Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121751 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #195 : 26.02.2009 16:38:18 »

Tuli tuollainen juttu mieleen, että onko teillä niin, että heti kun vähääkään hyvin tyytyväinen
johonkuhun kaksi lahkeiseen,
niin ilmestyykin siihen ympärille useampi mukava ja mielenkiintoinen uros
ja sitten olo onkin kuin pikku tytöllä karkkikaupassa, että ei oikein tiedä mitä sitä valitsisi..? Tongue
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #196 : 26.02.2009 16:48:27 »

En voi kohdallani sanoa näin olevan, että ois  kuin karkkikaupan valikoimaa tarjolla.

Oonko minä nin hassu ja oikkunen, että vaikka mä ihastun useemmin kuin olen rakastunut, niin ei sitten nappaakaan?? Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Asterix
Vieras
« Vastaus #197 : 05.03.2009 17:25:50 »

Grin

Täällä on kevät pukannut mukavasti päälle ja sen huomaa!
Kyllä tulee coolsmiley ja kommenttia ja kutsua yhteen jos toiseenkin paikkaan urakalla.
Kevät on kyllä parasta rakastumisen aikaa. :Smiley
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #198 : 05.03.2009 17:52:12 »

Mäkin olen huomannut että tietyllä tavalla eräillä miehillä hyrrää mukavanlaisesti Smiley

Saati sitten nämä perusveijarit jotka on sorttia - sitä sun tätä. Niillä varmaan hyrrää vuodenajasta huolimatta Tongue
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #199 : 05.03.2009 21:34:13 »

Mulla pitää edelleen tämä päätös..  Cheesy en aio nyt kattella ketään sillä silmällä.. ihan sama soitteleeko nuo perään suojatietä ylittäessäni  Wink ei kiinnosta.
Mulla alkaa niin kiireinen ja mielenkiintoinen kevät töiden osalta, että en edes kerkeä mitään muuta kuin keskittyä yritykseni pyörittämiseen ja lapsiini  :Smiley tää on mulle aivan uus tilanne, yleensä oon hyörinyt sinne tänne ja koko ajan ollut jotain pientä piristävää vinkuttelua ilmassa  Smiley
Ja se on siis niin kumma, että kun kerrankin ite päättää tällaista niin sitten niitä äijiä todellakin pyrkii luokse melkein jonoksi asti Grin
Mutta hitto että tää on aika hauskaakin  2funny  nautin tästä jollain kummalla tavalla hehheh
MUTTA aika aikansa kutakin, oinaana ja muutenkin nopeena käänteissäni mä saatan kyllästyä tähän ihan tosta vaan ja silloin puhaltaa uudet tuulet taas...
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Asterix
Vieras
« Vastaus #200 : 09.03.2009 23:06:18 »

Mulla pitää edelleen tämä päätös..  Cheesy en aio nyt kattella ketään sillä silmällä.. ihan sama soitteleeko nuo perään suojatietä ylittäessäni  Wink ei kiinnosta.


No hyi, ei kai tuollainen nyt kivaa edes olekaan. Sad

Olen ajatellut vähän samaa, että nyt tekisi pieni tauko hyvää.

Tuo ero Vaa'an kanssa tuli niin samassa rytäkässä tuon ratsastusonnettomuuden kanssa,
jolloin sille selvisi, että en ratsasta ainoastaan Veskarin (hänen ex-juristinsa) hevosia.. :Smiley buck2
..ja tuo äitini kuolema samaan aikaan, kun olin sairaalassa toipumassa
ja nyt sitten olen saanut uuden asuntoni suht' kuntoon remontin ja muuton jälkeen
ja sitten rytisi joulun jälkeen tuo finanssi-kriisi päälle, joka YLItyöllistää Veskarin
ja se on niin saamarin kireä ja väsynyt, että minulla ei ole oikeastaan voimia eikä keinoja sille. Cry

...mutta tykkään siitä niin jumalattoman paljon. Cry

...ja tuo ero Vaa'an kanssa on vieläkin kipeä paikka molemmille ja kun ei siitä ilman pientä scandaalia selvinnyt. Embarrassed
Veskari ja yhteiset ystävämme ovat liian lähellä ja on tosi kova työ välttää samoja paikkoja,
kun kaikki me asumme samalla alueella noin 200-500 m ympyrällä.

Minulla on kova tarve laittaa elämä taas uusiksi ja olen miettinyt uutta työpaikkaa,
ja syksyllä siihen lisäkoulutusta, joka ottaisi 3-4 vuotta,
mutta sitten se olisi goodbye Veskarille, kun se kuuluu nykyiseen duuniini varsin tukevalla otteella,
koska hän käyttää meidän palveluja asiakkaidensa kanssa ja olen suhteellisen merkkaavassa asemassa
ja jos tuon uuden työsopimuksen saan ja teen,
niin se ei varmaan enään edes puhu minulle sen tempauksen jälkeen. Cry

Onko se sitten niin, että minkä pitää kuolla ja uudistua, niin sen silloin pitää kuolla ja uudistua,
eikä vastaan auta tapella? Undecided

Tulipa vuodatus kuin keväinen vesi sade.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #201 : 10.03.2009 00:06:06 »

No joo, uusiksi meni täälläkin.  Cry

Was...??!!!  Shocked Huh
Mitä tapahtui? Huh
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #202 : 24.04.2009 14:29:41 »

Hihhih... minulle kävi silleen, että minut "metsästettiin" (tai oikeastaan "piiritys" kuvaa asiaa paremmin), eli ei oikeastaan tarvinnut itse tehdä juuri mitään. Itse asiassa kyseessä ei edes ollut mikään varsinainen ihannemies - jollaisen olin tarkkaan määritellyt yksinäisinä vuosinani - niitä ominaisuuksia hänellä on oikeastaan vain pari-kolme, mutta sitten vain yhden kerran havahduin siihen, että miksipäs ei... enkä ole katunut! Ollaan jo yli vuosi oltu onnellisesti yhdessä.

Eli mun neuvoni on, ettei kannata kamalan tarkkaan määritellä sitä, millaisen miehen haluaa (ainakaan kaikkine yksityiskohtineen, tietyt perusasiat kyllä kannattaa miettiä). Voi sitä löytyä yllättävän hyviä vaihtoehtoja kriteerien ulkopuoleltakin... ei saa olla ennakkoluuloinen.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #203 : 24.04.2009 15:03:54 »

Kyllä minä ainakin olen jossain määrin ennakkoluuloinen. Eipähän ihan sikaa säkissä tule silloin otettua Grin
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #204 : 25.04.2009 21:11:52 »

No ei tietenkään sikaa säkissä! Mutta... no joo, ei ainakaan kannata olla pinnallinen ja kiinnittää huomiota vain ulkoisiin seikkoihin.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #205 : 26.04.2009 07:30:11 »

No ei tietenkään sikaa säkissä! Mutta... no joo, ei ainakaan kannata olla pinnallinen ja kiinnittää huomiota vain ulkoisiin seikkoihin.

Niinpä. Sisäisesti myös kaunis. Sellainen kokonaispaikkaus; ulkoisesti että sisäisesti.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #206 : 26.04.2009 10:20:01 »

Niinpä. Sisäisesti myös kaunis. Sellainen kokonaispaikkaus; ulkoisesti että sisäisesti.

Todellakin, kokonaispaikkaus!!  Grin Siltä mustakin välillä tuntuu että meidän miesten tehtävänä on paikata kaikki puutteet ja ulkoiset ja sisäiset tarpeet joista nainen kärsii.  Shocked

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #207 : 26.04.2009 10:26:10 »

Oho! Tuli näppishärö! Kokonaispakkaus. Piti siis takoittaa miehestä Smiley

-Moni kakku päältä kaunis- mies voi olla sisältä ihan mätä. Millaiset arvot, asenteet miehellä on.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #208 : 26.04.2009 10:36:14 »

Olen varsin viehättynyt ikäistäni paljon vanhemmista miehistä, lähemmäs 40v. Heillä on sitä elämänkokemusta, ja sen huomaa ihan asenteista ja tavasta kertoa, ilmaista asioita ja tunteita. Oikeaa elämänmakua. Ainakin kohdalleni osuneet ovat olleet sellaisia.  Smiley

Nainen osataan ottaa naisena (näin olen kokenut) eikä kitistä!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Freelancer
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 82



Profiili
« Vastaus #209 : 26.04.2009 10:50:00 »

Oho! Tuli näppishärö! Kokonaispakkaus.

Juu kyllähän tuon ymmärsin, oli vaan niin sopiva näppishäiriö.  Smiley Koska oikeasti monet etsii "kokonaispaikkauksiakin".  Smiley
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: