body electric
|
|
« Vastaus #1155 : 26.04.2015 20:34:40 » |
|
Tyylikkäitä motelleja.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1156 : 27.04.2015 10:16:45 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1157 : 27.04.2015 17:53:17 » |
|
Meikän vakiotyyli: http://cdn9.lbstatic.nu/files/looks/medium/2012/12/17/2714592_look_leggings.jpgEli collegepaita, legginsit ja tennarit. Mulla on kengistä vakiokäytössä violetit Rubber Duckit, kultaiset H&M tennarit ja pinkinkukertavat Nike Air Pegasus 83-lenkkarit ja niiden kanssa yleensä mustat wetlook-legginsit sekä (harmaa) collegepaita, turkoosi anorakki, musta satiinipilotti jne. Tuollaiset kuvan trikoot on saatava
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1158 : 27.04.2015 17:59:20 » |
|
Lisäksi olen hommannut usemman parin erittäin vaaleansinisiä pillifarkkuja ja nämä himottais ostaa siihen vielä päälle Guess Lamya SkinnyMulla on kolmet farkut samantyylisillä leikkauksilla, ja ne on tosi jees
|
|
|
tallennettu
|
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1159 : 27.04.2015 19:34:50 » |
|
Sullahan on Elwyn säväkkä tyyli. Itse taas olen luopumassa suurimmasta osasta kamojani, kun ihminen oikeasti selviää niin vähällä... Haluan kuitenkin helppoja ja tyylikkäitä vaatteita, siksipä yleensä ostan joko neuleita tai sitten kauluspaitoja. Jotakin joihin sopii legginssit (farkut on niin jäykät ja epämukavat vaikkakin tyylikkäät). Aika paljon löytyy mustavalkoista settiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1160 : 28.04.2015 21:45:48 » |
|
Ihminen tosiaan selviää vähällä, nimimerkillä se jonka muuttokuorma on pääosin purkamatta alakerrassa Mä taidan kans heivata puolet vaatevarastosta kierrätykseen, ja homman voisi aloittaa mukavasti ensi viikonloppuna.. Tässä ihana kesäkampaus: perhosia ja kukkasia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1161 : 28.04.2015 21:47:57 » |
|
Mikähän siinäkin on, että sytyn aina hiuskukille-ja perhosille ihan täysin Jemmassa tietty kukkaset niiltä vuosilta kun pidin nutturoita ja hiuskukkia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1163 : 10.05.2015 15:12:14 » |
|
Pitkästä aikaa himoittavat kengät
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1164 : 14.05.2015 13:27:08 » |
|
Upea sisustus tällä bloggarilla Hieno taulu seinälläTässä kuvassa on kaikki mistä minä pidän henk.koht Eli etnoa, värejä, taidetta ja paljon tavaraa. Skorpparinkin minimalismi on rajoittunut jostain syystä sen työhuoneeseen tässä kämpässä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #1166 : 27.07.2015 09:06:43 » |
|
Tosta cristallinesta tuli mieleen että Björkillä on ollu aina melko kiehtova tyyli. Se sano 10 v sitte, tai yli, et se kasaa päälleen mitä sattuu, mä tykkään sen tyylissä just siitäkin et siin on sekasin ristiriitasia elementtejä.
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1167 : 27.07.2015 18:38:24 » |
|
Bussissa (tai se on itse asiassa trollibussi) oli tyylikäs tyyppi, Skypen työntekijöitä Tallinna on hieno paikka pongata cooleja ihmisiä, ja henk.koht. diggaan muutenkin virolaisten tyylitajusta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1168 : 30.07.2015 19:35:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1169 : 24.08.2015 20:58:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|