Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten luontainen kyky parantaa  (Luettu 18563 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #15 : 10.04.2006 23:01:18 »

Oli ihana lukea tarinasi Mama!  smitten

Aivan ihanaa on minustakin, että muillakin näitä vastaavanlaisia kokemuksia lapsistaan on. Sen vuoksi tämän ketjun aloitinkin. On myös ihana huomata, että nykymaailmasta löytyy vanhempia, jotka eivät tukahduta lapsen luontaista henkisyyttä, herkkyyttä niille asioille, eivätkä myöskään tuputa omia näkemyksiään, uskomuksiaan yms. Todella hienoa!  smitten Annetaan me lapsillemme mahdollisuus kasvaa "täyteen mittaansa" mahdollisimman varhain. Mahdollisuus, jota moni meistä vanhemmista ei itse ole lapsena saanut...
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 12.04.2006 00:03:46 »

Hei
Uskon 100% lasten muistiin edellisista elamista, kysykaa heilta varovaisesti kuin ollessa leikissa mukana.
Oma poikani sanoi nimen parisen vuotiaana josta myohemmin selvisi kirjoittamani kirjan kohtalosisaren nimi Selina.Han muistutti tata nimea minulle jatkuvasti ja menihan siihen aikaa ennenkuin alysin.
Diamond
ps:ehka silla oli tarkoitus kosmoksesta muistuttaa minua.
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #17 : 15.04.2006 14:42:35 »

Onneksi olkoon teille vanhemmille knuppel2

Olette myös minun mielstäni löytäneet oikean tavan kasvattaa lapsianne.

Lapset ovat niin ihania, pieniä enkeleitä angel

Nyt täytyy vähä tanssahtaa verkkareissa ja villasukissa. Heilutella lantiota sekä polvia reilusti, maalaillen käsillä taivaisiin 2funny
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 08.05.2006 22:08:39 »

Tässä kohta 5v. esikoistyttäremme abstrakti maalaus. Mielestäni upeat värit ja huokuu voimakasta energiaa.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #19 : 08.05.2006 22:10:22 »

Wau ! Aivan mahtava luomus !   smitten  smitten
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #20 : 08.05.2006 22:24:53 »

Siiis....HUH Shocked

Katsoin maalausta varmaan kymmenen minuuttia. En tiedä mitä sanoin... olen hieman sekaisin.... Kaunista, vahvaa

Näin kuvassa noin kymmenen kasvoa tai oikeammin päätä.

Rakkautta perheeillenne smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 09.05.2006 12:42:00 »

Kokonaiskuva on todella tumma, viittaa vihaan tai stressaavaan kasvuympäristöön.
Suorat voimakkaat viivat viittaavat myös vihaiseen henkilöön.

Spykologiaa?  Wink Kiitos tulkinnastasi.  smitten

Hmm... Tuon maalauksen maalatessaan tyttö oli kyllä ihan tyyni ja iloinen. Ellei sitten "pinnan alla" kuohunut.  :Smiley Neitimme on rapu, herkkä, mutta samalla vahva ja voimakastahtoinen. Ei kuitenkaan yleensä vihainen. Enkä minäkään ole, en myöskään maalaushetkellä.  2funny Mieheni on myös pääasiassa rauhallinen. Tuo stressaava ympäristö sitten... Hmm... Me ainakin asumme, (vaikkakin pääkaupunkiseudulla) niin silti hyvin luonnonläheisellä ja rauhallisella alueella. Esikoisemme oli kyllä vasta muutama kuukausi sitten tullut isosiskoksi tuon maalauksen maalattuaan. Eli ehkä siinä stressaavuudessa voi jotain perää ollakin. Onhan se iso muutos, tietynlainen kriisi ja stressin paikka saada perheeseen uusi jäsen. Niin ihanaa kuin se onkin.  smitten

Niin ja tuo tumma kokonaiskuva johtunee varmasti lähinnä siitä, että neiti ei osaa vielä pitää värejä niinsanotusti puhtaana, vaan ne sekoittuvat helposti  toisiinsa maalatessa.  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #22 : 09.05.2006 12:44:07 »

Näin kuvassa noin kymmenen kasvoa tai oikeammin päätä.

Rakkautta perheeillenne smitten

Mielenkiintoista...  :Smiley Kiitos!  smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #23 : 09.05.2006 18:30:21 »

Kokonaiskuva on todella tumma, viittaa vihaan tai stressaavaan kasvuympäristöön.
Suorat voimakkaat viivat viittaavat myös vihaiseen henkilöön.

Spykologiaa?  Wink Kiitos tulkinnastasi.  smitten

Voihan tuollaisen tulkinnankin tulkita vieläpä niinkin, ettei olekaan kuvansa kuin katsojan silmissä.  :Smiley

Eli eikös taide aina ole katsojan oman sisimmän tulkintaa silloin, kun sen kertoo toisille, miten sen OMA sisin näki??!! Sillä taitelijalle itselleen se voi olla ihan toinen!  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #24 : 09.05.2006 21:31:11 »

Grin
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #25 : 09.05.2006 22:01:30 »

Jos totta puhutaan, niin näin minäkin monta kasvoa tuossa maalauksessa (18)
Ja tekele ikäänkuin vangitsi sieluni, en pystynyt siirtämään katsetta pois siitä.
Väsymys viimein vapautti minut, melkein irtauduin kehostani!

Se oli huima kokemus.

Halusin vain tulkinnanvaraisen negatiivisuuteni keinoin olla peilinä teille kaikille kun te olette sitä minulle.
Ja kiitän teitä kaikkia siitä.

Jatkakaa  coolsmiley

Olet aina yhtä Rakkaudessa meille jokaiselle, Ivan, kuten olet aina ollutkin, joten sen tähden sen sanoin, miten sen sanoinkin, että tulisit tänne takas!  Wink Smiley

Keho  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 25.08.2006 13:15:48 »

Tässä olin vähän aikaa sitten alavireisenä ja hieman allapäin. Niinpä 5-vuotias tyttäreni sanoi: "Ei sun äiti turhaan tarvii murehtia ja pelätä mitään, koska sä tiedät jo kaikkea..." Miten ihanan lohduttavasti sanottu.  Kiss smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #27 : 25.08.2006 22:03:49 »

Minulla myös pieni 5-vuotis tyttö, joka haluaa joka ilta rukoilla. Hän osaa neljä pienempää rukousta ja Isä meidän -rukouksen ulkoa yksin ja ne pitää rukoilla joka ilta. Smiley
Samoin hän osaa lähettää energiaa visualisoimalla esimerkiksi nyt vaaleanpunaisia ja punaisia sydämiä, jotka lätsähtelevät vastaanottajan rintaan tms. Hän myös juttelee ikkunamme ohi lentäville linnuille lähettäen terveisiä joko kaukaisemmille sukulaisille tai sitten pois nukkuneille läheisille. Ja ne ovat hänen omia juttujaan. smitten

Lisäksi hänellä on liuta mielikuvituskavereita -en ole koskaan aikaisemmin ajatellut niiden olevan suojelusenkeleitä.... Ne ovat olleet taikahevosia (voisivatkohan olla jumalallisia yksisarvisia....?) joiden kanssa hän leikkii ja ottaa mukaansa joka paikkaan.
Olen jopa joutunut kävelyttämään niitä kaupungilla valjaissa, kun tyttöni on laittanut käteeni näkymättömät ohjakset siksi aikaa (etteivät ne karkaa), kun hän temppuilee jotain muuta. Cheesy
Joulujuhlaankin halusi ottaa hevoset mukaan mutta sovimme, että ne pitää sitten jättää salin takaosaan, etteivät häiritse esityksiä. Huh
Ja muutama viikko takaperin tytöni nousi sängyssään istumaan ja herätti minut sanoen, että ufo lensi juuri ikkunamme ohi.

Kyllä nykyajan lapset ovat tosiaan herkkiä, jos vaan antaa heille mahdollisuuden ilmentää omaa itseään tuomitsematta tai kyseenalaistamatta heidän ajatuksiaan ja juttujaan! Olen hirvittävän kiitollinen siitä, että saan olla äiti ja mukana tukemassa pienen ihmeen kasvamista isommaksi ihmeeksi! smitten smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 25.08.2006 22:08:40 »

Cheesy  smitten Ihanaa. Minä Olen lehdessä oli juuri juttua yksisarvisten paluusta...  :Smiley
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #29 : 25.08.2006 22:14:48 »

Cheesy  smitten Ihanaa. Minä Olen lehdessä oli juuri juttua yksisarvisten paluusta...  :Smiley

smitten Niin oli! Siitä minä nuo yksisarviset tähän bongasinkin.... En ole aikaisemmin ajatellut asiaa ennenkuin tämän viestiketjun aikana... Tosin "meidän hevoset" jekutteleekiin... Tyttöni on joskus tosiaan yrittänyt pistää jotain omia juttujaan niiden syyksi ja silmät kirkkaina selittänyt, että "en se minä ollut vaan...."   Grin Ja jäähyminuutteja sitten on istunut niin tyttäreni kuin "hevosetkin"  Grin Wink

Ehkäpä meillä olevat konit ovatkin yksisarvisten varsoja, jotka vähän tykkäisivät välillä riehaantua iltavillissään...? :Smiley smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: