Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 89
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tyylejä  (Luettu 592611 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #75 : 11.02.2010 20:48:43 »

Jos mä jonkun bloggarin tyylistä pidän, niin Tara Banxx:in.. Harmi vaan, että sinne blogiin ei oo päässy hetkiin....=( Se oli muutenkin niin hyvän mielen blogi.

tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #76 : 12.02.2010 10:59:03 »

Tässäpä ihan kivat kengät.. Grin

http://www.net-a-porter.com/product/48474

Vaan hinta vielä kivempi.. Wink uglystupid2 Menisi noi kyllä muutenkin sisustuselementin puolelle.. Meitsi ei ole oikein korkojen ystävä Cool

Solkibuutsit silti kolahtaisi ja mieluiten jossain New Rockeja muistuttavassa mutta kevyemmässä muodossa.

Juu, mieki ottasin nuo kengät...jos ilmatteeks saisin.. 2funny
Mut maksaakki voisin, jos noita solkia olis vain pari kappaletta tuolla ylhäällä.
En tosin ihan noin suolaista hintaa... Tongue

Ja korot pitää olla...
paitsi jos meinaa kävellä pitempään...
mut tuommoisiksi bilekengiksi oikein makuuni!
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #77 : 12.02.2010 23:08:01 »

Ja mitä mitä löysinkään.. Iihana syksykuva punatukkaisesta tytöstä My Melody-hupparin kera Cheesy

(Tuli myös pienehkö flashback menneisyydestä :Smiley Grin ja ikävä punaisia hiuksia..)

http://2.bp.blogspot.com/_wrC1szDhB1I/S1TICdcyxaI/AAAAAAAAAFQ/oQn4EQJJsA0/s1600/mymelody4.jpg

smitten

Elwynin linkittämät kuvat ovat kyllä tosi ihkuja. Tämäkin, oih! Kiss  Mä jumaloin tuommoista luonnonlapsityyliä ja itsekin harrastan sitä välillä Smiley

Elwynillä on kyllä silmää persoonalliselle tyylille. Mä tykkään, mutten kyllä yhtään ole ko. tyylin mukainen persoona enkä osaisi kantaa ko. vaatteita riittävällä varmuudella Embarrassed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #78 : 26.02.2010 14:52:13 »

Smiley
Niin, on niitä kauniita naisia, vaikka oliskin laihoja.
Mutta kun tarkemmin mietin, niin eipä sillä kyllä olekaan loppupeleissä suurta merkitystä, että minkälainen keho on.
Sillä kaikilla on varmaan omat ajatuksensa siitä unelma-kumppanista, mutta se onkin toinen juttu, että toteutuuko se sitten.
No ainakin avoin ja estoton ihminen olisi mulle se kaikkein paras.

Mies minun makuuni tai ainakin sanat. Joo itselläni tuo vartalo  on aika kova pala, sitä kun on vajaassa vuodessa saanut sänkypotilaana ja erittäin sairaana itsensä melkoisen rumaksi. Pitäisi ajatella sisäistä kauneutta, mutta no nykyään sekin on hieman kortilla. Nuo miehet kun juoksevat lähinnä karkuun... Tai sitten kohtaan liian vanhoja, homoja tai hyvin tiiviisti varattuja tai sitten ne matkustavat pitkin maailmaa. 

Olen tullut siihen tulokseen, että minulla on joku negatiivinen karma tässä asiassa ja maailmankaikkeus yrittää ohjaa minut nunnaksi. Juu kiva tällä kundalinillä ja rakkauden määrällä, mutta hei haasteita elämään ja onneksi on astraalimatkat keksitty. Itseasiassa keskityn muutenkin itsenäistymiseen ja työhöni.

Tuli meinaan erottua tällä viikolla ja seuraavalla viikolla asun ensimmäistä kertaa elämässäni yksin! Kiva juttu, no onneksi on nuo eläimet, kaksi koiraa, neljä kanaa, kukko ja kaksi kania varmistaa, että seuraa on. He ovat ainoita, joihin nyt vähään aikaan sitoudun, tärkeintä on saada itsenäistyminen kuntoon. Miettikää nyt ihan ikioma talo, ikioma talous, ikioma tahto.

Sitä paitsi minulla on mielettömästi aitoja ystäviä ja rakastaa voi niin monella tavalla. Fyysinen rakkaus odottaa jossain vuoroaan.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #79 : 26.02.2010 15:03:23 »

Olen tullut siihen tulokseen, että minulla on joku negatiivinen karma tässä asiassa ja maailmankaikkeus yrittää ohjaa minut nunnaksi.

2funny Grin 2funny

Mie luulen ihan samaa itsestäni ja maailmankaikkeuden ohjauksesta.. Smiley

tosin toisella tapaa...

Ensin työnnetään niin paljon miehiä, ettei resurssit riitä hoitamaan...
ja jossain välissä tulee totaalinen stoppi ja kyllästyminen...
tyyliin -kaikki on nähty ja koettu siltä saralta.

Nyt voisi tehdä lakon ja ruveta nunnaksi... Cheesy

Minusta saattaa kuulkaa vielä kuoriutua henkinen kanavoija... angel

tai sitten ei...

Mutta mistäs mie maailmankaikkeuden suunnitelmat tiedän...
 crazy2
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #80 : 26.02.2010 15:25:16 »

se on aivan todella paljon mielentilasta kiinni se miltä itse muka itsen silmissä näyttää.

Tuo on kyllä totta!
Ja se, että jos on fyysisesti kunnossa, on myös henkisesti vahvempi.

Kukapa sitäpä sairaana tuntisi itseään kauniiksi.. Sad

Mutta myös se, että itseään ei näe sellaisena kuin muut näkee...
minusta aina, joka iässä, on tuntunut, että jotain ulkonäössäni on pielessä...
ja nyt kun katsoo senkin ajan kuvia, kun ajattelin olevani ruma ja lihava,
olinkin ihan ok ja hoikka.. crazy2

Onko sitä koskaan tyytyväinen siihen minkänäköinen on...
ainakaan jos pitää ulkonäköä tärkeänä seikkana?
 idiot2
tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #81 : 26.02.2010 16:59:25 »

Mie luulen ihan samaa itsestäni ja maailmankaikkeuden ohjauksesta.. :)tosin toisella tapaa...
Ensin työnnetään niin paljon miehiä, ettei resurssit riitä hoitamaan...ja jossain välissä tulee totaalinen stoppi ja kyllästyminen...tyyliin -kaikki on nähty ja koettu siltä saralta.
Nyt voisi tehdä lakon ja ruveta nunnaksi... Cheesy Minusta saattaa kuulkaa vielä kuoriutua henkinen kanavoija... angel tai sitten ei... Mutta mistäs mie maailmankaikkeuden suunnitelmat tiedän...

No minä tiedän suunnitelmista kaiken, mutta kun se ei auta. Nauroin viestiäsi, sillä juuri päätin, että joko otan itselleni seksiorjan tai sitten päädyn nunnaksi. Orjuutta en ole koskaan sietänyt ja blue nun on yksi parhaimmista viineistä, joten alan kapinoimaan ja ryhdyn nunnaksi ja ryhdyn lakkoon miesten kanssa. Piste. Se on nyt päätetty.

Maailmankaikkeuden tiukassa ohjauksessa jo kuljen, miehiä kyllä pyörii ympärillä, mutta heistä on vain ystävyyteen ja kun ei edes ole mahkuja. Tosin työ ja kutsumus vie kaiken ajan ja etsimisen aika on elämässäni ohi. Joten varokaa vaan miehet, jos tulette lähelle, mulla on aika agressiivinen narttu ja osaan loitsua hyvin teidät karkuun.

Ja tottakai susta kuoriutuu henkinen kanavoija, jos haluat.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #82 : 26.02.2010 17:04:43 »

anteeks vaan Ulkopuolinen, oon nähnyt sun kasvokuvan ja mun mielestä oot kaunis. ehkä sulla tosiaan sairauden takia on itsetunto matalalla, mullakin oli sairauksien aikaan esim. oma ulkonäkö-kuva ihan nollassa. se on aivan todella paljon mielentilasta kiinni se miltä itse muka itsen silmissä näyttää.
meinasin jo aikaisemmin kommentoida 'meniskö kauneusleikkaukseen' lausettasi että älä nyt hulluja puhu!!!

Jaa kiitoksia, kaikki on katsojan silmissä, myönnetään rumempiakin ihmisiä on. No nyt on hiukset siilit, kun piti päänahkaa hoitaa sairauden takia.

Ehkä olen liian vahva, dominoiva ja huonokäytöksinen tai liian nopealiikkeissäni, estoton ja vaativa. Siinä löytyy varmastikin ongelman ydin. Tai ongelmaa ei ole, koska keskityn työhön ja kaiken muun harrastan meditoinnin kautta.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 26.02.2010 17:29:04 »

Se oli hei silloin se, nyt olen muuttunut todella paljon. Okei minä olen kaksonen ja se näkyy minussa todella selkeästi, pitää muuten varmaan laittaa kuva nykyisestä lookista. Nyt kun sairaus ei näy niin paljon. Joo minullakin on ollut vaikka minkälaiset hiukset ja väriskaala on mahtava. Hiukset on aina ollut tärkeät, siksi tämä on hieman pinnallinen shokkitila. Okei moni sanoo sängen sopivan ja näytän mieheni mukaan kuulemma Sinead O'Conneryltä.

Juu minä olen yhtä aikaa ujo ja lempeä sekä raju ja suorasanainen.

Mutta HEI,mites tämä keskustelu nyt tähän kääntyi. Kohta te perustatte tietty jonkun ulkopuolisen paritusketjun. Auts, mikä idea, kaikki sinkut kehiin, minä osaan selvännäkökyvylläni nähdä sovitteko toisillenne, voin varmistaa asian heilurilla ja kyllä parit lemmenloitsut aina onnistuu, osaan tehdä jopa lapinnoidan lemmenjuomaa ja kun hieman siirrän energioitani ruusukvartsiin ja puhdistan tunnelukkoja niin homma toimii.

Ihan oikeasti, mä osaan tehdä kummia nykyään. Kuka kiinnostuu? Vaikka itse nunnaksi ryhdyinkin niin voisin olla ensimmäinen henkinen parittaja. Hauska idea.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #84 : 26.02.2010 17:51:23 »

Apua, se täytyy kyllä perustaa ihan omaan ketjuun, hei innostuuko kukaan muu? Astron deittipalvelu a'la aamunsäde. Kai sitä jonkun esittelyn itsestään voisi heittää vaikka deittiseuraa minusta vielä tuskin saa. Voihan sitä pitää hauskaa puolen metrin säteestä käsin, musta tuntuu, että mun auralle on vaikea päästä juuri nyt.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #85 : 26.02.2010 22:54:17 »

Jaa sitä rakennetaan omaa aarrekarttaa. Toimii hyvin.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #86 : 28.02.2010 21:21:14 »

Luova seikkailija
tuli tyylitestistä, nouseva
Herkkä haaveilija Cheesy

Kuvastaa hyvin muutenkin
tyyliäni, eikä vain sisustus
makuani Smiley

Ja pakko huomauttaa,
että testin väriosio, jossa
piti valita mieluisia värejä,
sisälsi harmittavan
huonoja ja tylsiä värejä Sad
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #87 : 01.03.2010 02:15:07 »

Ehkä se vain on vaikeaa kohdata rikkinäinen, avoin, mutta vahva ihminen. Minä totesin tänään Uusi Maa palstan ja erään muun tapahtuman myötä, että nyt on paras keskittyä vain ja ainoastaan omaan työhönsä ja itseensä. Joko minä olen kykenemätön kommunikoimaan ihmisten kanssa tai karmani on niin epäpuhdas, että jokainen ihminen, josta välitän vain satuttaa minua ja aiheutan ihmisten parissa vain eripuraa ja kaikki loppuviimein kääntyvät minua vastaan.

Paras on nyt keskittyä pyynteettömään auttamistyöhön ja totaaliseen itsekkääseen erakkouteen. Siinä olen ainakin hyvä ja silloin olen turvassa. Minun luostarini on tämä minun kotini, täällä on hyvä olla, ainakin sitten, kun saan tämän itselleni.

Sory raskas yö, raskaita tekoja itselläni ja raskaita oli toisten teot. Ehkä sen taas olin ansainnut, mutta miksi ihmeessä kerta toisensa jälkeen ihmiset satuttavat minua. No huomenna kasaan itseni, tänään sallin kyynelten puhdistaa mieleni, jälleen kerran.

Minä poistun keskustelupalstoilta toistaiseksi, kunnes olen riittävän vahva kohtaamaan niiden tuomat tunnetilat ja mahdolliset kritiikit. Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostitse tiiamaria@hotmail.fi
tallennettu
Eyen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #88 : 10.03.2010 08:08:57 »

Elwynin linkittämät vaatteet on kyllä tälläsen "mustanpuhuvan mörön" mieleen, erittäinkin paljon! laugh Oma tyylini on melko pelkistetty ja lähestulkoon aina päästä varpaisiin musta. Mulla metallimusiikin diggaaminen on muutakin kuin musiikkimaku, se on myös tavallaan "elämäntyyli".
tallennettu

"Tell me what to do, I'll do the opposite."

"I'm pro at weird."
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #89 : 11.03.2010 11:21:15 »

Itsellä ehkä hieman erikoinen tyyli. Rakastan käydä kirppareilla ja "tuunata" vaatteita oman näköisemmiksi. (Olen sen takia joutunut aikoinaan myös kiusatuksi).

Rakastan värejä eikä koko mustaa asua päälläni nähdä.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 89
  Tulostusversio  

Siirry: