Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: henkioppaat.  (Luettu 6016 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
kevättuuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.09.2008 16:43:49 »

hei hei . kylläpä nämä minun henkioppaani nyt  yöllä mesoaaa, kun heräsin siihen kun joku ois kaatanut roskapöntön  oli semmone n kolina ja pauke. että hätkähdin herätessäni.nyt olen nähnyt valvetilassa
kirkkaan valojuovan n20cm:n leveän ja liikkui aaltomaisesti. nyt olen muutama yönä nähnyt näitä ihmishahmoja, nais-ja että miespuolisia . eivät ole vielä esittäytynyt  mulle. on ollut  mielenkiintoisi kokemuksia. jotain tuovat mulle ilmeisesti viestiä kun sellaisia näkyjä. onko kellän samanlaisia kokemuksia. terv.Kevättuuli
tallennettu
Kurpitsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 28.09.2008 17:55:13 »

Ehkä se onkin räyhänhenki eikä henkiopas.. tai.. no miksei räyhänhenkikin voi pyrkiä jollekin henkioppaaksi. Smiley

http://fi.wikipedia.org/wiki/Poltergeist
tallennettu
Loeb
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 17.03.2012 16:58:36 »

Hei !! kenellä on kokemuksia henkioppaista? Uskoisin, että minulla mutta en ole varma asiasta. Olisi mukava kuulla miten olette kokeneet henkioppaanne?
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 17.03.2012 17:41:56 »

^Muakin kiinnostaa.. Onko kaikilla omat oppaansa, vai vain heillä jotka ovat avoimia tällaisille asioille.
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 17.03.2012 20:58:26 »

Meillä on useitakin ketjuja henkioppaista täällä foorumin syövereissä. Kaivelin sinulle muutaman:

Henkioppaita - selitys heistä
Toinen ketju henkiopaskokemuksista
Kolmas ketju henkioppaista ja simppeli ohje yhteyden saamiseen

Henkioppaat eivät yleensä kolistele tai aiheuta melua, vaan ovat hyvin rauhallista, huomaamattomasti toimivaa väkeä. Sinun tapauksessa veikkaisin vainajaa/vainajia. Kyseistä häiriköijää tai häiriköijiä voi pyytää poistumaan Jumalan/Alkulähteen/Taon/Rakkauden nimeen ja kieltää tulemasta takaisin, jos et halua tavata heitä.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 17.03.2012 21:04:13 »

^Muakin kiinnostaa.. Onko kaikilla omat oppaansa, vai vain heillä jotka ovat avoimia tällaisille asioille.

Kaikilla on opas, vähintään yksi, yleensä enemmän. Oppaat vaihtuvat aina, kun ihminen on sisäistänyt opastajansa neuvon - vähän kuin luokanopettaja vaihtuu aina luokkatasolta toiselle ja aineesta toiseen. Jotkut oppaat voivat kulkea rinnalla koko elämän avustavina työntekijöinä.

Toisin kuin yleensä luullaan, kuolleet läheiset eivät ole oppaita henkioppaan virallisen määritelmän mukaan. He ovat ainoastaan läheisiä ja rakkaita, jotka haluavat olla tukemassa ja neuvomassa maanpäälle jääneitä läheisiään. Henkiopas-henkiopas voi olla kuka tai mikä tahansa ilman aikaisempaa yhteyttä opastettavaansa. Hän voi olla myös eläin, toisen planeetan asukas jne.

Minulla oppaina esimerkiksi toimivat perusoppaiden lisäksi fiktiiviset hahmot, joita piirtelen vapaa-ajalla. Tiedän heti mitä minun täytyy tehdä ja kuinka toimia ja missä asiassa alkaa tasapaino järkkyä sen mukaan, kuka hahmoista on päällimmäisenä eniten. Esimerkiksi yksi hahmoista on minulle ns. stressi-indikaattori. Jos kärsin ahdistuksesta ja stressistä niin, etten itsekään huomaa sitä, kaipaan kyseisen hahmon seuraa. Jos en tajua rauhoittua tästä vinkistä, hahmo tulee uniini. Jos en tajua vieläkään rauhoittua tuloksena on sairastuminen, jolloin on PAKKO levätä eikä siitä neuvotella. :Smiley
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #6 : 18.03.2012 07:59:30 »

Mä olen itse itseni henkiopas. Cool
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 18.03.2012 13:20:23 »

^ Hieno muistutus siitä, miten omaa itseään tulee kunnioittaa ja luottaa omiin kutinoihinsa niitä totellen  Cool
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #8 : 18.03.2012 13:33:14 »

Mä olen itse itseni henkiopas. Cool
Mesoat öisin ja kolistelet, kuin joku olisi kaatanut roskapöntön?  Cheesy

Ei vaiskaan, oma Korekampi Itsemme on oikein hyvä opas, kunhan vaan oppii luottamaan sisäiseen ääneensä.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 20.03.2012 12:48:07 »

Kryon kanavoinneissa on mainittu, että nyt kun tapahtuu suuria energeettisiä muutoksia ja valotyöntekijöillä aktivoidaan kaikenlaisia mahdollisuuksia, voi käydä niinkin ettei sitten saa kaikelta meteliltä ja diskopallojen välkkeeltä nukuttua. Ja että kyllä, kyseessä voi myös olla opassopan (oppaat = yhtaikaa yksi ja äärettömän monta, sillä ovat moniulotteisia) meininki ja liittyy näihin aktivointeihin ja värähtelyjen kohoamisen muutoksiin.

Jos kyse on tästä, pitää vaan pyytää yöksi rauhaa ja hiljaisuutta, niin sitä sitten saa. Ellei auta, kyseessä ei ollut opassoppa. Siinä tapauksessa lisää suojia niin itsen, kuin kämpänkin ympärille.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: