Minulla on miesihanne noin ulkoisestikin, juurikin se pitkä ja karski kaljupää. Todellisuudessa olen seurustellut vakavasti ainoastaan itseäni lyhyempien miesten kanssa joista toisella oli pitkät hiukset.
Tässä kolme kuukautta sitten tutustuin jälleen mieheen, johon ihastuin kovasti. Tavan mukaan hän oli minua lyhyempi eikä ulkoisesti lähellekään sitä mihin olen mieltynyt, mutta ajatustasolla meillä synkkasi loistavasti. Monesti hän sanoi ääneen asiat ennen kuin itse ehdin suutani avaamaan ja huumorintajukin meillä oli samanlainen.
Suhde alkoi netistä (sieltä mies siis löytyi) ja netissä se pari viikkoa sitten päättyikin. Löysin intuition saattelemana kaksi seuranhakuilmoitusta, jotka hän oli sinne laittanut vaikka olimme yhä suhteessa. Liekö sitten unohtanut kertoa minulle ettemme enää seurustele.
Aiemmin uskoin siihen, että Se Oikea saattaisi hyvinkin löytyä netistä. Nyt olen entistä skeptisempi asian suhteen ja pelkään, että jos joku sitä kautta löytyisikin niin joutuisin taas saman petoksen uhriksi.
Nyt mulla on paha olla.
Usko tulevaan on heikoilla ja olen aivan varma, etten koskaan löydä sitä miestä jonka kanssa voin tuntea sen varmuuden mistä kaikki aina puhuvat. Sen tunteen kun vaan TIETÄÄ, että se on nyt siinä.