2
§
:uranus:rx
:juno:rx
Itselläni kuunpaluu.Junon ja Uranuksen yhtymä on minuutintarkka.Siksi sen tuohon laitoin.
23,41
.Kuvatkoon se virtuaaliystäviä,astroystäviä,telepaattista yhteyttä kuin delfiineillä,
pintaan pyrähdys,kuin Uranuksen perinteisellä symbolilla nuolella hengen ympyrä suoraan kohti taivaita.Kuvatkoon se sitä, että samanhenkiset ymmärtävät ja toisille delfiinien kieli jää mysteeriksi.
Aina ei jaksa selittää.Aina ei jaksa olla eri mieltä.Delfiinitkin tulevat pintaan vain tietyillä alueilla.
luo uudet raamit,sekstiilin luvulla 6 tullaan ja lähdetään pois kotoa.Marsin ja saturnuksen aspekti kuvaa usein jonkunasteista eroa,toinen kuvaa liikettä ja toinen vetäytyy yksinäisyyteen.
Kuka ymmärtää,jos väitän että reaalipoliitikon määrittelyyn riittää jo pelkkä
,
lisämausteena
puolenminuutin tarkkana? Ymmärrätkö pluton ja luopumisen energiat vahvistuneina? Eikö se ole realismia,ymmärrystä siitä,mistä elämässä on loppujen lopuksi kysymys?Lokerikkoajattelulla reaalipoliitikon kartalla on oltava maata.Piste ja aamen.En mahdu tähän lokerikkoon.Pyrin aistimaan mitä energiaa symboli kuvaa.Mitä syntyy kun kahta energiaa yhdistetään jossakin suhteessa.Mitkä ovat olosuhteet,suomeksi taustalla olevat hallitsijaplaneetat.
Naantalin tulipalon voisi selittää tempaamalla lokerikosta Pluton kehiin.Paha paha.
Se oli ajankohtana oppositiossa kuuhun ja teki Merkuriuksesta t-ristin kärjen.Ranskassa samaan aikaan mies ampui 2 pariskuntaa ja itsensä.Molemmissa uhrien määrä oli 5.Sanon tähän vain että Thot.En jaksa selittää.Kerroin aiemmin näkemykseni siitä,kuinka asteroidivyöhyke sijaitsee Jupiterin ja Marsin välissä.Ja selittäsi elämän mysteereitä.Jo sillä että se on yhtenäinen ympyrä,kuin symbolisesti
.Marsin luku on 9.Se on elämän ymmärtämisen luku.Sanoin joskus,että neliö on kartan juuri.Kasvakaa siitä. Sana radix (syntymäkartta) on yhtä kuin juuri.Luvun 9 NELIÖ-JUURI on 3. Joka on Jupiterin luku.Miksikö asteroidivyöhyke on tärkeä ymmärtääksemme mistä on kyse?
Tulen toi ihmiskunnalle Prometheus.Sattui sitten olemaan 17
ja Jupiterin ja Auringon kolmion keskipisteessä tulipalon aikaan.Mitätön asteroidi numerolla 1809.Ennakkon ajattelija.Tuli tais kyteä jo rakenteissa.Epimetheus 1810 on jälkiviisas.2
,kaivelee Pluton kanssa raunioista palon syytä.
Dawn on joskus tuonut esille kuinka meridiaanihuoneet kuvaavat häntä itseään paremmin kuin placidus.Meridian sanottiin mullekin unessa.Se on tulevaisuuden astrologisen tulkinnan perusta.
Siksi että se nostaa tärkeimmäksi kohdaksi sen mikä on sinun roolisi maan asukkaana.
Mikä on sinun elämäsi tarkoitus.Se ei löydy placiduksen ascendentilta,minä olen -teemalla,
vaan MC:ltä,minä teen.Se korostaa pystyakselia,ikuisuus linjaa.Se jos mikä on astumista Vesimiehen aikaan.Ympyrästä nuoli suoraan ylöspäin.
Meridian kartta tuo esille maan symbolin.Mitä me täällä käytännössä teemme.Mikä pointti oli syntyä maapallolle.Meridian kartta asettaa auringon heti oikeaan paikkaan.Horisontin ylle tai alle.
Jokainen huone on tasavertainen.Jokainen elämänalue on yhtä tärkeä.Toinen ei suurempi toista.
Meridiaaneja löytyy myös ihmisestä 12.Sattumaa?? Mitä se tarkoittikaan niin ylhäällä kuin alhaalla?
Olen nielaissut kuun,laulaa Hector.