Minulla myös pieni 5-vuotis tyttö, joka haluaa joka ilta rukoilla. Hän osaa neljä pienempää rukousta ja Isä meidän -rukouksen ulkoa yksin ja ne pitää rukoilla joka ilta.
Samoin hän osaa lähettää energiaa visualisoimalla esimerkiksi nyt vaaleanpunaisia ja punaisia sydämiä, jotka lätsähtelevät vastaanottajan rintaan tms. Hän myös juttelee ikkunamme ohi lentäville linnuille lähettäen terveisiä joko kaukaisemmille sukulaisille tai sitten pois nukkuneille läheisille. Ja ne ovat hänen omia juttujaan.
Lisäksi hänellä on liuta mielikuvituskavereita -en ole koskaan aikaisemmin ajatellut niiden olevan suojelusenkeleitä.... Ne ovat olleet taikahevosia (voisivatkohan olla jumalallisia yksisarvisia....?) joiden kanssa hän leikkii ja ottaa mukaansa joka paikkaan.
Olen jopa joutunut kävelyttämään niitä kaupungilla valjaissa, kun tyttöni on laittanut käteeni näkymättömät ohjakset siksi aikaa (etteivät ne karkaa), kun hän temppuilee jotain muuta.
Joulujuhlaankin halusi ottaa hevoset mukaan mutta sovimme, että ne pitää sitten jättää salin takaosaan, etteivät häiritse esityksiä.
Ja muutama viikko takaperin tytöni nousi sängyssään istumaan ja herätti minut sanoen, että ufo lensi juuri ikkunamme ohi.
Kyllä nykyajan lapset ovat tosiaan herkkiä, jos vaan antaa heille mahdollisuuden ilmentää omaa itseään tuomitsematta tai kyseenalaistamatta heidän ajatuksiaan ja juttujaan! Olen hirvittävän kiitollinen siitä, että saan olla äiti ja mukana tukemassa pienen ihmeen kasvamista isommaksi ihmeeksi!