Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121658 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Kaheli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #30 : 16.11.2008 22:10:30 »

Mä olen löytänyt ihannemieheni. Olen ain ollut sitoutumisongelmainen ja säntäillyt vähän joka suuntaan. Nyt yhtäkkiä en haluaisi ketään muuta kuin tuon yhden ja olisin valmis seurustelemaan tosissani, vaikka ajatuskin sellaisesta on ennen lähinnä ahdistanut. Mutta... kai tämä on sitten sitä karman lakia.. miestä on edellisissä suhteissa satutettu niin pahasti, että hän ei osaa tuntea minua kohtaan niinkuin haluaisi. Välillä kaikki on hyvin, kunnes yhtäkkiä taas ei olekaan. Jostain syystä mulla on sellainen olo, että vielä ei kannata antaa periksi. Mutta välillä on silti niin hiton vaikeaa.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #31 : 17.11.2008 09:21:03 »

Voin ymmärtää Kaheli. Ei mullekkaan nää suhdeasiat oo olleet helppoja - etenkään aikuisiällä. Nyt on vain sellainen tunne, et olisinkohan tavannut Sen Oikean. Sellaiseltakin (värinää) kyllä tuntuu ihan sydämmessäkin. Paljon on samoja asioita tapahtunut, yhteisiä kiinnostuksen kohteita...
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #32 : 17.11.2008 10:52:51 »

Sitä parisuhteen auvoista oloa, hurmiota, tunteen paloa jne.kestää tutkimusten mukaan rapiat 2 vuotta... Eli jos haluaa elää huumassa niin vaihtoon parin vuoden välein.  Grin

Mutta kun haetaan pysyvää kumppania, niin silloin ne hyvät puolet punnitaan.
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #33 : 17.11.2008 12:28:55 »

Brida: Noin tutkimukset väittää.

Höpsis sanon kuitenkin sille, et vaihtoon mies parin vuoden välein. Mieluummin ei saman katon alle ja sopivasti vaikka välimatkaa tai muuta niin, ettei pääse toisen naama pitkästyttään. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #34 : 17.11.2008 13:13:23 »

Ollaanks me Tuuli Hiuksissa nyt tavoitettu ne ihannemiehet!  Grin Taitaa olla niin  smitten

Tunne on ainakin samanlainen; hui että, ihan jänskättää niin smitten

Ja aurinkokin vielä kaiken lisäksi paistaa smitten
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #35 : 18.11.2008 13:08:40 »

Höpö, höpö, C. Suksi voi hyvin luistaa vaikkei asuiskaan tiiviisti yhdessä. Täysin moraalitonta vaihdella sitten siinä aina miestä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #36 : 19.11.2008 12:16:04 »

Kukaan kohta uskalla tavata sua, C;D
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Jentzy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #37 : 25.11.2008 20:16:30 »

Minulla on miesihanne noin ulkoisestikin, juurikin se pitkä ja karski kaljupää. Todellisuudessa olen seurustellut vakavasti ainoastaan itseäni lyhyempien miesten kanssa joista toisella oli pitkät hiukset.

Tässä kolme kuukautta sitten tutustuin jälleen mieheen, johon ihastuin kovasti. Tavan mukaan hän oli minua lyhyempi eikä ulkoisesti lähellekään sitä mihin olen mieltynyt, mutta ajatustasolla meillä synkkasi loistavasti. Monesti hän sanoi ääneen asiat ennen kuin itse ehdin suutani avaamaan ja huumorintajukin meillä oli samanlainen.

Suhde alkoi netistä (sieltä mies siis löytyi) ja netissä se pari viikkoa sitten päättyikin. Löysin intuition saattelemana kaksi seuranhakuilmoitusta, jotka hän oli sinne laittanut vaikka olimme yhä suhteessa. Liekö sitten unohtanut kertoa minulle ettemme enää seurustele.

Aiemmin uskoin siihen, että Se Oikea saattaisi hyvinkin löytyä netistä. Nyt olen entistä skeptisempi asian suhteen ja pelkään, että jos joku sitä kautta löytyisikin niin joutuisin taas saman petoksen uhriksi.

Nyt mulla on paha olla.  Cry Usko tulevaan on heikoilla ja olen aivan varma, etten koskaan löydä sitä miestä jonka kanssa voin tuntea sen varmuuden mistä kaikki aina puhuvat. Sen tunteen kun vaan TIETÄÄ, että se on nyt siinä.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #38 : 26.11.2008 08:55:34 »

Jentzy: Ei tämä asia ole mitenkään helppo, sen kyllä uskon. Tiiä kanssa mitenkä on mulla tuo oinasmiehen kanssa kun tuntuu, että luistaa ja välillä taas että voi, voi, sentään.

Mulla on kanssa nyt puolen vuoden aikana ollut pari sellaista mukavan tuntuista miestä, mutta toiselle sanoin heipat kun alkoi tuntua ettei tämä kannata. Toisinaan mulla tulee äkki-ihastumisia...

Loppujen lopuksi tällä mun intiaaniudella on niin iso merkitys elämässäni, että jo senkin takia ei ole samantyylistä taikka samoistakaan asioista (kokonaisvaltaisesti) kiinnostunutta helppo löytää.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #39 : 03.12.2008 18:39:20 »

Mä päätin, että en ala tavoittamaan ketään miestä.

Katsotaan jos mitä eteen tulee Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 04.12.2008 17:38:46 »

:Smiley
Olen rakastunut! smitten

Juristi ja Vesimies. Olen tiennyt hänet noin 1,5 vuoden ajan,
itse asiassa hän on Vaaka-mieheni tuttuja ja nyt sitten..
...en uskonut, että Vaakaa parempaa tulee ja vieläpä vie jalat alta näin hurjasti,
mutta niin vaan tuli! smitten

En tavoitellut mitenkään, vaan mies on ollut kiinnostunut kauan leikillään,
mutta koska olen ollut Vaakani kanssa, niin suhde ei ole ollut mahdollinen
-edes leikilllään. Wink Hän on kuitenkin toiminut Vaa'an juristina. Tongue

Tapasin hänet tässä ihan sattumalta jokin aika sitten,
menimme drinkille vaihtamaan kuulumisia ja seuraavana päiviänä tuli kutsu romanttiselle illalliselle
ja sitten toisille ja...

Vaaka-mies oli yllättynyt ja ei-yllättynyt suhteesta,
koska oli kuulema ajatellut jo aikoja sitten, että ko. juristi on kovasti tyyppiäni
ja minä taas kaikkea mitä hän (juristi) naiselta haluaa, so.. Smiley
Komea tumma mies ja ah...! :Smiley niin upea rakastaja! smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #41 : 04.12.2008 19:01:27 »

Hissunkissun hyvä tulee!

Ja aika maltillinen mää oonkin ollut nyt viimeaikoina ihastumisien suhteen. Oiskohan aikuistuminen tullut tuolle saralle!? Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Lizzy
Vieras
« Vastaus #42 : 04.12.2008 19:06:51 »

Sasha, ai että se "ärsyttävä juristi" on nyt niin ihana...   Grin Hauska miten sitä asiat meneekin.

Se on toisaalta hienoa ja aitoa, kun ikinä ei tiedä.  Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #43 : 04.12.2008 21:08:58 »

Sasha, ai että se "ärsyttävä juristi" on nyt niin ihana...   Grin Hauska miten sitä asiat meneekin.

Se on toisaalta hienoa ja aitoa, kun ikinä ei tiedä.  Smiley


Nein, nein.. Se ei ole sama juristi. Vaa'alla niitä juristeja on
kokonaiset 5 kpl, 2 aktiivia busineksissa ja 3 muita
ja tämä on..oli hänen juristinsa. Wink

Ja ikinä ei todellakaan tiedä! Grin Tuo mies tuli ihan "puskasta" yllättäen
ja kummasti tässä talvi lämpeni tunnelmalliseksi. :Smiley



SASHA!!  Grin
Joten hitaasti hyvä tulee, vaikka tahtoisinkin nopean (eli nopeasti myös sammuvan  Grin ) suhteen. Eli en.

Hitaasti hyvä tulee. Wink Olen tuntenut ko. juristin 1,5 vuotta
ennenkuin sitten nyt rysähti päin rakkautta.

Hän kyllä sanoi, että oli kovasti kiehtoutunut minusta jo ensi tapaamisella,
mutta kun olin niin rakastunut Vaakaani,
etten piitannut kiusoittelusta. :Smiley

Ja niin... ei se nopeasti rakastuminen merkitse lyhyttä suhdetta automaattisesti.
Kyllä se on ihmisistä itsestään kiinni.
Kun ei rakastu unelmiinsa, vaan siihen mieheen itseensä
ja päin vastoin, niin hyvä tulee. Wink
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #44 : 04.12.2008 22:17:52 »

Ai niinpä tietysti. Miten en osannut heti arvata että sillä on tottakai vähintään 5 juristia.  Tongue Grin

Tuosta olen samaa mieltä, että ei sillä väliä miten kauan on tuntenut, jos molemmat ovat ihan realistiselta pohjalta liikkeellä niin mikään ei ole kyllä onnen tiellä jos se on tullakseen.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: