Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121794 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
suski81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9



Profiili
« Vastaus #180 : 10.02.2009 08:13:30 »

Hei!!!!

Minulla on nyt tarve kertoa oma tarinani, onko tämä sitten kohtaloa vai mitä? ja kuinka tarina jatkuu, sitä emme vielä tiedä...

Tarina alkaa näin...

Olin n. 10 vuotiaana laskettelu reissulla, tapasin ikäiseni pojan ja "rakastuimme" niin kuin 10 vuotiaat voi. Olimme kirjeenvaihtoa hetken, kunnes se loppui..

Tapasimme n 15 vuotiaana uudelleen, sen jälkeen emme nähneet.

Muutin viime jouluna etelä-suomesta takaisin pohjanmaalle kotikonnuille, päätös syntyi yhdessä illassa ja tavarat olivat neljän päivän päästä perillä. Minulla oli vain pakottava tarve muuttaa takaisin, jättää vakituinen työ ja ihanat ystävät. Lähdin tyhjän päälle, ilman asuntoa tai työtä. Sain samantien eräästä päiväkodista työn. Pari-kolme viikkoa sitten töissä ovesta astui sisään 17 vuoden takainen rakkaus... MITÄ TAPAHTUI???

Tapasimme viimeviikonloppuna. Mies astui ovesta sisään, sanoi, että on etsinyt ja miettinyt minua kaikki nämä 17 vuotta ja nyt olin siinä.

Kävi ilmi, että mies oli muuttanut puoli vuotta minua aikaisemmin takaisin kotikonnuille, olimme molemmat asuneet etelä-suomessa, käyneet samoissa paikoissa, törmäämättä toisiimme.....Huh

Juttelimme monta tuntia, kerroimme mitä kaikkea oli 17 vuoden aikana tapahtunu, kerroimme syvimmät salaisuudet...totesimme että aivan kuin olisimme aina tunteneet toisemme.

Tosiaan...miten tarina jatkuu, en tiedä vaikka haluaisin...mies elää toisessa parisuhteessa... lapsi ei ole heidän yhteinen. Tunnen suurta vetovoimaa miestä kohtaan...

ONKO TÄMÄ SIIS KOHTALON PELIÄ?
« Viimeksi muokattu: 10.02.2009 08:27:51 kirjoittanut suski81 » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #181 : 10.02.2009 18:17:43 »


Yht'äkkiä tuli mieleen potentiaalinen ilmeisin syy: lähes kaikki
kunnon (parasta A-ryhmää olevat) miehet ovat "varattuja"??



No ei se minua ole paljon haitannut.. :Smiley Wink angel 
-kyllä ne yleensä aika nopeasti on eronnut. Tongue

Ja ei ole kaikki varattuja. Olen tavannut tässä ihan hiljattain varsin super A-luokan uroksen,
perhanan komea menestynyt liikemies ja on vielä hitsin hyvä luonteinenkin,
ja on kuules ihan vapailla markkinoilla (aivan omaksikin suureksi yllätyksekseni!!!  Shocked)
ja plakkarissani on jo kutsu huomeniksi romanttiselle illallisella ko. gentlemanilta. Huh Shocked smitten

Niin hyvältä pakkaus näyttää ja kuullostaa, että pakko sen olla huono sängyssä.  Huh  angel


Grin 2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #182 : 10.02.2009 18:20:12 »

Ja astrologian harrastajille (kuin myös itselleni) hienoinen ylläri;

Tämä super A-luokan mies on  aurinko KAURIS Shocked Huh crazy2 uglystupid2
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #183 : 10.02.2009 21:45:30 »


Yht'äkkiä tuli mieleen potentiaalinen ilmeisin syy: lähes kaikki
kunnon (parasta A-ryhmää olevat) miehet ovat "varattuja"??

Ehkäpä tuokin on aiemmin tullut esille tässä ketjussa...

 :Smiley    Wink

Näin voi olla, ainakin jossain päin maatamme. Heh Grin Se on kyllä tosi, etten kovin montaa (A-luokan) potentilaalista miestä ole kyllä kohdannut, tai että heitä tusinattain vastaan kävellyt.

Mutta mä metsästän... Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #184 : 10.02.2009 23:31:24 »


Vuosien mittaan on huomannut kykenevänsä niin moneen asiaan(=kaikkeen) ettei ole olemassa mitään rajoituksia sille ihannemiehellekään :Smiley Yhdistelmä ratkaisee.

No näinpä. Smiley
Paljon minulla on vaikuttanut se, missä (alueella ja maassa ja kaupungissa) asun. Smiley

Nyt asun keskustassa taloyhtiössä, jossa on suurimmaksi osaksi liike-elämän juristien toimistoja
(ei montakaan asuntoa)
ja jostain kumman syystä, saan kutsuja juuri juristeilta, tuomareilta ja liikemiehiltä,
jotka ovat siellä asiakkaana. Smiley

Sitten vielä, alakerrassa on italialainen vähän paremman luokan ravintola (lounas/illallinen)
ja heti kadun toisella puolella suuri hienostotavaratalo shampanja -ja Sky baareineen (töiden jälkeen),
ja tunnetut ns. luxus merkkien liikkeet noin 30-50 m päässä,
joten tyylikästä ja korkeatasoista miestä löytyy heti, kun vain astuu hissiin tai ala-aulaan,
missä nuo peijoonit väijyy kuin susilauma, Shocked milloin joku pupunen sinne astuu.. Tongue
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #185 : 11.02.2009 09:16:22 »

Jos on erikoislaatuinen ihminen niin tuskinpa niitä sopivia "puolikkaita" on olemassa turhan montaa..

Toisaalta me ihmiset olemme muuttuvaista sorttia. Minulle ei ainakaan ole olemassa enää paluuta entiseen ja hyvä niin.

Vuosien mittaan on huomannut kykenevänsä niin moneen asiaan(=kaikkeen) ettei ole olemassa mitään rajoituksia sille ihannemiehellekään :Smiley Yhdistelmä ratkaisee.

Näinpä. Ihminen muuttuu ja muovautuu elämänvarrella. Näin olen kokenut, ettei hevillä ole montaa hyvää miesehkokasta ollut joitten kanssa olis vois ajatella pidempää elämänkaarta yhdessä. Monilla elämänvalinnoillani on vaikutusta siihen, miksi ei ole samansuuntainen mies tupsahtanut elämääni viimeisien vuosian aikana.

Jännä tässä asiassa on kuitenkin se, että saatan ihastua, tai tuntea ihastusta viikoittain tai kuukausittain jossain tilanteessa tai vaikka ohimennen huomattuaan ihastuttavan miehen. Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #186 : 18.02.2009 10:49:29 »

Nyt olen laittanut sitten tuulemaan. Katsotaan nappaako! Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #187 : 20.02.2009 11:30:09 »

Pienen piston tunsin sydämmessäni Saturnalia kun luin onnestasi siellä maapallon toisella puolelle. Smiley
Kertomuksesi on kuin tarunhohtoinen, mutta kuitenkin niin todellinen ja ehkä myös satuttava. Ymmärrän kun sydän sanoaa, toivoo ja tahtoo, mutta siinä samalla sielu repii kuin tulta; halu olla siellä missä sydänkin, mutta mitäs sanoo järki!?

Järjellä olen varmaan liikaakin aiemmin ajatellut, ja se voi olla se tekijä mikä rajoittaa mahdollisuuksiani. Voin sanoa, että sydämmeni on siellä, sydämmeni on täällä... Embarrassed
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #188 : 20.02.2009 11:33:21 »


voisiko ihannemies olla lattari? siis kyllähän ne imartelee, mutta millainen on naisen ja miehen välinen kulttuuri? 1-2 latino/espanjamiestä tiedän jotka on ok, eikä ne edes aina halua blondia, heh heh.

hmm.. no huomenna näen varmaan henkisiä miekkosia, katsotaan what happens, ja su, vai eikö. on kuitenkin se tunne siitä jostain - kas kummaa, mexicokulttuurista. mutta elin siellä silloin ja nyt pohjoisessa.. kyllä täällä on hyvin mennyt paikallisen kanssa, siis silloin kun liippasi oikeaa. ulkonäön kannalta edelleen kiinnostaisi enemmän P-Eurooppa kuin kaukomaat.. tai olemisen kulttuuri..
« Viimeksi muokattu: 20.02.2009 11:36:12 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #189 : 21.02.2009 08:41:48 »

Näin viettelet miehen! Wink
 

Jokaisessa naisessa piilee neljä suunnatonta voimavaraa: kuningatar, rakastajatar, pikkutyttö ja emäntä. Tämä on pietarilaisen naisten seksuaalikouluttajan Larisa Renarin pääteesi, jolla hän on tienannut jo kokonaisen omaisuuden.

Renarin mukaan kuningatar on naisissa oleva itsevarmuus, vapaus ja älyllisyys. Kun hän käyttää tätä voimavaraansa, hän saa mieheltään ihailua ja palvontaa.

Rakastajatar on naisissa oleva seksuaalisuus ja innoitus. Näin hän saa mieheltään mielihyvää ja orgasmeja.

Pikkutyttö on naisissa oleva kepeys, naiivius ja haltioituminen. Tätä voimaansa hyväksikäyttäen nainen saa mieheltään turvaa, huolenpitoa, lahjoja ja rakkautta.

Neljäntenä olomuotona on emäntä, joka on naisissa oleva kodinhengetär, jonka kautta hän saa mieheltään kiitollisuutta, hyväksyntää ja rahaa taloudenhoitoon.

Lue lauantain IS:stä reportaasi Larisa Renarin pitämiltä naisellisen voiman kursseilta.

Larisan miehenviettelyvinkit:

1. Katso miestä Ensimmäisen katseen on kestettävä ainakin 7 sekuntia. Miehillä on putkinäkö, he näkevät vain naiset, jotka katsovat heitä.

2. Hymyile hänelle Hymy kertoo miehelle, että olet iloinen, ja hän ajattelee automaattisesti, että juuri hän teki sinusta sellaisen. Iloiset naiset saavat miehen, vakavat naiset menevät luostariin.

3. Lähesty miestä Käytä mikä tahansa tekosyy tullaksesi hänen lähistölleen.

4. Puhu hänelle Sano jotain, mitä tahansa, mutta lähinnä jotain kepeää. Hän muistaa myöhemmin vain sinun kauniin äänesi, eikä pohdi repliikkisi syvempää sisältöä.

5. Kosketa häntä Puhuessasi voit tarttua häntä käsivarresta tai sipaista hänen kättään vaivihkaa. Tämä on erityisen tärkeää, sillä se kertoo sinun olevan valmis läheisyyteen.

6. Ole salaperäinen Älä kerro heti kaikkea - äläkä varsinkaan ala vuodattaa hänelle, kuinka rasittava pomosi on.

7. Ota käyttöön kuningatarasenne Herätä miehen metsästäjävaistot, ole itsenäinen, kiireinen ja odota, että hän itse etsii sinut käsiinsä. Tapaile miestä silloin tällöin, mutta älä mene hänen kanssaan sänkyyn. Tapailuajan täytyy kestää 3-6 kuukautta, ja ainakin kuusi tapaamista ennen seksiä.

8. Ratkaiseva päätös Päätä, haluatko hänet aviomieheksesi. Jos haluat, ota käyttöön pikkutyttöasenne - ja seksi. Muista myös, ettet esittele kaikkia sänkytaitojasi ensimmäisenä yönä, sillä olethan tyttö!

9. Katoaminen Ensimmäisen yhteisen yön jälkeen katoa muutamaksi päiväksi hänen ulottumattomiinsa. Miehelle jää aikaa ymmärtää, mitä hän sai ja mitä hän on vaarassa ehkä menettää.

10. Mies kosii Ole vuorotellen rakastaja, kuningatar ja pikkutyttö - mutta ei missään nimessä emäntä ennen kuin vasta pitkään häiden jälkeen. Mies kosii sinua muutamassa kuukaudessa. Jos ei kosi, sano hyvästit ja luo jälleen kiinnostunut katse ympärillesi.


PS. Tällainen poiminta iltsikan sivuilta! Wink

Lähde: http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=1648302

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #190 : 21.02.2009 09:59:33 »

ja mies joka odottelee tuollaisia leikkejä ja ryhtyy niihin on missä?

eihän tuokaan toimi>; pisin suhteeni alkoi heti seksillä ja oli romantic, ja johti liittoon;

vika suhde ei alkanut seksillä eikä loppunut sillä, ei se pitkityskään mitään merkkaa.. no, saahan noita kehitellä.

mitäs kun mies ryhtyy kiireiseksi, siinä ei paljon auta itse olla kiireinen!= heh  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #191 : 23.02.2009 16:14:25 »

Larissa Renar tietää, mistä puhuu. Afro
Tosin en ole kovin varma, kuinka hyvin tuo toimii suurimpaan osaan suomalaisiin miehiin
-se kun on vähän erilainen kuin valtaosa maapallon miehistä,
eikä yhtään edukseen. Tongue
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #192 : 23.02.2009 16:32:58 »

Olen samaa mieltä Sashan kanssa. Mietin taas sitten sitä, että miten toi toimintamalli puree suomalaisiin miehiin. Kun ei kertakaikkiaan ole montaa sellaista ollut näköpiirissäni kehenkä ois voinut noita keinoja käyttää.

7 ja 9 tuntuu hemmetin kiehtovalta ja kiihottavalta Wink
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #193 : 24.02.2009 10:52:32 »

Hellou  Smiley
Meikäkin vähän viettänyt hiljaiseloa, kun on ollut niin paljon muuta..
Joo mä kanssa luin nuo jostakin lehdestä.
Kohta 8 on kyllä hauska  Grin "päätä haluatko hänet aviomieheksesi" sehän tuleekin päätettyä usein ihan tuosta vain  2funny  knuppel2

Mua taas pani ihmetyttään, kun oon pyrkinyt tässä siihen, että nyt ei mitään miehiä hetkeen, koska mulla nyt on ollut jos jonkinlaista säätöä jatkuvasti ja nyt tuli niin sanotusti mitta täyteen.
No sitten kun oon sen päätöksen tehnyt ja mielenkiintoisia miehiä tulee vastaan, niin mä vaan kylmänviileesti käännän katseeni enkä ees katso.
Nyt niitä sitte tulvii ovista ja ikkunoista vaikken haluaisi!!
 tickedoff nyt kyllä suututtaa!!  Cheesy
 NO MUTTA mitäs sanotte tähän, mulle kävi näin lomamatkalla jossain päin suomea..kävelen suojatiellä ja joku jarruttaa ja päästää mut ja tyttäreni tien yli, mä vilkutan kiitokseksi. Mies oli katsonut mihin menen ja ottanu auton rekisterinumeron ylös, selvittänyt tietoni ja ottaa facebookin kautta yhteyttä  Cheesy koska olin hänen mielestään niin ihana  Wink
Että näin käy sitten, kun ei tarttis yhtään miestä elämäänsä.


tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #194 : 24.02.2009 11:48:23 »

No katos perkeeti, Adelea Wink Cheesy
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: