Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karhu ja "idoli"  (Luettu 3246 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Fiona
Vieras
« : 20.09.2008 23:38:48 »

Mitä tarkoittaa, kun näkee unessa karhun, joka käyttäytyy uhkaavasti?

Entä mitä tarkoittaa se, että on unessa jonkun ihailemansa henkilön lähellä, joka unessa suhtautuu minuun suojelevasti ja lohduttavasti ja joka tavallaan istuu vieressäni "lämmittämässä"? Kuitenkaan todellisessa elämässä ei ole mitään suhteita tähän henkilöön.

Kiitos etukäteen vastauksista!  smitten

Lisäys
Ai niin, taisin unessa pitää kädestä kiinni tuota ihailemaani henkilöä, kyseessä on vanhempi mieshenkilö, hän tarjosi minulle kättään, eli teki aloitteen kädestä kiinni pitämiseen.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2008 23:47:40 kirjoittanut Fiona » tallennettu
reabba
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 26.09.2008 20:49:51 »

Hei! Näin myös unen karhusta joka jahtasi minua ja miestäni. Menimme luolaan jossa oli paljon ihmisiä odottamassa sitä karhua. Heillä alkoi jokin kumma rituaalitanssi ja yksi heistä ohjasi meidät istumaan yhteen paikkaan. Siinä ollessani huomasin että kun karhu tulee luolaan se huomaa ensimmäisenä minut. Hädissäni pomppasin pystyyn ja olin lähdössä karkuun kun huomasin karhun. Sit heräsin..  Sad

Harmittaa ku en nähnyt miten uni jatkui..

Olen kysellyt mitä karhu unet tarkoittaa mutta en ole vielä saanut selville..

Viime yönä tytölleni oli mennyt tikku huuleen (siis unessa). Kun aloin vetämään sitä pois se tikku olikin muuttunut rautanaulaksi ja huulessa oli myös kolme pienempää rautanaulaa.. Ihmettelin vain unessa et mistä ne tuli ja mihin ne on mahtunut..

Mitähän sekin uni mahtoi tarkoittaa???  Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: