Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121685 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 05.12.2008 17:04:54 »

Ai niinpä tietysti. Miten en osannut heti arvata että sillä on tottakai vähintään 5 juristia.  Tongue Grin

Vaaka olisi kusessa busineksiensa (kiinteistö, rakennus -ja maakauppa) kanssa usein,
ellei hänellä olisi juristeja sumplimassa asioita. Grin


Tuosta olen samaa mieltä, että ei sillä väliä miten kauan on tuntenut, jos molemmat ovat ihan realistiselta pohjalta liikkeellä niin mikään ei ole kyllä onnen tiellä jos se on tullakseen.  Smiley

Aivan. Mielestäni suurin osa pettymyksistä johtuu siitä,
että kuvitellaan toisesta aivan joku muu kuin hän realistisesti on.
Useinhan miehet tekevät vaikutusta pullistelemalla menestystään ja lupailemalla sitä ja tätä vailla katteita
ja sitten nainen menee niihin juttuihin mukaan ei vain täysillä,
vaan lisäämällä niihin omat ruusunpunaiset unelmansa. :Smiley



ihan totta. Meikäläisen  neptunus 5. huoneessa ei juuri auta asiaa  crazy2 Mutta JOS tää skorppari nyt olisi niin viksu ettei päästäis meikäläistä käsistään vaan veis loppuun asti.  :Smiley Me on sentään tunnettu vasta tää syksy. Muutama hassu kuukausi  Grin VÄHÄN MÄ HÄTÄILEN!!

 Grin 2funny

ai niin muuten Sasha, neuvottelitko tämän juristin kanssa ne tukirahat vai tuleeko ne siis lain mukaan...mietin että miksi ne elatusrahat tulevat, vaikkei ole ollut naimisissa tms??
Raha kiinnostaa...
Toisen juristin kanssa. Wink Asunnon sain rakkaus-lahjana jo muutama vuosi sitten. Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #46 : 05.12.2008 19:00:57 »

Mä en haluais kyllä montaa ihmistä hoitaan omia asioitani. Sehän olis ahdistavaa. Mutta joskus sitä tosiaan on sellainen tilanne, että niin täytyy olla.

Mutta takaisin aiheeseen niin mulla on 5.huoneessa.  pluto aspect_con saturnus mahtavan realistinen ja ideaali rakkauselämä.  :Smiley  Tongue
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #47 : 05.12.2008 22:04:58 »

Ei kun oon jouskari. Ehkä sen vois ottaa keventävänäkin?  Grin Ainakin nyt kun Pluto ei enää oo kiusaamassa.  coolsmiley

Hetkinen, mistä lähtien sitoutumiskammo on miehistä ollut jotenkin luotaantyöntävää tai pelottavaa?  Huh Luulin että se olisi lähinnä päinvastoin. Tai no ehkä se sitten on vähän vaikeeta. Toisaalta jos haluaa sitoutua ja näin niin sitten on liian vakava. Hmm. Mä oon miettiny tota biologista kelloa naisilla. Monista miehistä se on varmaan ihan älyttömän pelottavaa. Tai sitten toisin päin, jos mies on se joka haluaisi kovasti perhettä ja nainen on ihan että ei.

Mä viestitän varmaan aika usein että ei kiinnosta.  2funny Johtuneeko sitten tuosta jouskarista. Voi voi...
Useimmat tuntuu sitten sen puolen mussa näkevän ja ei huomaa jos olen oikeasti kiinnostunut.  Cry Mutta tietenkään sitä ei voi sanoa...  Undecided kun nousu ravun mielestä se pitää toisen vain tuntea tai arvata.  crazy2

Mutta hyvällä tuulella ollessa ja hyvässä seurassa olen oikea hihittelijä ja tyttömäinen kikattaja ja joskus aika flirtti.  Kiss :Smiley Vaikka mä kanssa annan helposti aika vakavan vaikutelman niin jos vaan haluaa tutustua paremmin niin huomaa, että se on vaan pintaa.  Smiley Mutta nousu-ravulla se on niin sen hetken tunnelmista, seurasta ja mielialoista kiinni mitä viestittää ja sekä jousimies että kalat minussa ei vois vähempää oikeastaan välittää että mitä viestitän.  Grin

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 06.12.2008 13:19:10 »

Onnea Sashalle ja kaikille rakastuneille!!! smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #49 : 08.12.2008 02:05:34 »

Kiitos Esmiralda! smitten
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #50 : 08.12.2008 08:30:04 »



Mutta takaisin aiheeseen niin mulla on 5.huoneessa.  pluto aspect_con saturnus mahtavan realistinen ja ideaali rakkauselämä.  :Smiley  Tongue

 Grin voi EI. Mikäs sua keventäisi... mut oliksää kaksonen? Et, vaan mikäs sie olitkaan?

Mun homoystäväni kertoi juuri, että viestitän liian paljon vakavuutta, että miehet saattaa juosta vähän karkuun.  idiot2 Kas, kun aiemmin viestitin sitoutumiskammoa... ja nyt liian vakavaa  Grin

Hyvin tässä menee, ei siinä mitään.

Millaista vakavuutta viestitit miehelle?? Smiley Ottaako aina oinaasta selvää - eipä kyllä ota Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #51 : 09.12.2008 09:56:41 »

Saturnalia: Onko nyt kyse siitä  skorpioni miehestä siis juuri hänestä jota oot metsästänytkin?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #52 : 09.12.2008 12:26:55 »

Mitäpä jos Saturnalia menisit kanssa itse piiloon, tyyliin; "et ole itsekkään helpponakki", siis että antaisit miehen ottaa seuraavan siirron sinuun päin? Smiley

Minä taas tykkään että mies metsästää. Haluan myös oikeen antaa sellaisen kuvan, että en ookkaan niin helppo tytteliini Wink Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #53 : 10.12.2008 08:26:33 »

Ei minustakaan pidemmän päälle tunnu mukavalta piirileikki, etenkään kun on ollut tunteitakin mukana.

Nää on niin vaikeita asioita.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 10.12.2008 13:31:05 »

Mutta suomeksi sanottuna taidan roikkua suhteessa, joka ei ole haluamani kaltainen.  Cry Johtunee että 5. huoneeni on skorppari tai sitten joku huono riippuvuusaspekti.

BYÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ  Cry


 Shocked Mitä, mitä..?! Onko Scorpari riippuvainen ja takertuvainen??  Shocked
Luojan kiitos, että olen  aurinko kaksoset ja  kuu vesimies tuon  askendentti skorpioni;in lisäksi. crazy2

Alkoi ahdistaa oma takertuvaisuus ja riippuvuus, mutta kai nuo muut tekijät tasapainottaa..? buck2

Jos tässä nyt alkaa miettiä omia puutteita ja vikoja, niin mistään suhteesta ei tulisi yhtään mitään. Cry buck2

Miettikää ennemmin sen kumppaninne kanssa yhdessä ääneen mitä haluatte ja unelmoitte,
älkääkä miettikö niitä omia aspektejanne tyttöjen kanssa, koska se ei vie suhdetta eteenpäin.
Se kumppani voi olla ihan mega ihana ja täydellinen, mutta ei ajatustenne ja toiveittenne lukija,
eikä taatusti osaa tehdä mitään oikein,
jos et kerro hänelle ja unelmoi ääneen, mitä haluat.  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #55 : 25.12.2008 18:43:44 »

muuten mikä tosiaan on ihannemies?

pitkä tumma komea ja rikas?

vai joku joka on hauska, jännittävä, seksikäs, sielukas ja huolehtii asioistaan?

vai vaarallinen, epäluotettava, satuttava, ehkä jopa.. tökerö?

siis.. millaista kokemusta haluat?

oletko loppujen lopuksi hyvä päättämään millainen on ihannemies; tiedätkö sen? tietääkö sielusi? kohtaatko sen mitä toivot, vai saat, vai tarvitset, vai mitä??? hmm..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #56 : 26.12.2008 19:54:27 »

Siinä Cocijolle ja meille muille sinkuille pohdintaa. Cool

Vetäsit hyvät klassiset esimerkit. Miksi "aina" esim: pitkä, tumma, komea ja rikas??
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 27.12.2008 01:10:08 »


Vetäsit hyvät klassiset esimerkit. Miksi "aina" esim: pitkä, tumma, komea ja rikas??

Joo ei aina! Vaaka on blondi! Grin 2funny

Tuli sellainen juttu mieleen, että kuinka paljon teillä on se "ihanne" muuttunut
kokemuksen ja iän (ja miehen) myötä?

Itselläni tietyt perusasiat, mitä sen miehen pitää olla, on vain varmistunut kokemuksen ja miehen myötä,
mutta sitten painotus, että mitä puolia arvostan milläkin hetkellä elämässäni, vaihtelee.

Koen, että minulla aina ollut "oikea" mies, mitä olen "tarvinnut" milläkin hetkellä.
Ainoastaan parikymppisenä oli jotain sellaista miesainesta ympärillä,
joka olisi saanut jäädä kokematta ja tapaamatta. buck2

Esim. Tällä hetkellä nautin tosi paljon Vesimieheni tasaisuudesta ja siitä, että sillä on kaikki balanssissa.
Hän ei kuohu ja järkyty mihinkään suuntaan, vaan on vakaa kuin kallio. Smiley
Aikaisemmin olisin pelännyt sellaisen miehen olevan tylsä.

Vaaka taas on palavan intohimoinen ja impulsiivisempi, joka on itse asiassa välillä aika stressaavaakin,
-etenkin kun itseltäni löytyy tuota tulta ja impulsiivisuutta aivan omiksi tarpeiksi. Grin

Siis painotus on muuttunut, mitä arvostan. Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #58 : 27.12.2008 07:08:38 »

Kyllä mulla on ihannemies muuttunut elämän ja iän myötä. Ennen en tykännyt esim tummista pitkähköt hiukset omaavista miehistä, mutta nykyään vetää myös puoleeni. HUOM! (Ei hevi-tai metalmiehet) Koskaan ei myöskään mallin tapaiset miehet ole kiinnostaneet. Teininä tuli sekoiltua vääriin miehiin enkä oikeen koskaan tuntenut rakkautta niihin; en tuntenut tarvetta ilmaista koska en ollut rakastunut.

Itseäni kiinnostaa ikäistäni vanhemmat miehet; iän tuoma karisma ja samalla elämänkokemus. Viehätys on suuri heihin Wink Tasapainoinen (hyvässä määrin) ja sellainen suht rauhallinenkin että vois lepyttää mun tulista luonnetta välillä. Smiley Nyt viime aikoina olen tavannut miehiä joilla on ollut osittain sama elämäntilanne; paljon tapahtunut samoja asioita tai esim ollut menetyksiä. Sekin on mulle kumppanin löytymisessä sellainen tärkeä asia; Ollaan siinä sitten sillai samalla aaltopituudellakin. Smiley

En tiedä, tai sitten tiedän, että jokin on siinä välissä ettei suksi pitemmän päälle luista. Jokin on siinä että hiertää tai alkaa inhottamaan. Vitsi kun mulla on se tietty ulkonäkopiirre mistä miehessä tykkään! Vedänköhän liian tiukat rajat kumppanin suhteen!? Paskat en vedä Wink
« Viimeksi muokattu: 27.12.2008 09:59:53 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #59 : 27.12.2008 11:30:48 »

Nyt kun syksykin on saapunut, niin mulla ihan sydän huutaa kun en millään tunnu tavoittavan sitä "omaa" ihannemiestäni. Tuntuu, että kaikki keinot on jo käytetty, vaikka varsinaiseti en ole alkanutkaan metsästämään häntä... Haluaisin, että minut vain löydettäisiin tiettyjen vihjeiden avulla, joita olen itsestäni ripotellen laittanut salaisiin paikkoihin kuin syötiksi. Wink

Oletko kokeillut paradoksaalista intentiota? Tässä tapauksessa se voisi merkitä
sitä, että yrität suggeroida itsesi pelkäämään "ihannemiehesi" tapaamista.
Voisit vaikka mielessäsi hokea: "Toivottavasti en törmää tänään ihannemieheeni",
tjsp.

Asioilla joita pelkäämme tahi jostain muusta syytä yritämme vältellä, lienee taipumus
tulla polullemme ennemmin tahi myöhemmin.

 :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: