Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannemiehen tavoittaminen - Miksi niin vaikeaa?  (Luettu 121707 kertaa)
0 jäsentä ja 30 vierasta katselee tätä aihetta.
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #210 : 26.04.2009 10:55:27 »

Kyllähän tuossa pätee myös kokonaispaikkaus. Eli puutteet täydentävät toisiaan. Smiley

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #211 : 26.04.2009 11:34:19 »

Hmmm... ulkoisesti minulle melkeinpä riittävät miehen pitkät, kauniit hiukset! Oikeasti, ne tekevät miehestä kuin miehestä jos ei haluttavan niin ainakin päätä kääntävän. Sisäisesti pitää olla hyvä luonne, eli luotettava, uskollinen ja järkevä. Naisia kunnioittava. Hyvä empatiakyky.
« Viimeksi muokattu: 26.04.2009 11:36:17 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #212 : 26.04.2009 11:42:53 »

Joskus etsin, ihan liiankin kanssa itsenikaltaista toista sukupuolta. Piti olla sitä ja piti olla tätä. Välillä oon ollut pahasti hukkateillä. Enkä haluakkaan samanlaista miestä kui itse olen. Kirjoitan Hopealohikäärmään kanssa nuo kriteerit (kaiken muun lisänä): luotettava, uskollinen ja järkevä.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #213 : 26.04.2009 12:07:42 »

Mukava kuulla Saturnalia. Peräänkuullutan myös turvallisuuden tunnetta siinä toisessa ja puheliaisuutta kun ei sellaiset hiljaiset sovi luonteelleni. Maanläheinen on myös parempi toisen olla kun itselläni on välillä sellainen lennokas olo ja olotila. No se liittyy vain tähän työni ja luonteen rempseyteen.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #214 : 26.04.2009 18:13:30 »

Juu, minullakin sen toisen on oltava puhelias/sosiaalinen/aloitteentekijä, kun itse olen tällainen ravunkuoressa lymyilevä varautunut olento. Sitten kun on tutustunut toiseen jonkin verran, pystyn itsekin juttelemaan kunnolla. Tai jos mies on oikeanlainen, pystyn melkein heti puhumaan hänen kanssaan normaalisti. Niin kuin poikaystäväni kanssa kävi  smitten

Mutta se on aika harvinaista...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #215 : 27.04.2009 06:58:57 »

Kyllä, peräänkuullutan myös täällä kommunikointia. Kiss

Siitä ei tule kyllä yhtään mitään jos puhuminen ja toisen huomioiminen tyssähtää ihan jäihin!
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #216 : 28.04.2009 19:16:50 »

Jeps kyllä näin on...mulle kans on tärkeää, että ymmärretään toisiamme. Mutta itse kun oon melkoinen puhekone ja muutenkin vilkasta sorttia niin joteski tykkään sellasista vähän rauhallisemmista miehistä  Grin 
Ja viehättää miehessä muutenkin rauhallisuus ja vakaus.
En siis todellakaan halua itseni kaltaista miestä  Smiley
Tänään tapasin yhdessä palaverissa todella hauskan ja mielenkiintoisen miehen. Emme paljoa puhuneet, mutta...hän ei edes tehnyt mitään erikoista, niin minä olin aivan villinä sisimmässäni..siis tiedättehän..mielikuvitus laukkasi ja tein hänen kanssaan jo mielikuvituksissa vaikka mitä  buck2  coolsmiley hänkin vilkuili levottomasti välillä ympärilleen..tiedä sitten aistiko, että joku ajatteli mukavia  Wink oli siis mukava palaveri..tyyppi söi kynäänsä 8 tuntia ja meikäläinen oli ihan että aaaah oisinpa tuo kynä   2funny
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #217 : 29.04.2009 07:10:32 »

Adele! Miksi tuo kuulosti niin tutulta. On siis kevät ja hyrrää... Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #218 : 29.04.2009 07:22:52 »

Adele! Miksi tuo kuulosti niin tutulta. On siis kevät ja hyrrää... Smiley

Todella  Wink
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #219 : 30.05.2011 10:26:07 »

Haahhah, upin tämän aiheen, on nimittäin ajankohtainen, heheh.. minulla on tällainen ihmeellinen "villi" vaihe, varmaan se kevät ja hormonit, en muuta teekään kuin unelmoin ihanista miehistä. Siis lähinnä utopistisista, mahdottomista saavuttaa, kuten tästä tai tästä.

 smitten

Jos tuollaisen yksilön saisi edes yhdeksi yöksi, olisin seitsemännessä taivaassa!  Cheesy uglystupid2
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ave^^
Vieras
« Vastaus #220 : 30.05.2011 12:08:05 »

Lainaan toisesta ketjusta:
esim. hehkutan jatkuvasti jotain elokuvien hottis-miehiä  smitten , vaihe, joka on tuttu lähinnä teinivuosilta. APUA!  crazy2
Grin Ei tosta oo vielä edes mun äitinikään päässyt. Enkä minä, mulla on salaa vaatekaapin sisäpuolella tämän miehen kuva.  :Smiley smitten Grin Saa sitä unelmoida.. Vaikka edellinen mieheni totta kai oli vähintäänkin yhtä komea.  Grin Grin



muok. unohdin että tämä mies se vasta komistus onkin..
« Viimeksi muokattu: 30.05.2011 12:50:21 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371


Säh!


Profiili
« Vastaus #221 : 30.05.2011 16:06:22 »

No joo, mutta tuon näköisiin miehiin, joilla on vieläpä karismaa (nuohan on näyttelijöitä noissa kuvissa, Jason Isaacs ja Tom Hiddleston). Kyllähän sitä kuka vain voi pukea pitsipaidan päälleen ja leikkiä vampyyria, mutta en minä ainakaan ole vielä tosielämässä törmännyt sellaisiin miehiin, jotka sykähdyttää ensi katseella. Ja sitä paitsi, jos tuollaisia unelmia jossain onkin, tuntuu etten ainakaan minä voi koskaan saada sellaista itselleni.  Undecided
« Viimeksi muokattu: 30.05.2011 16:10:29 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Ave^^
Vieras
« Vastaus #222 : 30.05.2011 17:38:47 »

No joo, mutta tuon näköisiin miehiin, joilla on vieläpä karismaa (nuohan on näyttelijöitä noissa kuvissa, Jason Isaacs ja Tom Hiddleston). Kyllähän sitä kuka vain voi pukea pitsipaidan päälleen ja leikkiä vampyyria, mutta en minä ainakaan ole vielä tosielämässä törmännyt sellaisiin miehiin, jotka sykähdyttää ensi katseella. Ja sitä paitsi, jos tuollaisia unelmia jossain onkin, tuntuu etten ainakaan minä voi koskaan saada sellaista itselleni.  Undecided

No, jos minäkin sain tuon ekan näköisen&tyylisen niin saat sinäkin Grin Haaveilin teininä tommoisesta ukosta, ja vaikka en etsinyt tarkalleen mitään erityisen näköistä niin löysin Cool Exä on sellainen "spirit pirate", ja pukeutuu kuten noissa elokuvissa.

Ennen luulin minäkin ettei sellainen ole mahdollista, mutta sitten tapasin tuon edellisen miehen, ja ensimmäisen kerran kun hänet näin, ajattelin että tuollaisen miehen olen aina halunnut, mutten ole koskaan saanut.  Grin
Eli kyllä niitä on, ja sellainen on myös mahdollista saada.  Wink
Mutta siinä on vain semmoinen ongelma, että jos noita sykähdyttäjiä alkaa etsimään, blokkaa matkan varrella pois monta hyvää tyyppiä.


Minä olen huomannut että poliisit ja palomiehet ovat aika hyvännäköisiä  smitten, etenkin nyt kun tulee telkasta erilaisia pelastusohjelmia, niin niitä katselee ihan mielellään  Grin
Pitkä ja komea, pieni sänki ei ole pahitteeksi ja lyhyt tukka, kauniit silmät jotka on "elossa" niin niillä pääsee jo todella pitkälle, plus tietenkin hyväluontoinen kaikin puolin  Smiley
smitten Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #223 : 30.05.2011 18:07:30 »

Oletteko muuten koskaan katselleet noudattaako miesmakunne jotain astrologista kaavaa?
Itse olen tsekkailut huvikseni kartat aina kun olen bongannut hyvännäköisen julkkiksen jostain.
Yllätys yllätys, todennäköisemmin se herra on  aurinko skorpioni tai  aurinko kalat ja useasti myös ollut  aurinko leijona. Muiden merkkien edustajat taas harvemmin pysäyttävät minut.


Laitetaan tähän vielä Rufus Sewellin kuva,
herra on  aurinko skorpioni  kuu neitsyt  venus neitsyt  mars kauris
ja tuo mies on siis niitä harvoja joilla on hyvin erikoinen katse. Astrologisesti katsottuna kiinnostaisi mistä tuollainen katse yleensä syntyy. Silmien kautta yleensä välittyy kuumerkki. Syntymäaikaa ei ole tiedossa, mutta jos hän on myöhemmin kuin keskipäivällä syntynyt, voi olla että kuu ehtii pluton kanssa yhtymään. Sittenhän se on jo selvä juttu.  Wink Heh, nyt mulla taitaa olla kevättä rinnassa kun alkaa taas tämä mun rakkauteni miesten jalat alta pudottaviin katseisiin.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.05.2011 13:52:40 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #224 : 30.05.2011 19:24:52 »

Itsekin otin muutaman kartan esiin ja helpoin on todeta
uranuksen ja neptunuksen tekevän aspekteja akseleille/
persoonallisille planeetoille ellei ole jo muutoin merkkien
puolesta näkyvillä

Eli merkkikohtaista ei tunnu olevan, elementeistä ilma
pitää ykköspaikkaa, tuli hitusesti toisena ja maa ja
vesi tasoissa Tongue
« Viimeksi muokattu: 30.05.2011 19:53:29 kirjoittanut Suljin » tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: