Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 89
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 593381 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1230 : 11.08.2016 21:00:30 »

Ne "kaulapannat", joita käytin teininä on tullu takaisin. Sitä tässä nyt enää odottelinkin, kaikki muut jysärimuodin helmet onki jo tehny paluun. Muistaako täällä muut ne tiukat kaulaa myöten menevät kaulakorut? Aika usein se nauha oli samettia ja siinä itselläni roikkui joku risti, joka oli aika yleinen tms. nykyajan kaulapannoista on ristit jääny pois, mutta...  crazy2

Ai niin, sitä mun laukkua ei ole missään, joten jouduin johonkin s-postijonoon. Ne ilmoittaa kun niitä tulee lisää. En usko, että siihen mennessä saan ylennystä, mutta jos edes palkankorotus niin sekin olis jo jotain.  coolsmiley En oo kyllä ennen jonottanu laukkua  Kiss
tallennettu

"Like any great love, it keeps you guessing
Like any real love, it's ever-changing
Like any true love, it drives you crazy
But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1231 : 11.08.2016 22:03:51 »

Hyvää kannattaa odottaa Afro Cool
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

“Listen to them, the children of the night. What music they make!”
― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1232 : 12.08.2016 19:46:19 »

.. tai jonottaa siis Cheesy

Tajusin eilen, että en ole kenkiä pitkään aikaan hommaillut, kumma juttu angel Listalla on saappaat ja jotain muutakin olis kiva saada Cool
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1233 : 12.08.2016 21:28:00 »

Mahtavat hiukset (väri+kampaus) Cool

http://uino.indiedays.com/wp-content/uploads/sites/55/2016/08/101.jpg

http://uino.indiedays.com/wp-content/uploads/sites/55/2016/08/102-2.jpg
tallennettu

― Bram Stoker
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1234 : 15.08.2016 18:04:36 »

Mää oon kerrankin muodikas  2funny

http://www.iltalehti.fi/muoti/2016081522125652_mu.shtml

Ku ei suotta vaatteita ostele, ja nekin mitä ostaa ni ostaa kirppareilta tai saa kavereiden vanhoja, ni ei tarvi ku oottaa, ja ne on takasin muodissa  :Smiley Mitä sitä suotta hätäilemään. ( Pääsen kerrankin sanomaan Tongue)

Ainoo vaan, että mun lahkeeni tuppaa olemaan ennemmin ylimittasia ku alimittasia.
tallennettu
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1235 : 19.08.2016 20:38:53 »

Korkkasin mun vaaleanpunaiset housut Afro

Syyskuun Vogue on ilmestynyt, pitää käydä ens viikolla ostamassa Cool + ehkä Damernas värld.. Löytynee Suomalaisesta.

Ahh smitten smitten smitten

Diggaako kukaan muu muotilehdistä?
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1236 : 17.09.2016 20:59:25 »

Mä olen koukussa Zaraan, pakko kiertää kaukaa ettei lähde taas takki tai pari messiin Tongue

Alkaa olla niin hitosti vaatteita, että nyt ei ostella sellaisia Cool Syksymuoti on tänä vuonna aika jees Afro
tallennettu

― Bram Stoker
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1237 : 07.10.2016 21:51:39 »

Diggaan kyllä muotilehdistä, mutta välillä mun mielestä Me naisissakin on riitävästi muotia.  Grin Elle on ihan kiva muotilehti, jo lopetettua Oliviaa luin myös. Ulkomaisia muotilehtiä tosi harvoin. Myönnän, että mulla joskus kiristää muotilehdissä se ihan järkyttävä mainosten määrä.

Hienoa, että oot korkannut vaaleenpunaset housut. Mä voisin käydä useammin vaateostoksilla. Tänään meikkasin pitkästä aikaa ja olipa fiksua napata aamulla kiireessä sellainen testeri meikkivoide, jota en ollut ennen kokeillut. Lopputulos oli, että meikkivoidetta oli liikaa ja väri liian tumma. Nauratti, toisaalta hienoa, että tuollaisia voi kokeilla ja mennä silti ihmisten ilmoille. Ehkä ens kerralla kuitenkin kokeilen ensin ilman kiirettä.

Sisustusjutut kiinnostaa eniten. Olen Stellan blogista täällä ennenkin puhunut ja minusta on vaikea liittää pukeutumistyyliä tai sisustusta mihinkään merkkiin, jos minulta kuitenkin kysyttäisiin vaaka pitäisi juuri tämän värisiä vaatteita ja sisustaisi kotinsa näillä väreillä. Stella on siis vaaka

http://www.stellaharasek.com/2016/10/friday-im-in-love/

Tuo neule ja sängynpeitto, jonkinlainen hippi-vaaka unelma. En tiedä mitä vaa'at olette mieltä, mutta minun sieluni silmissä.  Kiss

En muuten vieläkään ole kuullut mitään siitä laukusta. Höh. Ja jatkan meikkiharjoituksia. En yleensä jaksa meikata, koska pidän sitä niin työläänä, mutta se on toisaalta myös taiteellista.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2016 22:02:00 kirjoittanut meryem » tallennettu

But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1238 : 07.10.2016 22:13:55 »

Mulle meikkaaminen on rutiinihommaa&neutraalia, mutta välillä olis kiva olla tyyliin joku näyttelijä tms ja räväyttää kunnon sotamaalauksilla coolsmiley Duuniin ei kehtaa laittaa mitään kovin ihmeellistä ainakaan toistaiseksi, voi olla että joku päivä alkaa taas tuulla eri suunnasta Tongue

Stellan tyyli on tosi pelkistetty, mä en oikein kykenisi tuohon kun tykkään väreistä ja harmonian rikkomisesta. Tämä on kyllä unelmapaikka! Tykkään peitoista ja tyynyistä, sekä niiden sekaan hautautumisesta Cheesy

Mulla on järjetön määrä tyynyjä muutenkin, ne ovat jemmassa tällä hetkellä Ruotsissa, mutta pitää roudata Suomeen jossain vaiheessa tai jonnekin muualle, tänne ehkä.
tallennettu

― Bram Stoker
Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1239 : 09.10.2016 16:57:45 »

Hobstar-lasit ovat olleet blogeissa joku ilmiö aika pitkän aikaa ja pongasin niitä äsken täällä Prismassa, maksoivat alle 5e/kpl nuo perusjuomalasit.

Ei mielestäni mitenkään ihmeellisiä (painavia jne), mutta blogijuttuja aikaisemmin lukiessani välillä kävi mielessä että pitäiskö hankkia itsekin, mutta onneksi ei siis tullut hankittua. Hyvin huomaa blogien aivopesevät vaikutteet angel

Kalliit laukut on yksi toinen asia mikä on ns. weak spot mulle blogeissa, mutta onneksi on järkeä päässä vähän turhankin paljon Tongue
tallennettu

― Bram Stoker
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1240 : 09.10.2016 18:55:52 »

Kyllä noi suositut blogit nykyään on aikamoisia mainospaikkoja. Oon kans huomannu blogien aivopesu vaikutuksen. Onneksi sen nykyään tiedostaa ja osaa asennoitua, joskus kun aloin lukemaan blogeja niin meinasi haksahtaa aika usein. Joskus edelleenkin tulee tuollainen kuten kerroit. Onneksi en ole tilannut netistä mitään hetken mielijohteesta vaan käynyt kaupassa tuoksuttelemassa ja kokeilemassa, sovittamassa. Lopulta todennut, että lasit on epäkäytännöllisiä ja painavia, tai jostain tuoksusta, jota on ylistetty blogissa, että ei ole mun juttu. Sitten kun Stellan blogissakin ihan pokkana selitetään jostain luonnonkosmetiikasta, jota yksi pieni pullo maksaa yli 400€, mutta on NIIN loistava ja tehokas, että kyllä varmasti hintansa väärti sellaiselle, joka haluaa satsata. Just. Vähän vaikea uskoa, että a) olisi ikinä varaa kokeilla tuollaisia ja b) että ne oikeasti olisi niin tehokkaita, että kannattaisi maksaa tuollaisia summia.

Mietin myös, että on 500€ laukusta kauhea summa. Toisaalta reissaan paljon ja tarvin laukkua koko ajan. Olen päättänyt ja kantapään kautta oppinut, että halpoihin keinonahkaisiin en koske enää pitkällä tikullakaan. Vaikka parinkympin laukku kuulostaa hyvältä niin ne ei kestä mun käytössä kovin pitkään, koska käytän sitten oikeasti samaa laukkua tosi paljon. Sen sijaan hyvä nahka ihan oikeasti säilyy hyvännäköisenä. Kengät on kans sellaset, että en jaksa ostella mitään epämukavia korkkareita, vaikka ne olis miten nätit. Käytän ja tällä hetkellä omistan vain järkeviä ja käytännöllisiä kenkiä, joilla voin vaikka eksyä bussilla ja kävellä ihan hyvin 5km. Tämäkin liittyy siihen, että matkustan paljon, joten kaikki mukavuus on sallittua.
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1241 : 15.10.2016 17:33:32 »

Mä käytin Suomessa koko ajan lähinnä erilaisia vaelluskenkiä, koska ne kestää, voi kävellä pitkiä matkoja (kävin joka päivä kävelyllä jne) ja ei oikeastaan ollut käyttöä oikein muillekaan. Talvisin nahkasaappaat oli kans pop. Oli mulla kuitenkin yhteensä joku 30 paria kenkiä (kiitos "keräilyharrastuksen") joista osa kulkee edelleen matkassa. Tiedä sitten,että mitä olisi tapahtunut jos olisin käynyt toimistotöissä Joensuun aikoina, koska siellä olisi varmaan tullut otettua valikoimaan myös korkkarit ja avokkaat.

Nykyään käytän kaupunkioloihin tarkoitettuja versioita, koska julkiset kulkee ja kyseessä pääkaupunki joten ei kehtaa olla ihan metsäläinen +työt tietysti. El Naturalistat voisi osaa seuraavaksi, ja kannattaa katsoa muuten Hobby hallin valikoimat, ne myy yllättävän jänniä kenkiä! Olen sieltä ostanut alesta yhdet Naturalistat ja brasialaiset korkkarisaappaat joissa erikoismuotoiltu pohja.
tallennettu

― Bram Stoker
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1242 : 15.10.2016 21:01:58 »

Luontoretkillä mulla on aina vaelluskengät, mutta muuten kaupunkikäytössä ne on hankalat. Työmatkoilla  mulla on ihan Sievin kävelykengät. Ei ne mitkään ihan mummomalliset ole, mutta ei myöskään ehkä ihan iltamenoihin sopivat. Vaan ihan mielettömän mukavat. Välillä sitä joo miettii, että kaupungilla olis hienoa olla astetta tyylikkäämpi. Nuorempana mulla oli tosi hienoja kenkiä, mutta nykyään mukavuudenhalu menee kaiken yli. Hyvä vinkki kuitenkin tuo Hobby hall, tuli esite just vähän aikaa sitten ja piti kaivaa se uudestaan esille ja tutkailla kenkiä. Nää olis tosi hienot!! https://www.hobbyhall.fi/pukeutuminen/kengat/naisten-kengat--nilkkurit-sandaalit-ja-tennarit/ramarim-hapsunilkkurit-naisten-musta?nosto=productpage-nosto-5

On vaan ihan outo merkki, enkä kenkiä arvaa ostaa sovittamatta...
tallennettu

meryem
Moderaattori
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1243 : 15.10.2016 23:17:32 »

Käytin myös jossain vaiheessa niin paljon korkokenkiä, että matalat kengät tuntui oudolta jalassa. Myöhemmin olen lukenut, että se on oire siitä, että jokin jänne kai jalassa on lyhentynyt korkokenkien käytön takia ja siksi tuntuu omituiselta. En ymmärrä miksi naisille tehdään kenkiä, joilla ei voi kävellä.  buck2 mutta onhan ne kivoja koristeita  Kiss Tongue

Minkälainen lesti noissa El Naturalistan kengissä on? Ihan uusi merkki sekin. Olen siirtynyt kotimaisiin Sievin kenkiin, koska missään muualla ei tehdä minun suomalaiselle leveälle jalalleni niin sopivia kenkiä. Nykyään jos tungen jotkut kapeat hirvitykset jalkaan niin varpaat alkaa heti huutaa vastalauseita.

Hauska tuo lisänimi korkkari. Minullakin taisi jossain vaiheessa olla vastaava lisänimi, mutta ei ole kyllä enää  Grin
tallennettu

Elwyn
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1244 : 16.10.2016 10:22:49 »

Mä olen tennari-ihminen, mutta vain jos ne tennarit ovat esteettiset ja tyyliin sopivat Tongue Tykkään myös erikoisista kengistä, mutta ei viitsi hankkia jokaista paria minkä näkee joten otetaan vain ne tarpeelliset.

New Balancella on valikoimaa mitkä ovat hyvät jalassa, voi vaikka juosta sen 10km ja näyttävät hienoilta Cool

Nyt on työstön alla saappaiden/nilkkureiden hankinta, taidan hommata Fly Londonit! Esim.tällaiset olisi tosi hienot Cheesy tai nämä.. Noissa on myös scifiä mikä sopii mulle Afro
tallennettu

― Bram Stoker
Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 89
  Tulostusversio  

Siirry: