No itse asiassa uskon että hedelmättömyyttä esiintyy kyllä kaikissa maissa samassa suhteessa, kolmannessa maailmassa asia vaan kompensoituu: naapuripariskunnilla on 8 lasta jokaisella. Suurin osa ihmisistä on ymmärtääkseni hedelmällisiä, myös täällä. Täällä länsimaissa hedelmöitymisestä on kuitenkin tehty varsinaista tiedettä, on ovulaatiolaskureita, -tikkuja ym ja kalenteri kädessä sitten suunnitellaan sänkypuuhia
. Kaiken vauvatehtailun aiheuttama stressi usein jo itsessään estää tapahtumaa. Tämä seuraavakaan ei itse asiassa mitenkään liity aiheeseen, mutta näin joskus dokumentin pariskunnasta jotka olivat yrittäneet saada lasta alulle vuosikausia, lopulta kun kaikki lääketieteen tarjoama apu oli kokeiltu tuloksetta luopuivat he toivosta ja alkoivat suunnitella adoptiota. Kaksi lasta he adoptoivat, jostain päin maailmaa ja ilmeisesti siinä vaiheessa, kun oman lapsen saaminen ja totaalisesti pois ajatuksista tuli tämä nainen raskaaksi. 12 vuoden jälkeen
. Niin usein olen kuullut että siinä vaiheessa kun luovutetaan asia ns korkeimman käsiin tullaan raskaaksi
. No mutta olet kuitenkin aivan oikeassa hormonien ja luonnottoman ruoan ym vaikutuksesta.
Ympäristömyrkyistä ja saasteista. Länsimaat dumppaavat ja ovat dumpanneet kolmansiin maihin sen verran omia superjätteitään ja myrkkyjään että vaikkei heillä autoliikennettä ole samalla tavoin niin ei aina ole lintukoto sielläkään. Ympäristötietoisuus on onneksi kovaa vauhtia heräämässä täällä (ainakin Ruotsissa), ekoautot ovat paikoin suositumpia kuin perinteiset, energiansäästölamput, kierrätys, Reilun kaupan tuotteet, luomu on myös hyvin suosittua ja kysyntä on joskus kovempaa kuin tarjonta.
Mitenköhän tämä liittyy murhaajiin?