Tosiaan tuo koruharakka-putiikki oli aika ihana
Ennen pidin aika paljon juuri kaikenlaisia kummallisia "söpöjä" ja värikkäitä krääsäkoruja,
mutta nykyään yritän pitää simppeliä linjaa niin koruissa kuin vaatteissa...
JOtenkin mun tyyliin on tullut nyt sellanen hirveen feminiininen kausi.
En voisi kuvitella oikeen pitäväni jaloissani muita kuin korkkareita
(okei, lenkille voin laittaa jotkut lenkkarit tai tennarit kyllä)
Muuten mun pukeutuminen on linjaa suorat housut tai simppelit kapeat farkut, kauluspaita tai joku nätti neulepaita (mielellään sellanen pitkän mallinen) ja värimaailmana tummanharmaa, valkoinen, tiilenpunainen, pronssi, kameli, turkoosi, musta (ja ehkä ihan vähän välillä jotain eläinkuosia olkoon se sitten mitenkä ällömautonta tahansa).....
Tykkään hameista aika paljon, mutta en ole ihan sinut niiden yhdistämisessä muihin vaatteisiin...
Vaikka hame itsessään olisi nätti ja sopiva, niin jotenkin näytän heti oudolta kun laitan sen kanssa jonkun paidan ja korkkarit... Johtuu ehkä vartaloni mallista. Näytän helposti kovin harteikkaalta ja kapealantioiselta jos ylläni on liian kapea hame.. Ja korkeissa koroissa ja hameessa jalkani näyttävät hassun pitkiltä suhteessa torsoon.. Onpa ongelmat..
No ehkä tässä vielä sekoan ja alan käyttämään siitä huolimatta hameita, on ne niin ihania...
Oon jotenkin huomannut että mua viehättää vaatteissa hirveesti just sellaset värit mitä näkyy kaikissa egyptiaiheisissa jutuissa, turkoosi, kulta ja ruskeen eri sävyt..
Myös intiaanivärit, ruska, maa.. Hyvin lämpimät ja mausteiset värit..
Ja korut kultaisia tai pronssisia koska ihoni ja hiusteni sävy on lämmin ja hopea saa minut näyttämään kamalalta..
On aika ihanaa olla nainen ja panostaa itseensä edes joskus