Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 78
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kuunkierto (vanha nro 2)  (Luettu 541856 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #960 : 03.08.2009 20:11:45 »

Ukkokin tuota ihmetteli, että puhelu tullut avaruudesta presidentille ja hän on kutsunut avaruusmiehen kylään. Kas kun ei presidenttiä kutsuttu sinne kylään!  Grin

Näin se maailma laajenee!  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #961 : 03.08.2009 21:00:37 »

Sinäpä sen sanoit,maailma laajenee.
Halosen  jupiter rx 26  leijona on ollut tarkassa oppositiossa tuohon vesimiehen ainutlaatuiseen kolmikkoon.Ehkä sillä on syvempikin yhteiskunnallinen/universaalinen merkitys.Siis oppositiolla ei kaukopuheluilla.Tai kuin myös.
Kuin yleisön vaatimuksesta 7 huoneesta vesimieskolmikko vielä "encore" läpytysten kera tai jotain.
Retrot,peräti 5, ja vielä  :pluto:rx kuunsolmu 12 huoneessa,vaativatko ne pressan titteliä korjatakseen karmaa?Ei vain sukuvelka 12 huoneessa vaan kansakunnan velka sovitettavana?
Jokuhan tätä Halosen asemaa jossain jo pohtikin.Tässä hetkessä Suomea edustamassa.
« Viimeksi muokattu: 03.08.2009 21:06:39 kirjoittanut nikki » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #962 : 04.08.2009 13:05:36 »

kuu 24  kauris
ja astro tv-lähetykseen soittivat  kuu kauris ihmiset.Laurento sanoi kerran luennollaan,että hän huomasi kuunkierron vaikutuksen tulkintaan tulevilla ihmisillä,tyyliin  kuu leijona ja jellonaihmiset liikkeellä jne.Eli kuu reagoi,näkyy ajassa,ilmapiirissä.
 kuu aspect_ssx chiron jupiter neptunus vesimies ja ilma on pilvisen tyyni,
vähän sellanen pysähtynyt olotila,kuin kuulostellen ,mihin päin tästä liikahtaisi vaiko ei minnekään.
Thaimaassa on pudonnut kone.Tytärkin sitten ennakoi unissaan.Liekö perinnöllistä crazy2
 venus rapu aspect_sex merkurius neitsyt
ja ensimmäiset puinnit ovat alkaneet,syksyn ensi merkkejä,sadonkorjuuta

taidan liikahtaa metsään tästä
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #963 : 04.08.2009 20:41:27 »

Töissä ritisi ja räiski aamupäivästä. Itse olen yleensä aika hallittu työelämässä, mutta itsekin olin lähes räjähtämispisteessä. Jotain outoa oli ilmassa. Myös potilaissa oli agressiivisuutta. Mutta ei varmaan pelkkä kuu kauris selitä tätä, itse olen yleensä kuukauriin aikaan hyvin sentimentaalinen. Mutta pois se minusta tänään. Aamupäivä kiivaalla päällä, iltapäivällä jo löytyi hymyt kaikkien kasvoillle...Alkuillan olin rättiväsynyt ja nukuin parituntia Tongue
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #964 : 04.08.2009 20:53:49 »

kuu oli yhtymässä pimiään puoleensa eli Lilithiin tänään, siitä ne ritinät ja rätinät jos niitä oli.
Nyt  kuu 28  kauris
Kattelin Madonnan karttaa uteliaisuudestani ,hänestä kun tuli eilen hyvä ohjelma.
Kaunis kiinteä nainen,selkeät piirteet. venusleijona.
Tämän hetken ihmiseksi ja ilmiöksi hänet tekee  jupiter kuunsolmu vaaka yhtymä,jolle tuo vesimiehen kolmikko tekee kolmiota.Jätti- jupiter-kiertue, jättimenestys.
Tais olla merkuriuksen paluukin. neitsyt?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #965 : 04.08.2009 22:51:30 »

Kunhan eivät syö granaattiomenia....
Eiks autoketju ole hyvinkin  mars kaksoset:ia?
Tahi nousukuuta mukaellen  venus aspect_sex merkurius,
"siitä puhe mistä puute"?
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #966 : 05.08.2009 15:25:05 »

Oon lomalla ja kiukuttelen koko ajan. Pomollekin äsken, kun se soitti.. tosi fiksua! Jei! Vaatekaappi alkaa olemaan kohta kondiksessa, mullon tän viikon kirppikselta pöytä..!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #967 : 06.08.2009 10:31:37 »

kuu 17  vesimies

Nykyään menee monta tuntia kun lukee muiden aiemmin kirjoittamia viestejä foorumilta. Ja sitten lukiessa ehtii väsähtää niin, että jos ensin olisikin ollut mielessä kirjoittaa jonnekin omaa kokemusta niin ajatus tyrehtyy ja asiaan palaa taas viikon päästä kun kirjoituksia on tullut vaan lisää ja lisää.

Viime yönä täysikuu teki ison ristin syntymäkartalle. No uni tuli huonosti jo toissayönä. Istuin yöllä jonkun aikaa miettimässä miksi ne asiat aukeaa niin hitaasti kun aika kuitenkin kuluu niin nopeasti. Sanoilla voi myrkyttää, kyllä. Kuulin siitä taas, kasvotusten. Ja jo ajatukset riittävät siihen ettei aina saa vastakaikua toivomallaan tavalla. Kurkkukeskuksessa on ollut vikaa, limaa. Aika on kulunut tasapainottelemalla "iloisen" seuraelämän (huone 5.) ja työn välillä. Alkoholi tekee kipeäksi vaikkei vahvempiin edes koske. Päänsärky tulee liian helposti, en vieläkään tiedä miksi.

Jotenkin alkaa tuntua jo syksyiselle. Olen oppinut olemaan yksin, niin etten kaipaa ketään täyttämään sitä ajoittaista tyhjyyden tilaa sisällä. Silti miettiessä tulevia  pluto  aspect_squ -transiitteja joiden kestoa en ole jaksanut selvittää (vuosia....) alkoi pelottaa ajatus siitä että tiedän menettäväni ainakin äitini vielä joskus. Aika ohuelta ja hauraalta tuntuu elämä näin sinitaivaisena ja valoisana kauniina päivänä.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #968 : 06.08.2009 13:17:14 »

Enceladus
kuinen tunnelma on lyhyt,jo illalla erilainen kuin aamulla,kuin impressionistin maalaus tämä kuunkierron kirjoittaminen, ( saturnus aspect_opp kuu leijona kuunsolmu),hetkessä kohtaaminen,
jotakin jäi kankaalle ja huomenna valo on jo toinen.Joku sai hetkestä kiinni,toinen ei ymmärrä värien käyttöä ollenkaan.Oma näkemys maisemasta ,jota jokainen katsoo kuitenkin erilaisin silmin.
Kuun suhde aurinkoon,nämä neljännekset,ovat pikkasen pitempiä syklejä,kuten nyt alkanut täydenkuun jälkeinen viikko,mutta siinäkin kerkee olla jo kolmen merkin erilaiset tunnelmat ja aspektit muihin kappaleisiin.

annalilja
14  vesimies saabisesti (kuunpimennys,13,43 vesimies, oli)
"Pitkä raskas juna kiipeää vuorenrinnettä;lopulta tunneli tarjoaa oikotien toiselle puolelle."
SOPEUTUMINEN
onko sulla myös saturnuksen transiitti?

Tuo kuunpimennys teki omasta  neptunus:sta t-ristin kärjen,
osui toisen kartan  neptunus aspect_opp aurinko akselille,
ja kolmannella kartalla on  vesimies kolmikon  aspect_tri neptunus.
Kaikki muistuttavat omista illuusioistani tai henkisyyden tarpeestani.
I`m SO CONFUSED.Really.Tuo juna on itellä sitten  saturnus aspect_sex :venus:rx aspect_con neptunus.Ei ihme että pakenen metsään (metsä/ harka) maadoittumaan (1/ aurinko ja 3  jupiter yht. 4 maa) puuttuvalla t-ristin jalalla.

kuu 18  vesimies
 aspect_inc saturnus 19  neitsyt
tänään on Madonnan päivä,
ehdottomasti,
tällä hetkellä  kuu yhtyy madonnan  chiron 19  vesimies:een (eli kvinkunssi tuonne saturnukselle) ja kun Madonnan Lilith 19  oinas tekee myös kvinkunssin saturnukselle,tulee saturnuksesta 19  neitsyt yodin kärki.Chiron on usein mukana tärkeissä kohtaamisissa (vrt.syntymä,kohtaaminen ensi kertaa ulkomaailman kanssa) ja  saturnus sanoo jotta nyt on aika.
Mille? Naisen pimiälle puolelle lavalla.Kohdata kaikki  kuu/ venus puolet.
Hänen venuksensa  aspect_con alasolmu 0  leijona.
Myös tr  saturnus aspect_squ :saturnus:19  jousimies.
Myös  askendenttineitsyt saturninen.
Merkuriuksen paluu hällä,5  neitsyt,jolle taas  venus tekee sekstiiliä.
Sitten taivahalla ajankohtaan  uranus kalat kvintiili  mars kaksoset (menee hänen 10 huoneeseen  kaksoset) ja  neptunus septiili  mars kaksoset,
septiili-kohtalokas tai ennaltamäärätty liittymä elämän verkostoon; korkeamman tason avaus.
Marsin 17 astetta ravistelee illuusiota,johtaa ensin "harhaan" (7 neptunuksen luku) ja kuitenkin jättää liikkeellään jäljen psyyken rakenteeseen (taas saturnuksen luku Cool.
Merkittävä joukkosuggestio.
Toivottvasti ei petä tekniikka eikä mene ääni.
JÄTKÄNsaaressa.
Mielenkiintoista.
Minä lähden illusoimaan taas metsään.
Vattuhillo on maaliman parasta.Vadelma kuin unelma.

tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #969 : 06.08.2009 15:56:45 »

Tämä kuunkierto-ketju on ollut tämän foorumin paras astrologian opettaja. Kiitos tietäjille. Ainoa mikä dekaanien "tajuamisessa" hämmentää on ne kertautuvat luvut. Kun aina seuraavasta luvusta pääsee uuteen oman kartan taivaankappaleeseen. Mutta jos  jupiter luku on 3 ja yhteenlaskettuna  kuu :ni soi samassa luvussa niin jo sillä voisi selittää tuota ahnehtimista tunteakseen ja oppiakseen lisää? Ja kun on vielä huoneessa 3 niin "laajentaa" sitä tarvetta kommunikoimaan, ehkäpä sitten  skorpioni -maisesti.  Nyt sain tajuntaani nuo loputkin taivaankappaleiden luvut, Saturnus ja sadonkorjuu eli  saturnus  neitsyt :essä sopi tähän tällä kertaa edes hiukan ?  :Smiley Tai ne ovat nämä syksyn odotusmietteet.

Välillä mietin että olisiko minun vaihdettava nikkini taas, mutta kun muistan sen möllykän siellä saturnus :sen läheisyydessä, minulle tulee jotenkin sympaattiset mietteet sitä kohtaan. Enkä arvannut että sieltä löytyisi elämän mahdollisuuksia ainakaan näin pian. Sitten tuossa kirjoituspalkin yläpuolella on tuollainen vieritysikkuna mikä kehoittaa vaihtamaan väriä. Ja siitä aasinsiltana vesiliukoisiin öljyväreihin. Eikö olekin ihanaa ettei enää tarvitse esim. pienessä yksiössä maalatessaan kärsiä tuntikausia liuotinhuuruista?  Smiley Ja ympäristöhaitat vähenee. Näkyyhän se vissiin lopputuloksessa, mutta tällainen amatööri-harrastajakin saa vain kuudesta sellaisesta sävystä loihdittua vaikka mitä mielenmaisemaa. Jospa huomenna kokeilen taas, tänään ei enää jaksa aloittaa. Vatut on ihania, söin niitä sellaisenaan. Ja kävin uimassa, lämmintä vettä. Tein töitäkin.

muoks: No niin meni dekaanit jakeluun.. Kirjoitin tyylilleni liian nopeasti ja tuli heti virhe. Siis  kalat :maisesti ”suodatan” kolmoshuoneen teemoja. Joo

Melkoisesti tuntuu olleen ”asiaa” tänään.
« Viimeksi muokattu: 06.08.2009 17:17:59 kirjoittanut Enceladus » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #970 : 06.08.2009 21:28:00 »

mikäs se on ollut aiempi nikkisi Enceladus? Tuntuu kuin tuntisin enkä kuitenkaan ja se vähän hämää..
 kuu 22  vesimies
onpi kohta vastapäätä Madonnan aurinkoa,23  leijona ja hän astunee lavalle,
luvassa tahmeaa ja makeaa,Sticky and sweet,enkä viiti edes suomentaa mitä "stick it" tarkoittaa..
haistattaako Madonna pitkät monellakin asialla?
tr  pluto aspect_inc hänen  venusleijona.
Että eroottista jännitettä.
Tahmea ja makea kuin hunaja, mars kaksoset.
Kaksosiin yhdistetään makea,syystä että? Itse yhdistän sen merkuriuksen kautta,
 merkurius ja kesäkuun lehtivihreä loistossaan ja yhteyttäminen,sokerin tuotanto.Fotosynteesi.
Niemi-Mattila heitti kyllä ilmaan ajatuksen,että ehkä  merkurius ja  venus ovatkin vaihtaneet paikkoja keskenään.Vähän kuin vahingossa.Olen makustellut ajatusta paljonkin.
Lehtivihreän tuotanto sopisikin ennen venuksen kukintaa.Meden tuotantoa.Ja kukat varisevat ennen lehtiä syksyllä.Miltä tuntuisi  venus/ neitsyt? Ja  merkurius kuin egyptiläisten Thot vaa an planeettana? Kykenevänä kuljettamaan maatuvan aineksen haadeksen valtakuntaan.Punnitsee mikä kantsii säilyttää skorpionin roudassa seuraavaa kevättä varten.
Joskus ehkä voisi kyseenalaistaa tätäkin uskomusjärjestelmää.
Tonkia,jotta mihin tämä mukamas perustuu.Miksi näin?

Tuosta kuunpimennyksestä.
Eihän neliö neptunukselle sinänsä mitään;yks kosminen haahuilija.
Mutku se sattuu olemaan keulamiehenä koko  skorpioni stelliumille.
Juutuin tahmeassa vatukossa ajatukseen "sinä teet pahaa".Entä jos se pitääkin paikkansa?
Luon kiinteitä ystävyyssuhteita ja sitten "jätän" heidät oman onnensa nojaan kärsimään vaikka huostaan otetusta lapsesta tai yksinäisyydestä.Vuosien ystävyyden jälkeen.
mutta
siis
piti sanomani tuosta diamondin unen rististä ja eikö se ollut Enceladuksellakin risti kartalla ja itsellä oli eilen kokemus konkreettisesta rististä,kun olimme pitkästä aikaa koko sisarusparvi isän pöydän ympärillä.Kiinteä risti merkkien myötä.
Millä paikalla istut pöydässä ja miksi siinä?
Miten istumajärjestys kuvaa tehtävänjakoa?
Miten ristissä planeetat kuvaavat tärkeää tehtävääsi?
Kaikkihan ovat samanarvoisia,yhtä kaukana toisistaan,samaa laatua.
Miksi sitten joku istuukin "pöydän päässä"?
Ja jopa luovuttamalla paikkansa "johtaa" edelleen.Käskynhaltija.Työnjohtaja.
Suurristillä on oltava "työnjohtajansa",ehkei sitä muuten voi ottaa haltuun.

Vattupiirakka oli hyvää..

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #971 : 06.08.2009 21:52:14 »

Sticky and sweet voisi olla kyllä  :venus:6  rapu aspect_sex :merkurius:6  neitsyt.
Tämän vuoden marjoihin syntyy luultavasti hyvin sokeria eli ovat makeita.
Voisi kuvitella ,että tämän vuoden viinikin on joskus ehtaa vuosikertaa?
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #972 : 06.08.2009 22:37:40 »

Mä olin saanu viime yönä aika kivan blogitarjouksen Smiley Mistä nyt tuulee? Eka tollanen yhteistyötarjous oman blogini perusteella/ansiosta tms.. Kaiken hyvän lisäks mä bloggaan myös muualla jo muutenkin ku omassa blogissani..

Mun pikkuveli on ollu jo muutenkin kateellinen, kun sen unelma olis kirjottaa rahasta. Miks mä saan sen mistä se haaveilee?

Arvaako Nikki transiitit vai onko kyse jostain ihan muusta? Cheesy
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #973 : 06.08.2009 22:56:03 »

marix
arvaa ellet tiedä niinkö?
Sulla on ollut tietty ensinnäkin kuunpaluu, kuu vesimies? Yöllä?
Toisekseen kuusi voi olla hetkellisen yodin kärkenä, venus rapu aspect_sex merkurius neitsyt ja sinun  kuu vesimies kärjessä?
Kolmanneksi sulla on samaan aikaan  venus rapu aspect_opp merkurius kauris?
Neljänneksi tr  mars kaksoset aspect_opp sinun  jupiter jousimies?
Viidenneksi tr  saturnus neitsyt aspect_sex saturnus skorpioni.
Sitten veljelläsi on jotain 11 huoneessa. venus?

salapoliisin työn jälkeen  kuu ja yod poissuljettu (kuunpaluu kyllä,teepä lunar oppo vielä niin näet mihin johtaa?)
 saturnus aspect_sex saturnus .kin jo ohi,
eli sinun "menestykseen" on vaikuttanut sekstiiliketju  venus aspect_sex merkurius aspect_sex sinun  venus skorpioni
ja onnea miehellesi! Hän sai ap-kartalleen sekstiilin kautta suunnan venuksellesi...... Cheesy
« Viimeksi muokattu: 06.08.2009 23:37:26 kirjoittanut nikki » tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #974 : 07.08.2009 00:59:08 »

Apua, kuunpaluukartalla kuu 20 46 (osaan hei merkata nää Wink), se joku kuuoppositiokartta 20 46!! Ja tadaaaaaaaa mun syntymäkartalla 20 46!! SE ON NYT!! NYT SE ON!!!!!

Ja hei, mitä se tarkottaa suomeks, että mies sai sekstiilin kautta suunnan mun venukselle.. Tongue Pitäskö sen näkyä jossain?

Tuolla ne äsken rötkötti sohvalla. Mies ja meijän kollikissa. Se kissa ei kans muuta osaa ku vaatii multa ruokaa. Arvatkaa tekeekö mieskään mitään muuta. Sanoin ääneen, että siinä kans kaks jätkää rötköttää ja aattelee et toi on se nainen, joka antaa ruokaa.

Nikki! On mulla tällä hetkellä  mars  aspect_opp  aurinko sekä  jupiter
 jupiter  aspect_sex  jupiter (nyt kehrään!)
 saturnus  aspect_squ  jupiter
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Sivuja: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 78
  Tulostusversio  

Siirry: