Mustikat ovat vielä hyviä ja kovia ja peukalonkynnen kokoisiakin.Ainakin täällä Länsi-Savossa.
Eikun metsään.
Tuosta kuunkierron henk.koht. vaikutuksesta,
saa ainakin meikäläisen järjestelemään asioita,maamerkit ylejään tekemään konkreettisia asioita,vaikka siivousta,
leivotuttaa korvapuusteja,
oikeesti karsimaan asioita ja saattaapi matti olla kukkarossa tuolloin,
ostattaa usein punaviinipullon ja mietityttää syntyjä syviä ja muistuttaa,että tyttärellä on "piikki pystyssä,varo tai kuulostele" (hyper
,
/
/
),skorpionikuulla oikeesti huomaan usein tonkivani viemärit puhtaaks,
sattumaa?
on semmottinen,jotta vaikka missä oon niin yöksi pitäs päästä kottii oman peiton alle,
hmm ehkä mielikuvituksellisia unia enämpi?
tuo saman levottomuuden kuin keväällä asfaltin kuivuessa,samoin
tekee levottomat jalat,
on oma ja silloin kehrään sitä enämpi mitä enämpi mua silitetään,ja jos härkä leipoo korvapuusteja niin
leipoo jotain ekstrahyvää ja nauttii likööriä,
ilmamerkit,tjaa,
ja heräät puhelinmyyjän soittoon,oikeesti aika usein tapahtunut,
ehkä ilmamerkeillä "kuulostelee ilma-piiriä" kuin säätilaa,tuuleeko vai sataa ja mitähän tekisin vielä tässä,vähän haahuilua.
Mut vaikuttaahan sekin, että onko se
kasvava vai mikä siinä merkkisijainnissaan,
sitten toisekseen meikä yrittää poimia noita yleisilmapiirin tunnelmiakin tuolta otsikoista ja mielestäni kuulle tulevat aspektit vaikuttavat aina johonkin suuntaan.Ettei se ole niin yksselitteistä.
Oman kuun sijainti just vaikuttaa miten reagoi; minä reagoin luultavasti aikaan,
,"henkistä veenvalantaa maisemassa"?
10
25
:uranus:rx 25
tähän mukaan
27
,
ja Lahjakkaita lapsia kartoitetaan,
Naisten häilyvä luonne (
) takaa luonnon monimuotoisuuden,
ja tää oli paras: Siittiöiden runsaus vähentää miesten kuolleisuutta.Että iänkaikkinen elämä taattu siimahäntien avulla.Kaksosten kuolevainen/kuolematon miljoonasade.
Ohrapellot ovat kullankeltaisia ja vilja pystyä.
Elonleikkuu lähellä.
Tuosta marsin tulevasta kuviosta tuli mieleen,ettei viljasiiloja pitäisi hävittää vaan nimenomaan ottaa uudelleen käyttöön.
Tulemme tarvitsemaan viljavarastoja vielä.