rovatar
|
|
« Vastaus #135 : 04.06.2010 20:55:55 » |
|
Mistä tommosen löytäs??? Jaa.a... aika ylimielisen oloinen saattas olla, vaikka tyyli ihana! Jotain...Ah... Emmie kuitenkaan muuta ko riitaantusin tuon kans...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #136 : 04.06.2010 21:29:12 » |
|
Oisko tuo nainen liian " nössö" tuolle tulisieluisen oloiselle miehelle? Vai onko sittenkään nössö...? ... mutta jos miettis monen vuoden suhdetta...? Miehessä on jotain ylimielistä...kykenisikö tuo nainen tarjoamaan monien vuosien ajan haastetta tuolle miehelle? Siinäpä proplematiikka suhdepohdintoihin...kuvien perusteella... hyvä kun omistaan selviäis vai ? Mitään ei kannata ottaa liaan vakavasti.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #137 : 04.06.2010 21:46:28 » |
|
Mulla on sellainen käsitys, että tuollaiset Leonardot tykkäävät että niillä on kotona joku sellainen hauras&herkkä&avuton koska ne eivät ole oikeasti mitenkään kovia jätkiä Leonardo tahtoo pelastaa (tai ainakin tuntea pelastavansa) jonkun naisen kaikelta pahalta, koska sellaisen rinnalla Leonardon valta-asema suhteessa on turvattu. Hyvää logiikkaa, eikö? Voi muuten olla... Tuommosia Leonardoja on kyllä tullut vastaan omassa elämässänikin... ilmankos heti koin jotenkin ...hm... nousi karvat pystyyn, mutta ihanaa vetovoimaa... Minua ei nykyään tarvitse tuollaisella tyylillä pelastaa... ..eikä haluta tehdä elämästäni autuaallisen ihanaa, jotain mitä vain tämä mies voi antaa ..edes rahallisesti... Mutta komea, vetovoimainen mies, ei ihme , että naiset lankeaa... mieki johonkin tyyliinsä...vaan en nykytietämyksellä/ kokemuksella mihinkään enempään kuin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #138 : 04.06.2010 22:07:03 » |
|
Mut Leonardolle kyllä tekis terää joku itsenäisempi nainen -vaikka Leonardo olis kyllä alussa aivan ihmeessä sellaisen kanssa Tällaisia pareja on muuten meitsin kaveripiirissä.. Ensin äijällä on ollut monta alistuvaa&miellyttämishaluista naista, mutta sitten ne ovat erehtyneet yksiin jonkun mun kaverin kanssa Elävästä elämästäni kerroit. Ensirakkaus-pitkäsuhde-Ex oli ihan tyypillinen Leonardo..arvaat mihin retkahdin... : No kun olin saanut kyllikseni kaikesta paapomisesta ja omalla tavallaan aliarvostamisesta , jopa vallankäytöksi ja sen kautta hyväksikäytöksi sen koin..( mie oon itsenäinen, vahva persoona) ja aloinkin vaatia itsenäisyyttä, omaa aikaa, omia harrastuksia...en enää halunnut olla hänestä riippuvainen... No jaa...loput voit arvatakkin... Kuten sanoin, riitaantuisin tuon tyyppisen kanssa just ja heti, kun hän yrittäisi tehdä minusta tietynlaisen " nuken" jonka hän omistaa, palvoo, tekee kaikkensa, mutta samaala myös luo omaa valtaansa minuun. Ei enää onnistu minun kanssa. Mutta asiaan...komea tyyli...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #139 : 16.06.2010 17:00:32 » |
|
Mie kyllä jollakin alkukantaisella tiedostamisen tasollani, jonka tunnen omanlaisekseni, osaamatta tarkemmin selittää… haluaisin sellaisen kaulaketjun, jossa kulkee rimpsuna etupuolella, nahkanyörissä, teräväkärkisiä, ohuita luita… Mustat vaatteet ja kaulassa ketju, jossa ohuita kapeneva kärkisiä luita… En ehkä pitäisi niitä julkisesti ( ) mutta hivelisin aina ajoittain… tuntien jotain elämää suurempaa… :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #140 : 16.06.2010 17:22:28 » |
|
Tuo lihavoimani lause yhdistettynä merkkiin kuulosti minun korvaan epäloogiselta, koska jos olisi julkisesti kauris, niin juuri tuolta varmaan näyttäisi Luut, _luusto, luuranko ja musta... Mie tunnen ihan päivittäisestä lähipiiristäni niin monta Kaurista, eikä heistä kukaan pitäisi tuollaista korua ... jotkut eivät edes pidä sellaisista. Mutta Kauriin merkkiin kyllä sopii... Eri asia sitten varmaan se, miten itseä ilmennetään...sitä Aurinkoaan... Mie kun olen vielä , olen ehkä enemmän kiinnostunut tuollaisista jutuista, mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että Kauris miettii hyvin paljon sitä, millaisen julkisuus kuvan antaa, mitä hänestä ajatellaan. Jos ne ovatkin :ta jotka ihan julkisestikkin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #141 : 16.06.2010 17:57:06 » |
|
Niin, tai MC, koska se on se julkinen piste kartalla (mullakun on se...) No Kauris miettii varmasti millaisen julkisen kuvan antaa, mutta jotkut kauriit haluavatkin antaa juuri tuollaisen kuvan, tai sen suuntaisen, kuten ne lukuisat julkiset gootti- henkilöt eri aloilta, yleensä musiikista, tai kirjallisuudessa... on kaiketi tyylillisesti hieman sukua kauriille... Mutta en ihmettele ollenkaan, jos tunnet jotain 'keskiluokkaisia', bisneshenkisiä tai muuten klassisia ja valtavirran mukaisia kauriita, että he eivät sellaista päälleen laittaisi. Ja huom, nuo määreet eivät olleet mitenkään arvottavia! puhtaasti neutraaleja yrityksiä kuvata jotain 'ihmisryhmiä' tyylillisesti. Hm.. en tunne yhtäkään Kaurista, joka olisi keskiluokkainen. Onko Kauris sellainen? Se, että miettii julkisuuskuvaansa on minusta eri asia. Sisäisesti voi olla ja tuntea ihan muuta, mutta julkisesti Kauris kyllä ei anna reppana, outo, erilaisuus, rohkeus olla muuta kuin valtavirta, -kuvaa- mielestäni ne ovat enemmän Neppari- Uranus-vaikutteita. Kyllä vahva ihmisessä tietyllä tapaa rajoittaa, laittaa tiettyihin hyväksyttyihin raameihin. Uranus yllättää, mutta ei . Luonnetta kyllä on, ja vahvuutta, mutta kyllä sen julkinen esittely muualta kartasta/ luonteesta tulee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #142 : 16.06.2010 18:05:50 » |
|
Miespuoliset tutut ovat kaikki jollain tasolla rokki/synkiötyylisiä.. Kahdella pitkät hiukset yms. ja kolmas on tatuoitu goottirock-tyyppi. Tuollaisia - miehiä minäkin tunnen. Ilmankos ne ovatkin aina saaneet syämmeni sykkimään...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #143 : 16.06.2010 18:19:34 » |
|
Todella klassinen ja virallinen tyyppi.
Muita huomioita kaurisnaisista: kiinnostunut kosmetiikasta ja laittautumisesta, piikkikorkoisia kenkiä saattaa löytyä, mutta ei mtn punkkarimeininkiä -ellei sitten ole jotenkin onnistunut tekemään siitä omanlaistaan versiota.
Huoh... ehkä mie sitten oon erilainen ...? Vaikka se Mc :kin on ... ( en ole klassinen, vielä vähemmin virallinen , ainakaan ulospäin, tosin hallitsen senkin taidon). Mie olen yksityisseurassa se rämäpää, joka lähtee kaikkeen hulluun mukaan... yleensä kyllä itse ehdotankin, kun muut anovasti minuun katsovat...* Mä silmät luon ylös taivaaseen* Kosmetikka ja muut " hörhöt" tulevat kyllä kartan ihmisen muusta luonteesta. Ei ole mielestäni tyypillistä Kaurista. Työkaverini ei meikkaa koskaan... mie taas en vois mennä töihin ilman ns. kaunistautumista. Meitä on moneksi. Onneksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #144 : 16.06.2010 18:40:36 » |
|
Yksi piirre on, minkä kaikissa tuntemissani niin mies-kuin naistyypeissäkin on sama: kaikki ovat vastuun ja - velvollisuudentuntoisia. Ainoa yhdistävä astrologinen tekijä, joka sopii kaikkiin tuntemiini -ihmisiin. Onko muita? Öh ja äh...siis tyyli aiheena??? Tuota...ootappa...öh ja äh... http://www.youtube.com/watch?v=LiXNS3dKxyQ No jaa ...mie itse tykkään Pinkistä... se biisi missä hän parodio kaikkea kliseitä. Hm..tässä tyyli -jutussahan jokainen meistä voisikin kertoa, millainen on sisäisesti ja mitä näyttää ulospäin. Kumpikin yhdellä kuvalla, ilman sanoja.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.06.2010 18:56:57 kirjoittanut rovatar »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #145 : 20.06.2010 20:40:32 » |
|
'Vanhat' tyylit on parhaita. Multa on mennyt ohi "ei missään tapauksessa korkokenkiä" kausi. Vuosi sitten aloin pitämään niistä kun sain juhlakengät, ja ostin kirpparilta viime viikolla ensimmäiseni. Pitkään olin hyvin tarkka siitä että kengässä ei saa olla yhtään korkeaa korkoa.
|
|
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
body electric
|
|
« Vastaus #146 : 03.07.2010 16:56:59 » |
|
Voihan siihen laittaa teetä ?
|
|
|
tallennettu
|
.
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #147 : 06.07.2010 09:35:55 » |
|
http://kertiii.blogspot.com/Tämän bloggarin tyylistä pidän... Musta tuntuu välillä että olen syntynyt vääränlaiseen kroppaan... Hiplaan kaupoissa jatkuvasti pitsiä ja kukkakuosia yms romanttista, haluaisin pukeutua tyttömäisesti, nukkemaisesti.. Mutta... Mun lihaksikas varsi näyttää huvittavalta jos laittaudun hörhelöihin. Siks yritän pysetellä nykyään vähä yksinkertaisemmassa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #148 : 08.07.2010 19:13:16 » |