|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #91 : 11.03.2010 15:46:55 » |
|
Kiitos, aamunsäde.
(En ole niitä tutkinut, olen enimmäkseen halunnut keskustella täällä. Nimimerkki on vaan ehdottoman lempieläimen mukkaan; puuma eli vuori leijona)
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.03.2010 16:04:41 kirjoittanut Mountain Lion »
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #92 : 23.03.2010 10:29:20 » |
|
Mulle nappaa eniten goottityyli eri muodoissaan, vaikka itse en pukeudu kauhean näyttävästi paitsi keikoilla ja klubeilla. Tällä hetkellä olen innostunut miehisestä industrial-tyylistä ja PVC-vaatteista. Hassua, että ennen pukeuduin enemmänkin romantic gothic-tyylisesti, eli pitkä tukka ja paljon hameita.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.03.2010 10:34:35 kirjoittanut Hopealohikäärme »
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #94 : 25.03.2010 13:31:59 » |
|
Mulla ei ole yhtään samantyylistä tai samankokoista naispuolista ystävää.. Ostan muutenkin todella vähän vaatteita, joten niitä on huono vaihdella. Aikaisemmin kiikutin 2/3 kirpparilöydöistä kavereille, koska niille on helpompaa pongata kuteita/tavaraa kuin itselle Tässä muuten taas uusi gootillisempi blogilöytö http://marshmallowsandtheholybible.blogspot.com/Mie oon sen verran lyhyenläntä, 161 (oikein venyttämällä ehkä pari senttiä vois kasvaa) ja pieni ( vaatekoko 34/ 36), ettei kaveripiirissä samaa kokoa löydy. Kirpparilta teinien osastolta löytyy kyllä hyvin vaatteita. Pitää vain valkata sen verran, etten ihan hullunkuriselta ikiteiniltä ala näyttää! Tuossa goottityylissä on kyllä jotain tosi kiehtovaa…en itse pukeudu noin, mutta musta värinä on kyllä vaatekaappini määrävin väri. Ja jotain samaa kyllä minunkin tyylissä löytyy, mutta epäsuoremmin, sanoisinko. Onko se sitten tuo / yhdistettynä , johon vetoaa tuo goottityyli? Ja jotenkin tummanpuhuva naisellisuus? Muuten Saabisissa :ni tulkitaan näin: " Three Rose Windows In A Gothic Church, One Damaged By War"Jotenkin itseäni kuvaava.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #95 : 25.03.2010 14:28:06 » |
|
hassua muuten, että paino-indeksi sanoo mulle lievästi lihava, mutta mahduin alesta ostamaani koon 34 Lindexin puseroon, joka ei edes ole joustavaa materiaalia, ja tissejäkin löytyy : Mitä sitä tuijottaa mitään toisten luomia indexejä!!! Mieki oon niissä liian lihava, mutta niin kun olen lihaksikas, , voin hyvin painossani, peilikuva tyydyttää, vaatteet sopivat... Olen tyytyväinen painooni, sanoi joku indexi , mitä sanoi...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #96 : 26.03.2010 22:03:00 » |
|
Onko se siis tuo joka mustiin pukeutuvaksi tekee? ei siis todellakaan punk-mustaan pukeudu! Eipä juuri gootiksikaan Mutta liituraitaa, farkkua, verkkaria, paitapuseroa, toppia, villapaitaa, takkia, yöasua, balleriinaa, korkkaria, lenkkaria, kassia, hattua, hanskoja, huiveja..... Mustaa! Ja uskokaa tai ei kaikki näkevät minut aina hippinä! (olenhan minä, musiikkia myöten ) Mutta siis antoi syntyessä ja Luulin aina, että mustiin pukeutumiseni tulee, että olen plutonikko. Ps. Gootteja tykkään tosin katsella, kaunista! (ei tosin se "kalman" meikki)
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #97 : 27.03.2010 00:06:46 » |
|
Minä tupla en ainakaan koe olevani yhtään klassinen pukeutuja. Ehdottomasti fiilispohjainen, mutta siihen mustaan, Saatan oikeasti mennä työpalaveriin verkkareissa, mutta mustissa! Toki, kuten tuolla jossain "tuvassa"? sanoinkin, olen jollain tapaa sovinnainen pukeutuja, etten esim. mene häihin mustissa ellei se ole teemana. Ja Minä en ole tutkinut sitten yhtään mikä mustiin pukeutumista astrologisesti tekisi. Mustaahan pidetään väriterapia puolella suojavärinä, ihminen joka haluaa suojautua/ suojella minuutta, yksityisyyttä pukeutuu mustaan. Teineillä se liitetään ikäkehityksen tuomaan epävarmuuteen, piiloitetaan oma epävarmuus mustaan. Nelikymppisellä, joka tykkää pukeutua mustaan näkisin sen jo puhtaana mieltymyksenä k.o väriin... antiväriin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #98 : 27.03.2010 19:36:36 » |
|
Minä tykkäsin tuolla Pikkupohjola nimisistä korvakoruista ja riipuksesta.
Kauniita olivat!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #99 : 27.03.2010 19:58:38 » |
|
Nättejä olivat. Katselin erityisesti sormuksia, kun jossain vaiheessa tahdon kivat kihlasormukset meille. Jos tulee vastaan hyviä ja uniikkejä nettisivuja sormuksista, niin MULLE! Valo-Koru Ruskolla on kanssa ihana. Haluan sieltä yhden rannekorun. Aion sen seuraavasta palkasta ostaa itselleni. http://www.valo-koru.fi/
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #102 : 31.03.2010 21:24:59 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #104 : 03.04.2010 20:24:11 » |
|
Sama. Siis pyrin erottumaan massasta. On hauska kun perhepäivähoitolapset kutsuvat minua merirosvoksi kun minulla on koko pään peittävä huivi. Lapsilta tullee aina kaikkea kivaa kommenttia ja hämmästystä tms.
|
|
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
|