Esmiralda
|
|
« Vastaus #15 : 26.09.2008 14:20:31 » |
|
Ihania varpaita!!! Tuli mieleen pikkusiskoni kun hän vuoteessa sätkytteli pulleilla jaloillaan, sanoi Pekka-setäni: - En mitään halua niin paljon tässä maailmassa nyt, kuin suudella noita pieniä varpaan palleroisia. Sitten hän kumartui ja suukotteli vuorollaan jokaista pientä varvasta, ja pikkusiskoni kihersi onnesta. Tämä mies oli naistensankari ja Humu-Pekka ja osasi nämä taidot! Toivon, että näitä miehiä olisi edelleen teille kaikille, jos ei, niin kasvattakaa! Ja... Olen todennut, että hyvä energiahoitaja kokeilee isonvarpaan avonaisuuden hieromalla sitä. Varpaiden kautta tosiaan meillä on herkkä kosketus äiti-maahan ja myös niitä myöten vapautuu energiasaasta pois. Hoidetaan itse varpaitamme, tässähän monta vinkkiä, istuessamme, löhöillessämme esim. Tv:n ääressä.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #16 : 26.09.2008 14:22:05 » |
|
Mina pitkilla koivillani menen aina lujaa-etta kerkian. Kaytan matalia Italiaisia kenkia ja tykkaan myos Palmrothin kengista-mukavia jaloille-kun on pakko olla hienona toissa-kotona lenkkarit tai paljain jaloin ja iltaisin ja suihkun jalkeen voitelen ne aleoveralla tai ahavan jalkavoiteella-jos satuu olemaan aikaa niin kaytan vihreatee uutteita-mutta ne pysyvat enimaksiin kaapissa. Onko muita joilla on ukkovarvas pienempi-tai lyhyempi kuin akkavarvas-vai olenko ainoa epamuodostunut? Jos on musiikkia niin varmasti jalkani liikkuvat musiikin tahdissa-luonnollinen refleksi. Korkeita korkokenkia en omista-tulee mieleen venalaiset lintuset-not for me!!!!
Hei, hetkinen, tiedonvajaus! Mikä on ukkovarvas ja mikä on akkavarvas?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #17 : 26.09.2008 14:50:42 » |
|
Ihania varpaita!!! ...sätkytteli pulleilla jaloillaan, sanoi Pekka-setäni: - En mitään halua niin paljon tässä maailmassa nyt, kuin suudella noita pieniä varpaan palleroisia. Sitten hän kumartui ja suukotteli vuorollaan jokaista pientä varvasta, ja pikkusiskoni kihersi onnesta. Tämä mies oli naistensankari ja Humu-Pekka ja osasi nämä taidot! Toivon, että näitä miehiä olisi edelleen teille kaikille, jos ei, niin kasvattakaa! Kääk ja hih hii hih.... ihan hämmästyin kun luin kirjoitustasi... nimittäin... kirjoittaessani omaa varvas-juttuani ajattelin miesystävääni, Kauris, nimeltään Pekka , joka aina sanoo varpaitani ja yleensä jalkojani pieniksi, suloisiksi vauvapalleroiksi!!!
Taitaa olla oikea Humu- Pekka tämäkin!!!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 26.09.2008 15:24:47 » |
|
Hei, hetkinen, tiedonvajaus! Mikä on ukkovarvas ja mikä on akkavarvas? Pottuvarvas, eli se eka on ukko ja toisena varpaana on akka . Näin olen itse oppinut. Joillakin akka on pidempi kuin ukko, minusta se on aika yleistä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #19 : 26.09.2008 17:26:44 » |
|
Ihan niin, mutta kun minä ajattelin, että se ukkovarvas on vasemman jalan isovarvas ja se millä potkaistaan on oikean jalan akkavarvas! Eiks oliskin niin hyvä?
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.09.2008 22:31:49 kirjoittanut Esmiralda »
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #20 : 29.09.2008 19:44:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #21 : 23.04.2009 12:01:14 » |
|
Nyt varpaani lyövät tahtia musiikin tahdissa ja työn lomassa
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #22 : 23.04.2009 16:21:34 » |
|
Minun varpaani saivat tänään kyytiä tanssimusiikin tahdissa. Kolme tuntia reipasta menoa hikeen asti...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
LYV
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 06.05.2009 21:43:49 » |
|
Varpaani tykkäävät lenkkareista (etenkin mustista). Käytän mustia tai valkoisia sukkia yleensä, varmaan tämän skorpionimaisuuden syytä. Jalkani ovat voimakasrakenteiset ja ottavat varmoja askeleita. Vasemmassa nilkassani hymyilee syvä arpi, joka on peräisin kirveen terän viillosta... tämäkin lienee jotain skorpionimaista? Se oli vahingollinen tapaturma.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #24 : 06.05.2009 22:21:03 » |
|
Hih! Minun varpaani osoittavat innosta kohti Santiagoaa....saas nähdä! :
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #25 : 06.05.2009 22:46:02 » |
|
Ja minun varpaat viipottavat taas huomenna tanssilattialle, hiphei...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Vehra
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #26 : 14.06.2009 22:32:19 » |
|
Minun varpaani ovat aina kylmät ja siniset, mutta ne eivät palele. Pienenä kuulemma seisoin tyytyväisenä lumihangissa ilman kenkiä, en koskaan suostunut pitämään sukkia kuin silloin kun oli pakko, ihan aikuisille vuosille asti. Vielä lukiossakin kuuli: eikö sulla ole sukkia?!?! No ei ole. Vasta tammikuussa. Jalat on venkulat ja vievät tolppia päin, jos kävelee lättäpohjaisilla kengillä - ja niitä alkaa särkeä - joten kävelen melkein aina korkokengillä mukavuussyistä. Suuntaavat täsmällisesti pisteestä x pisteeseen y. Ja nimettömät varpaat taipuvat siveellisesti piiloon keskivarpaitten taakse. Siispä: jalkani ovat aika pikkumaiset ja hienostuneet, valittavat, kun joutuvat tekemään epäsiveellisiä liikkeitä, mutta kylmässä pysyvät hiljaa, vaikka tunto katoaisi. Niinkuin hienon naisen varpaiden kuuluu. Onkohan jalkani joltain toiselta vuosisadalta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #27 : 14.06.2009 22:46:39 » |
|
Kuulostaa aivan kiinalaiselta... :
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Vehra
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #28 : 15.06.2009 12:52:46 » |
|
Mulle tuli sama mieleen. Jos mun jalat on ollut typistetyt, ja säryt ja sinisyys ovat kulkeutuneet tähän elämään asti! Omia varpaitaan oli kiva miettiä ja voisi miettiä melkein muutkin kehonsa kolkat samalla lailla. Huomaa äkkiä, että kaikilla raajoilla on omat luonteensa. Ja tulee jotenkin tutummaksi kehonsa kanssa. Mun kädet esimerkiksi eivät taas millään pysy paikallaan, eivätkä lainkaan ole hienostuneet vaan jatkuvasti ovat menossa suuhun tai kainaloon tai minne vaan vipeltämään. Ja jos jalat olivat venkulat ja huterat, käteni ovat äärimmäisen tarkat, ja monelta myös olen kuullut, että hämmästyttävän kauniit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #29 : 15.06.2009 15:31:11 » |
|
Minä sain muistoksi Santiago-polulta mustan isovarpaan! En tiedä miten olisi käynyt, jos olisin enemmän ehtinyt kävelemään, tulehdusko? Olen sen joskus palelluttanut, joka voisi olla osa syynä herkkyyteen, mutta voi johtua kynsisienestäkin. Iloisesti se mustana möllöttää, ei muuten vaivaa!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|