Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 541805 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #915 : 18.07.2009 10:09:47 »

kuukaksoset
 aspect_con marskaksoset
ja  merkurius siirtyi leijonaan,
Yhdysvaltain luotetuin uutiskasvo kuoli,
sanasota yltyy Etelä-Amerikassa,
ruorijuoppo ajoi ympyrää, uranus aspect_tri aurinko rapu,
lämpöpumpputehdas paloi,  merkuriusleijona,kuun sekstiili,seulasissa yöllä,
ja vauvoja syntyi kesäkuussa ennätysmäärä,
tässä lienee venuksen kierto pelissä,9 kk sitten ja  mars venus harka yhtymä taannoin?

Kielenkannat irti ja itikoita iltasella pikagrillin äärellä,
minä lähden irrrottamaan vesiheinän kielenkantoja paarmojen seuraksi
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #916 : 20.07.2009 10:31:58 »

Aivan uskomaton meininki!! Ollu lauantaista asti, oon samis Sepon kans ku sen blogissa luki, että ilosta ja energiaa on! Kaikki on mun mielestä vaan ihanaa!!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #917 : 20.07.2009 22:41:18 »

Aivan uskomaton meininki!! Ollu lauantaista asti, oon samis Sepon kans ku sen blogissa luki, että ilosta ja energiaa on! Kaikki on mun mielestä vaan ihanaa!!

Samma här.. Olen tässä pähkäillyt että voiko edes olla totta, että elämässä menee pitkästä aikaa ihan siis hyvin  Smiley edes yhdellä osa-alueella!  Grin Se on niin paljon!
Koska millään muulla ei jotenkin ole niin paljon merkitystä, kuin rakkaudella.. smitten
Saatan olla hieman naivi, mutta olkoot..! Iloa sisään ja ulos! Joka hengenvedolla.. angel

Näin viime yönä muuten unta että tuli tekstiviesti, isosiskoni oli ollut raskaana siinä unessa aiemmin siis,
ja tekstiviestissä luki "pikku prinsessa syntynyt klo. 16.30"
Aika jännä  idiot2
En ole ehtinyt sille raskaana olevalle ystävälle vielä soittaa, sillä tajusin että sehän vetelee ihan viimesiä..
Jos olisi tänään tai eilen syntynyt kun näin unen - tosin kuulemma se on poika tulossa.. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #918 : 20.07.2009 22:52:39 »

sinä ootkin ihanan energinen pakkaus marix! Tuot eloa tähän kyyniseen kuunkiertoon.Tack!
Sulla on tietty  mars:n ja  venus:n oppositiot kaksosista jousimieheen ja kolmiot  askendentti:lle ja omalla marsille?
Ei sen puoleen itellekin löyty tuota energiaa kun tuo  mars kaksoset kömpi descendentin yli.
Ja  merkurius siirty ravusta takaperin kävelemästä tulen merkkiin jellonaan.
Täälläkin itseilmaisu on päässyt vauhtiin.Mukavaa.

kuu 10  rapu
Kotka laskeutui 40 vuotta sitten kuuhun.Kuukävelyä.Sopivasti asteroidi Apollo 7  rapu ollut tänään yhtymässä kuuhun.Ja  kuu ollut  :mars:6  kaksoset aspect_sex :merkurius:5   leijona keskipisteessä.Humpuukia,huijaustako kaikki tyynni?
Liekö tuo sekstiili ollut myös noita varkauksia inspiroimassa.Ihan tässä lähipiirissäkin saati sitten på svenska talande området.

Akkain viikolla epävakaista.Lämmintäkin riittänyt.
Minä olen nauttinut tästä kypsästä kesästä kaikkinensa.Vedestä,lämmöstä,metsämansikoista.
Maantiepölystä mutkissa.

Auringonpimennystä ootellessa.

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #919 : 21.07.2009 09:57:17 »

Höhö, mullon  venus  aspect_opp  aurinko kaksosista jousimieheen Wink ja  jupiter  aspect_tri  askendentti Tongue
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #920 : 21.07.2009 09:59:11 »

venus kaksoset aspect_ssx   :kuu:17 rapu   aspect_sex saturnus neitsyt
ja allakasta löytyy 8 naisten nimeä tälle päivälle nimipäivää viettämään.
Hanna sai Samuelin,Herran nasiirin ja temppelipapin.
Nainen raamatussa jää miesten varjoon.

Näin unta "androgyynistä" suunnistajasta,joka oli eksynyt.Hänet löydettiin.Kun häntä vietiin kerrostalon rappusia ylös hänestä jäi verijälkiä joka paikkaan.Mietin unessa, että ne pitäs pyyhkiä ennenkuin kuivuvat.( mars aspect_sex merkurius )
Sitten jonotin nuorten kanssa pelaamaan jotakin ykspallosta biljardia.Jokaisella yks lyönti samaan palloon.

Nyt pyyhkimään kiimasen kissan reviiriä.yack.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #921 : 21.07.2009 11:46:21 »

googlettaminen kannattaa aina..
Uudessa testamentissa esiintyy Hanna-niminen naisprofeetta.yes!
Ja heprealainen alkuperäinen Hannah tarkoittaa "armoa".
Prinsessa välttyi kivityskuolemalta.Yes!
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #922 : 21.07.2009 16:45:36 »

kuu 21  rapu

Liekö  mars  aspect_sex, seulaset vai tarkka venus  aspect_opp  neptunus r, mutta massiivisen katastrofin aineksia oli ilmassa. Ehkä jopa naapuriin asti kuului karjaisu p***rkl. Nyyhkyttävästä sisaresta ei kyl ol tietookaan, mutta päätä hajotti hetken ihan tuntuvasti. Pitäisi uskoa kun tulee tuntemus ja kaikki vaan tökkii pahasti. Kun eihän sillon voi mikään onnistua. Luonteen laadussa vielä työstämistä, joo. Oon alkanut tuudittautua siihen että  saturnus on se paras kaveri kartalla joka villit mielenliikkeeni ainakin usein onnistuu pysäyttää ja "maadoittaa" välistä moneen eri suuntaan pyrkiviä yhtäaikaisia ajatuksia mielihaluineen. Ei ehkä kantsis.

Mä oon ainaski niin perusnega+kyynikko-tyyppi et ei haittaa vaikka se lieju joskus kaatuis kunnolla niskaan ja sieltä sitten aikansa pullikoituaan rämpisikin esiin sielukas ja puhdistunut ihana valaistunut ihmistyyppi.  smitten Ei vaan, kauneutta näkee joka puolella kun vain haluaa ja tuo kamala mennyt asiakin alkaa jo hivenen helpottaa vaikkei asiaa auta hemmetin byrokratia kaikkine ihme kiekuroineen.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #923 : 22.07.2009 08:52:33 »

Pimennys oli ja meni ja maalima pyörii edelleen..
Mitä nyt Jupiter sai lommon kylkeensä.Auts.
Eikös kuoppa muuta soundia?
Tekee neliötä auringolleni, joten semmottinen "rakastan elämää" sopis tähän kuunpaluupäivääni.
Ystävä  aurinko oinas tulee kylään ja kuunpaluun AC-DC vastaa syntymäkartan MC vaaka/IC oinas akselia eli ystävän aurinko on descendentillä.

kuuleijona
alasolmu "purettu"
ja yhtymä  merkurius:een tulossa tänään,
se on korvapuustin paikka ja kanttarellipiiraan..leipomaan..

Pimennys pisti yöllä imettämään.Vauva ei ollut vauva vaan joku "poikanen".
Niitä oli kaksi. Toinen nainen imetti toista.Yritin herutella rinnoista viimosetkin rippeet.
Critical degree rapu ,joo
Diamond,what on earth is that?
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #924 : 22.07.2009 09:24:04 »

Minä näin unta että joku syötti minulle kädestä kanttarelleja sekä pieniä ruskeita herkkutatteja, raakana. Kysyi kyllä ensin että haluatko mihin minä että kyllä minä sieniä syön.  Huh
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #925 : 22.07.2009 09:26:53 »

Hahaha
Ilmeisesti imette tietoa ystavasi kanssa toinen toisestaan-taitaa hiukan muutkin imea sita sinun tietoa!
Poikasethan on oppilaita.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #926 : 22.07.2009 09:41:52 »

Enceladus
Sinullakin on paljon tietoa-MUTTA annathan tiedon hiukan kypsya-muuten se voi olla myrkyllista...
oli ihan pakko jatkaa.
Miksi TIETO on teemana?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #927 : 22.07.2009 13:30:35 »

Puheripuli taitaa olla paalla  Shocked

"The last 200 years, whenever Saturn has gone into Virgo there has been either a world war or a mini world war,"Astrologers have predicted a rise in communal and regional violence in the days following the eclipse, particularly in India, china and other Southeast Asian nations where it can be seen on Wednesday morning.Mumbai astrologer Raj Kumar Sharma predicted "some sort of attack by (Kashmiri separatists) Jaish-e-Mohammad or Al-Qaeda on Indian soil" and a devastating natural disaster in Southeast Asia.An Indian political leader could be killed, he said, and tension between the West and Iran is likely to increase, escalating into possible US military action after September 9, when fiery Saturn moves from Leo into Virgo.

"The last 200 years, whenever Saturn has gone into Virgo there has been either a world war or a mini world war," he told AFP.It is not just in India that some are uneasy about what will transpire because of the eclipse.In ancient china they were often associated with disasters, the death of an emperor or other dark events, and similar superstitions persist."The probability for unrest or war to take place in years when a solar eclipse happens is 95 percent," announced an article that attracted a lot of hits on the popular chinese web portal baidu.com.

Taas!!!!

+
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #928 : 25.07.2009 18:19:23 »

Että mmailmansotaa ootellessa.
Mielenkiinnolla ootan kun Lilith saavuttaa yläsolmun tässä kohta puoliin, sitä kun on kabbalassa verrattu just saturnukseen.
Kuu on tänään ollut yhtymässä  saturnus 18  neitsyt:een,
otsikoissa vaadittiin palvelutiskejä takaisin juttutuokioineen.
Täällä on ollut pikkasen sellasta back to earth-meininkiä yövalvomisien jälkeen.Väsyttää.
Katti lopetti onneks nyt viikon kestäneen volinansa.Takaisin ruotuun sekin.
 kuu 22  neitsyt
 venus 22  kaksoset eli näillä neliö,
minuun iski makianhimo jos ei muuta,
ja metsäpalot laantuvat Euroopassa.
Niitä on levitellyt venuksen noviili auringolle, venus 22  :kaksoset:N  aurinkoleijona,
ilmaa ja tulta eli happea on riittänyt ja noviili on valaiseva ja vapauttava.
Maata hedelmöittävä kulotus.
Onks tuo pätenyt suhteisiin kun tuo noviili liittyy niihin?
Ainakin ystävän kanssa oli helppo ja konstailematon olla.
Marsin nuolen kulman keskustelukin oli valaiseva.Noviili,40 astetta, on sovinnainen,ei mene sensuuriin vielä..
Tähtitieteellisen  uranus.n oikea tai vanha symboli on kuvaavampi kuin tuo ihme häkkyrä.
Siinä nuoli nousee henki-ympyrästä  aurinko suoraan ylös.
Mielestäni selvänäköisyyteen liittyy "henki" (jota ei ole neptunuksella) ja siksi yhdistän Uranuksen siihen.Ajasta ja muistista riippumaton.Ei tarvita hippokampusta.
Muuten sepät ovat kaikki vähän hippoksia.
Ja  aspect_ssx uranus kalat:in.Muisti pätkii? Tietojen käsittelyn nollaus.
Metsäpaloja kuin myös tulvia lienee yllyttänyt myös  pluto kauris aspect_kvi aurinko alasolmu? Alasolmu on niin ravun rajalla vetteen menossa.
Iskelmä Finland Charles Plogmankin mahtuu vissiin  :venus:N  aurinko estradille.
Ja tuo noviilihan on just tuota "rakastan elämää" soundia jos mikä.
Korpiklaanikin laulaa Kultanaisesta.
Karkeloi.
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #929 : 25.07.2009 20:52:42 »

elämän sietämätön keveys,
yksinolon helvetti, ei enää jaksa, tahtos alvariinsa kainaloon, mut kun se ei käy, helevattu
suuria suita, rumia sanoja, ikäviä kaikuja korvaan
kaunis sää sentään, selkeni päivällä
hiljaista, kaupungissakin, huokailuttaa
sössäsin mansikoita, auttaskohan se - niin täälläkin se jumalaton makeenhimo...
raskaasti raksuttaa kello, aika matelee
ei kuulu käen kukintaa, kun telkusta
kruunulilja avas verenpunaset kukkansa
unessa hain mustetta lisää, isooon pullon
kaverin unessa olin kiertänyt kotiin eri kautta...
viikon päästä ollaan Korfulla.....
olihan tilitys, oisko  :aspect_opp:ja aspect_squ liikaa siis  saturnus aspect_squ venus
« Viimeksi muokattu: 25.07.2009 21:11:18 kirjoittanut täysikuu » tallennettu
Sivuja: 1 ... 60 61 [62] 63 64 ... 78
  Tulostusversio  

Siirry: