meryem
|
|
« Vastaus #1305 : 08.10.2022 14:19:01 » |
|
Haluaisin tosi paljon tällaisen tyylikkään lyhyen tukan, mutta tiedän jo, että ei sovi mun kasvoille. https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2c5293ad-0a60-4e1c-8ad9-53fa44d24915Kristen Stewart on kyllä nuorista näyttelijöistä todella muuntautumiskykyinen ja ihailen myös, että kokeilee rohkeasti erilaisia tyylejä. Kai sitä omaankin tukkaan jotain uutta pitäis keksiä, mutta mitä...
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1306 : 17.10.2022 11:56:43 » |
|
Löysin istuvat farkut Bootcut best. Nyt on muutenkin kerrankin järkeviä juttuja tarjolla rättikaupoissa kun ysäri on muotia ja minä olen hyvinkin ysäri joten match
|
|
|
tallennettu
|
"Curse the day, hail the night"
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1307 : 28.10.2022 15:27:11 » |
|
Kuvia, kuvia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1308 : 01.11.2022 19:43:09 » |
|
Ostin nämä farkut ja näyttää samalta (ihan samalta kuin kuvassa) päällä kuin näytti ysärilläkin. Toi malli imartelee meikäläisen kroppaa ja tosi hyvät maihareiden kanssa. Kun katsoo HM:n sivuilta uutuuksia niin siellä näkyy Elwyn 17-20v koko vaatekaappi näemmä tällä hetkellä Voisin oikeasti tilata kaikki samat kuteet mitä oli silloinkin, esim. takki tai neuletakki tai joku läpinäkyvä paita.
|
|
|
tallennettu
|
“Listen to them, the children of the night. What music they make!” ― Bram Stoker
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1309 : 09.11.2022 17:10:05 » |
|
Juu se on totta, että ysäri ja millenium on tulossa muotiin, mutta vaatteet eivät ole läheskään samaa laatua enkä mä ainakaan saa niistä niitä viboja, joita niissä silloin oli. Oispa aikakone niin pääsis 20-vuoden taakse vaatekauppoihin katsomaan miltä ne oikeasti näytti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1310 : 12.11.2022 16:40:56 » |
|
Fiorella näyttää olevan vielä olemassa verkkokauppana. Olen viimeksi käynyt Fiorellassa 2000-luvulla Kuopiossa ja himoitsin teininä Crazy age-farkkuja mihin Fiorella oli erikoistunut. Ne oli kuitenkin sen verran kehnoa laatua, että ei tullut koskaan hankittua sitten kun sattui olemaan fyrkkaa riittävästi. Ostin ysärin lopulla kuteet pääosin JKL:n Seppälästä, Haloselta ja Fiorellasta Anttilan farkkuosaston ja oman kotipaikkakunnan kauppojen lisäksi, ja sitten dyykattiin kirppareilta kaikenlaista. Kirppareilla oli hyvät apajat 70-luvun vaatteita ja nahkatakkeja yms. 2000-luvun alkuvuodet meni pääosin kirppistellen ja tilasin joskus ulkomailta&teetätin ompelijoilla goottityylisiä vaatteita.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.2022 16:44:35 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1311 : 16.11.2022 14:16:48 » |
|
Joo nuo minäkin muistan, minulla taisi olla yhden Crazy age -farkut, ne oli tosi mukavat jalassa ja iho-ystävälliset. Vaikka e ole kovin koristusten perään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1312 : 02.06.2023 15:29:22 » |
|
Toi Kärtsärin MicMac toi hienoja muistoja mieleen.. Oi niitä aikoja kun oli MicMacin camo-turkishupputoppatakki Olin silloin baarissa töissä kun pidin semmosia. MicMacin tuulihousut oli kova juttu 2000-luvun alussa ainakin ja mulla oli valkoiset. Hiphop-kausi oli yläasteella - Union Five Melkein unohtui kengät: So What skeittikengät Mustat ja musta-punaiset oli ainakin. Buffaloita ei ollut, mutta ne vois nyt hommata jos inspirois.
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.06.2023 15:35:40 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1313 : 11.07.2023 18:30:15 » |
|
Juu, tulee lapsuus mieleen. Tori.fi:ssä saattaa hyvinkin löytää näitä vaatteita myös. Mihinkäs sitä onkaan hävinnyt MicMac
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1314 : 29.07.2023 12:48:53 » |
|
90's rules.. Tilasin nettikaupasta paitamekon josta tapeltaisiin opiskeluaikojen exän kanssa jos oltais edelleen kimpassa Olisin voinut käyttää sen kaikkia vaatteita kun ollaan samankokoisia siitä huolimatta, että se on 180cm mies ja minä 162cm nainen. En ajatellut, että alkais harrastamaan sen tyylisiä kuteita mutta tää on ihan sen näköinen varsinkin kuosiltaan. Miehet sais käyttää enemmänkin tuollaisia paitoja ja niiden kanssa suoria housuja&jotain hienoja nahkakenkiä + pukua
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meryem
|
|
« Vastaus #1315 : 18.05.2024 09:21:28 » |
|
Muistaako kukaan värianalyysejä ja värivuodenaikoja? Muistan kuinka näistä puhuttiin joskus 90-luvulla, mutta nyt naistenlehden juttu palautti aiheen mieleen. Kävin joskus opiskeluaikana värianalyysissä, mutta se perustui neljään värivuodenaikaan. Nyt ne neljä värivuodenaikaa on kai jaettu vielä tarkemmin 12 osaan eli jokaisella värivuodenajalla on kolme alatasoa sen mukaan mitkä sen vuodenajan väreistä erityisesti sopii.
Silloin kun kävin värianalyysissä niin siihen liittyi pukeutumisneuvontaa ja mulle tuotiin sellainen ihana violetti samettinen jakkupuku. Se oli todella upea, mutta köyhä opiskelija kun olin niin en kuitenkaan ostanut sitä silloin. Vähän ehkä harmittaa...
Oletteko käyneet koskaan värianalyysissä tai kiinnostaako mennä?
|
|
|
tallennettu
|
"Like any great love, it keeps you guessing Like any real love, it's ever-changing Like any true love, it drives you crazy But you know you wouldn't change anything, anything, anything" (Taylor Swift - Welcome to New York)
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1316 : 18.05.2024 23:12:28 » |
|
joo, tais hyvinkin olla 90-luvulla, kun olin jollain sen sortin luennolla ja voitin yllättäen arvonnassa sen värianalyysin. Vuodenaikojen mukaan, joo, syksyn värit, murretut ja tummat, kevään pastellit ei sovi mun päivettyneelle iholle ollenkaan. Tietty sininen ja vihree korostaa silmien väriä, ja muistaakseni mulle sanottiin myös, ettei niskasta pitäs leikata hiuksia lyhyiksi, vai oliko se toisin päin, kun mulla on vahva ja pitkä kaula.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1317 : 19.05.2024 12:42:37 » |
|
Täti innostui värianalyysistä ysärillä ja se on kesä, mutta silloin ei ollut tosiaan kuin ne neljä värivuodenaikaa. Mutsi on takuuvarma talvi ja se käyttää paljon viileitä talven sävyjä. Itsestäni en osaa sanoa, mutta hiusväri dominoi mulla kuten esim. silloin toimi syksyn värit parhaiten kun oli punaiset hiukset. Kirkas kuparinpunainen on paras mulle punaisista hiussävyistä. Nyt taas kun on hiuksissa ruskea pohja + pinkki liuku niin näyttäis toimivan esim. simppeli vaalea harmaameleerattu college ja vaaleansininen farkku-kombo.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.05.2024 14:02:53 kirjoittanut Elwyn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #1318 : 03.07.2024 13:34:06 » |
|
En ole käynyt värianalyysissä, mutta minulle sopii lähes väri kuin väri kunhan se ei ole liian voimakas esimerkiksi musta. Kaikkein parhaiten sopii maanläheiset sävyt erityisesti ruskea. Minulla on myös aika vaalea iho joten pastellinsävyt käyvät esimerkiksi vaaleanpunainen. Pastellin vihreä näyttää sairaalta koska minulla on myös ns. oliivi-iho. Muut vihreät kyllä menee. Sinisistä sävyistä en juuri pidä eivätkä ne näytä juuri miltään, enemmän maansävyt ja punaiset. Persikka on yksi parhaista väreistä ja oranssissa kuulemma hehkun. Yleensä tosin käytän vain harmaata.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elwyn
|
|
« Vastaus #1319 : 27.07.2024 14:55:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|