^Flashback, miten voikin huulipunan sävy tuoda noin mieleen jonkun vuosikymmenen.
Luin tuohon aikaan paljon muotilehtiä ja muistan Cindyn ym. ysäri huippumallit hyvin.
Nykyään ei ole oikein enää supermalleja samaan malliin kuin meidän nuoruudessa.. Linda Evangelista, Cindy, Elle Macpherson, Christy Turlington ja Claudia Schiffer olivat varmaan eniten hot
Se on totta, ei tuollaista supermalli kulttuuria enää ole. Mulla oli jossain vaiheessa jopa Cindyn jumppavideo.
Eikä se ollu sellanen missä Cindy vaan hymyilee ja näyttää hyvältä vaan se selitti koko ajan mitä tehdään ja miksi. Noi 90-luvun supermallit ei ollu eikä ole mitään tyhjäpäitä. Toista se on nykyään: laulavia ex-malleja tulee kuin sieniä sateella ja toinen suosittu suuntaus tuntuu olevan kokkaus ja tosi-tv juontaja pestit. Toisaalta nykyään kaiken maailman turhiksia on niin paljon, että vaikea erottua joukosta.
Mitä tyyliin tulee niin mulla nyt pitsi rulaa.
Huomaa muuten, että ysäri tulee takasin muotiin. Ihmisillä näkee samanlaisia reikäneule paitoja ku mitä mulla oli joskus teininä 90-luvulla.