Esmiralda
|
|
« Vastaus #30 : 26.01.2009 17:09:01 » |
|
Voih! Pääsi karkaamaan tuon suomalaisen suunnittelijan nimi, joka voitti vasta jonkun palkinnon. Siinä minullekin kauniita asuja! Ja mikä parasta, väreissä oli tuo ihana magentta, jota niin kaipaan. Kuka tietää tuon kauniin vaalean suunnittelijan nimen?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
sita
Kohtuuastroilija
kontekstista irtautuminen
|
|
« Vastaus #31 : 27.01.2009 18:18:46 » |
|
Jaa voisko se olla Paola Suhonen? en kyllä tiiä näistä palkinnoista .. Musta rupeaa olemaan mulla muodissa taas... niin paljon luovuutta ilmassa yms että tarvitsen "omaa rauhaa" väreiltä.. ja toisaalta mustahan on myös Kaikkeuden väri. Esmiralda mainitsikin magentan, mitäs muita värejä teillä on nyt kiikarissa? (jos löytyisi vaikka joku liitos tähän aikaan.. mielenkiinnosta vaan)
|
|
|
tallennettu
|
we are all made of stars / starseed
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #32 : 27.01.2009 19:59:18 » |
|
Kiitos! Ei tainnut olla tuo näkemäni suunnittelija Paola eikä Hanna, en tunnista heidän disignea.
Mutta magentan kanssa kulkee riti rinnan musta ja harmaa, sekä näen myös tuota tummaa turkoosia.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #33 : 28.01.2009 15:33:16 » |
|
Hm. Tämä oli nainen. Ehdin vähän myöhään TV:n ääreen, joten puolet asiasta meni ohi korvien. Kaunis vaalea nainen ja hänen asunsa olivat kirjavia painokankaita afrikkalaisittain ja rypytyksiä, mutta myös paljon magenttaa ja harmaayhdistelmiä.
Kyllä hän vielä eteen tulee!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #34 : 30.01.2009 17:56:41 » |
|
Taisipa olla Jasmin Santanen! : Juu, täältä löytyi tutut kasvot! Hänen töistään pidin, mutta niitä en paljoa löytänyt googlesta. http://www.fashionfinland.com/fi/henkilot/artikkeli/aito_pariisitar/
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.01.2009 18:03:17 kirjoittanut Esmiralda »
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #35 : 30.01.2009 19:00:47 » |
|
Kiitti vaan Elwyn noista kengistä.. Löysin tieni Minna Parikan webbishoppiin ja mulla on "ostoskorissa" yhdet kengät, mitkä maksaa 265€ ja mä arvon täällä tietäni kassalle. Ei tsiisus mikä mua vaivaa? Raquel.... Puuteriroosat...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #36 : 30.01.2009 19:08:35 » |
|
Löysin tieni ulos sieltä ostamatta niitä............... Kiitos kiitos kiitos järjen ääni että olet olemassa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiigris
|
|
« Vastaus #37 : 31.01.2009 19:33:16 » |
|
Jooh, mutta tuon ensimmäisen äijän tukkatyyli ei puhuttele mua............. Tai puhuttelee joo, mutta puhutaan kyllä ihan eri kieltä. Vaatteet ovat kyllä aikas hienoja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #38 : 08.02.2009 17:32:29 » |
|
Kokeilin huvikseni pukeutua samalla tavalla kuin Suomessa pukeudutaan talvella. Eli pitkiin mustiin vaatteisiin. No koko kylä hiljeni, pari thaityttöä hihitti ja naapurusto ei ollut tunnistaa enää ollenkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #39 : 08.02.2009 17:57:54 » |
|
Luin, että Plutonikot mielellään laittavat mustaa ylleen!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 08.02.2009 18:14:12 » |
|
Luin, että Plutonikot mielellään laittavat mustaa ylleen! Hihi, en tunne kuin yhden plutonikon mutta hän kyllä puoltaa tätä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #41 : 08.02.2009 18:14:43 » |
|
Luin, että Plutonikot mielellään laittavat mustaa ylleen! Ilmeisesti, vaikka mä en henk.koht. erityisemmin pidä mustasta. Se on vain varman päälle-väri. Vuoden ajan pukeuduin suunnilleen pelkästään harmaaseen kuin mikäkin fransiskaanimunkki ja alkaahan tuollainen pänniä. Kaappi onkin parhaillaan täynnä vaaleanvihreää ja maastokuvioita. Mutta mun on vaikea löytää värejä jotka eivät korostaisi poskettomasti mun lärvin kalmankelmeyttä tai saisi näyttämään jotakuinkin sairaalloiselta, olen todellakin yhtä kalpea kuin tuo mun avatar, siitä huolimatta että olen asunut tropiikissa jo iät ja ajat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #42 : 08.02.2009 19:03:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Norna
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 08.02.2009 19:08:07 » |
|
Mutta mun on vaikea löytää värejä jotka eivät korostaisi poskettomasti mun lärvin kalmankelmeyttä tai saisi näyttämään jotakuinkin sairaalloiselta
Heheh, nyt vaan vuodenaika-analyysiin, saat sieltä sinulle sopivat väriläpyskät mukaan ja voit sitten kaupassa vertailla tilkkuja ja vaatteita toisiinsa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|