Niinhän se Sasha tosiaankin on!Unessa käymme läpi asioita,jotka päivätajunnassa painamme taustalle.
Ja voi miten selkeästi ne kertovatkaan vastauksia!
Mutta haluammeko me sitten taas hereillä kuulla noita totuuksia itsestämme,teoistamme,tai läheistemme teoista? :
Unien tulkinta olisi niin suuri apukeino.Mitä enemmän tutkii,sen selkeämmäksi tulevat.Ja jokaisella on tiettyjä samoja symboleita tunteille,mutta myös yksilöllisiä.
Esim.ystävälleni koira on opas ja ystävä.Minulle se ei istunut lainkaan,koska olen kissa ihminen,enkä oikein osaa olla koirien kanssa.Johtuu siitä,että minua on lapsena parikin koiraa purrut.
Vihdoin löysin mitä koira merkitsee minulle.
Se merkitsi miestä!
Elin vaihetta,jolloinka miehet tuntuivat pelottavilta ja arvaamattomilta.Kuin lapsuuden koirat.
Tuosta tunteesta ja toiminnasta.On tunteita joita voi kokea hyvinkin vahvasti toimimatta.Esim.Universaali rakkaus.
Kun on kokenut jotain ihanaa ja tuntee syvää yhteyttä kaikkeuteen sitä lilluu vaan onnellisena rakkauden tilassaan.
Tai ilo jonkin kauniin näkemisestä.Vaikkapa hyvin kirkas tähti.Sitä voi tuijottaa vaikka miten pitkään ihaillen sen kauneutta.
Ihmisiäkin voi rakastaa toimimatta,mutta tokihan tuo toiminnallinen rakkaus on mukavampaa silloin,kun kohde on niiiiiiiin ihana!
Vielä ihmisrodusta.
Sain eilen erittäin ihanan kokemuksen.Jokin aika sitten saavutin tietyn etapin ja sain uuden vihkimyksen.Halusin sen tapahtuvan tuossa metsässä,jossa aina kuljen.
Kiipesimme sen korkeimmalle kohdalle ja siellä kahden valtaisan männyn välissä istuin kivellä ja masterini suoritti tuon vihkimyksen.
Ette usko,miten luonto osallistui siihen.Mutta se on toinen tarina.
Eilen kiipesin tuonne kalliolle.Istuin kivelleni ja lähetin kaukoreikiä omalle tyttärelleni ja ystäväni tyttärelle.
Metsäkyyhky istui koko ajan männyn keloisessa oksassa,eikä karannut minnekään.Seurasi tuloani ja lähtöäni.
Kävelin vielä jonkin aikaa metsässä ja edessä juoksi orava.Meni puuhun n.1,5m korkeuteen ja seurasi siinä uteliaana minua.
Huomasin toisenkin,taisi olla velipoika.
Hän se tepsutteli edelläni ja istahti välillä muutaman metrin päähän syömään,mitä nyt maasta suuhunsa pistelikin.
Minä jotta
Miksi ne eivät juokse ylös puuhun?Miksi kyyhky ei lentänyt pois,kuten ennen?
Juttelin oraville.Juu,ei tarvitsekkaan pelätä ja välillä oravien kieltä.
Sitten tuli suunnaton ilo ja riemu!!!!!
Minä saan kuulua tähän samaan yhteisöön!Minut on kelpuutettu metsäneläinten rotuun!Olkoon niin,että lajini on ihminen,mutta se oli sellainen kunnianosoitus,jota en ihmiseltä voi saada.
Ei nyt sillä että kunniaa tarvitsen,mutta se luottamus.
SIINÄ HETKESSÄ RAKASTIN TÄYSILLÄ TEKEMÄTTÄ MITÄÄN!