Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten luontainen kyky parantaa  (Luettu 18642 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 18.01.2006 19:16:28 »

Olen aivan heltynyt vanhimman lapsemme (4v.) selvään luontaiseen haluun parantaa ja hoitaa muita. Minulla on muutamia parantavia kiviä, ametisti ym. ja tyttäremme tuntee selvää viehtymystä niihin. Hän usein haluaa "hoitaa" minua ja käyttää juuri noita kiviä.

Hän ei ole koskaan kysynyt mitä kiviä ne ovat ja mitä varten ne minulla ovat tms. Oli aivan hellyyttävän ihanaa, kun hän kerran otti ruusukvartsini ja sanoi: "äiti mä laitan sulle rakkaushuulipunaa"  2funny sitten hän koski kivellä huuliini. Ruusukvartsihan on ns. "rakkauskivi". Että tiesi tyttö tuon ihan itsestään.

Tietää kyllä paljon muutakin... Ja aivan kuin "itsestään" ollut erittäin kiinnostunut Jeesuksesta ja hänen elämästään. Sanoo Jeesusta "Tuplatukaksi". 2funny Kyselee myös paljon Luojasta. :Smiley En ole ikinä hänelle mitään näistä henkisyysjutuista kertonut, enkä  omia näkemyksiäni "tuputtanut". Vaan hän on itse omasta aloitteestaan ottanut keskustelun aiheeksi näitä asioita. Näki myös jo 2v. enkelin.  angel

Älkäämme tukahduttako lapsiemme luontaisia kykyjä asiaan jos toiseen! Vaikka ehkä monien täällä kirjoittelevien vanhemmat ovat joskus niin tehneet. Ainakin minun.  Sad Annetaan me kuitenkin lastemme kasvaa "täyteen mittaansa" !

Kirjoittakaahan muutkin omia kokemuksia lasten ns. "piilevistä kyvyistä".

On kyllä jännää nähdä, mitähän tästä meidän kuopuksestammekin (kohta 5kk) esiin tulee... Hän sai jo kastelahjaksi kauniin ametisti kiven henkilöltä jota ei ollut edes kutsuttu ristiäisiin. Hän oli erään kutsuvieraamme täti, joka pyysi josko hänkin voisi piipahtaa. Tottahan se sopi. Jännää... :Smiley

angel smitten
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006 19:18:52 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 20.01.2006 09:33:45 »

smitten Mahtavaa... itselläni nuorin täytti just 7v ja on selkeesti itse kiinnostunut enkeleistä ja se näkee heti tavattua, mikä on hyväksi meille ja mikä ei Huh jännää, kun se neuvoo aina minua mitä pitää tehdä esim. jossain ruuanlaitossa tai siivouksessa 2funny hauskaa mutta ihanaa...otan mielellään avun vastaan Wink
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 30.01.2006 19:37:24 »

Hei
ANNA ihmeessa lapsesi hoitaa teita ja muita, heilla nama kyvyt ovat luonnollisia
ja voimakkaampia kuin monilla aikuisilla.Kivet jotka han on valinnut jo todistavat asian, osta vain lisaa ja anna hanenkin valita ITSE.
Rakkautta sinulle ja lapsellesi DIAMOND
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 31.01.2006 15:35:09 »

Kyllä annankin Diamond. Tuo oli hyvä vinkki, että annan tyttäreni itse valita jonkin kiven...  :Smiley Täytyypä käydä jossain vaiheessa kiviostoksilla. Keräilemme molemmat muuten myös aina välillä luonnosta kiviä. Joskus vain tulee hänelle tai itselle sellainen kivi vastaan, joka "täytyy" viedä kotiin.
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 08.02.2006 08:55:37 »

Rakkauden enkeli

Oli todella mukava lukea näitä viestejä anna toki lapsellesi mahdollisuuksia tai tiedän että annat.  Smiley Tuli mieleen kun yksi omista lapsista pienenä keräsi kiviä, aina kun olimme ulkona hän löysi jonkun kiven ja sanoi että sillä oli joku tarkoitus ja että se on niin kaunis. Ja omaksi ihmeeksi niin lapseni tunnisti kaikki kivet monta vuotta vaikka niitä oli jo niin paljon muistakseeni niitä oli yli 50. Mutta jokaisella oli oma tarina ja tarkoitus.  Cheesy ja   arvaa olinko ihmeissäni, kyllä. 
Kaikki mun lapset ovat puhuneet ja nähneet jotain pienenä mutta muistan erityisen hyvin kun nuorin kertoi minulle usein miehestä joka kävi katselemassa häntä. Olin jo jossain vaiheessa huolissani että mikähän juttu tämä nyt sitten on. Kunnes yhtenä päivänä tyttäreni sanoi minulle että se mies on erittäin kiltti ja haluaa minulle vain hyvää ja että hän näki tämän miehen vain kotona. Silloin tiesin itse kenestä oli kysymys vaikka en koskaan itse nähnyt häntä niin kyllä aistin hänen läsnäoloa. Mutta hyväksyin asian koska huomasin että se oli lapselleni totista totta ja että hän oli erittäin luottavainen tätä mieshenkilöä kohtaan.
Tyttäreni lakkasi puhumasta siitä miehestä noin 4 vuotiaana ja en ole koskaan kysynyt häneltä siitä miehestä vaan annoin hänen itse aina ottaa asian puheeksi. Nykypäivänä hän ei varmaan muista koko juttua. 
Mutta tässä vähän aikaa sitten hän sanoi että kaipaa vanhaan kotiin ( muutto n. 1 v sitten) kyselin häneltä että mitä hän jäi kaipaamaan. Hän ei osaa selittää että mitä siinä vanhassa kodissa oli. Mutta sanoi että äiti siinä vaan oli jotain mitä kaipaan ja muutan sinne vielä joskus takaisin .  Sehän pani äipän taas miettimään  idiot2   Oliko se se koti vai HuhHuhHuh?

Mutta lapsilla on mitä erikoisempia kykyjä ja antakaamme heidän pitää niitä ne on osana heidän elämän oppia.  smitten   smitten

taikuri    crazy2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 07.04.2006 20:54:50 »

Tänään koin taas "yllätyksen" 4-vuotiaan esikoisemme taholta, kun hän aivan yllättäin kesken aivan arkisen olemisen ja leikkimisen päätti, että hän haluaa kirjoittaa äidille viestin. Pyysi sitten isältään kirjoitusapua ja saneli hänelle mitä pitäisi kirjoittaa...

Tässä teksti sanasta sanaan juuri kuten tyttäreni sen isälleen saneli:

Olen ollut avaruudessa. Lentänyt "lentokoneella" sinne. Olen nähnyt monia avaruusolioita.  Shocked Cheesy

Tämän viestin jälkeen jonka hän halusi minulle antaa, yritin kysellä hieman tarkemmin asioista, mutta hän ei muistanut juuri mitään. Unissa ovat kuulema vierailleet ja on nähnyt sekä hyviä, että pahoja avaruusolioita. Todella jännää, sillä minulla itsellänikin on lukuisia noita kohtaamiskokemuksia "unitasolla". Onpa muutama kokemus ihan "valvetilassakin" ollessa. Nimittäin eräs valoilmiö, sekä humanoidin näkeminen yläpuolellani juuri sillä hetkellä kun heräsin unestani.

Että tällaista... Kerroin tyttärellemme, että minäkin olen niitä nähnyt. Hymyili vain salaperäisesti.  Smiley

P.S. Itse en ole sitten tyttärelleni omista kokemuksistani koskaan tätä aiemmin puhunut, enkä ylipäänsä siitä että uskon avaruudessa olevan elämää, enkä muutakaan sellaista...
« Viimeksi muokattu: 07.04.2006 20:56:59 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #6 : 08.04.2006 11:14:07 »

VOI ETTÄ tuli hellyyttävä olo...  smitten

Minulla ei ole omia lapsia  Cry mutta sisareni lapset ovat ihmeellisiä! Molemmat (1v. ja 3,5 v.) ilmestyivät uniini sikiöaikoina ja yhteys on ihan mieletön ollut alusta asti. Molemmat heistä on astrokartallakin parantajia. Ennen kummityttöni syntymää annoin hänelle unessa kristallin...

Kun hän sitten syntyi, olin tosi masentunut ja hän halusi AINA syliini kun olin hänen lähellään. Olimme pienessä rakkauskuplassa... ja olen varma siitä, että hän paransi minua. Nykyään jos minulla on vaikeeta, saatan kuulla jälkeenpäin, että kummityttöni on samalla hetkellä ikävöinyt minua ja joskus hän soittaa sillä samaisella hetkellä!!

Toinen erityinen piirre tytössä on se, että hän vaatii ehdotonta AITOUTTA. Jos itse aikoinaan peittelin todellisia tunteitani, hän ei tullut lähellenikään! Sitten joskus aloin itkeä (sisareni on myös parantaja...), minkä jälkeen kummityttöni alkoi nauraa ja juoksi suorastaan syliini!  Grin

LAPSET ON NIIN IHANIA!!!!!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 08.04.2006 11:22:24 »

Upea kokemus sinulla Inti! Lapset ovat todellakin ihania ja niin AITOJA.  smitten Meidänkin esikoinen on lohduttanut äitiäni ja siskoani kun he ovat olleet surullisia. Toissajouluna juuri lohdutti äitiäni, jonka johdosta äitini risti hänet "jouluenkeliksi".  angel
"Jännityksellä" seuraan miten mahtava persoona kuopuksestammekin (kohta 7kk) kasvaa.  Kiss
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #8 : 08.04.2006 11:34:46 »

smitten ihanaa. Uskon että aikamoinen enkeli hänestä kasvaa, kun äitikin on yksi sellainen.  Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 08.04.2006 11:41:09 »

smitten ihanaa. Uskon että aikamoinen enkeli hänestä kasvaa, kun äitikin on yksi sellainen.  Smiley

Voi kiitos! *punastelee* Ihmisenähän minä "vain" täällä tallailen...  Wink
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 09.04.2006 09:59:39 »

Omalla pojallani (2,5 v) on käsittämätön yhteys mummonsa kanssa. En tiedä johtuuko siitä että ovat molemmat jousimiehiä, vai mistä on kysymys.
Äidilläni on mökki muutaman kilometrin päässä kodistamme. Hän oli käymässä mökillä, poika ei edes tiennyt sitä. Lauantai aamupäivänä poika istui pöydän viereesä, katseli ulos ja sanoi "mummu tulee ihan kohta". Meni kaksi minuutia ja mummo tuli potkukelkalla pihaan...  Shocked
Muutenkin ovat kuin paita ja peppu. On todella mukava katsella kun he nauttivat toistensa läsnäolosta. smitten
Poika tuntuu muutenkin aistivan asioita joita muut eivät huomaa.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #11 : 09.04.2006 11:08:50 »

Oih, kyllä ! Lapset ovat niin ihania !
Juuri äsken kävivät pienet trullit (siskoni tytöt) virpomassa minulle. Toinen tosin vasta vauva, mutta oli omalla laillaan hengessä mukana. Se oli niin lutuista ! Ja täti tietysti antoi paljon namia. Nyt tuo söötti, koristeltu pajunkissan-oksa on minulla koristeena. Lapset ovat kuin pikku enkeleitä.  smitten  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #12 : 09.04.2006 12:25:38 »

smitten
tallennettu
intiraymi
Vieras
« Vastaus #13 : 09.04.2006 12:26:40 »

Juuri äsken kävivät pienet trullit (siskoni tytöt) virpomassa minulle. Toinen tosin vasta vauva, mutta oli omalla laillaan hengessä mukana.

Cheesy smitten
tallennettu
Mama
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 10.04.2006 21:15:37 »

Ihana ketju Smiley
Minun kohta 8v. poika on parivuotiaasta asti "höpöttänyt" juttuja jälleensyntymästä ja menneistä elämistä ym. Eikä tosiaan ole kotona mitään sellaisia tuputettu, mielenkiinnolla kyllä kuunneltu pojan juttuja sitäkin enemmän!
Ensimmäisen jutun muistan hyvin, kun kerroin hänelle että kohta on hänen synttärit, niin yhtäkkiä poika meni tosi vakavaksi ja kysyi "olenko minä syntynyt monta kertaa?". En  vastannut juuta enkä jaata, mutta sen jälkeen poika on oma-alotteisesti kertonut paljon muistumia entisistä elämistä ja  "tietää" miten elämän kiertokulku menee.

Ehkä kaunein juttu oli kerran kun poika oli n.3-4 vuotias ja heräsi päiväuniltaan. Oli rennossa levänneessä tilassa ja kysyi utuisilla silmillään kaukaisuuteen katsellen minulta : "äiti, mä en muista sun hengen nimeä". Minä sitten kysyin että tarkoittiko hän etunimeäni tai lempinimeäni mutta ei kuulema. Hengen nimi oli "Joku minkä joskus oon muistanut mutta enää en muista"  smitten

Isälleen kertoi nuotitulen ääressä muistumia jostain hiekka-autiomaasta leiritulen ääreltä ym ym. Paljon on ollut näitä tarinoita!  Smiley

Tämä samainen lapsi myös ymmärtää herkästi ilman erityistä "ympäristökasvatusta" miten herkkä on luonnon tasapaino ja mikä on ihmiselle terveellistä ravintoa , kuuntelee myöskin omaa kehoaan paljon.

Ja ihan vähän aikaa sitten poika kertoi että hänellä on oma enkeli! Kuvaili enkeliä näin: "valonaama, keltaiset hiukset olkapäiden yli, hohtava mekko" ja tulee kuulema "nenän päälle" joskus juttelemaan. Tämän sanoessaan piti silmiä kiinni ja minulle tuli sellainen kuva että hän näkee "kolmannella silmällään" tämän enkelin. Enkeli myös juttelee joskus, oli tullut toivottamaan hyvää syntymäpäivääkin. Tuon synttäritoivotuksen kertoessaan näin miten HURJAN mielissään poika oli siitä. Aivan kuin hänellä olisi lempilempikummitäti joka rakastaa häntä äidin tavoin. Ihanaa!  smitten

Näitä juttuja on vaikka kuinka paljon..Ihanaa lukea että te muutkin olette huomanneet lapsissa herkkyyttä, niin usein lasten herkkyys jää aikuisilta huomaamatta  Cry Toivon että oma poikani pystyy pitämään yhteyden näkymättömään elävänä pitkin elämäänsä..tuntuu ainakin että hänellä on sellainen näkymätön turvaverkko saatu syntymälahjana Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: