Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121811 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #165 : 03.02.2009 13:43:13 »

Miehessä haluan, että hänelle on mm tietty määrä älliä ja sellaista lapsenkinmielistä uteliaisuutta ja tiedonnälkää, uusia, mielenkiintoisia ja syvällisiäkin asioita kohtaan. Pidän siitä että hän on myös aktiivinen elämän eri osa-alueissa.

Sellainen saatanan perässä vedettävä junanjatke saa mun sappeni kiehumaan! tickedoff

Itse kun olen suorastaan kauhean tiedonjanoinen. Jatkuvasti on jotain uutta ideaa, tai mielenkiinnon kohdetta mitä vois opiskella. Teen työtäni hyvin antaumuksella ja vaadin itseltäni paljon. coolsmiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #166 : 03.02.2009 15:19:16 »

Miehessä haluan, että hänelle on mm tietty määrä älliä ja sellaista lapsenkinmielistä uteliaisuutta ja tiedonnälkää, uusia, mielenkiintoisia ja syvällisiäkin asioita kohtaan. Pidän siitä että hän on myös aktiivinen elämän eri osa-alueissa.

Sellainen saatanan perässä vedettävä junanjatke saa mun sappeni kiehumaan! tickedoff

Itse kun olen suorastaan kauhean tiedonjanoinen. Jatkuvasti on jotain uutta ideaa, tai mielenkiinnon kohdetta mitä vois opiskella. Teen työtäni hyvin antaumuksella ja vaadin itseltäni paljon. coolsmiley

Tuuli-Hiuksissa:
Puhut aivan kuin mun suullani  Wink Mulla on jatkuva uteliaisuus elämää ja elämän ihmeitä kohtaan ja kyllä ootan mieheltäkin sellasta samanlaista aktiivista otetta asioihin. Avarakatseisuus on myös hyvin tärkeetä. En jaksa ollenkaan sellasta, että jatkuvasti arvostellaan ja kytätään muita. Kun keskittyy omaan elämäänsä ja omiin asioihinsa ja kunnioittaa muiden ihmisten asioita heidän asioinaan, niin maailma on paljon parempi paikka elää  Grin
Ihania sellaset ihmiset, jotka suhtautuu vähän kuin huvittuneena erilaisiin asioihin, mutta se huvittuneisuus on samalla sellasta uteliaisuutta myös. Eräs mies omaa tällaisen loistavan katsantokannan maailmaan ja elämään ja ihailen hänen tapaansa kohdata ihmiset  smitten
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #167 : 03.02.2009 21:11:56 »

Sellainen saatanan perässä vedettävä junanjatke saa mun sappeni kiehumaan! tickedoff

 Grin Tämäpä oli hyvin tiivistetty. Itse olen kyllä antanut pakit useammallekin miehelle juuri tästä syystä, ja kerran jopa pakittanut miehen sanomalla, että en oikein uskoisi tämän pysyvän perässäni. Suoraan en sanonut, että saati tarvittaessa toimimaan veturina. Nimittäin minä kun olen omalla tavallani päättäväinen ja itsepäinen ihminen, tiedän tarkkaan mitä en halua. Mutta kun tarjolla on monta hyvää vaihtoehtoa, päättäminen on vaikeaa - tyypillinen vaaka siis olen tässä ainakin. Silloin ihan mielelläni annan jonkun muun päättää. Joku on tulkinnut tämän kyllä sitten niin, että olen antanut hänelle luvan päättää ihan kaikesta, ja tästäkin on seurannut ongelmia.  Nyt kuitenkin olen joko vanhemmiten pyöristynyt tai sitten olen löytänyt ihmeolion, joka tahtoo voimakkaasti niin samanlaisia asioita kuin minä, että hirveitä valtataisteluita ei ole suhteessa ollut.
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #168 : 03.02.2009 22:23:42 »


 Smiley No mulle on kyllä käynyt myös niinkin päin, että pari miestä on sanonut itse mulle, että sori, mutta
en taida pysyä sun vauhdissa mukana  Grin
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #169 : 03.02.2009 22:24:31 »

laitatko mielestäsi paljon itsestäsi peliin Sasha, vai aina sillä mielellä että vaihdetaanpa tää kohta, ei tämäkään ole se? sehän on tietty paras tapa lähteä juttuihin ettei ole 100% mukana, onkohan miehetkään. miehillä on eri toiveita naiselle: vaimo äiti tukija kamu koriste.. jne.. kumppani.. jos ne mitään edes ajattelee..

Menen aina 110 lasissa suhteeseen, mutta minulla nyt vain sattuu olemaan kova tarve
olla välillä ihan yksikseni myös. Smiley

Ja mielestäni on monta oikeaa miestä
-kukin on aina sopinut siihen elämäntilanteeseen aina täydellisesti. Smiley
Minulla ei ole ollut montakaan Herra Väärää. Smiley


tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #170 : 04.02.2009 10:21:06 »

Tuuli-Hiuksissa....
mä oon oikeesti kade sulle tosta aamuvirkkuisuudesta  Wink olis ihanaa olla aamuvirkku ja aloittaa päivä ajoissa ja vaikkapa lenkiltä  Smiley no totta mouses sitä TÄYTYY herätä aamulla aikasin sillon kun on työpäivä, mutta olis kiva osata herätä silloinkun kun ei ole PAKKO.
Ihan hirveetä herätä kuudelta  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #171 : 04.02.2009 10:35:26 »

no, oman kokemukseni mukaan ei kannata mennä enää 100% mukaan. siksi kai otin ravun leikkisuhteeksi. no sellaista tänään. ei aikaa tälle..

minusta on hieman liisteriä sanoa että "täydellisesti" sopi.. olihan kovia fiiliksiä ja jotain hyvääkin tilanteissa, mutta sellainen vakava rakentaminen ei tunnu pelaavan. ehkä joskus vielä.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #172 : 04.02.2009 12:21:37 »

Liian itsenäinen, liian omapäinen, liian lyhytjännitteinen, ja vielä mitä, hassunhauska.

Siksi varmaan vapaana juoksentelenkin 2funny
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #173 : 05.02.2009 10:58:07 »

Nyt kun syksykin on saapunut, niin mulla ihan sydän huutaa kun en millään tunnu tavoittavan sitä "omaa" ihannemiestäni. Tuntuu, että kaikki keinot on jo käytetty, vaikka varsinaiseti en ole alkanutkaan metsästämään häntä... Haluaisin, että minut vain löydettäisiin tiettyjen vihjeiden avulla, joita olen itsestäni ripotellen laittanut salaisiin paikkoihin kuin syötiksi. Wink

En kehtoo koko ketjua lukea läpi. Mahtaakohan kukaan olla tiedustellut,
mitkä ne "ihannemiehen" kriteerit oikein ovat?

 :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #174 : 05.02.2009 12:09:49 »

Kyllä tänne on jokainen kirjoittaja, tavalla tai toisella vihjaillut ihanteensa kriteereitä.

Ole hyvä vaan ja lue läpi koko topik.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #175 : 07.02.2009 11:11:28 »


Viime aikoina minulle on meditoidessa alkanut tulla kaikenlaisia "ratkaisuja"
eri kaliiperin pulmakysymyksiin. Taisimpa siis löytää "lopullisen" vastauksen
siihen, miksi ihannemiehen löytäminen on niin vaikeaa.

Se on sitä ilmeisesti siksi, että hetelmällisessä iässä olevan naisen
ihannemiehen pitäisi olla kuin kameleontti,
ja muuttua miltei laidasta toiseen sekä psyykkisiltä että fyysisiltä
ominaisuuksiltaan, riippuen Kuun "vaiheesta"...

 smitten uglystupid2 tickedoff  crazy2  angel  buck2  Shocked    etc.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #176 : 07.02.2009 15:48:08 »


Viime aikoina minulle on meditoidessa alkanut tulla kaikenlaisia "ratkaisuja"
eri kaliiperin pulmakysymyksiin. Taisimpa siis löytää "lopullisen" vastauksen
siihen, miksi ihannemiehen löytäminen on niin vaikeaa.

Se on sitä ilmeisesti siksi, että hetelmällisessä iässä olevan naisen
ihannemiehen pitäisi olla kuin kameleontti,
ja muuttua miltei laidasta toiseen sekä psyykkisiltä että fyysisiltä
ominaisuuksiltaan, riippuen Kuun "vaiheesta"...

 smitten uglystupid2 tickedoff  crazy2  angel  buck2  Shocked    etc.



Jep!  smitten
Mutta minulle riittää jo pelkästään sekin, että se näyttää hyvälle, on loistava rakastaja,
menestynyt, antelias (minulle) rahan suhteen, ilmestyy ja katoaa heti kun haluan,
eikä valita mistään. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #177 : 07.02.2009 17:59:37 »

 Grin Sasha, sulla ON varaa!  laugh smitten

Mulla on niinpäin, että mitä vanhemmaksi tulen, niin sitä ronkelimmaksi - vaikka ei ois' varaa  2funny
Hyvää viikonloppua kaikille  Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #178 : 09.02.2009 15:57:20 »

 Tongue
Cheesy Grin 2funny
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #179 : 09.02.2009 22:56:37 »


Yht'äkkiä tuli mieleen potentiaalinen ilmeisin syy: lähes kaikki
kunnon (parasta A-ryhmää olevat) miehet ovat "varattuja"??

Ehkäpä tuokin on aiemmin tullut esille tässä ketjussa...

 :Smiley    Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: