|
meryem
|
|
« Vastaus #1246 : 01.11.2016 20:15:57 » |
|
^en tuota allekirjoita kyllä yhtään. Ärsyttää tuollainen luokittelu tyyliin, jos nainen ei käytä joka ikinen päivä ripsiväriä niin se on masentunut. No enkä ole, oli vain herätys 5.20 eikä ihan ehtiny. Mutta mukaviin asioihin. Mun molemmat suosikkibloggaajat kirjoitti samaan aikaan ruusuista. Siis apua, voiko näin ihanaa kukkakimppua olla! http://pupulandia.fi/2016/11/01/all-pink-everything/Minulla on tässä kuussa syntymäpäivä ja ilmoitin miehelle, että haluan Cappuccino-ruusuja lahjaksi.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1247 : 02.11.2016 21:13:36 » |
|
^On ihana kimppu Kukkakimput Mä sain töissä liljakimpun synttäreiden kunniaksi Meillä on tapana antaa synttärimuistaminen ja naiset saavat lisäksi kukkia. Pientä diskriminaatiota, mutta Ruotsissa saivat myös miehet ja ne yleensä jätti kukat kuolemaan pöydän kulmalle.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.11.2016 21:15:19 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1248 : 06.11.2016 20:24:00 » |
|
Täytyy tulla jatkamaan tänne tuota talvikenkä juttua Sievin kenkiä nyt katselen, nämä olisi kivat https://www.sievishop.fi/naiset/talvi/aura.html tai nämä piristävän punaiset https://www.sievishop.fi/naiset/talvi/inka.htmlHinta on kyllä aika muistinko tosiaan oikein, että sain joskus Sievin talvikengät 80€... No mutta toisaalta jos ostaa noita ulkomaisia 70€ kenkiä joka talvi niin...
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1249 : 12.11.2016 22:40:23 » |
|
Hah, ostin tuollaisen mustan takin Suomesta kun viimeksi kävin. Hyvä yhdistelmä noissa kuvissa Mulla on ollut myös tuollainen ukko Eka poikaystävä kyseessä. Hyvin samannäköinen ja tyylinen kalsareineen päivineen! Mitä tulee itseeni niin kieltämättä näen yhtälailla jonkinlaista yhdennäköisyyttä bloggarinkin kanssa, köhöm.. Tai no, en tiedä nykypäivästä, mutta silloin joskus ainakin http://www.asikaine.fi/outo-takki/
|
|
|
tallennettu
|
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1250 : 12.11.2016 22:43:17 » |
|
Hah, ostin tuollaisen mustan takin Suomesta kun viimeksi kävin. Hyvä yhdistelmä noissa kuvissa Mulla on ollut myös tuollainen ukko Eka poikaystävä kyseessä. Hyvin samannäköinen ja tyylinen kalsareineen päivineen! Mitä tulee itseeni niin kieltämättä näen yhtälailla jonkinlaista yhdennäköisyyttä bloggarinkin kanssa, köhöm.. Tai no, en tiedä nykypäivästä, mutta silloin joskus ainakin http://www.asikaine.fi/outo-takki/Mulla on punaiset reinot varastossa, ei tosin täällä Tallinnassa (tietenkään). Pitäis muutenkin hommata uudet kun alkaa pohjat olla mennyttä. Huippukengät
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1251 : 13.11.2016 17:21:51 » |
|
Mä koen samaa metsäläisfiilistä välillä, ja se johtuu minun luonteestani ja persoonastani. Olen ulkoasultani aika boheemi ja se näkyy varsinkin kotona kaikessa. Ihmisten ilmoilla on taas eri tyyli, joten jos laitan kotipersoonan kuteet päälle kaupungille -> ahdistus! Mulla on ollut aina kotivaatteet erilaiset kuin muuten ja suosin kunnon reikähousu-hippi-tyyliä. Mulla on esim. tällä hetkellä jalassa housut mistä on vyötärön kuminauha hajonnut joten viritin ne ponnarilla pysymään ylhäällä Ulkomaailman tyyli virittyy pikkuhiljaa koko ajan asiallisempaan suuntaan ja suosin pääosin vanhaa ystävääni mustaa väriä jota piristän harmaalla Ulkonäkö vaikuttaa minun kohdallani ainakin todella paljon fiiliksiin ja antaa itsevarmuutta (sekä toisinpäin).
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1252 : 14.11.2016 09:14:16 » |
|
Joo kyllä minä olen itkenyt kun olen joutunut luopumaan jostain vaatteista, jotka on ollu jotenkin tosi rakkaita. Toisaalta sitten taas en välttämättä aina pysty käyttämään vanhoja vaatteita, jos niihin liittyy jotain ikäviä muistoja. Haluan vain eroon niistä. nousumerkkiäni syytän siitä, että en mielestäni ikinä onnistu olemaan tyylikäs. vaan aina jotenkin homssuinen. Sain tosin nuorempana kehuja tyylistäni. Olin yllättynyt kun opiskeluaikana opiskelukaveri sanoi, että olen aina niin tyylikäs. No ehkä mietin pukeutumista silloin enemmän, nykyään mietin sen mitä jaksan. Tuntuu, että se miltä haluaisi näyttää ja miten haluaisi pukeutua niin siinä on liian suuri ristiriita todellisuuden kanssa, että ei jaksaisi miettiä koko asiaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1253 : 03.12.2016 21:42:55 » |
|
Mä olen kanssa aika homssuinen, ja lisäksi olen valikoivasti pihi (eli ei löydy esim. lainkaan juhlavaatteita varastosta hautajaisvaatteita lukuunottamatta). En raaski ostaa vaatteita joille ei ole käyttöä edes teoreettisesti kuin ehkä kerran. Jätin firman pikkujoulut väliin flunssan takia, mutta ei mulla olis ollu mtn ihmeellistä päälle laitettavaksi joten ehkä kävi hyvä tuuri Työpaikan ladyt ovat tänään aika näyttävän näköisiä kuvien perusteella Kaikkein parasta on tietty, että joka päivä näyttäis omasta mielestään hemmetin hyvältä Oli se mitä hyvänsä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1254 : 16.12.2016 22:05:11 » |
|
Ah, sain vihdoin sen kauan kaipaamani ja odottamani Samujin Tori-laukun. On muuten aika mahtava ja juuri niin upea laukku mitä ajattelin!! Vielä en ole ehtinyt tositoimissa testata, mutta se on riittävän iso, että sinne menee varmasti myös työläppäri. Ihanaa, ei enää miljoonaa erillista laukkua ja kassia mukana. kuunpaluu kartalla asc. kyllä tuo laukku tällaisen tähtien asennon kaipasikin. Muuten ei ehkä olisi antanut luonto periksi. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1255 : 16.12.2016 23:23:27 » |
|
Onnittelut laukusta Laatuun kannattaa panostaa! Mulla on tää kassialmaongelma myös, ja ratkaisu siihen, mutta ei ole vielä kyennyt henkisesti sijoittamaan sitä about 400eur mitä haluamani laukku maksaa. Vaatii valmistautumista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1256 : 31.12.2016 23:27:25 » |
|
Yksi uuden vuoden päätös voisi olla ostamatta huonolaatuista tavaraa mukaanlukien vaatteet, kengät ja asusteet.. Ottaa nuppiin niin paljon se, että mikään ei enää kestä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1257 : 02.01.2017 18:45:19 » |
|
^sama. Oon tosi kyllästyny sellasiin vaatteisiin, jotka ei kestä ku pari pesua. Ostan tosi harvoin vaatteita ja käytän kyllä loppuun vanhat. Nimimerkki näkisitte mun kotivaatteet Mutta, jos ostan niin haluan kyllä laatua. Tori laukku on ollut ihan erinomainen. Hitsi, sinne mahtuu kyllä tosi paljon tavaraa, ja silloin se myös painaa hieman...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1259 : 05.02.2017 00:22:31 » |
|
Tämän vuoden alelöytö: Odd Molly-neuletakkiHimottaisi hankkia seuraavaksi kliseejuttu, eli Furlan Metropolitan punaisessa värissä, mutta saas nähdä.. Lisäks on tullut kivoja huiveja ja ties mitä Onneksi laatuvaatimuksesta kiinnipitäminen karsii ostoksia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|