Elwyn
|
|
« Vastaus #1260 : 10.03.2017 21:57:57 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1261 : 12.03.2017 16:18:58 » |
|
Tarve olis hommata kevätrotsi..
|
|
|
tallennettu
|
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1262 : 22.03.2017 20:52:10 » |
|
Paitsi että ainoa oikea kevät&syksytakki on anorakki jota saa näköjään pitkänäkin On se hommattava Järjestyksessä varmaan ainakin kymmenes samaa merkkiä oleva, ekan anorakin sain n. 20v sitten Olen välillä kyllästynyt väreihin&viskannut kirpparimyyntiin ja sitten käyttänyt täysin loppuun pari takkia jne, mutta aina mulla vähintään yksi roikkuu naulakossa muoks: ei ole mainos vaikka nyt kyllä siltä näytti Vaihdoin kuvan anyway
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.03.2017 21:48:46 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1263 : 03.04.2017 17:51:32 » |
|
Olin ensimmäistä kertaa elämässäni vaatekutsuilla. Tällainen merkki onko tuttu? http://nosh.fi/category/184/mekot-ja-tunikatPääsi sovittelemaan ja vertailemaan ja koska paikalla oli paljon naisia niin sai myös palautetta Tosi ihanan tuntuisia vaatteita. Tilaukseni pitäisi saapua vielä tällä viikolla. Minulla on raitaa niin paljon, että päätin ottaa tällä kertaa pallomekon ja sellaisessa värissä, jota minulla ei ikinä ole. Sellainen roosa/pinkki Ihanaa, siitä tulee mahtava kesämekko. Täydellisen ripsivärin metsästys on ikuisuusprojekti. En ole vielä luottoväriäni löytänyt. Diego della palman vedenkestävä ripsari on todella hyvä, ainoa miinus, että jos pitää yön yli niin rapisee eikä näytä hyvältä enää seuraavana päivänä ja puhdistus vaatii vaivaa. Perus Lumenella pärjää päivän ja helppo pestä pois, mutta ei se ole niin näyttävä. Nyt uusimmat tuulet ripsarien suunnalta http://www.is.fi/mystyle/art-2000005154403.htmlKiinnostaisi kyllä kokeilla. Olen vain niin laiska, että aamulla puoli 6 aikaan kun herää niin usein meikittömyys ei ole valinta vaan käytännön sanelema juttu... Mutta aina sitä voi haaveilla, että ehtisi laittaitua.
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1264 : 03.04.2017 20:51:19 » |
|
Joo tuolla Noshilla on tosiaan paljon myös lastenvaatteita ja kutsuillakin oli paljon lapsia. Pienimmät ihan muutaman kuukauden, jotenkin huikea ajatus, että ovat syntyneet tänä vuonna pienet Moni kehui kyllä, että ovat laadukkaita ja ompelutaitoiset mainitsivat juurikin nuo kankaat. Itselleni oli ihan uusi tuttavuus koko merkki, mutta juu, toivottavasti tulee lemppari. Kiinnyn vaatteisiin vähän kuin koruihin. Niillä on tunnearvoa, vaatteet vain joskus kuluvat nopeammin ja muut eivät näe sitä tunnearvoa...
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1265 : 08.04.2017 20:15:41 » |
|
Tilasin tämän mekon valkopilkullisena, mulla on myös kuvan musta versio + anorakki lähti tilaukseen Jos niillä pärjää taas vähän aikaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1266 : 08.04.2017 21:46:34 » |
|
Omia suosikkiripsareita: - Lancome Doll Eyes (tuoksuu voimakkaasti, siitä miinus) - Isadora Big Bold mascara
Tahtoo kokeilla:
- Too Faced Better Than Sex Mascara - Isadora Big Bold Extreme Ultimate Volume Mascara
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1268 : 23.04.2017 14:45:05 » |
|
Stellalla oli blogissaan joissain kuvissa turkkimainen takki. Olisko ollu Marimekon yhteistyöjuttuja. Se oli mun mielestä hieno. http://www.stellaharasek.com/tag/marimekko/ täältä löytyy, oli näköjään lampaanvillaa noi, mun mielestä tosi upeita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1269 : 23.04.2017 14:49:35 » |
|
Farkkutyttö tässä moi Löysin aivan mahtavat farkut http://www.levi.com/FI/en_GB/womens-jeans/p/196270015Pääsin siis sovittamaan näitä ja istuu takapuoleen kuin hansikas käteen, jos ilmaus sallitaan. Oli pakko tilata samat harmaina En malta odottaa, että pääsen sovittelemaan ja näkee värin kunnolla. Jossain vaiheessa oli kausi, etten pitänyt moneen vuoteen farkkuja. En vain tykännyt niistä, mutta nykyään en mitään muita pidäkään ja siksi olen niiiiin onnellinen kun löytyi hyvät!
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.04.2017 19:53:13 kirjoittanut meryem »
|
tallennettu
|
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #1270 : 30.04.2017 20:46:01 » |
|
Ostin sitten elämäni ensimmäisen merkkilaukun, etukäteislahjaksi itselleni lähestyvän 30-vuotispäivän kunniaksi. Tällanen Love Moschinon melting love-laukku, oon ihan rakastunu!!!
|
|
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1271 : 01.05.2017 17:00:00 » |
|
^Onnittelut laukusta Mulla on kans Love Moschinon laukku, ne on kyllä jees! Mua himottais hommata kevät/kesä-huivi.. Taidan tehdä sijoituksen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1272 : 08.05.2017 18:31:30 » |
|
Tekis mieli täräyttää permis Kasari iskee kyllä meikäläiseen jostain syystä ihan täysillä, en tiedä mistä pirusta se tuli Tekis mieli pukeutua kuten 80-90-lukujen taitteessa tuli tehtyä ja toi permis.. Sellainen tuli otettua sillon 1993 muistaakseni ja olihan se yhdenlainen juttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1273 : 08.05.2017 18:58:37 » |
|
Jostain syystä haistan koko ajan Margaretha Leyn tässä istuessani Oli suosikkiparfyymi 2000-luvun alussa. Red door on vähän samantyylinen suht raskas tuoksu ja baarissa töissä ollessani kuulin useammankin 50+ miehen puhuvan tästä tuoksusta kaihoisasti : Mutsi käytti aikoinaan, ja silloin mun rakkaus tuoksuja kohtaan syntyi. Eka oma merkkituoksu oli Karl Lagerfeldin Sun moon stars eikä vähintään nimen takia
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #1274 : 11.05.2017 13:53:18 » |
|
Vituttaa kun työkaverit matkivat mun hiustyyliä. Tekis mieli vetäistä kunnon oikeaoppinen irokeesi mutta sitten esimies luultavasti katsoisi pitkään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|