siihen marssiin ?
Ja nämä yhdessä vielä oppositiossa 1. huoneen  neptunus :een? (joka on kauriissa)
Sekä sekstiilissä venus-oinaaseen 4. huoneessa, sekä kolmiossa plutoon skorpionissa 10. huoneessa..
Eli tämä siis aktivoi mun kirjekuori-kuvion kartalla..

1, 7, 4, 10 huoneet ja  mars venus neptunus pluto ... Muutoksia kotona ja töissä,
työtilaisuuksia paljon mutta myös perumisia sairastamisen takia,
niin ja ihmissuhteissa vipinää kun se  skorpioni mies on ihan valloittanut mut.. Wink
Onhan tässä jotain järkeä, mutta ihme että 6 huoneessa ei mitään tapahdu...
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #880 : 09.07.2009 13:02:52 »

Eroottinen vetovoima ajatuksena saa mut heräämään eloon Cheesy Nyt tuli ihan erilainen asenne viikonlopun tangobiletyksiä kohtaan! Tihkun! Siistiä! Cheesy Kerron sit lauantain jälkeen oliko vientiä.. Wink
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #881 : 09.07.2009 22:31:18 »

kuu 14  vesimies
 aspect_kvi merkurius rapu :
 aurinko 17 rapu aspect_sex saturnus 17 neitsyt
ja porukka istuu hiljaa ku kirkossa..kaivamme tangomarkkinavirsikirjat esille..veisaamme virrestä viis..
kuuntelin tangomarkkinoita ja aattelin kirjoittaa tuonne lauluaääneen,
mut en sitte kuiteskaa,
vähän niinku meinasin 1.7. kirjoittaa Miina Äkkijyrkän 60-vuotispäivistä, mutku rääkkäykset hyökkäs silmille,ni ei sitte,
Äkkijyrkän synttärit sattu muuten samaan saumaan kun Valio pudotti maidon tuottajahinnan 35 centtiin, että kohta ei meillä oikeesti taida laiduntaa kuin peltilehmiä,
ja niitä rääkkäyksiäkin on tullut ihan lähiseuduilla esille, 9 lehmää kuolleena ja loput 20 piti lopettaa jne..suuria investointeja tuetaan ja ihminen mene halpaan ja nääntyy alle, ja elikot viime kädessä kärsii eniten. Tää oli se saarnaosuus.
Mutta siis tangon veisuuseen.. Menetkö Marix ihan paikan päälle?
Oma suosikkini on Markus Kokkonen. (eiyhtäänsentakiaettäonihanvävykokelaannäkönenjaolonen..)
 aurinko harka, 20.5.1986
tr sepät  aspect_squ merkurius harka,
tr alasolmu  aspect_con pallasleijona,
tr  mars aspect_con aurinko
tr  uranus aspect_con vesta kalat
tr  saturnus aspect_opp jupiter kalat
ap- mars oinas :aspect_squ:natal  mars kauris
ja lunar oppositiolla ens viikolla täyden kympin venus  kaksoset
Muuten oli mielenkiintoisen näköisiä naisia kilpailussa.
Ja yleisö halusi jatkoon myös nämä hulvattomat humoristit.Jotakin meininkiä totisuuden sekaan.
Siinä Vain rakkaus sanoituksissa on jotakin osuvaa tuohon  jupiter chiron neptunus kolmikkoon.."ja nälkäänsä hän unelmilla tyydyttää"
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #882 : 10.07.2009 05:42:43 »

En mä mee mihinkään minne pitää maksaa sisälle paitsi ehkä tangovapaalle. En oo käyny niin keskustassa et näkisin missä se tangovapaa tänä vuonna ees on.
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #883 : 10.07.2009 15:03:58 »

kuu 22  vesimies
taivas harjoittaa veenvalantaa, kastaa ihmiskuntaa,
yhtymä kolmeen seppään ja seppien on aika kastaa takomansa sampo veteen ja katsoa miellyttääkö muoto..kuinka reagoin aikaansaannokseen, vähän kuin tinanvalanta-rituaali,kuka tulkitsee mitenkin?
Varjo kertoo?
Olen joskus niittänyt heinää kyläsepän takomalla viikatteella ja kyllä se oli ihan eri peli kuin tehdasterät.Olen käynytkin kyläsepän pajassa ja haikaillut tuota mennyttä aikaa ilmeisesti retrovenuksellani,jolle saturnuksen viikate tekee nyt sekstiiliä.Pajassa oli sellanen alkemistin  vähän mystinen tunnelma.Haiku kaiku kyvystä muotoilla uudestaan.Voima ja valta.Tieto ja taito.
Sepän takomat ovensaranat ovat aarteita.Yleensäkin käsintehdyt tuotteet.
Chironin septiili venukselle kaksosissa.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #884 : 10.07.2009 19:41:53 »

nikki puhuit siitä mätäkuun tulosta, tänne se tuli jo. Hammas yläoikeellakulma sanoo et aamulla heti paikka pois!!!!Hirvee kipu. Kaikkee kotikonstia puudutukseen ja yöksi tajut kankaalle...
Oli muuten upea päivä, 45 vuotta tallausta, linnassa, tornissa, ja muissa mukavissa paikoissa käytiin. Aurinko helli ja hammassärky potki.
Ihanaa olla kotona!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 78
  Tulostusversio  

Siirry: