Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121845 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #135 : 31.01.2009 09:20:55 »

Jaahas! No en voi mitenkään purkaa isääni kohtaan olevia tunnelukkoja kun hän oli miltei mulla arvoitus.  :Smiley

Olen paljon tätä asiaa miettinyt kun etsin edelleen elämäni miestä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #136 : 31.01.2009 12:42:27 »

Jos mä olen jossain mukavassa paikassa viettämässä aikaa, niin kyllä mä voin sanoa, että kun kohtaan katseen miehen kanssa niin mä haluan oikeen esittää kuin haavoittunutta Wink Mä haluan viestittää, että "mua et niin helpolla vieteltäväksi saa". Ehkä sellainen pikku kissa-hiiri-leikki on yllä... Just sellaista katseen kääntämistä muka poispäin ja taas vilkaisua.... Wink

Minua ei ehkä ole helppo lähestyä, mutta ei sekään ole ollut ylitepääsemätöntä. Olen vaan ollut väärään aikaan oikeassa paikassa ja tarjonta vääränlaista.

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #137 : 31.01.2009 14:51:31 »

Mietin tuossa kun mulla  venus 8. huoneessa:

- mm näin: Hänen emotionaaliset reaktionsa voivat olla vahvoja, hänen kiintymyksensä ja rakkautensa paljon vaativaa ja hänen vaatimuksensa puolisoa kohtaan korkeat. Seksuaalisuus ja omistushalu voivat liittyä yhteen ja eroottisuus on monen ongelman polttopisteessä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #138 : 31.01.2009 17:13:25 »

Tuli tuossa mieleen, meidän kaikkien äitien lapsista, meidän kaikkien naisten unelmista, voimastamme ja kyvyistämme kasvattaa lasta, poikaa, miestä, kuningasta...!

Että eiköhän se ihannemies löydy sieltä, missä meillä on rakkautta, viisautta ja oveluutta häntä rakastaa ja muokata. Sillä mies usein tiedostamattaan syttyy naisen unelmiin, seuraa niitä ja kasvaa niissä. Ja kun ne romahtavat, säikähtää mies ja pakenee tai vihastuu ja puraisee!

Mielikuvani sanailua...Löytyykö perää? Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #139 : 31.01.2009 17:37:55 »

Eiköhän meistä jokainen oleta, että siellä missä on, tai kokee olevan rakkautta ympärillä, uskoo myös onnen löytyvän. Olkoon se vaikka polku tallattu tai paikka mystinen - kunhan vain sydämmessään tuntee niin...

Vai mitä? Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #140 : 31.01.2009 19:18:00 »

Mietin tuossa kun mulla  venus 8. huoneessa:

- mm näin: Hänen emotionaaliset reaktionsa voivat olla vahvoja, hänen kiintymyksensä ja rakkautensa paljon vaativaa ja hänen vaatimuksensa puolisoa kohtaan korkeat. Seksuaalisuus ja omistushalu voivat liittyä yhteen ja eroottisuus on monen ongelman polttopisteessä.

Huoh..! Embarrassed Me too.  venus rapu  aurinko kaksoset 8.huone.

Eilen illalla minulla oli todella epämiellyttävä keskustelu mieheni kanssa.
Todella  tickedoff juristimainen keskustelu. Angry

Hän sanoi, että tuntee välillä hyvin voimakkaasti, että ei pysty täyttämään kaikkia vaatimuksiani miehenä
ja tuntee pelkoa siitä, että jos hän ei kykene,
niin kenkää tulee ja rajusti.  askendentti skorpionimars jupiter chiron oinas 4.huone,  kuu vesimies

Hän vaati minua miettimään, mitä oikeasti haluan ja mikä/mitkä ovat tavoitteeni yhteiselämälle
ja mitä oikeasti hänestä haluan esiten, isän, ystävän, rakastajan, kumppanin, tukijan vai rahoittajan,
koska kokee, että nämä kaikki pitäisi toimia moitteettomasti kanssani
ja se on täysin mahdoton tehtävä yhdelle miehelle.

Hän myöskin haluaa, että mietin, että haluanko pari, kolme vuotta kestävän suhteen
vai vanheta saman miehen kanssa ja miten näen elämäni vanhempana.

Hän on myöskin kysyi viitaten ura-tavoitteisiini, että mihin ihmeen väliin sijoitan parisuhteen,
koska olen nyt huusaamassa maailmalla sitä ja tätä ja haaveilen urakehityksestäni sitä ja tuota
ja mikä minulle on riittävästi rahaa kk ja millaiseen elämäntasoon ja tyylin olen tyytyväinen
ja mitä se pitää käytännössä sisällään.

Hän haluaa, että laitan nämä kaikki paperille, niin että hän voi nähdä ne.

Vastasin, että minulle riittää kolme miestä, yksi joka pitää huolta, yksi joka on kuin paras ystävä
ja yksi joka on loistava rakastaja ja niiden kaikkien pitää olla
kuin ehtymätön pankkiautomaatti, eikä koskaan kyseenalaistaa, mihin olen rahaa käyttänyt
ja heidän kaikkien tulee tukea minua
kaikissa pyrkimyksissäni mukisematta ja antaa hengitystilaa välittömästi, kun sitä haluan
ja tulla paikalle välittömästi, kun niin haluan. Tongue Grin Cheesy 2funny

Ei oikein lähtenyt tuo vitsi jostain syystä..  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #141 : 31.01.2009 20:13:12 »

kas.. miten se yleensä onnistuu kun mies yrittää puhua sinulle asiaa? olen varmaan TODELLA outo, kun luulen vieläkin yhden miehen riittävän, esim kerrallaan. onko yksi mies riittänyt kerrallaan? luin myös enemmän arabimaista; kovin eri kulttuuristakaan ei voi tyyppiä ottaa...> SIELUKUMPPANI!  coolsmiley toisaalta VOISIN yhtä hyvin jatkaa uraakin.. matkat ne vaan piristää, varsinkin kun tajusin miten järjestää paljon mm noita spa-matkoja, heh. kun asiat laittaa paperille, se voi selkiyttää, mutta mieli voi muuttua noin päivässä. asia on aivan turhan mutkikas, sillä kaikkeudellehan ei pitäisi minkään olla niin helppoa kuin asettaa sopivat ihmiset toistensa tielle, vai. mikä siinä on niin.. difficult??  nyt en osaa laittaa sanoja oikein tästä aiheesta.  Lips Sealed knuppel2  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 31.01.2009 21:05:40 kirjoittanut ~Sac Xib Chac~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #142 : 31.01.2009 21:14:18 »

kas.. miten se yleensä onnistuu kun mies yrittää puhua sinulle asiaa? 

aurinko  merkurius kaksoset ja  kuu vesimies haluaa heittää kaiken hankalan keskustelun hassutteluksi Cheesy
-siinä varmaan yksi olennainen osa viehätysvoimaani, josta  vesimies-mieheni,
(kuin myös yleensä muutkin mieheni) heltyy jotenkin isälliseksi.

Btw, tuon paperin vein hänelle innoissani ja tohkeissani kuin pikkutyttö toivomuslistan joulupukille Cheesy :Smiley angel
ja nyt hän kokkaa minulle jotain illallista pudistaen päätään naureskellen,
koska asetin kirsikan pääni päälle ja kysyin silmät killittäen,
että "Pretty please..? ...hmmmh...?" :Smiley  Tongue angel
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #143 : 01.02.2009 09:54:54 »

Itselläni tuo tulkinta 8. huoneessa tarkoittaa sitä, että elämässäni olen joutunut taistelemaan ja sitä omaa elämänpolkua ihan kunnolla auraamaan. Niinpä siinä oon muuttunut ja muovautunut niin, että elämänkumppanin löytäminen ja tavoitteet hänen suhteensa ovat vaativat.

Siksi oikeestaan on hyvä, ettei hänenlaisiaan ookkaan tusinakaupalla tarjolla. Itsekkään kun en ole tusinatavaraa. Cool
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #144 : 01.02.2009 10:45:10 »

Kyllä se kieltämättä joskus vähän rassaa, kun tuhansia vuosia vanhoja tunnelukkoja pitää purkaa tässä elämässä, ja vielä useamman henkilön kanssa  Tongue

Että olisko sittenkin kivapi olla kristitty, uskoa putkiaivolla että meillä on vain tämä yksi elämä, toisella parempi toisella huomattavasi tuskallisempi...eli ajatella vain että herra antoi herra otti, tyydy siiihen hottentotti ? Ja jesse pelastaa.

No juu ei, ei olis   Grin
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #145 : 01.02.2009 10:55:11 »

rubiinitar: Voitko tarkentaa ja kertoa millaisista tunnelukoista on kyse?
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #146 : 01.02.2009 11:02:53 »

Oi, en tiedä missä sijaitsevat! Ja onko 'tunnelukko' sana oikea puhuttaessa edellisten elämien tunteista ja/tai karmasta.

Mutta tällaista tietoa minulle kanavoidaan jatkuvasti, että 'se-ja-se-ihmissuhdde-siinä-ja-siinä-elämässä' pitää saattaa nk. päätökseen. Ja jos jompikumpi luovuttaa (ovat usein hyvin vaikeita selvitettäviä), niin eikun taas jatketaan seuraavassa elämässä.  crazy2

Nämä 'lukot' (jos niitä siis on) tai sielunsopimukset, whatever, varmaan saivat aikaan sen, että olin jo ihan pikkulapsena hyvin väsynyt, kun ajattelin elämääni eteenpäin.  angel

Toinen juttu ovat sitten tässä elämässä hankitut tunnelukot (jälleen semanttinen juttu, mitä tuolla lukolla tarkalleen ottaen tarkoitetaan), eli esim. omaan isään tai äitiin liittyvät. MOLEMPIEN purkamista on minulle esitetty syyksi jatkuviin ja toistuviin  haasteisiin ihmissuhdeasioissa.

Minun kohdallani näitä lukkoja puretaan todella konkreettisesti ja näyttävästi, esim. aivan ihastuttava taloni paloi vastikään, 'puhdistettiin' tunnelukoista/-jäämistä??  Grin Grin Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #147 : 01.02.2009 11:03:47 »

siis onko sinulla mitään kivaa ja positiivista liittyen ihmisiin? minua ei moiset tunnesysteemit enää kahlitse.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #148 : 01.02.2009 11:10:33 »

Tunnelukko
(Wikipedian mukaan)

Tunnelukko on lapsuudessa opittu haitallinen uskomus, joka ohjaa ajatuksiamme, tunteitamme ja käyttäytymistämme. Tunnelukot laukaisevat voimakkaita vihan, pelon, surun ja ahdistuksen tunteita. Tunnelukon voi aiheuttaa lapsuudessa tapahtunut hylkääminen, arvostelu, ylisuojelu, kaltoin kohtelu, syrjintä, hyväksikäyttö tai laiminlyönti. Tunnelukko saa aikuisen luomaan uudelleen niitä lapsuutensa oloja, jotka olivat vahingollisia.

Tunnelukko on kognitiivisen psykoterapian käsitteitä. Tunnelukosta käytetään myös tieteellistä nimitystä skeema.


Tunnelukkoja ovat:

hylkääminen
kaltoin kohtelu
riippuvuus
suojattomuus
tunnevaje
ulkopuolisuus
vajavuus
epäonnistuminen
alistuminen
vaativuus
oikeutus


rubiinitar kaiketi tarkoitti juuri tätä!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #149 : 01.02.2009 11:13:19 »

Toki on positiivistakin kokemuksia, minullahan on vielä jäljellä kaksi lasta!

Kolmas lapsi, äitini ja isäni kuolivat kaikki hyvin erikoisella ja dramaattisella tavalla. Jopa niin dramaattisella, että koen ne koomisina, kohtalon tragikomediana

Sisareni kohtalo on samantyyppinen, rujoa tragiikkaa. Kuin olisi joku kauhukabinetin hirviön saalis, muut pääsevät päällistelemään ulkopuolelta ja taivastelemaan  Cheesy  (ihmiset rakastavat taivastelua, piilevää  vahingoniloa)

Ja tunnelukoista vielä: en itse tee eroa menneiden elämien ja tämän elämien kokemusten välillä, joten suonette anteeksi jos puhun tunnelukoista myös edellisiin elämiin liittyen. Toki niihin liittyen voisi käyttää jotain muutakin termiä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: